mule Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 :unsure: :unsure: Naprošam lastnike xchallenge, ki so z njim prevozili vsaj 3000 km, da mi povejo svoje mnenje o tem motorju. Zanima me vzdržljivost, vibracije, servisni intervali, vzmetenje in predvsem obnašanje na slabši podlagi: razrite makadamske in utrjene poljske poti... za resno blato pa že vem, da ima preveč kg. Če je kdo slučajno vozil tudi Yamaho tt600r, pa še primerjava ... Tudi kakšen argument, zakaj jih pri nas skoraj ni videti, pa zakaj so jih tako hitro prenehali izdelovati,bo dobrodošel. Hvala, mule
Kmet2 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Če se produkt dobro ne prodaja je smiselna ukinitev...zato! To pa ne pomeni ,da je motor slab!No tako so meni razložili v A-Cosmosu,ko sem kupoval nekaj za po hosti :yes:
KeC Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Pri nas boš težko našel kaj več uporabnega. Sem že sam iskal. Če pa ti angleščina ni tuja ti svetujem, da pregledaš ADV forum, tukaj je naprimer tema, kaj vse lahko narediš z Xchallenge: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=524638&highlight=colebatch. Predvsem pa poglej teme uporabnika Colebatch. Mislim, da je 3x šel okoli in preko Sibirije pa še kaj več ravno z xchallenge. Tudi branje njegovih tem in potopisov je res zabavno. Rotaxov motor naj bi bil izjemno trpežen in enostaven za vzdrževanje. Je pa za recimo za daljša potovanja priporočljivih nekaj predelav. Če pa je želja imeti motor samo za lokalno hosto pa se dobijo veliko cenejše zadeve. Kmet2 in sayo 2
franc Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Xchallenge je bil predrag (1500€ je bil dražji od Ktm 690) . Zračno vzmetenje je bilo nezanesljivo, prednje vilce bolj tko tko (torej za nekaj bolj resnega je bilo treba dodat še 2000€) . Ko pa so bili na razprodaji (konec proizvodnje) , je bila zadeva čisto zanimiva (ampak takrat sem že imel motor) . Evo zato ga jaz nisem kupil. lp
Mahne76 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) Jaz sem imel XCountry, tako da o vzmetenju ne morem kaj dosti povedat, ker nima enakega. Motor je delal brez problemov (jaz sem prevozil cca. 7000 km), olja ni porabil nič, goriva pa tudi zelo malo - ko sem šel na daljše fure, pod 4 litre/100. Res pa je da sem se vozil bolj počasi in po lepih cestah. Vibracije meni niso bile moteče, zdi se mi da jih je za enovaljnik zelo malo. Zakaj so jih nehali izdelovati so ti pa že napisali - cena je bila previsoka. LP Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Mahne76
Jernej23 Objavljeno Januar 30, 2016 Opozori Objavljeno Januar 30, 2016 Se kakšen lastnik odloča o prodaji? Ponudbe lahko na privat, hvala
motolover Objavljeno Januar 30, 2016 Opozori Objavljeno Januar 30, 2016 Whiskey ga ima, on bo lahko kar v redu povedal.
Jernej23 Objavljeno Februar 2, 2016 Opozori Objavljeno Februar 2, 2016 Mislim, da sem mu že jeseni pisal. Nič novega se ne pojavi, pa mogoče še komu prihranim avto.net specijalce in gre garantirano v dobre roke!
gtgs Objavljeno Januar 31, 2017 Opozori Objavljeno Januar 31, 2017 Če še nisi nabavil poglej na Subito.it. Jih je kar nekaj in nekateri so kot novi. Motorček je dovolj dober za vožnje okrog hiše (makedamske gozdne ceste), pa tudi slabšega terena se ne ustraši. (s primernimi gumami). Je dokaj robustne izdelave (zato tudi malo pretežak), Se pa ne ustraši poleg voznika še kakšnih 40 kg dodatne teže. (ali lažje sopotnice). Pri polno otovorjenem nastane problem z zavorami (skonstruirane so bolj za enduro vožnjo in je to treba imeti ves čas v glavi). Bil sem skeptičen do zračnega vzmetenja, vendar sem z malo poskušanja naštudiral zadevo in si prilagodil sistem načinu vožnje in s tem prihranil veliko denarja v brezpotrebno investicijo. Dobro je zamnjati mnogo pretežak izpušni lonec, To pa je tudi vse če je to drugi ali tretji motor. Za daljša potovanja pa se verjetmo (sigurno) dobi kaj bolj uporabnega. Srečno!
