OldSchool Kawi Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni! Imam izpit za A2 kategorijo, pa ne vem kakšen motor bi si kupil. Že dolgo si želim Kawasaki GPZ 900R, vendar je to samo za A kategorijo. Pa glede na to, da na Ebayu lahko kupiš blokade neke nemške firme, ki ga zablokirajo iz 86kW na 25kW. http://www.ebay.de/itm/Drosselkit-25-kW-fur-Kawasaki-GPZ900R-ZX900A-Drossel-Leistungsreduzierung-/111396304561?pt=DE_Motorradteile&hash=item19efbcb6b1 Vem pa tudi, da naj se nebi smelo blokirati motorje močnejše od 70kW, samo sem govoril z nekom na moto srečanju pred letom, ki je imel blokiranega 80kW tourerja, za A2 kategorijo in je rekel da mu na tehničnem niso težili? Vem tudi da je malo neumno imeti tak motor blokiran, vendar tega 100% planiram nabavit in uvozit iz Nemčije( v Sloveniji jih praktično ni) in raje bi ga blokiral, kot pa da vmes za 2 leti kupim samo nekaj da je za tist čas prebit.. Lp in hvala za odgovore , Blaž Popravljeno Julij 4, 2014. Popravil Blaž Cigale
'.' Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 (popravljeno) No sej večino si že sam povedal - načeloma se ne da, problemi znajo bit pri zavarovalnici ki ti takega motorja (70+ kw, <0.2 moč/teža) ne bo zavarovala, v primeri prometne nesreče pa vse odgovarjaš sam. Primer: zdrsneš v ovinku in motor prileti v Audi A8 odbijač. Kriješ stroške sam. (pa še kaka blesava tožba in sodišče znajo pristavit lonček). Večina ki jih ima 70+kw registrirano na 35kw je to nardila cca ~2 leti nazaj po starem sistemu in zato imajo manj problemov, na frišno te zna in te bo na vsakem vogalu lahko nekdo zjebal za kar zajeten kup denarja. Tako, čisto med nami - se da tudi 90kw kobilo na 35kw spravit in registrirat kot A2, zakaj je nekje to mogoče in zakaj kdaj ne, pa zato ker se večini jebe za vse možne zakone, dokler ni treba kaj plačati. Potem pa vrjemi mi da bodo šli do zadnje alineje brati vsako piko in vejico, da le iztržijo iz tebe vsak cent ki ga premoreš. Vozi pametno, raje počakaj. edit: al pa izbiraj med neko nizkocenovno kobilo ki jo lahko legalno voziš z A2. Vem kako zelo naporno je te 2 leti guliti motor ki ti ni všeč ampak vrjemi da je lepše to, kot pa 2 leti garat in ves denar mesečno pošiljat na sodišče. Popravljeno Julij 4, 2014. Popravil Aynach cikadina 1
ukica Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Policaj nima pojma o pojmu, samo da štima razmerje moč/teža, ter da je v prometni 25 oz 35kw. Veliko veliko velikooo večje težave boš imel v primeru da naletiš na prometnika. Naj te opozorim, da ti izpita NIMAS in po zakonu lahko vzame motor brez predhodnjega opozorila! Jaz osebno, sem gledal fazer ter fz6, kjer ima fazer 70 fz6 pa 72kw in sem izbral fazer, saj je zame riziko previsok. Druga opcija je pa da gres v tujino po ze blokiran motor..
