Skoči na vsebino

Suzuki GSF 600 S Bandit <vs> Honda CB 600 S Hornet


duhec

Priporočene objave

Rocky!! Da ne bo pomote, tega mislis:

zzr600.jpg

lp DTW

Dave, lepo si se potrudil, da tisti kateri ne poznajo tega lepotca :oops: ali pa ga zamenjajo za kaj sličnega, tudi lahko občudujejo njegovo visočanstvo ZZR 600. :lol: :wink: 8) . Mater, japončeki mi bodo mogli poslat par litrov sakeja. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...no in ko se končno odločiva za Hornetko, bolj zaradi agregata, moči, voznih lastnosti in teže motorja kot zaradi videza nam prijazni gospod pri AS Domžale pove, da Hornetk 600 S :!: ni, oziroma jih ne bo več v SI, oziroma, da jih bodo celo umaknili iz prodaje... :shocked!:

Ma kaj ni to za koga :2gunfire: :?:

Dobro, smo si mislni, OK, bomo pa Bandita! Itak je lepši, ima večji rezervoar, je plav :roll: ... ;)

...tko da jutri (danes) greva naredit predračun in pol veselo čakat na motor. :)

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mislm,da je suzuki,kar se agregata tiče sigurno bolj preizkušen in ima zelo dolgo življenjsko dobo,toda honda je malo bolj sodobno narejena in mislm,da je bolj kvalitetna končna izdelava na njej.Ker se tudi sam zanimam za take motorje sem jih dokaj podrobno pregledal letos v Padovi in ugotovil,da je honda boljša.Suzukijeve stopalke so tako slabo narejene,da se krivijo,kot pri kakšnem tomosu.Pa še hornetka se mi zdi ful lažja od bandita.To je moje mnenje. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzukijeve stopalke so tako slabo narejene,da se krivijo,kot pri kakšnem tomosu.

lahko tole izjavo malo podrobneje razlozis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko sem sedel na banditu so se mi že na pogled zdele nekam švoh narjene,pol sm pa probou mal z nogo prtisnt gor in se je krivila za ene pet milimetrov dol,to me je edino motil pr banditu.Pr moji CAGIVI se tud za 0.01mm ne ukrivijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ko sem sedel na banditu so se mi že na pogled zdele nekam švoh narjene,pol sm pa probou mal z nogo prtisnt gor in se je krivila za ene pet milimetrov dol,to me je edino motil pr banditu.Pr moji CAGIVI se tud za 0.01mm ne ukrivijo.

mhm....in ves zakaj? si si ogledal podrobno vpetost stopalk v okvir oz. nosilec? ......ocitno nisi.stopalke lezijo v gumijastem "podstavku",ki je vpet med nosilec stopalk in okvir zaradi zmanjsanja vibracij.pri B 12 je enako.

pri tvoji cagivi (ki je BTW manjsa "sestra" 916,ce ze) so stopalke togo vpete v okvir; z vsemi "prednosti" prenosa vibracij direktno v telo.

in ce je nekaj "na oko" " svoh" se dalec ne pomeni,da ne prenese dinamicne obremenitve.poglej kaksne after market stopalke oz. celotne nozne "komande" ....iz aluminija,ki je 3x manj trden,kot zelezo (ne jeklo).......tam bos sele videl "svoh" narjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh! Sm se že ustrašu, da bo res kej štala s stopalkami...

jest mislm,da je suzuki,kar se agregata tiče sigurno bolj preizkušen in ima zelo dolgo življenjsko dobo,toda honda je malo bolj sodobno narejena in mislm,da je bolj kvalitetna končna izdelava na njej.Ker se tudi sam zanimam za take motorje sem jih dokaj podrobno pregledal letos v Padovi in ugotovil,da je honda boljša.

Hm... ja, sej prou, sam Hornetk S ni več. Kaj zdej hočeš rečt, da smo naročili rubbish?

