Skoči na vsebino

Centralna Azija za dva


rrrr

Priporočene objave

Da mal obodim temo...tukaj je en potopis od enga francoza:grupni:. Mora biti zanimivo branje, sam kaj ko znam samo par besed francosko. Sem pa vsaj ob slikah užival.

Ni mi pa jasno, kako mu je uspelo voziti po kitajski, kajti na MZZ piše, da lahko tam voziš samo z njihovim izpitom. Je pa po slikah videt, da je moral imeti spremstvo, saj je na vseh slikah iz Kitajske isti avto pred njim. Uglavnem že ob slikah so mi sline tekle, kaj če bi še francosko znal...bi bla poplava :blush:

 

http://www.ktmexperience-adventure.com/adventure-experiences/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, AK84 said:

Ni mi pa jasno, kako mu je uspelo voziti po kitajski, kajti na MZZ piše, da lahko tam voziš samo z njihovim izpitom. Je pa po slikah videt, da je moral imeti spremstvo, saj je na vseh slikah iz Kitajske isti avto pred njim. Uglavnem že ob slikah so mi sline tekle, kaj če bi še francosko znal...bi bla poplava :blush:

V zadnjem času se je precej spremenilo, kar se tiče vožnje po Kitajski.
Njihovega vozniškega izpita ne potrebuješ, potrebuješ pa spremstvo agencije oz. po novem v določenih provincah lahko voziš celo brez spremstva.
Prečkanje Kitajske je tudi cenovno veliko bolj ugodno, kot je bilo pred leti, kar pa še vedno ne pomeni, da je ravno poceni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno še vedno obstajajo kakšne province, kjer lahko voziš izključno z njihovim izpitom.
Mogoče pa je mišljeno bolj v smislu, da potrebuješ njihovo začasno vozniško dovoljenje (ni ti pa potrebno izpita opravljati pri njih, kot je to bilo pred leti). Za prečkanje zahodnega dela Kitajske zagotovo ne potrebuješ imeti pri njih narejeni izpit, čakaš pa cca 2 mesece, da dobiš vse potrebne dokumente.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@AK84: Tule je Link do več informacij. Se pa stvari spreminjajo. Skoraj vsak popotnik ima svoje izkušnje kaj, kako, ... Ivana, če se dobro spomnim, moraš njihovo vozniško vseeno imet. Mislim, da več ni treba opravit izpita, ampak neke obveznosti vseeno so. Seveda tudi finančne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Whiskey said:

@AK84: Tule je Link do več informacij. Se pa stvari spreminjajo. Skoraj vsak popotnik ima svoje izkušnje kaj, kako, ... Ivana, če se dobro spomnim, moraš njihovo vozniško vseeno imet. Mislim, da več ni treba opravit izpita, ampak neke obveznosti vseeno so. Seveda tudi finančne.

Poznam nekaj popotnikov, ki so v zadnjem letu prečkali Kitajsko in vsi so govorili le o njihovem vozniškem dovoljenju in nihče o tem, da bi moral pri njih opravljati izpit, kar je bilo včasih pogoj.
Kakorkoli... je veliko lažje, kot je bilo včasih, še vedno pa ni enostavno in daleč od tega, da bi bilo poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je zelo drago. En Anglež je naračunal, da je skupen strošek, vezano samo na vožnjo, okoli 30.000 € za enomesečno potovanje s svojim motorjem po Kitajski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, AK84 pravi:

Da mal obodim temo...tukaj je en potopis od enga francoza:grupni:. Mora biti zanimivo branje, sam kaj ko znam samo par besed francosko. Sem pa vsaj ob slikah užival.

Ni mi pa jasno, kako mu je uspelo voziti po kitajski, kajti na MZZ piše, da lahko tam voziš samo z njihovim izpitom. Je pa po slikah videt, da je moral imeti spremstvo, saj je na vseh slikah iz Kitajske isti avto pred njim. Uglavnem že ob slikah so mi sline tekle, kaj če bi še francosko znal...bi bla poplava :blush:

 

http://www.ktmexperience-adventure.com/adventure-experiences/

Google pomaga pri prevodu....

Lahko poskusiš tudi v prevod v druge razumljive jezike.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Whiskey pravi:

Res je zelo drago. En Anglež je naračunal, da je skupen strošek, vezano samo na vožnjo, okoli 30.000 € za enomesečno potovanje s svojim motorjem po Kitajski.

Kaj je spal samo v Kempinski Hotels .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če moraš plačati spremstvo, hitro pride na to cifro. Kitajci smatrajo, da potujejo samo bogati in ti vsako dovoljenje zaračunajo s tremi ničlami $.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, motolover pravi:

Če moraš plačati spremstvo, hitro pride na to cifro. Kitajci smatrajo, da potujejo samo bogati in ti vsako dovoljenje zaračunajo s tremi ničlami $.

