HenrikVIII Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi? Zdrži - Ne zdrži?
DXR16 Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Na hitro...ne naredi tega!!!! DAMI34 in gsxf750 2
Bremzer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ! Kako se potem to obnese v praksi? Slabo vedno se menja ketno in zpobnika kajti skoraj vedno je v setu !
moto rider Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Ej, lejga, HenrikVelikIII... Kot je rekel DXR16; "Ne naredi tega!"
NinjaRider04 Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi? Zdrži - Ne zdrži? don't do it..you killing it! :mellow:
Snečer Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi? Zdrži - Ne zdrži? Recept, da jo "ftrga".
gsxf750 Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 Eno teoretčno vprašanje. Zobniki so obrabljeni ( v smeri vrtenja ketne) v nasprotni smeri so pa zobi kot novi.. Zanima me če je že nekdo namesto zamenjave celega seta, probal samo obrnit zobnika na drugo stran tako da ketna potem špana neizrabljeno stran zobnika. Kako se potem to obnese v praksi? Zdrži - Ne zdrži? Z motorjem se tud zavira. Nekateri zobniki pa so asimetrični in obrnjenje ni izvedljivo (premik ketne izven predvidene linije, ...) Glavnina stroška seta je v verigi in zobnika predstavljata manjši del. Jaz tega ne bi naredil. MteByKer82 1
hajoktejn Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 Jst sm to naredu na mopedu enkrat. Rezultat je bil da je pri prvem pospesevanju polomil vse zobe na obeh zobnikih in je ketna sam cez letela. Dokler ni dol padla :glare:
Jure Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 (popravljeno) Kot so povedali že vsi pred mano, ne delaj tega... Zobniki so v primerjavi z verigo precej manjši strošek in v najboljšem primeru bi ti na takih zobnikih pač prej šla po gobe tudi tanova veriga. In ker bi jo moral toliko prej zamenjat itak ne bi privarčeval nič.. Le po nepotrebnem bi tvegal, da pride do kakšne pizdarije.. Menjaj oboje Popravljeno Marec 9, 2014. Popravil Jure MteByKer82 1
litlleracer Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 (popravljeno) Kot so povedali že vsi pred mano, ne delaj tega... Zobniki so v primerjavi z verigo precej manjši strošek in v najboljšem primeru bi ti na takih zobnikih pač prej šla po gobe tudi tanova veriga. In ker bi jo moral toliko prej zamenjat itak ne bi privarčeval nič.. Le po nepotrebnem bi tvegal, da pride do kakšne pizdarije.. Menjaj oboje ok....in kako ves da so zobniki in veriga za menjat?pri meni so zobniki cist mal obrabljeni pa me zanima, ce je to ze za menjat al ne se? Popravljeno Marec 9, 2014. Popravil litlleracer
znj Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 Ko vse plava ( ketna valovi ) in ko niti nategnitev ne deluje ( pač še vedno valovi )...menjava!
hajoktejn Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 ok....in kako ves da so zobniki in veriga za menjat?pri meni so zobniki cist mal obrabljeni pa me zanima, ce je to ze za menjat al ne se? dobri servisni manuali majo ponavad napotke kako naj bi zgledal zobnik in kaj pomerit da veš pri čem si. verigo pa probaš pač valjčke vrtet, pogledaš če enakomerno teče, da ni kšn člen "trd" in pa jasno kolk je pretegnjena; pa tud veš kje si. cikadina 1
BRANE Objavljeno Marec 9, 2014 Opozori Objavljeno Marec 9, 2014 veriga se raztegne, verižniki se pač ne raztezujejo. zato raztegnjena veriga prenaša vrtilni moment iz motorja na zadnje kolo samo preko enega zoba na verižniku in verižniki se še hitreje izrabijo, zvijejo v obliko cirkularke. če veriga na sredini zadnjega verižnika preveč odstopa, (primeš za členek verige in ga vlečeš nazaj) je potrebno zamenjat jo. verižnike tudi.
NoGe Objavljeno Marec 10, 2014 Opozori Objavljeno Marec 10, 2014 Preveč komplicirane teorije. Zobnik že vidiš če je in koliko je obrabljen. Verigo pa je tudi enostavno pregledat. Ko jo nastaviš / nategneš (to mislim da znaš) zavrtiš zadnje kolo in gledaš če je zmeraj na vseh predelih enako nategnjena. Če kadar zavrtiš kolo je na enih predelih preveč nategnjena (je močno napeta), in na drugih predelih premalo nategnjega je čas za menjavo. Dejansko tudi med vožnjo ko pelješ enakomerno hitrost čutiš kako motor pocukuje. Prav zaradi pretegnjene verige. Običajno naj bi zdržala povprečno okrog 30.000km, odvisno od vožnje, motorja,.... NX650 in DXR16 2
cikadina Objavljeno Marec 10, 2014 Opozori Objavljeno Marec 10, 2014 (popravljeno) tle zganjate eni tako paniko, a je za menjat a ni za menjat, za eno stvar k stane 120€ in povprečnemu motosvetovcu zdrži 3 sezone (verjetno še kej več). Popravljeno Marec 10, 2014. Popravil cikadina NX650, Rocky in hajoktejn 3
Snečer Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 Ma kakšnih 120 eur, nekateri že za 80 dobijo cel set... sploh tale, ki bi obračal zobnike. macak333 1
JONI 46 Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 3 sezone ? ce sm priden sezono in pol, mogoce 2 .. drugace, napotki starejsih serviserjev, zobniki se menjajo na drugo menjavo ketne, razen ce obraba zobnikov ni prehuda... Napadite me zdej da nimam prav !! To pocnem od kar vozim vse !!
Leteči Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 3 sezone ? ce sm priden sezono in pol, mogoce 2 .. drugace, napotki starejsih serviserjev, zobniki se menjajo na drugo menjavo ketne, razen ce obraba zobnikov ni prehuda... Napadite me zdej da nimam prav !! To pocnem od kar vozim vse !! Menja se vedno vse v kompletu....... Vse ostale ''polovične'' variante te na koncu pridejo dražje. DXR16 in CeneR 2
DXR16 Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 (popravljeno) Tudi jast menjam vedno vse v kompletu (ketna+zobniki) ma saj te stvari so vendar potrošni materjal.... ketna,zobniki,ploščice,gume...itd.. Popravljeno Marec 12, 2014. Popravil DXR16
urkoman Objavljeno Marec 12, 2014 Opozori Objavljeno Marec 12, 2014 zobcenike menjam z drugo menjavo ketne, je seveda odvisno kako vozis in kolk pocen zobcenike vgrajujes. pri meni so bili se vedno ok po 50-60k km.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se