OldSchool Kawi Objavljeno Avgust 25, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 25, 2014 Me zanima, če mogoče kdo ve, če se kje dobi kaj cenejša montaža teh stvari, ponavadi računajo 30€/h in ali mora biti nujno servis za znamko katero pripelješ?
ukica Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Me zanima, če mogoče kdo ve, če se kje dobi kaj cenejša montaža teh stvari, ponavadi računajo 30€/h in ali mora biti nujno servis za znamko katero pripelješ? Elisa v Domžalah. Če imaš fergazerje te pride 180e blokada ter 60 delo(2 uri dela). Če imaš električn vbrizg bencina te pride pa 120 ter 1 ura dela.
Xcode Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Ja, mora biti pooblaščen servis, v vsakem primeru plačaš kot da je blokada iz zlata in za cel dan dela. Morda se lahko zmeniš in sam naročiš blokado pri alphatechniku (105€) in ti jo serviser samo vgradi.
ukica Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Rabis se potrdilo o strokovni vgradnji.
smasher Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 malo OT, ampak so omenjene spletne homologaicje, torej če so vse homologacije na netu in me policaj ustavi in upraša če mam homologiran avspuh mu rečem nej si gre na net pogledat Aynach, pa kaj maš s temi roza poniji?
nxyz Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Elisa v Domžalah. Če imaš fergazerje te pride 180e blokada ter 60 delo(2 uri dela). Če imaš električn vbrizg bencina te pride pa 120 ter 1 ura dela. Hahaha, zlatarji
NejcZ Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Odvisno od motorja. Za razne blokade gasa itd. računajo 15-20 za delo, nič več. Jaz sem se zmenil da sem imel gratis Koliko pa pride v primeru kakšnih podložk bogvekje, pa nevem. Blokada za motor je bla 180, pa je bil ajnšpric.
Damo001 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Bom kar tole temo izkoristil, za moje vprašanje. Pred kratkim sem kupil motor er6-n, z vgrajeno (homologirano) blokado na 35kw. Sam imam izpit sicer za neomejeno in trenutno vozim motor brez blokade. Res da že nekaj časa nisem vozil motorja in sem še privajam, me vseeno ne moti, če malo bolj potegne . Po pravici povem, da sploh ne vem kako se pelje z blokado. Načeloma je tukaj vse ok, me pa skrbi, če se bognedaj kje kaj zgodi. V tem primeru sem v prekršku in bi mi verjetno zavarovalnica obrnila hrbet (vsaj kakor si jaz predstavljam), saj imam plačano zavarovanje samo do 35kw. Naslednji mesec se mi zavarovanje izteče in sem v dilemi kaj storiti ?!? Če blokado obdržim: + bom manj plačal zavarovanja in tehničnega + v primeru prodaje, ga bom lažje prodal - večji rizik, če me slučajno dobijo ali se kaj zgodi Če dam blokado ven: + prvo moram dobiti od serviserja potrdilo (verjetno ni zastonj) o demontaži blokade + na novo homologirati motor (spet stroški) - posledično več plačam zavarovanje in tehničnega - v primeru prodaje, ga bom težje prodal Prosim za kakšen nasvet, kaj bi vi storili v mojem primeru? Da bi motor prodal, zaenkrat sploh ne razmišljam.
'.' Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Tukaj na forumu kjer smo vsi anonimni, ortodoksni in brezmadežni ti bomo vsi povedali, da si grešil in bi moral za svoje kazni in grehe hudo plačati. Da je ena in edina pot samo ta, da nemudoma odstraniš blokado pri pooblaščeni osebi, na novo prijaviš motor in se od sedaj naprej voziš samo še s polno fluorescentno zeleni odsevni opremi ko ima asflat vsaj 29°C Ko boš pa na v dejanskem mano a mano položaju, ti bo marsikdo svetoval bolj racionalno rešitev. V končni fazi pa je tako, vidim da si dovol brihten, da se zavedaš posledic - tako iz finančne plati kot iz pravne, zdaj moreš samo še pri sebi se odločiti, ali si pripravljen tvegati ali ne. Na er-6 se blokada kaj dosti niti ne pozna, na avtošoli voziš lahko obe pa imaš neko predstavo kje blokada "zagrabi". Če praviš da ni nobenega namena prodati še nekaj časa, poskusi 1 sezono obdržati blokado po legalni poti, na podlagi tega se odloči če ustraza načinu vožnje in če je moteč faktor. Vseeno se splača pomisliti na to, kaj se zgodi če roka pravice ugotovi, da se papirji ne ujemajo z vozilom - takarat lahko pride tudi do zasega vozila, kar je občutno večji strošek kot tisti par € ki jih spustiš pri registraciji in zavarovanju. Res da že nekaj časa nisem vozil motorja in sem še privajam, me vseeno ne moti, če malo bolj potegne Kak mesec ali dva se pelji okoli z motorjem pa tega občutka ne bo več.