Sem pozabil na spremstva ,brez tega bi bila pa cifra ki jo je navedel bogatija ....

Mogoče bi bila Ivana tako prijazna pa nam podala kakšen pavšalen podatek ,koliko časa se je potepala po Chini  in koliko jo je to stalo :) pa si že lažje ustvarimo sliko ,ker 30k se mi še vedno zdi zelo visoka cena ...

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Kaj je spal samo v Kempinski Hotels .....

To so stroški brez spanja, hrane, pijače in bencina. Začasno uvozno dovoljenje, registracija in obvezni lokalni vodič predstavlja večino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Whiskey pravi:

To so stroški brez spanja, hrane, pijače in bencina. Začasno uvozno dovoljenje, registracija in obvezni lokalni vodič predstavlja večino.

A si že bil ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.globeriders.com/tours_pages/tours_gsr16.shtml

Tu ponujajo za 56 dni, od Istanbula in v Kitajsko, stroški uvoza in dajatev ter kontejner za  nazaj.

Kot sem uspel razumeti iz potopisa, vozniško velja, samo en tečaj je potrebno narediti za njihove prometne znake. Motor se uvozi in registrira z kitajski tablicami.

Ko bom velik.......sem že, a ni cajta in kinte.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, Kmet2 said:

Mogoče bi bila Ivana tako prijazna pa nam podala kakšen pavšalen podatek ,koliko časa se je potepala po Chini  in koliko jo je to stalo :) pa si že lažje ustvarimo sliko ,ker 30k se mi še vedno zdi zelo visoka cena ...

Tudi mene bi zanimalo kaj vse je vkalkulirano v teh 30.000:)

V primeru, da Kitajsko prečkaš sam ter posledično temu vse stroške vodiča kriješ sam, je cena za 30-dnevno prečkanje Kitajske cca 10.000
$.
Ker pa velika večina popotnikov to počne v skupini drugih popotnikov, si stroške vodiča delijo in je znesek precej nižji (še vedno visok).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 2. 2016 at 13:34, Ivana pravi:

Tudi mene bi zanimalo kaj vse je vkalkulirano v teh 30.000:)

V primeru, da Kitajsko prečkaš sam ter posledično temu vse stroške vodiča kriješ sam, je cena za 30-dnevno prečkanje Kitajske cca 10.000
$.
Ker pa velika večina popotnikov to počne v skupini drugih popotnikov, si stroške vodiča delijo in je znesek precej nižji (še vedno visok).

Zgleda, da imava vsak svoje podatke, lahko pa da se je cenik medtem spremenil:

 

This is the qoute from Ricard:

About the cost in China, be ready for a heart attack,
- ONLY ONE VEHICLE   (gre za motor !)
Enter and exit fee including temporary driving license, temporary license for vehicle, insurance. 50000 RMB (today’s rate is 7,7 RMB one Euro)
Guide service including support vehicle (is mandatory in most of the places you will be) 3000 RMB7PER DAY
The cost if you can joint some other travelers will drop quite a lot cause some of the cost can be share
For my journey this would cost me: 38000 Usd plus fuel and hotels.

 

Sem tole preračunal in znese okoli 18.200 € za 30 dni. Po današnjemu tečaju 19.400 €! Podatek za 30 k€ sem napisal po spominu - in se nisem zmotil.

 

@Kmet: Včasih je treba kaj prebrat, da veš kaj te čaka. Naslednjič boš dal za pivo.

Popravljeno . Popravil Whiskey
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

1 hour ago, Whiskey said:

This is the qoute from Ricard:

About the cost in China, be ready for a heart attack,
- ONLY ONE VEHICLE   (gre za motor !)
Enter and exit fee including temporary driving license, temporary license for vehicle, insurance. 50000 RMB (today’s rate is 7,7 RMB one Euro)
Guide service including support vehicle (is mandatory in most of the places you will be) 3000 RMB7PER DAY
The cost if you can joint some other travelers will drop quite a lot cause some of the cost can be share
For my journey this would cost me: 38000 Usd plus fuel and hotels.

Ali so ti podatki stari, ko so bile cene še veliko višje kot danes, ali pa je agent tega Angleža želel prinesti malo okoli, kar tudi ne bi bilo nič nenavadnega, saj so cene individualne.
Veš mogoče, katerega leta je to bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ivana - podatek je bil objavljen konec leta 2014 (30.12.) !!! Tema je zelo živahna še danes. Reply sem napisal po spominu. Prilepil sem link v dobri veri, da bo vsaj tisti kateri ga to zanima prebral ali preletel. Številke se pa itak vseskozi menjajo. Tudi valuta izgublja na vrednosti. Konverzijo sem še enkrat preračunal glede na podatke in današnji kurz. Jutri mogoče za Kitajsko ne potrebno plačevati razen vize ničesar več. Pa nam to všeč, ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!