Skoči na vsebino

Suzuki GSX 550 E


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav.

Imam motor Suzuki gsx 550 e letnik 1983.Motor je bil kompletno razdrt sedaj pa sem ga sam sestavil skupaj.

Motor je štirivaljnik z dvema uplinjačema.Normalno vžiga mrzel tudi topel.

Me pa zanima kako bi moral ta motor iti,ker nima nekih izrazitih pospeškov in tudi poraba je kar visoka.

Glih končne nisem meril sam tam do 90 kar rabi krepko prek 10 sekund,nad 90 pa še sam nabira,u bistvu 5 ali 6 prestava nima več moči.

Naj mi eden pove ko je že vozil tak motor kako mora iti.

Svečka je tam ko skače iskra tisti cucelj je tak kavno rjav drugače pa je črna,mogoč preveč bencina ne vem?

Če bo kaka slika potrebna ni problem bom zrihtal.

 

Hvala za odgovore

LP

Objavljeno

Ni normalno. Premeri kompresijo. Si pravilno nastavil ventile?

Objavljeno

Kompresije res nism meril,ventile pa mislim da ne gre nastavit ker je odmična za samodejno nastavljanje ventilov.

A je možno da ja lahko to tudi ,ko je elektronika za vžig(CDI) od suzukija 550 Katane?

Ne vem kaj naj storim.Kake ideje?

Objavljeno (popravljeno)

Si zih da so hidravlični-samonastavljivi ventili?...dej poglej v service manualu. Za CDI nebi vedu-poišči malo po netu (pomagaj si z e-bayem) če sta izmenljivi.

 

Skratka glede na porabo, pomanjkanje moči, to,da je svečka OK barve ti svetujem da najprej premeriš kompresijo.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno (popravljeno)

Prvi stavek, to sicer ne drži več v današnjih časih so pa tile podatki precej daleč od tistih, ki si jih podal. Upoštevaj trojanov nasvet....

 

The 550 is every boy racer's dream. It fairly rocketed to its top speed of 123.44mph and recorded a mean two-way prone speed of 121.94mph. The mean top speed was slightly higher than all the other 550s but its top one way speed was down on both the Kawasaki and the Honda. This may seem disappointing but it blew the opposition into the weeds on the quarter-mile strip, returning times that were considered respectable for a mega bike of only a few years ago the Kawasaki ZR1000, Suzy GS750 and Honda CB750 couldn't match the 550's 12.63sec/104.94mph best quarter-mile dash.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Hvala za odgovore,bom preveril kompresijo potem pa poročam.Najprej morn kupit uno uro za kompresijo razen če ima kdo kako idejo kako jo narediti.

 

post-46714-0-72636700-1404147755_thumb.jpg

 

Takšna pa je odmična gred sicer sta dve ena za sesalni del druga za izpušni del.

 

Objavljeno (popravljeno)

Ja mašina je DOHC-double overhead cam shaft-nč posebenga za vrstne motorje od 80-ih naprej. Si pravilno namestil odmične gredi, ko si jih snemal?-gledaš oznake na glavni gredi-pri vžigu in na zobnikih odmične. Pa preden poskušaš vžgat mašino jo nekajkrat obrni na roke-varnostni ukrep če slučajno kej zafrkneš. Drugač se ti znata srečat bat in ventil-ni lepo... Postopek, oznake itd. kako to sestavit maš pa v service manualu.

Tud če so dročniki hidravlični (v kar mal dvomim-verjetno se jih štela z ploščicami pod odmično) moraš odmične gredi montirat v pravo pozicijo. Drugače se ventili ne odpirajo pravilno, kar se kaže predvsem v izgubi kompresije. Drug vzrok so lahko izrabljeni batni obročki oz. pregreti/zaribani cilindri

 

Maš kako fotko motorja?

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Odmična ni bila sneta z glave,js sm sam glavo gor dal takšna kot je bila le da sem jo očistil.

Edino kar mi je zdaj žal da nisem ventilov na novo požlajfal niti poskusil če dobr tesnijo.Motor drgač lepo lavfa prime gas u nulo,le med vožnjo so problemi.

Primer: Lepo spelješ v prvi,motor je takoj živ po občutku bi rek tam do ene 3000 do 4000 obratov pol pa kot bi ga dušilo,težko pride do obratov.To se čuti v 1 ,2 ,3 in mal še v 4 za 5 in 6 pa kot da nima moči.

Škoda mi ga je ker je oldtimer pa še drag ni bil :).

Bom poslikal in dal slike jutri gor.

Objavljeno

Hmmm zdej mi ni čist jasno kako si napeljal ketnco brez da si snel odmične-razen če si jo kovičil. Poleg tega morajo bit odmične v točno določenem položaju ena glede na drugo in glede na pozicijo glavne gredi...