BTW motor je naročen! Ga že barvajo v plavo, samo še masko mu morjo namontirat, hehe.;) :P :multi: :multi: :multi:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh! Sm se že ustrašu, da bo res kej štala s stopalkami...

jest mislm,da je suzuki,kar se agregata tiče sigurno bolj preizkušen in ima zelo dolgo življenjsko dobo,toda honda je malo bolj sodobno narejena in mislm,da je bolj kvalitetna končna izdelava na njej.Ker se tudi sam zanimam za take motorje sem jih dokaj podrobno pregledal letos v Padovi in ugotovil,da je honda boljša.

Hm... ja, sej prou, sam Hornetk S ni več. Kaj zdej hočeš rečt, da smo naročili rubbish?

BTW motor je naročen! Ga že barvajo v plavo, samo še masko mu morjo namontirat, hehe.;) :P :multi: :multi: :multi:

LP duhec

Duhec, cuj to je meni vse skupaj malo sumljivo :? :? . Ti se ja bolj veselis, kot pa bodoca lastnica te masince. Hocemo se njen glas!!!!!!

lp DTW :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Duhec, cuj to je meni vse skupaj malo sumljivo :? :? . Ti se ja bolj veselis, kot pa bodoca lastnica te masince. Hocemo se njen glas!!!!!!

lp DTW :D

Ja pol morm pa rečt naj se registrira, pa da svoj glas... al tekst.. odziv... whatever. :)

Sej, bo že vidla ta post.

Še ena slikca kr tko..

suz-gsf600-01-bikepics-24268.jpg

No še eno. :)

suz-gsf600-01-bikepics-24263.jpg

Lep, ne? :P

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En bandit 600 nagec je še od lani na lagerju u LJ. Sem ga vidu v izložbi,cene pa nisem šel preverjat!!

Kje si ti to vidu? Nekaj takega me zanima za nov nakup, zato sprasujem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

... geez! Kako globoko se je zakopala ta tema. :)

Vglavnem, motor je kupljen (GSF600S Bandit) in morm rečt, da je res užitek se peljat. Pelje se mirno, kot Diversionka 600. Glas je meni čudn ampak nežen (hm, bo treba en Wings namontirat pa bo... ;) )

Lego na cesti še ne morem ocenit ker sem moral vozit počasi (motorček ima šele 241km :shock: ), počasi pa tudi zaradi moje še ne dokonca zaceljene ključnice. :oops: Kaj se pa sploh voziš z zlomljeno ključnico?!?

LEP je za umret iz vseh strani, dosti bolj kot moja Honda in frendov GSX750R (l.2000). OK, moje osebno mnenje. :roll:

Ob priliki še kaka slikca.

Aja še neki: verjetno ker je motor zračno hlajen (le hlajenje olja) nima termometra motorja. Stupid question: kako veš kdaj je zadosti ogret? ~5 min ogrevanja? :oops:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še neki: verjetno ker je motor zračno hlajen (le hlajenje olja) nima termometra motorja. Stupid question: kako veš kdaj je zadosti ogret? ~5 min ogrevanja? :oops:

LP duhec

ogrevanje na mestu je potrata bencina,masine in casa.vzgi motor in se odpelji; prvih cca.10-15 km (odvisno od zunanjih temperatur) zmerno potem je olje na pravi temperaturi (60-80°C).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa POLO (in najbrž še kdo drug) prodaja termometre za razne tipe mopedov, ki jih zašraufaš namesto čepa odprtine za dolivanje olja. Enega takega imam na svoji Suziki. Zadeva dela.

PEPE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HORNET--> pa tu ti je zakon, kumi čakam da ga dobim...uuuuuuiiiiiii :twisted: :twisted: Kaj se bomo fijakal. Sej tanova Hornetka ma povečan tank pa neke lude nove lučke ma. Pa gumce ma Hornetka šerše, sm še kaka lepa street fighter predelava pa je :twisted: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!