Skoči na vsebino

Menjava verižnega seta


HenrikVIII

Priporočene objave

Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi?   Zdrži  - Ne zdrži?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na hitro...ne naredi tega!!!! 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ! Kako se potem to obnese v praksi? 

Slabo vedno se menja ketno in zpobnika kajti skoraj vedno je v setu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi?   Zdrži  - Ne zdrži?

don't do it..you killing it!  :mellow:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi?   Zdrži  - Ne zdrži?

 

Recept, da jo "ftrga".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi?   Zdrži  - Ne zdrži?

Z motorjem se tud zavira.

Nekateri zobniki pa so asimetrični in obrnjenje ni izvedljivo (premik ketne izven predvidene linije, ...)

 

Glavnina stroška seta je v verigi in zobnika predstavljata manjši del. 

 

Jaz tega ne bi naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm to naredu na mopedu enkrat. Rezultat je bil da je pri prvem pospesevanju polomil vse zobe na obeh zobnikih in je ketna sam cez letela. Dokler ni dol padla :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so povedali že vsi pred mano, ne delaj tega... Zobniki so v primerjavi z verigo precej manjši strošek in v najboljšem primeru bi ti na takih zobnikih pač prej šla po gobe tudi tanova veriga. In ker bi jo moral toliko prej zamenjat itak ne bi privarčeval nič.. Le po nepotrebnem bi tvegal, da pride do kakšne pizdarije..

 

Menjaj oboje :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so povedali že vsi pred mano, ne delaj tega... Zobniki so v primerjavi z verigo precej manjši strošek in v najboljšem primeru bi ti na takih zobnikih pač prej šla po gobe tudi tanova veriga. In ker bi jo moral toliko prej zamenjat itak ne bi privarčeval nič.. Le po nepotrebnem bi tvegal, da pride do kakšne pizdarije..

 

Menjaj oboje :)

ok....in kako ves da so zobniki in veriga za menjat?pri meni so zobniki cist mal obrabljeni pa me zanima, ce je to ze za menjat al ne se?

Popravljeno . Popravil litlleracer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko vse plava ( ketna valovi ) in ko niti nategnitev ne deluje ( pač še vedno valovi )...menjava!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok....in kako ves da so zobniki in veriga za menjat?pri meni so zobniki cist mal obrabljeni pa me zanima, ce je to ze za menjat al ne se?

dobri servisni manuali majo ponavad napotke kako naj bi zgledal zobnik in kaj pomerit da veš pri čem si. verigo pa probaš pač valjčke vrtet, pogledaš če enakomerno teče, da ni kšn člen "trd" in pa jasno kolk je pretegnjena; pa tud veš kje si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veriga se raztegne, verižniki se pač ne raztezujejo. zato raztegnjena veriga prenaša vrtilni moment iz motorja na zadnje kolo samo preko enega zoba na verižniku in verižniki se še hitreje izrabijo, zvijejo v obliko cirkularke. če veriga na sredini zadnjega verižnika preveč odstopa, (primeš za členek verige in ga vlečeš nazaj) je potrebno zamenjat jo. verižnike tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč komplicirane teorije. Zobnik že vidiš če je in koliko je obrabljen.

 

Verigo pa je tudi enostavno pregledat. Ko jo nastaviš / nategneš (to mislim da znaš) zavrtiš zadnje kolo in gledaš če je zmeraj na vseh predelih enako nategnjena. Če kadar zavrtiš kolo je na enih predelih preveč nategnjena (je močno napeta), in na drugih predelih premalo nategnjega je čas za menjavo. Dejansko tudi med vožnjo ko pelješ enakomerno hitrost čutiš kako motor pocukuje. Prav zaradi pretegnjene verige.

 

Običajno naj bi zdržala povprečno okrog 30.000km, odvisno od vožnje, motorja,....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle zganjate eni tako paniko, a je za menjat a ni za menjat, za eno stvar k stane 120€ in povprečnemu motosvetovcu zdrži 3 sezone (verjetno še kej več).

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 sezone ? ce sm priden sezono in pol, mogoce 2 .. drugace, napotki starejsih serviserjev, zobniki se menjajo na drugo menjavo ketne, razen ce obraba zobnikov ni prehuda... Napadite me zdej da nimam prav !! To pocnem od kar vozim vse !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 sezone ? ce sm priden sezono in pol, mogoce 2 .. drugace, napotki starejsih serviserjev, zobniki se menjajo na drugo menjavo ketne, razen ce obraba zobnikov ni prehuda... Napadite me zdej da nimam prav !! To pocnem od kar vozim vse !!

 

Menja se vedno vse v kompletu....... Vse ostale ''polovične'' variante te na koncu pridejo dražje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jast menjam vedno vse v kompletu (ketna+zobniki) ma saj te stvari so vendar potrošni materjal.... ketna,zobniki,ploščice,gume...itd.. 

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zobcenike menjam z drugo menjavo ketne, je seveda odvisno kako vozis in kolk pocen zobcenike vgrajujes.

pri meni so bili se vedno ok po 50-60k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!