 

Poleg kompresije bi mogoč lahko reku ferg-zamašena galvna diza/preveč spuščena igla itd. Skratka težko rečem takole prek neta

Objavljeno

Sej ketne ni blo težko ko je imela neko mini varovalko,tak da sem sam iztaknu pa nazaj pa je bla gor.Kar se pa diz tiče sn pa v knjigi bral da sta 2 dizi #95 za 1. in 4. cilinder, za 2. pa 3. cilinder pa sta dizi #102,5.

Kar se pa igel tiče(ima namreč 4 igle) pa sn pusto tk kot je blo.Sam bi težko verjel da je preveč spuščena glede na porabo,ki je kar velika.Svečka pa je črna.Kaj vi pravite?

Tu pa so slike:

post-46714-0-87530800-1404242148_thumb.jpg

post-46714-0-32997600-1404242206_thumb.jpg

post-46714-0-42083700-1404242234_thumb.jpg

 

Kar pa se airboxa tiče pa sem si ga naredil sam,ker ga ni bilo.Mam pa takega da lahko reguliram zrak,ker če je zraka preveč ali premalo potem ne gre.

Upam da bo kaj v pomoč

Objavljeno (popravljeno)

aha na ta člen pa nisem pomislu. Skratka-črna svečka=bogata mešanca benza. jst bi na tvojem mestu najdu original airbox, premeru kompresijo-če je OK se nadalje igral z fergi. 

Drugač pa MadMax :) - nekak po mojmu okusu hehe. A papirje ma? pa kolk si dau za njega če ni skrivnost?

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Sej sm js tud pomislu da ga zaliva,ker takoj ko hočeš pospešit se prav čuti da ga duši.Bom probu mal igle znižat sam ko je zajebano tam razdret tiste plovce pa igle vn dobit.Ker brez filtra pa sploh ne gre sam užge.Ker ma vsak ferg svojo membrano katera dvigne po dve igli.Taka uplinjača sta:

post-46714-0-77537100-1404244296_thumb.jpg

 

Nekje sem prebral da lahk zajebava če sta membrani trdi sam men se lepo mehk zdita.

 

Ja leta 2004-2005 je bil registriran,potem pa je crknil CDI potem pa so ga razdrli pa skor zjebali pa sn ga js kupu za 200 evrov.Motor je stal pa 9 let.Zdaj sn ga pa sestavu pa če bo kdj šov kot mora ga tudi registriram in zrihtam u nulo.Ma papirje ja,če ne ga nebi vzel.

 

 

Objavljeno

Aha dvojni fergi. Še enkrat: rabu boš original airbox (oz. slabša opcija kake pod športne filtre). Preden tega ne zrihtaš se brezveze zajebavat z nastavitvami. Aja-igli sta zgoraj, pod zgornjima pokrovčkoma-št 3 če prov vidim. Dvigujeta jih membrani 

Jst bi se zadeve lotu tko, da bi najprej zmeru kompresijo (žel nimam več urc, bi ti jih posodu), zrihtal original airbox, očistil in pregledal uplinjače (predvsem membrane) itd.

 

Je pa obnova tegale kar zalogaj glede na stanje motorja. Tko da če ti bo kdaj dopizdil oz. bi ga menjal za kej bol ohranjenga sporoč-iščem neki podobnega za eno survival bike predelavo.

Objavljeno

Ja igle dvigujeta membrani nekakšen vakum sistem,zato pa če sploh ni filtra gor gas sploh ne prime,ko zgleda dobi preveč zraka pa ni več vakuma za membrane,vsaj tako si js predstavljam.

Bom najprej premeru kompresijo, a se da iz kompresorske ure tud naredit za merit?

Glede obnove,če bo šov sam motor u nulo mam pol celo zimo čas da ga zrihtam u nulo.

Ne vem če bom prodajal kdaj,ko mam še kr rad oltimerje pa tud ko sn ga vidu sem ga hotu takoj met :)

Objavljeno (popravljeno)

Pomoje bi se dal z tisto urico (manometrom) probat, če bi naredu nek nastavek-vsaj tolk, da bi vidu če so vsi cilindri približno enaki.

 

Drugač pa itak-klasični Japonci so tud men super...mam trenutno 2 Kawasaki Z-ja:

-KZ 750 LTD 1980-se prodaja http://www.avto.net/ad.asp?id=8570331

- Z 1100 ST1981, kardan-na slikah spodaj

post-20343-0-87920500-1404249607_thumb.jpg

post-20343-0-37379000-1404249652_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Saj taki klasični se men tud najbolj dopadejo-naked bike syle.Ti maš u nulo porihtane motorje.Bo kar preteklo nekaj časa da ga še js tok zrihtam :) .