Wakasaki Objavljeno November 11, 2017 Opozori Objavljeno November 11, 2017 je imel kdo težave pri hladnem zagonu, da motor nazaj crkne
nejc74 Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 (popravljeno) Da. Pri enem je pomagala menjava filtra za gorivo. Moram dodati, da meni XCoutry pogosto crkuje pri hladnem zagonu, filter se je menjal ker je crknu, potem pa si je bilo potrebno veckrat verglat da je sploh vzgal nazaj. Popravljeno November 13, 2017. Popravil nejc74
sikuwa Objavljeno November 13, 2017 Opozori Objavljeno November 13, 2017 1 hour ago, nejc74 said: Da. Pri enem je pomagala menjava filtra za gorivo. Moram dodati, da meni XCoutry pogosto crkuje pri hladnem zagonu, filter se je menjal ker je crknu, potem pa si je bilo potrebno veckrat verglat da je sploh vzgal nazaj. filter je bil menjan, ko je motorček naredil 18.000km v šusu in bil tankan na takih pumpah. Pa še takrat je pred menjavo zmogel pot dolgo cca 7000km
BIF Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred 4 minutami, Buschi pravi: V bistvu, če me spomin na vara, tenerejka je bila samo oblečena xt-ejka. Na vem zakaj nebi pri yamahi naredili budget vatjante te tenerejke in bi nastala XT 700...pač dvocilindraš. Edino, kar bi se lahko od BMW-ja naučil, je, kako šparat težo; če primerjaš XT 660 in G 650 xchallenge, ima slednji več moči in 50 kil manj. Zakaj se opuščajo enocilindraši smo pa tudi že razložili. BMW G650 Xchallenge ima 150kg? Ta podatek drži?
Buschi Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 Dry weight: 144.0 kg (317.5 pounds) Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
vandrovec Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 (popravljeno) Zapisano je, dry weight: 144 kg, wet weight: 156 kg., fuel capacity: 9,5 l ampak zgleda, kot oskubljena kokoš.... Popravljeno November 27, 2018. Popravil vandrovec BIF 1
Snečer Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred 8 minutami, BIF pravi: BMW G650 Xchallenge ima 150kg? Ta podatek drži? tud tank je 9,5l, torej za 100km če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben.. BIF 1
jskrablin Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 Jeba pri bemfi je, da je bil na trgu vsega skup par let. Tako da aftermarket podpore ni veliko.... že pri iskanju večjega kesla rata problem. krucymucy in BIF 2
krucymucy Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 (popravljeno) 6 minutes ago, Snecer said: tud tank je 9,5l, torej za 100km če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben.. G650 Xchallenge je en boljsih adventure motorjev kar jih je bilo oz. je. Seveda s kako predelavo. Skoda da ga vec ne delajo. Precej ljubiteljev si je nabral ... Popravljeno November 27, 2018. Popravil krucymucy
Buschi Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred 40 minutami, jskrablin pravi: ... že pri iskanju večjega kesla rata problem. Sploh ne: http://www.hotrodwelding.nl/product.php?id=3
IZTOK Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: tud tank je 9,5l, torej za 100km če gledaš, da so stara jajca (Pegaso) z isto mašino imela 175kg pri tanku 21l, pol Xchallenge ni prehudo poseben.. Kva? Daj ga no srat, blizu 180 km bi ze slo z tem rezervoarjem. Je pa premalo.
BIF Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 pred 6 minutami, IZTOK pravi: Kva? Daj ga no srat, blizu 180 km bi ze slo z tem rezervoarjem. Je pa premalo. Dobro no...malo je karikiral. Ampak dejansko pa res...takšen motor pa šalčka bencina...neuporabno. Če ga pa moram upgradeat z vso živo kramo, da bo uporaben..pa hvala lepa...zato pa je končal tako kot je...med drugim.
motolover Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 V Gruziji sem se del poti vozil z mladim Nemcem, ki gre z njim okoli sveta. Še vedno se vozi, zdaj je nekje v Laosu.
Joker Objavljeno November 27, 2018 Opozori Objavljeno November 27, 2018 Tudi @avtomoto se je z njim pripeljal do Indije in nazaj... MiNa 1
franc Objavljeno November 28, 2018 Opozori Objavljeno November 28, 2018 (popravljeno) Problem je bil cena (10 k€) in slabo/nezanesljivo (zračno) vzmetenje. Ko je šel enkrat iz proizvodnje so jih "razprodali" za 5,5 k€ (to bi bila pa verjetno druga zgodba) . lp Popravljeno November 28, 2018. Popravil franc
motolover Objavljeno November 28, 2018 Opozori Objavljeno November 28, 2018 28 minutes ago, franc said: Problem je bil cena (10 k€) in slabo/nezanesljivo (zračno) vzmetenje. Ko je šel enkrat iz proizvodnje so jih "razprodali" za 5,5 k€ (to bi bila pa verjetno druga zgodba) . lp Tudi HP2 so v Avto Aktivu ponujali za 7.500€ v času krize leta 2006. Če bi ga takrat vzel, bi se dvanajst let vozil in ga zdaj prodal za vsaj 14.000€. nejc74, celjan89 in Joker 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se