OldSchool Kawi Objavljeno Julij 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Policaj nima pojma o pojmu, samo da štima razmerje moč/teža, ter da je v prometni 25 oz 35kw. Veliko veliko velikooo večje težave boš imel v primeru da naletiš na prometnika. Naj te opozorim, da ti izpita NIMAS in po zakonu lahko vzame motor brez predhodnjega opozorila! Jaz osebno, sem gledal fazer ter fz6, kjer ima fazer 70 fz6 pa 72kw in sem izbral fazer, saj je zame riziko previsok. Druga opcija je pa da gres v tujino po ze blokiran motor.. Hočeš reči da če je v tujini že blokiran iz 86kW na 25KW (za ta motor so samo 25kW in 72kW nemške blokade) bi potem lahko normalno tu prišel čez, tudi za zavarovanje? Lp Blaž
cikadina Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 (popravljeno) Hočeš reči da če je v tujini že blokiran iz 86kW na 25KW (za ta motor so samo 25kW in 72kW nemške blokade) bi potem lahko normalno tu prišel čez, tudi za zavarovanje? Lp Blaž sicer je to že tolkokrat prežvečeno, da že vrabci čivkajo, ampak... z izpitom a2 lahko voziš: 1. motorje, ki imajo pod izvorno moč vpisano 35kw, to pomeni: -pride že iz tovarne z močjo 35kW ali manj -uvoziš že v tujini blokiran motor (to pomeni da je blokada že pri njih vpisana v njihovo homologacijo, oz. kar je teh dokumentov) 2.motor, kateremu v sloveniji naknadno vgradiš blokado: -tu pa velja nujno pravilo 70kW, ker se v homologaciji potem zgolj pod predelave dopiše da je blokiran torej če greš v nemčijo po moped, najdi tam takega, ki je že blokiran se ti pa splača se držat teh pravil, ker kot so ugotovili, policaji iz neznanega razloga res ne težijo, ampak kot pravi aynach če boš kaj skuhal te bojo obrali kolkor se bo dalo, ker je to popolnoma isto kot vožnja brez izpita. pa še neki je, če ti je neka reč zdaj všeč še ni nujno da ti bo tudi čez eno, dve leti. kolikor je videt po forumu (ki res ni merodajen) se ta formula, bom kupu neki kar mi je ful ušeč, vozu blokirano 2 leti, pol pa odblokiral nikako ne izide. ponavadi je blokada notr glih par dni, ker seveda blokiran motor še zdaleč ne izpolni prčakovanj, gre blokada vn. Popravljeno Julij 5, 2014. Popravil cikadina
ukica Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 @cikadina: vsak ima svoja pričakovanja, sem pa mnenja da popolni zacetnik blokade nikakor nebi smel odstraniti, ker je tam z razlogom. Meni je trenutno 35kw cisto OK pa imam za seboj priblizno 2000km v mesecu dni in sigurno bo ostala do konca sezone. Cez zimo bo pa cas za premislek.
cikadina Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 (popravljeno) @cikadina: vsak ima svoja pričakovanja, sem pa mnenja da popolni zacetnik blokade nikakor nebi smel odstraniti, ker je tam z razlogom. Meni je trenutno 35kw cisto OK pa imam za seboj priblizno 2000km v mesecu dni in sigurno bo ostala do konca sezone. Cez zimo bo pa cas za premislek. lej čim se da blokado odstranit bo šla prej al slej vn in je prou isto al gre cez 2 dni, čez eno leto, to je popolnoma nepomembno. zakon je popolnoma jasen, voziš lahko motor moči 35kW. pika, konc, lahko se na trepalnice postavite ampak tako je. ne vem od kje vam ideja da če se voziš eno leto z blokado je pa potem kul jo vn vzet (če nimaš a neomejeno)? a kamion boš tudi vozu z izpitom za avto? po vsej verjetnosti ne. torej zakaj je potem v redu vozit motor brez izpita? Popravljeno Julij 5, 2014. Popravil cikadina
ukica Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 @cikadina; vecino teme sem se strinjal steboj, vendar ta primerjava je en brca v temo. Tukaj je tema o istem motorju, ki ga najprej spoznas z zelo omejeno mocjo in sele ko se cutis zmoznega zacnes razmislati o odstranitvi blokade.. Tvoja primerjava je nekako tako; dosedaj si vozil piaggio zipa omejen na 25kmh in mislis da bos lahko obvladal zverino z 150hp.. Primerjava bi pa lahko bila: zip omejen na 25, nato pa odstranis blokade in gre tistih 60, 70 VENDAR si nelegalen v prometu. Pa se to je zelo groba primerjava saj pri 25kmh nerabis celade pri 45kmh+ je pa obvezna, pravtako izpit.
tucko Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Če si delal izpit za A2 potem so ti tudi pri CPP- ju povedal kaj lahko voziš! Policaji pa tud niso več tako neumni kot si marsikdo misli, da so. Sicer pa itak se voziš na lastno odgovornost.
OldSchool Kawi Objavljeno Julij 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Dobro za rezervo mam še Suzuki GS500E, zlo pocen varianta pa je za A2, ker imajo serijsko blokado. Mogoče kdo ve kaj o njih kako se obnesejo?
