Skoči na vsebino

čiščenje rezervoarja za gorivo


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni. Pred časom sem pisal o težavah s črpalko goriva pri suzukiju 650 gsx f. Ko sem v Eliso poslal vprašanje o menjavi bencinske črpalke so mi odgovorili da se ta stvar ne popravlja ampak samo menja. Obenem pa svetujejo popravilo rezervoarja za bencin. Notri je res bilo polno neke svinjarije mislim da rje. Ampak motor je star šele 4 leta. A se komu kaj sanja kakšno naj bi bilo to popravilo? Če je kaj enostavnega ga bom raje sam poizkusil zrihtat pa potem nabavil črpalko in jo sam zamenjal. Pa lep pozdrav čeprav vreme ni ravno za dirkat. Boštjan

Objavljeno

Vsak plehnat tank zarujavi dokaj hitro, če motor stoji z praznim tankom, zato vedno po vsaki vožnji še sploh,če bo motor stal več kot ca 14 dni da ga napolniš in samo tako nezarjavi ! Če bi zdaj rad očistil tank postojita dva načina in sicer,da se tank razstavi(prereže) kar je nevarno in mora to narediti avtoličar,sam pa ga lahko samo očistiš tako da daš v tank 1/2 kg kniping vijakov tank privežeš na mešalec za beton in dobro prevrtiš in nagibaš pri vrtenju levo desno tako da se po vsej notranji površini dobro očisti ! To bi lahko naredil tudi z steklenimi kroglicami ali peskom (bolj grobim) za peskanje samo tank boš lažje očistil - splahnil,če ga očistiš z vijaki !

Objavljeno

Včasih smo nalili malo nafte in pol metra manjše verige, potem pa 'shake, baby shake'... Parkrat ponoviti, dokler spodaj ne priteče ven čista nafta, brez rje in ostalih nečednosti. 

Kot je Bremzer lepo svetoval, vedno naj bo rezervoar poln.

Objavljeno

Hvala fantje za vaše zanimive ideje..Danes sem ga dobro očistil osušil in s sesalcem spravil ven še nekaj umazanije. Z baterijo sem si ga dobro ogledal znotraj pa sploh ne vem odkod toliko svinjarije..Najbrž bom sedaj zamenjal črpalko pa pazil da bo tank poln med daljšo pavzo in  očitno še kdaj kontroliral filter na črpalki. Sedaj ne vem kako naj se odločim..rabljena z garancijo stane 170 evrov nova pa 480...

Objavljeno (popravljeno)

 

Hvala fantje za vaše zanimive ideje..Danes sem ga dobro očistil osušil in s sesalcem spravil ven še nekaj umazanije. Z baterijo sem si ga dobro ogledal znotraj pa sploh ne vem odkod toliko svinjarije..Najbrž bom sedaj zamenjal črpalko pa pazil da bo tank poln med daljšo pavzo in  očitno še kdaj kontroliral filter na črpalki. Sedaj ne vem kako naj se odločim..rabljena z garancijo stane 170 evrov nova pa 480...

Kupi rabljeno ! Oglej si tole !

Benzinpumpeneinheit Suzuki GSXR 600.htm

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

poglej ebay, glih za foro ki zapraulam cajt, in so pumpo za V storm 650, ki zgledajo po sliki enake po 30 usd. 

Pa tut v kakšni trgovini z avtodeli uprašej, ne zgleda preveč drugačna od tega kar imajo nekateri avti not.

(to pravim samo za elektromotor, verjento tisto kar doobiš za ta velik dnar je pumpa z senzorjem nivoja goriva in celoten sklop)

Objavljeno (popravljeno)

poglej ebay, glih za foro ki zapraulam cajt, in so pumpo za V storm 650, ki zgledajo po sliki enake po 30 usd. 

Pa tut v kakšni trgovini z avtodeli uprašej, ne zgleda preveč drugačna od tega kar imajo nekateri avti not.

(to pravim samo za elektromotor, verjento tisto kar doobiš za ta velik dnar je pumpa z senzorjem nivoja goriva in celoten sklop)

Za nivo goriva se vedno uporablja  drsni upor in NIKAKRŠEN senzor + kontakt za lučko rezerve, če jo sploh ima !

