zyabo Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Doma imam dva 4 taktna motorja en je 1valn drug 2valn in me zanima kako je z menjavo bata in batnih obročkov, na koliko časa se menja, če ne zamenjaš pravočasno a je možnost da zariba tako kot pri 2 taktnem motorju? Lp
_luke_ Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Blo bi dobro da napišeš kaka motorja maš...če imaš merilnik delovnih ur, potem se lahko pogovarjaš o servisu glede na delovne ure. Če ga nimaš gledaš servise glede na kilometre. Moj predlog zate je, da poiščeš po spletu service manual za tvoje dve kobilce ter najdeš podatke kdaj in kako. Nekej na pamet je teško rečt, ker npr crossa lahko voziš po progi in ga goniš na mrtvo ves čas, lahko pa z njim voziš lagano enduro in tako mašina ne trpi, posledično daljša življenska doba. Če 4t zariba so stroški dosti večji kot pri 2t, razen kake izjeme. Če odtrže ojnico pri 4t nastrada bat, odmična, bloki, glava & ventili....mal opiši tvojo situacijo pa ti lahko kako bolj pametno rečemo
Whitee Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Ne vem zakaj bi menjaval pri 4t mašini, saj to drži, razen če res nimaš 200k km. Drugače imaš pa na strani hyosungsource.com bat z obročki za 40€ po komadu.
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Doma imam dva 4 taktna motorja en je 1valn drug 2valn in me zanima kako je z menjavo bata in batnih obročkov, na koliko časa se menja, če ne zamenjaš pravočasno a je možnost da zariba tako kot pri 2 taktnem motorju? Lp Pri 4-taktnih motorjih se menja bat šele,ko ti začne trošit olje in če že menjaš bat obvezno tudi vsaj ojnični-e ležaje ali še bolje vse tudi glavne +tesnila dihtunge in prebrusit ventile ! trebor 1
zyabo Objavljeno Marec 13, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Eno kitajsko krosko sm kupu, Zhejiang xmotos xb31, in na spletu ne najdem nobenih servis manuals, zato sm bl tko na splošno vprašu ker me tud za druge zanima. Pa zdej mam glih mašino dol pa sm razmišlu če čm jo dat na servis.
semering Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 ...ko bo čez auspuh pogledal! (Pa ne tastarga ponucat!)
zyabo Objavljeno Marec 13, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 ...ko bo čez auspuh pogledal! (Pa ne tastarga ponucat!) samo takrat bo že prepozn, a se ti ne zdi tko
_luke_ Objavljeno Marec 14, 2014 Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Še vedno nisi povedal kakšen je tadrug...sklepam da hyper na sliki? Moje osebno mnenje je da kitajska kroska ni motor. Ko se ti bo začela pregrevat, trošit olje, težko vžigat je treba zadevo podret in obnovit. Deli so načeloma pri podobnih letnikih, kubikaži isti neglede na znamko (kiajc). Maš par zastopnikov v slo.
zyabo Objavljeno Marec 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2014 Ne tadrug je Hyosung GT250. Kitajska kroska je motor, kok dobr bi se dal pa razglablat , jst sm ga šele kupu tko da ne morm nč rečt.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se