ukica Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 (popravljeno) @tucko; prejsni vikend so me ustavl na planini-kontrola in ga je zanimala samo prometna iz kjer ni razvidna izvorna moč. Še vprašal sem ga nakonc, da ker je motor blokiran na 35kw rabim homologacijo ali ne. Odgovor je bil da kar se njega tice ne, vendar neve kaj vse bi prometnik zahteval. Sicer pa voznja z 70kw+ je isto kot igranje ruske rulete, sam cakas lahko kdaj bos naletu na policaja ki vse to ve. Ali je motor blokiran ali ne, pa nemore vedet sej ne vid do mojih fergazarjou. Druga stvar je ele vbrizg. Vsaj pr er6n se blokada vidi. Blaz poklici v eliso(domzale) kjer ti blokado narocijo in zm9ntirajo. Popravljeno Julij 5, 2014. Popravil ukica
'.' Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Dobro za rezervo mam še Suzuki GS500E, zlo pocen varianta pa je za A2, ker imajo serijsko blokado. Mogoče kdo ve kaj o njih kako se obnesejo? Super zadeva ki te ne bo pustila ravnodušnega - za začetnika je gs500 in njemu podobni motorji več kot dovolj, ko boš prvič odpru plin do konca si ne boš želel še hitrejše vožnje. http://www.motosvet.com/tabla/topic/4030-kako-sem-izbral-pravi-motor/page-53?hl=gs500f#entry2022486
OldSchool Kawi Objavljeno Julij 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Super zadeva ki te ne bo pustila ravnodušnega - za začetnika je gs500 in njemu podobni motorji več kot dovolj, ko boš prvič odpru plin do konca si ne boš želel še hitrejše vožnje. http://www.motosvet.com/tabla/topic/4030-kako-sem-izbral-pravi-motor/page-53?hl=gs500f#entry2022486 Ne vem samo ali se mi bolj splača z 24kW blokado ali 34kW.. ali je razlika v registraciji dejansko taka kot jo dobim na AMZS kalkulatorju ali to na tehničnem gledajo koliko moči ma v originalu?
'.' Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Tisti amzs kalkulator so ene smeti, js sm dobil tako ceno kot da bi tank registriral. Dejanski strošek je bil ~120€ vsega skupaj. (zavarovanje, tehnični, taksa, tablica itd) z 35kw Mislim da z 25kw ne pridobiš kaj več na ceni, nisem pa še tega delal tako da ne vem. Pa GS500 bi mogu imet 35.2kw, meni so ta 0.2kw ignorirali in registrirali kot A2, tako da ne vem če je blokada sploh potrebna.
Rayder194 Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 ... meni so ta 0.2kw ignorirali in registrirali kot A2, tako da ne vem če je blokada sploh potrebna. Si imel pa veliko srečo. Enkrat sva govorila z mojim bivšim učiteljem vožnje in je rekel, da je imel na začetku Hornetko v avtošoli, potem ko pa je nastala kategorija A2, jo je moral pa zamenjati, ker je imela 0,1 kW preveč, čeprav je bila že blokirana. Nisem čisto siguren, če je bila Hornetka, sem pa 100%, da je bila Honda. In potem je kupil Kawasakija ER5. Pravi, da se še zdaj sekira, ker je moral dati Hondo stran. Kar hočem povedati je, da so danes zelo striktni glede tega, da ima motor vozen z A2 kategorijo 35 kW ali manj.
NejcZ Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 (popravljeno) Tisti amzs kalkulator so ene smeti, js sm dobil tako ceno kot da bi tank registriral. Dejanski strošek je bil ~120€ vsega skupaj. (zavarovanje, tehnični, taksa, tablica itd) z 35kw Mislim da z 25kw ne pridobiš kaj več na ceni, nisem pa še tega delal tako da ne vem. Pa GS500 bi mogu imet 35.2kw, meni so ta 0.2kw ignorirali in registrirali kot A2, tako da ne vem če je blokada sploh potrebna. Verjetno zato ker je v prometnem zaokroženo na 35kw. V primeru pizdarije je še vedno problem. Sem pa enkrat bral na nekem hrvaškem forumu da kar je pod 35,5 se navzdol zaokrožuje, ampak so se najverjetneje samo tolažili, hehe Popravljeno Julij 6, 2014. Popravil NejcZ
OldSchool Kawi Objavljeno Julij 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Tisti amzs kalkulator so ene smeti, js sm dobil tako ceno kot da bi tank registriral. Dejanski strošek je bil ~120€ vsega skupaj. (zavarovanje, tehnični, taksa, tablica itd) z 35kw Mislim da z 25kw ne pridobiš kaj več na ceni, nisem pa še tega delal tako da ne vem. Pa GS500 bi mogu imet 35.2kw, meni so ta 0.2kw ignorirali in registrirali kot A2, tako da ne vem če je blokada sploh potrebna. Aha no potem to ni veliko, jaz sem si na kalkulatorju naračunal 280€ :mellow: Za tistega Kawasaki GPZ 900R, z 900cc in 84kW mi je pa naračunalo 500€
ukica Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Verjetno zato ker je v prometnem zaokroženo na 35kw. V primeru pizdarije je še vedno problem. Sem pa enkrat bral na nekem hrvaškem forumu da kar je pod 35,5 se navzdol zaokrožuje, ampak so se najverjetneje samo tolažili, hehe Ubistvu imajo prav. Ce v prometni pise 35kw in nimas notri blokade ti ni potrebno s seboj nositi homo kartoncka, torej policaj/prometnik nemore vedt za tiste 0.3kw. Blaz: jaz sem dal 140e pri Triglavu z AO+, 35kw. Sem pa placal 10% vecjo premijo zaradi rizika starosti voznika. Drugace imam pa -50% premijo.