Drgač pa a mogoče veš ali kdorkoli kako naj dobim to narazen:

post-46714-0-96956500-1404291179_thumb.jpg

post-46714-0-54760000-1404291271_thumb.jpg

 

Da bi js to razstavil in poskusil mal regulirat igle,da  vidim če bi blo kaj boljše

Objavljeno

Oj-težko rečem. Se pa vseh igel ne da nastavljati. Če se jih da imajo ponavadi utorčke na igli in varovalko, ki jo lahko premikaš gor in dol po igli.

Objavljeno

Sej sem dobu narazen s kleščami,je šlo ful trdo sam vn potegneš in sem dal igle na predzadnje mesto se pravi manj bencina.Prej je blo čist spodi in ga je zalivalo.

Sedaj motor gre občutno bolje ima moč v vseh brzinah le ko pospešuješ se mal sliši iz izpuha kot da bi nazaj sekalo.

Bom probu jutr za en utor več bencina dat potem pa da vidim.

Drgač pa koliko sekund pa misliš da ima do 100 in koliko bi bla njegova končna hitrost?

Objavljeno (popravljeno)

Za te podatke mal preglej po netu. Drugač pa vidiš kdaj ti mašino mori/trokira-če ne potem je OK.

Sekanje iz izpuha je pa ponavad indikator prerevne mešance-premal bencina. Original airbox pa filter (ok ta je lahko aftermarket) rabiš preden se boš spravil kakrkoli štelat. Z menjavo airboxa si podru razmerje zrak/bencin in ne moreš za to kompenzirat z nastavljanjem fergov. 

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Se pravi kokr js razumem,tale motor nujno potrebuje original airbox,če ne praktično ne moreš nastavit razmerja zrak bencin.Gledal sem recimo motorje kateri imajo 4 uplinjače in sploh niso meli airboxa ampak neke športne filtre(tiste okrogle).

Sem pa študiral da če bi js dal gor te filtre pa motor verjetno sploh nebi šov.

Mam zdaj naročeno z ebaya vse 4 dize nove pa rabljen airbox,pol pa bomo videli.

Kaj pa misliš da bi to bilo,če popešuješ recimo 1 in 2 brzino pa ko stisneš sklopko motor takoj ugasne?

Ali je lahko posledica,ker še nisem skalibriral uplinjačev ali bi lahko bilo zarad airboxa?

 

Hvala ti za odgovore

Objavljeno

Ni nujno da je original airbox ampak z njim je stvari najlažje nastavit. Z ˝športnimi˝ pod filtri je stvar težjat, treba zadet pravo velikost diz, + pojavljajo se problemi vožnje v dežju,.. Tko da-original airbox je najbol elegantna, najlažja rešitev.

Če zadeva odsekano ugasne dvomim da so vplinjači. Poglej če ima motor kako varnostno stikalo pri ročki sklopke.

 

Simptomi nesinhroniziranih vplinjačev so neenakomerno delovanje, zaganjanje mašine, počasno padanje obratov,...

Objavljeno

Ne ta nima kakega stikala nikjer,mogoč bo pol boljše ko dobim airbox,bomo videli.

A mogoče veš kako morajo bit ventili naštelani?

Sem pregledal celo knjigo pa nisem kaj našu,če mogoče veš?

Objavljeno

Ne ta nima kakega stikala nikjer,mogoč bo pol boljše ko dobim airbox,bomo videli.

A mogoče veš kako morajo bit ventili naštelani?

Sem pregledal celo knjigo pa nisem kaj našu,če mogoče veš?

Sem našu kok se štelajo  Sesalni in izpušni enako (0,08-0,13)

Bom js to preveru.

A si že štelu kdaj ventile,mogoče mi daš kak nasvet kako se pri teh motorjih štelajo?

Objavljeno

Sem jih štelal....če majo ploščice nad dročnikom (šalčko) se dobi posebno orodje, ki stisne ventil in lahko menjaš loščico brez demontaže odmičnih. Drugač pa morš snet odmične, dvignit šalčke in spodaj menjat ploščice. Poglej mal po youtubu, maš ogromno filmčkov + postopek mora bit opisan v servisnem priročniku. 

 

Preštudirajtole stran, maš opsano vse od štelanja fergov, nastavitve ventilov, vzmetenja, zavor itd :

 

http://www.dansmc.com/mc_repaircourse.htm

  • 7 let pozneje...
Objavljeno

Z ženo sva si kupila najin prvi motorček. Prej sva imela skuterja. Oba sva že blizu 50-teh in bi poleti malo spustila veter skozi lase. Kupila sva starodobnik, Suzuki GS750L, letnik 1981. Finančno nisva neki močna imava pa tja do 500€ še pripravljeno, da vloživa v ta motor. Vse deluje, lepo pelje, ampak pušča malo olje, kake premze je treba pregledati itd...

Poznate kakšnega mojstra, da je v najinem cenovnem rangu.

Hvala

Lp Jože

SUZUKI 3.png

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!