Črpalke niso vse enake saj je zelo važen pretok in pritisk goriva !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

emo morda uporaben link iz tujega gixer foruma : http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=286532

 

Bremzer, mislil sem ali kupuš to: F82029545.jpg

in plačaš verjento sočno suzuki ceno ali pa samo to (elektromotor pumpe)

F82029544.jpg

In ta elektromotor ki verjento ni delan samo za suzuki ampak za celo gomilo proizvajalcev je dosti cenejši. (jaz sem za avto prišparal namesto 140 sem dal 50€ res sem moral malce plastičen "nos" od pumpe porezat da je šlo v "telo" iz plastike ki ima filter gor in vse ostalo.

 

LP 

Objavljeno

Hvala fantje za vaše zanimive ideje..Danes sem ga dobro očistil osušil in s sesalcem spravil ven še nekaj umazanije. Z baterijo sem si ga dobro ogledal znotraj pa sploh ne vem odkod toliko svinjarije..Najbrž bom sedaj zamenjal črpalko pa pazil da bo tank poln med daljšo pavzo in  očitno še kdaj kontroliral filter na črpalki. Sedaj ne vem kako naj se odločim..rabljena z garancijo stane 170 evrov nova pa 480...

 

Rezervoar moraš očistiti in zaščititi tako, da v njem ne bo (skoraj) nič rje, sicer tvegaš, da boš ponovno kupoval novo/rabljeno pumpo. Pri stromih je ta problem dobro poznan in morda ti bo tale povezava kaj koristila:

 

http://v-strom.hr/teme-o-odrzavanju-motora/por15-kit-za-zastitu-unutrasnjosti-rezervara/

http://v-strom.hr/teme-o-odrzavanju-motora/odrzavanje-spremnika-za-benzin/msg184020/#msg184020

Objavljeno

Super hvala vsem za koristne informacije. Ker se mi ne mudi bom res preveril kaj moram v pumpi menjat pa poizkusil samo tisto dobiti. Mehanik mi je rekel da mi je umazanija obrabila neke valjčke v črpalki..bom šel do njega,  da mi še enkrat pove. Lep pozdrav pa še enkrat hvala. Boštjan

Objavljeno

Takoj ko sem tole videl sem šel hitro natankat motorje :blush:
Mogoče kdo ve koliko časa mora zadeva stat da se začne pojavljati rja?

Objavljeno

Takoj ko sem tole videl sem šel hitro natankat motorje :blush:

Mogoče kdo ve koliko časa mora zadeva stat da se začne pojavljati rja?

 

Vse je odvisno od tega, kako dobro je (kovinski) rezervoar zaščiten pred rjavenjem. Pri Suzukiju očitno ne najbolje. Zakaj vztrajajo pri kovinskih rezervoarjih pa tudi ne vem. Bistveno je, da je motor natankan do vrha vedno kadar dalj časa stoji. A če je zaščita v rezervoarju načeta, bo relativno hitro prišlo do ponovne oksidacije.

 

Več težav imajo tisti, ki živijo na obali, kar verjetno pomeni, da prisotnost soli vpliva na procese. Če te skrbi, kako je s tvojim, bi bilo najbolje, da ti kdo pregleda rezervoar s kamero za pregled nedostopnih delov.

Objavljeno

Živim na obali, kovinski rezervarji so zakon, samo zaradi magnetnih tank torb   :OK:  (za enkrat nimam še nič rje)

Objavljeno

Takoj ko sem tole videl sem šel hitro natankat motorje :blush:

Mogoče kdo ve koliko časa mora zadeva stat da se začne pojavljati rja?

Odvisno od zunanje temperature,kajti tudi v plastičnem tanku,če ni poln se zbira kondenz navrhu tanka,ki se formira v kapljice in ko je kaplica dovolj velika kapne v benzin in gre na dno tanka po daljšem času pride ta voda do sita črpalke in posledice cukanja so tu ! Vsak tarna slab benzin v stvari pa je sam kriv,ker pušča motor stati dalj časa z premalo benzina v tanku. Jaz VEDNO po vsaki vožnji natočim gorivo do vrha in še NIKOLI nise noben vplinjač čistil ali da bi imel kake druge težave z gorivom!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!