'.' Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Popravek: gs500 sm na 25kw spravil in registriral, mam še slike od prejšnjega posta: Nazivna moc je v mojem primeru celih 0.1 kw prevec, teoreticno se gs500 torej nebi smelo z A2 vozit [link] Predelavo zapišejo na drugo stran kartoncka [link] V prometni je zapisana trenutna moc [link] Bom updejtal post še s slikami gsxr 600 nove homologacije/prometne ko poslikam
Borutt Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Ubistvu imajo prav. Ce v prometni pise 35kw in nimas notri blokade ti ni potrebno s seboj nositi homo kartoncka, torej policaj/prometnik nemore vedt za tiste 0.3kw. Blaz: jaz sem dal 140e pri Triglavu z AO+, 35kw. Sem pa placal 10% vecjo premijo zaradi rizika starosti voznika. Drugace imam pa -50% premijo. Nevednost je neboleča bolezen. Homologacije se nahajajo na internetni strani e-uprave, kjer jih je mogoče preveriti. Še vedno misliš, da ne morem vedeti, kaj piše v homologaciji ?
NejcZ Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 Res je, ti podatki so javni, za zavarovanje sem vprašal tako iz firbca Kerje razlika a je 35, al pa je nad 35.
ukica Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 (popravljeno) Nevednost je neboleča bolezen. Homologacije se nahajajo na internetni strani e-uprave, kjer jih je mogoče preveriti. Še vedno misliš, da ne morem vedeti, kaj piše v homologaciji ?No potem takem mi je pa tudi ni potrebno nositi s seboj. Jim bom lepo razlozil, da je homo javna na strani e-uprave. Sicer pa bodimo realni, noben policaj nebo kompliciral za 0.2kw, noben policaj ti nebo kompliciral, ce imas 180hp zverino tovarnisko zablokirano v tujini na 25/35kw, ker kar proizvajalec napise drzi! Pa se lahko policaj po trepalnicah mece z vsem svojim moto znanjem zraven. Sicer pa kar se tice zavarovalnice in nesrece. Ce pades in je poskodovan samo motor oz imas ti kaksno modrico, dve, se bos pobral in odpeljal. V hujsih nesrecah pa od motorja ne ostane nic... Popravljeno Julij 6, 2014. Popravil ukica
'.' Objavljeno Julij 6, 2014 Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 No potem takem mi je pa tudi ni potrebno nositi s seboj. Jim bom lepo razlozil, da je homo javna na strani e-uprave. Spet loterija. Če je vozilo povsem original homologacije načeloma nebi potreboval s seboj v avtu, čeprav na kartončku samem piše da je obvezno. Isti trenutek ko se na vozilu karkoli spremeni (auspuh, žmigavci, tonirane šipe, nižano podvozje), je homologacija obvezna. Če pa prav razumem, lahko ob pogledu na vozilo (denimo Honda Civic ki se ji prednji odbijač tal dotika) policaj odredi izredni tehnični, ker sumi da dokumentacije nimaš. Ne vem, konec koncev zbašeš tiste 3 liste pod sedež in s tem nehaš tuhtat kaj smeš in kaj ne rabiš nositi sabo, dvomim da ima en homo kartonček tako veliko težo da ti zniža končno hitrost.
ukica Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Aynach: to glede honde civic imas deloma prav, vendar imajo dolocene honde vti ali pa naprimer bmw serije m/m look odbijace ze serijsko in teh ni potrebno homologirat. Je verjetno pri motorjih isto. No ja konec koncev ga imam sam v prometni, zaradi manjsih komplikacij v primeru da me ustavi ter tudi to zahteva.
David Bokal Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 Pozdravljeni.Mene pa zanima kako je glede motorja ki ima na prometni napisanih 25 kw čeprav se gre za motor honda cbr 600 ki ima veliko kw prek,kajti motor je bil blokiran že takoj na začetku in včasih so to vpisovali kar v prometno in ne homologacijo.Zanima me kako je zdaj glede samega nadaljnega tehničnega pregleda ali bi te kw spreminjali ali ostajajo kot jein ali bi se dalo le tak motor vseeno voziti z a2 izpitom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se