cikadina Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 ma potrdilo po moje mu ni treba placevat sej to ti lahko biloker mehanik postemplja potrdilo o vgradnji (odstranitvi) blokade. tko da mores dat samo 32€ za ponovno homologacijo. za zavarovanje pa spet ni tako hudo, osnovno, nezgodno, asistenca pod 100€ pa se ne sprašuješ kaj pa če...
TakeALookAround Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Sej dokler ni pisdarije, je dilema.....
Damo001 Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Sej ravno to nočem, da sem v dilemi... Zato bom ubral legalno pot in po vsej verjetnosti na novo homologiral pa je....
ukica Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Damo001, tudi ce bo pizdarija si zavarovalnica nemore kar tako prisvojiti motor in pogledati ali je blokada notri ali ne. Oni lahko samo zahtevajo da motor pripeljes na uradni servis kjer bodo to zadevo pogledali. V vmesnem casu jo lahko pa se zmeraj montiras..
TakeALookAround Objavljeno Maj 22, 2015 Opozori Objavljeno Maj 22, 2015 Ma na motorju se uziva in je brezveze imet take ibnge....zrihtas tko, da je prov po papirjih pa mirna bosna. Itak ni draga registracija, tko da registriras normalno pa je. Da se bos pa skos sekiral a bo kej narobe al ne, je pa skoda cajta ce mene uprasas. cikadina 1
Damo001 Objavljeno Maj 23, 2015 Opozori Objavljeno Maj 23, 2015 Ma na motorju se uziva in je brezveze imet take ibnge....zrihtas tko, da je prov po papirjih pa mirna bosna. Itak ni draga registracija, tko da registriras normalno pa je. Da se bos pa skos sekiral a bo kej narobe al ne, je pa skoda cajta ce mene uprasas. Se strinjam
Damo001 Objavljeno Junij 5, 2015 Opozori Objavljeno Junij 5, 2015 Evo, danes poštimal papirje (homologacijo - odstranitev blokade). Stroški: - 20€ potrdilo o demontaži (nekje celo 30€) - 32€ homologacija - cca 10€ doplačila, ker je nova prometna Kr lepo računajo, vsi po vrsti....pa dobr, bom že preživu, važno da mam jest čisto vest.
Agv Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Živjo. Rabim malo vašo pomoč in me zanima sledeče. Namen imam blokirat motor in me zanima kakšne vrste blokad obstajajo za 35kw? Nekje sem slišal da obstaja takšna blokada da ti vzame hod gasa in da ga imaš samo 2mm, in da obrati grejo do max 7.000. So vse take blokade? Kajti, jaz bi rad da mi nebi vzelo gasa in da bi lahko normalno šaltal kot da nebi bil zablokiran motor. Ali je vse to spet odvisno od motorja do motorja kakšne blokade obstajajo za njega? Hvala;)
upp Objavljeno Oktober 18, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2015 Mi lahko kdo prosim pove kam lahko peljem motor blokirat na primorskem koncu?
'.' Objavljeno Oktober 19, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2015 Moto sprint v Kopru / Sermin http://www.motosprint.si/ Ni goljuf, zrihta hitro.
roadbuster Objavljeno Oktober 23, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2020 Imam eno vprašanje.Kupujemo motor za sina, A2 opravljen.Namen imam vzeti hondo hornet l.2003,ki ima še karburatorje.V prometnem in v homologaciji ima vpisanih 25kW, blokado je pa vzel ven že nekdo od prejšnjih lastnikov in je ni.Kaj v tem primeru,če bi želel motor spet blokirati? Papirji so urejeni.
