MARJA Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Tko kot je Marin napisal 230 NM pri dobrih 2000 RPM in ne gre za avto ( Bremzer ), ampak za en angleški " polizdelek " , ki sliši na ime Triumph Rocket
aselak Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 No malce sem narobe napisal mislil sem 1 cilinder,2,4;) thumper in dlicen 2
thumper Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Sam sem imel v1, vec motorjev v4 in sedaj imam v2, kaj naj recem vsak ima svoj car in vsak svojo slabost, mi pa trenutno v2 zelo odgovarja ker je tako da kjer koli odpres potegne, ampak v visjih obratih pa velikokrat butnem v blokado, ker mislim da se bo kar vrtel kot v4 japoncki:)v3 se nisem imel ampak je pomoje to pravi kompromis.. verjetno ga ni imel še nihče... bi pa znal biti zanimiv kompromis to se pa strinjam .. v1? :grim Tko kot je Marin napisal 230 NM pri dobrih 2000 RPM in ne gre za avto ( Bremzer ), ampak za en angleški " polizdelek " , ki sliši na ime Triumph Rocket ma ne ga dražit no...pa fabrka obstaja samo 112 let ... kaj pa je to proti večnosti...
Bremzer Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Tko kot je Marin napisal 230 NM pri dobrih 2000 RPM in ne gre za avto ( Bremzer ), ampak za en angleški " polizdelek " , ki sliši na ime Triumph Rocket Pozabil si pripisat za ta polizdelek,da ima 2300 ccm in "samo" 230 NM npr. v primerjavi z 2l BMW dizlom,ki zmore ca 350+ NM navora !
FLY Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 v1? To je že stara Von Braunova zasnova thumper 1
FLY Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Pozabil si pripisat za ta polizdelek,da ima 2300 ccm in "samo" 230 NM npr. v primerjavi z 2l BMW dizlom,ki zmore ca 350+ NM navora ! med bencinom in dizlom je "rahla" razlika v kompresiji,ki blazno upliva na navor thumper 1
Bremzer Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 med bencinom in dizlom je "rahla" razlika v kompresiji,ki blazno upliva na navor Razlika je ca - 80 NM
thumper Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Pozabil si pripisat za ta polizdelek,da ima 2300 ccm in "samo" 230 NM npr. v primerjavi z 2l BMW dizlom,ki zmore ca 350+ NM navora ! ti si pa pozabil , da je smrdljivec turbinar ...torej jajca imajo kljub turbini SAMO 80Nm navora več ...
Bremzer Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 ti si pa pozabil , da je smrdljivec turbinar ...torej jajca imajo kljub turbini SAMO 80Nm navora več ... Pozabljaš,da je benzinar 2l TUDI turbo.Nebom ti več odgovarjal in dobro spi !
TakeALookAround Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Uglavnm, ce se komu ne da saltat, nej presalta na skuter. hajoktejn, '.', trebor in 3 others 6
Cartman Objavljeno Maj 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Pozabil si pripisat za ta polizdelek,da ima 2300 ccm in "samo" 230 NM npr. v primerjavi z 2l BMW dizlom,ki zmore ca 350+ NM navora ! scania ma pa 15 litrski motor in 35000Nm. pr vsega 1000-1350 obratih. a je to se bols k bmw, al ni? Pozabljaš,da je benzinar 2l TUDI turbo.Nebom ti več odgovarjal in dobro spi ! stari, alzhajmer, al preuc alkohola? o motorju si govoril, o 2300kubicnem rocketu. o nobenih turbo bencincih. ti si zacel z nekimi dizli in auti in turboti.... jaz navor vidim kot pot do konjev. ampak ce ni kW ta pot nikamor ne pelje. brez konjusnice, noben navor ne pomaga. navor=floskula thumper 1
danci1973 Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 jaz navor vidim kot pot do konjev. ampak ce ni kW ta pot nikamor ne pelje. brez konjusnice, noben navor ne pomaga. navor=floskula Brez navora tudi ni kilowattov. Moč = (Navor * RPM * pi ) / 30000 (moč v kW in navor v Nm) MteByKer82 1
Mavti Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Uglavnm, ce se komu ne da saltat, nej presalta na skuter. Zelo dober odgovor :krneki:
thumper Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Pozabljaš,da je benzinar 2l TUDI turbo.Nebom ti več odgovarjal in dobro spi ! govora je o motorjih ... torej je : avto dizel = smrdljivec ! bencinar pa ni turbo ker je 2300 ccm trivaljnik - tolk o tem kolk poznaš druge motorje razen bmflow ... in glede na tvoje poznavalsko qurčenje o vsem tud če ne odgovarjaš ...
