Skoči na vsebino

primerjava TDM 900 in FJR 1300


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdrav vsem ljubiteljem vetra v laseh, po dolgih letih voznje po dveh kolesih in vonjanja bencinskih hlapov od XT 600, XTZ 750, do TDM 900, sem se nekako ze odlocil za nakup FJR 1300, pred tem pa bi seveda rad vedel malo vec kako se motor obnasa , kaksne so vozne lastnosti, kardan, pospeski , zaviranja, itd, zanima me ali kdo od vas ve za kaksne primerjalne teste teh dveh motorjev, da se psihicno pripravim na spremembo in prilagajanje na motor, ce je prehod tako lahek in enostaven kot iz XTZ na TDM , potem se nimam kaj za bati, hvala v naprej :yes:

 

Stanko

Objavljeno (popravljeno)

Oooo lohk se mal' bojiš, lohk'... Je boljš (pri tem pristopu), da sem mal' bojiš, kot nič. Mejčkeno rešpekta nič ne škodi...

Kar se mene tiče, lahko rečem da, dlje kot se vozim se mi zdi, manj sem siguren in to predvsem (v druge!!) :O :yes:

Pa eno ("šplento" v zapestje!) :hmm:

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Oooo lohk se mal' bojiš, lohk'... Je boljš (pri tem pristopu), da sem mal' bojiš, kot nič. Mejčkeno rešpekta nič ne škodi...

Kar se mene tiče, lahko rečem da, dlje kot se vozim se mi zdi, manj sem siguren in to predvsem (v druge!!) :O :yes:

Pa eno ("šplento" v zapestje!) :hmm:

o fjr 1300 sprašuje...

Objavljeno

Pozdrav vsem ljubiteljem vetra v laseh, po dolgih letih voznje po dveh kolesih in vonjanja bencinskih hlapov od XT 600, XTZ 750, do TDM 900, sem se nekako ze odlocil za nakup FJR 1300, pred tem pa bi seveda rad vedel malo vec kako se motor obnasa , kaksne so vozne lastnosti, kardan, pospeski , zaviranja, itd, zanima me ali kdo od vas ve za kaksne primerjalne teste teh dveh motorjev, da se psihicno pripravim na spremembo in prilagajanje na motor, ce je prehod tako lahek in enostaven kot iz XTZ na TDM , potem se nimam kaj za bati, hvala v naprej :yes:

 

Stanko

FJR 1300 je bistveno težji motor, bolj primeren in uravnotežen za dva.

Če se bolj solo voziš, potem ga raje prej probaj dobit v test in se zapeljat.

Objavljeno

o fjr 1300 sprašuje...

 

Ja, točno to imam v mislih.

Močnejši, težji, prožnejši navor... Čisto drug motor. To = to! Zato pa mal' rešpekta & tehtnejši razmislek (nič ne škodi)

Objavljeno

vse to je normalno in lahko ze vidim , zanimajo me vozne lastnosti, npr. ko sem menjal XTZ za TDM, je razlika 100:1, XTZ visji motor, nekako plava cez ovinek, ko ga privijes na ravnini je nekoliko nemiren pri visoki hitrosti, medtem , ko se vsedes na TDM, po prvem km postanes prijatelj z motorjem, takoj sede,  motor je proznejsi, nizko tezisce, lahko vodljiv, ne bi ga menjal, samo me zanimajo 4 cilindri, kar pomeni, verjetno, bolj gladko voznjo, posebno pri manjsih obratih, ce mi zna kdo to razloziti,  I will be happy man

Objavljeno

Obrni se direktno na forumaša Đoreka. Sicer je bolj poredko tu gor...ker ga poznam, pa vem, da sedaj vozi FJR, prej pa je TDM 900. Oboje kar nekaj let.

Objavljeno

Maticgasper glej, če imaš priliko ga sprobaj. Iz lastnih spoznanj pa ti povem, da po lanskem preizkušanju nove FJR lahko napišem samo pozitivne izkušnje. S FJR sem bil po par km hitro na ti. Glede na to, da vozim sam potovalnik, (Triumph Trophy), mi ni predstavljal nobenih težav. Vožnja z njim je lahkotna in zelo prijetna zna pa biti tudi ne da bi se sploh zavedal zelo hitra. Ima tudi dobro veterno zaščito. Ne bom ti pisal o elkt. nastavitvah  vetrobrana, nastavitvah vožnje, vzmetenja........  Če si do sedaj vozil TDM-a, sem prepričan, da ne boš imel s presedlanjem nikakršne težave. Edino kar "zamerim" temu stroju je to, da nima 6 stopenskega menjalnika glede na njegovo moč oziroma na navor kot tak. Res pa je, da je prestavno razmerje narejeno na "dolg menjalnik". Zagotovo pa ti bodo še kaj več znali povedati zadovoljni lastniki na teh straneh.

Povedano drugače, ne moreš zgrešit!

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky  B)    

Objavljeno

Hvala Rocky to sem hotel slisati!

Respect

Objavljeno

Zdravo, bil sem lastnik TDM 900, sedaj pa imam FJR 1300. Presedlal sem pred tremi leti zaradi želje po močnejšem in udobnejšem motorju. Na daljše relacije se voziva dva in moram povedati, da je FJR precej udobnejši od TDM + večja moč, navor, vetrna zaščita. Tako lahko rečem, da sem naredil pametno zamenjavo, je pa manevriranje na mestu malo težje, vendar ko spelješ teže ne čutiš. Pri počasni vožnji zna biti na FJR kar vroče, ker voznika precej greje agregat (pri novejših je baje nekako drugače narejeno in te temperature ne čutiš toliko). Kardan je zakon (vsaj zame), odpade mazanje verige in umazani kombinezoni. Sama poraba goriva je zelo podobna kot pri TDM samo doseg je večji zaradi večjega tanka. Je pa vse odvisno od načina vožnje.

Drugače je motor na ovinkih stabilen in miren. Je pa obraba gum večja kot pri TDM, posebno prednje (teža naredi svoje), sam imam Dunlop roadsmart II. Naslednjič bom poizkusil Metzeler Z8, ki so narejene za težje motorje. Cena FJR je precej višja od TDM-ke, zato je vse odvisno od potrebe in želje in bugeta bodočega lastnika.

Svetujem, da premisliš kaj potrebuješ in koliko si pripravljen odšteti za svoje potrebe.

Konec koncev sta oba motorja dobra vendar se razlikujeta med seboj, univerzalnega motorja pač ni ali pa ne vem zanj. Odločitev je tvoja.

Srečen nakup in veliko varnih kilometrov. :yea1:

Objavljeno

Pozdravljen:

 

Ti kar kupi in to od letnika 2006 naprej, ker ta ne kuha jajčkov. Jaz ga imam 07 letnik in 94000 km narejenih. Nobenih problemov. Za dva je No1, kar pa ne pomeni da za enega ni dober, nasprotno odličen. Samo na mestu je pa malo štorast. Ko se ga navadiš in dobiš tehniko parkiranja(da ni treba zverine v rikverc porivat), je pa odličen. Jaz sem zelo zadovoljen-sopotnica pa še bol.

 

Kupi in SREČNO VOŽNJO.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!