thumper Objavljeno Oktober 23, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2020 pred eno uro, roadbuster pravi: Imam eno vprašanje.Kupujemo motor za sina, A2 opravljen.Namen imam vzeti hondo hornet l.2003,ki ima še karburatorje.V prometnem in v homologaciji ima vpisanih 25kW, blokado je pa vzel ven že nekdo od prejšnjih lastnikov in je ni.Kaj v tem primeru,če bi želel motor spet blokirati? Papirji so urejeni. če je sin dokaj normaln motorisr - za nas za katere je to sicer zelo težko trditi - pustiš kot je .. ok psihično ma več konjev .. če pa zaide kdaj v situacijo pri prehitevanju si boš pa hvaležen ker bo lahko rešil.. dokler ga ne bodo dobili na radar 150+ ne bo nihče posumil , da nima blokade...
DAMI34 Objavljeno Oktober 23, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2020 pred 3 urami, roadbuster pravi: Imam eno vprašanje.Kupujemo motor za sina, A2 opravljen.Namen imam vzeti hondo hornet l.2003,ki ima še karburatorje.V prometnem in v homologaciji ima vpisanih 25kW, blokado je pa vzel ven že nekdo od prejšnjih lastnikov in je ni.Kaj v tem primeru,če bi želel motor spet blokirati? Papirji so urejeni. kupiš blokado in jo namestiš, al pa se dogovoriš na servisu.
thumper Objavljeno Oktober 23, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2020 pred 40 minutami, DAMI34 pravi: kupiš blokado in jo namestiš, al pa se dogovoriš na servisu. 25kw je mamo premalo za hornetko.. če bi želel imeti A2-35 kw blokado jo seveda lahko namestiš , če je izvorna moč ko je bil motor nov do 70kw..če je bil motor prodan s tovarniško homologacijo (ne blokado)na 25kw lahko pozabiš , da bi homologiraj na 35kw.. DAMI34 1
roadbuster Objavljeno Oktober 24, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2020 (popravljeno) motor je PC36, torej ima 70kw....bi pustil tako kot je vpisano,torej 25kw,samo za 2 leti bi ga rad blokiral,da ni na polni moči,tudi 35kw lahko...kar sem našel na netu,obstojajo neki nastavki iz gume in kovinsko pregrado z luknjo za 25kw, potem so neke kovinske podložke za 35kw., to za vplinjače in nastavek za na zajlo od plina....Glede na to,da šele na novo prehaja iz 125ccm in 10 konjev na skoraj 100 konjski motor,mi je meni,kot dokaj izkušenemu motoristu jasno,da je preskok ogromen in mimogrede bo šlo pre-hitro Popravljeno Oktober 24, 2020. Popravil roadbuster
thumper Objavljeno Oktober 24, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2020 pred 44 minutami, roadbuster pravi: motor je PC36, torej ima 70kw....bi pustil tako kot je vpisano,torej 25kw,samo za 2 leti bi ga rad blokiral,da ni na polni moči,tudi 35kw lahko...kar sem našel na netu,obstojajo neki nastavki iz gume in kovinsko pregrado z luknjo za 25kw, potem so neke kovinske podložke za 35kw., to za vplinjače in nastavek za na zajlo od plina....Glede na to,da šele na novo prehaja iz 125ccm in 10 konjev na skoraj 100 konjski motor,mi je meni,kot dokaj izkušenemu motoristu jasno,da je preskok ogromen in mimogrede bo šlo pre-hitro prva enostavna rešitev - vozita se skupaj..skoraj vsi smo se ali so se vozili z začetniki.. zdaj kaj je prehitro? mulc pod vplivom alkohola 65 na uro v naselju ali 120 na uro ko ga dobi radar ko pospešuje iz lepo zvoženega ovinka? meni se bolj pomembno zdi , da mu natakneš dobre gume , ki se hitro ogrejejo in so solidne tudi v mokrem. da mu zmontiraš dobre zavorne ploščice na dobre diske..da bremze ne tresejo..da ležaji - predvem v glavi okvirja in zadnjih vilicah in na kolesih - nimajo zračnosti.. da je vzmetenje poservisirano.. nastavek na zajlo ti blokira dotok goriva in zraka. je pa enostavna rešitev ker ne potrebuješ nič drugega.. ploščice pa lahko daš sam narediti - vedeti moraš le debelino materiala ostalo ti odrežejo na laser.. seveda če niso na neti poceni - recimo 10e ploščica..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se