thumper Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 (popravljeno) Brez navora tudi ni kilowattov. Moč = (Navor * RPM * pi ) / 30000 (moč v kW in navor v Nm) motor ima 50kw ... 68nm navora pri 5800 vrtljajih .. 68 x 5800 x 3.14 = 1.238.416 / 30000 = 41,28kw... formula ni prava.razen če si mislil koliko kw moči ima motor pri obratih o ima največji navor (tega podatka pa nimam v specifikacijah).. je pa zelo verjetno ... Popravljeno Maj 3, 2014. Popravil thumper
Jure Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Ampak za en angleški " polizdelek " , ki sliši na ime Triumph Rocket No, če je kakšen motor, kjer se "čuti navor", mišljeno to, da potegne takoj, ko odpreš ročico za plin, tudi pri nizkih vrtljajih, je to Rocket Sprobano Pa še lepo mirno laufa ker ima tri cilindre. thumper, MteByKer82 in gsxf750 3
Jure Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 Drugače je pa razmerje med močjo in navorom lepo razloženo tukaj: http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm gsxf750 1
danci1973 Objavljeno Maj 3, 2014 Opozori Objavljeno Maj 3, 2014 motor ima 50kw ... 68nm navora pri 5800 vrtljajih .. 68 x 5800 x 3.14 = 1.238.416 / 30000 = 41,28kw... formula ni prava.razen če si mislil koliko kw moči ima motor pri obratih o ima največji navor (tega podatka pa nimam v specifikacijah).. je pa zelo verjetno ... Formula je povsem pravilna, seveda pa velja za tiste obrate, ki si jih vstavil - torej pri 5800 ima ta moped 41,28kW. Največjo moč (50kW) pa najbrž doseže pri nekaj višjih vrtljajih, ko navor že pada... thumper 1
dotem Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 motor z malo cilindri, če bi imel dovolj težak vstrajnik ne bi tresel preveč...
dotem Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 če bi ferekov VN - 1700 imel ene 100 kil težak vstrajnik, bi se v zadnji prestavi lahko peljal sano 20 na uro :grrr
smasher Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 no še dva primerna psonetka o navoru in vztrajnikih: in se miz di formula za navor in moč sucer vredu, vendar popolnoma neuporabna, ker proizvajalci podajo nek navor, in vsi ti preberjao in se delajo pametne "jst mam pa tolk navora", vendar ali je ta navor pri 5000 obratih ali pri 12000 obratih je velika razlika v uporabnosti tega navora. gsxf750 1
Cartman Objavljeno Maj 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Kako je debata z motorja pršla do traktorja?
thumper Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Kako je debata z motorja pršla do traktorja? simpl..en je bmfle omenil ... :lol: trebor 1
dotem Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Kako je debata z motorja pršla do traktorja? naslov je navor eni motorji majo tud traktorsk navor Cartman 1
thumper Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 scania ma pa 15 litrski motor in 35000Nm. pr vsega 1000-1350 obratih. a je to se bols k bmw, al ni? Kako je debata z motorja pršla do traktorja? mogoče ti ???????? https://www.google.si/url?q=http://www.clydesiderentals.co.uk/tractor-unit-hire/&sa=U&ei=1kFnU_ThKO7M0AWuhIGgBQ&ved=0CC0Q9QEwAQ&usg=AFQjCNGtiN3xQswnopVwK8t2ohJtG6No7g Cartman 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se