Skoči na vsebino

Kontrola db glasnosti-Policija


krtek

Priporočene objave

Men so všeč glasni izpuhi sam mi grejo hitr na živce :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem če te kdo prehiteva. Probaj enako stvar s tem da si postavljena pravokotno na cesto po kateri se bo pripeljal (izven naselja) Pa lahko si tudi v avtu verjemi da se sliši.

 

 

 

Maš point. Bomo sprobal naslednjič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pr dukatijih bodo merl tudi ropotanje okol motorja ali samo lukno u auspuhu :?

 

sam fprašam :P

 

:krneki:

mene pa bolj zanima a bodo pr dukatistkah tud merili ropotanje? pa okol kere luknje?

 

Ja, bogi nono, ko v zaprtem avtu ni slisal izpuha, ki je, what a wonder, usmerjen nazaj, nasprotno od smeri voznje.

Loud pipes save...ego, in case of short penis.

P. S.

Lahko si dokaj glasen in z markantnim zvokom pa se vedno street legal.

zakonsko bi morali določiti minimalno glasnost ki jo dosega motor merjeno na prednji strani motorja na oddaljenosti 15m pa bi ta problem z varnostjo zelo omilili ...

 

A avte tut kej merijo? Kaj pa vlake in tovornjake? Jebat ga..tistih par motoristov je treba skenslat..

še kakšnega 4 kolesnika bi moral kdaj zmerit ... se vozijo na 123dB po ovinkih ...

 

Jp, zadnje čase je Akrapoviću drastično narasla prodaja izpuhov za tovornjake in avtomobile. Na tovornjakarskih forumih že zagotavljajo, da so brez dB killerjev veliko bolj opazni, da je število nesreč drastično upadlo, da naredijo bistveno več kilometrov z enim tankom in da je obraba gum padla za polovico. Pa še žena je bolj živa v postelji, laško ni več grenko in na novem LED TV-ju dejansko vidijo vseh 16 milijonov barv, ki bi jih naj bil sposoben prikazati.

satanist si de veš..

 

Policaj ki konča akademijo je usposobljen za vse!... Dovoljenja da ti bo imeril pa od tebe verjetno ne rabi?  Naprav brez certifikatov, kao na ebayu, pa policaji gotovo ne kupujejo!

 

dej ne seri no .. torej je vsak šlosar ko zapusti šolo usposobljen za varjenje plinovodov??

še izpit za avto morajo narediti pred vpisom še kot civili ...

 

in ja - za vsako napravo posebaj mora uspešno  opraviti certificirano usposabljanje za rokovanje z dotično napravo in dobi tudi spričevalo / potrdilo za upravljanje / merjenje ...

Meritve morajo biti opredeljene z ustreznimi predpisi, naprava mora biti atestirana, policist pa usposobljen za njeno uporabo. Za kaj takšnega se verjetno policista lahko usposobi, v okviru internega usposabljanja, v kakšni uri ali dveh.

 

dobr logično je interno usposabljanje če je samo za plave in ni odprtega tipa kamor bi prišli tudi civilni tečajniki , ki bi plačali šolanje iz svojega žepa ..

a postopek usposabljanja mora izvesti  s strani proizvajalca naprave pooblaščen inštruktor-predavatelj  in na koncu morajo uspešno opraviti praktični preizkus znanja...

Kdor te hoče videt te vidi, kdor te noče te ne vidi...

Če se pelješ po omejitvah, ne rabiš bit glasen, ker skoraj ne rabiš prehitevat.

 

pojdi na jadranko pa boš potem povedal kako si po omejitvah vozil in ne prehiteval ..

 

Pogovarjamo se o hrupu, hrup je izjemno škodljiv zdravju in naravi.

Povišan vizir pa najbrž ne.

 

p.s.

traktor tudi mora na njivo, da boš lahko kaj dal v usta

se vidi da tipkaš kar nekaj v tri krasne in se ne spomniš svojih prejšnjih objav..če si že ti tako hudo malenkosten zmeraj bom pa še jaz :

-povišan vizir poveča zračni upor motorja za določen procent

-zaradi povišanega zračnega upora se poveča poraba goriva ob istem režimu vožnje

-s povišano porabo goriva pride do povišanja izpustov škodljivih plinov KAR JE ŠKODLJIVO ZDRAVJU IN NARAVI !!!!

sicer bi pa ti to lahko vedel če delaš za neke tuje revije kajne ...

 

bi me zanimal tvoj odziv ko ti začne 170 konjski fendt ob 22h ponoči silirat koruzo s prižganim kilovatom luči  30 metrov od okna - ravno ko lepo zadremaš te preseneti kot vespljska ladja ki hoče pristati na tvoji postelji ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami pomoje ni bil glasnejši ampak je imel samo tak zvok ker tudi če zamenjaš avspuh ne sem biti glasenejši od tiskega kar piše na deklaracijski tablici tisto vrednost pa že skor original avspuh doseže

ko dodatno homologiraš neko stvar je to vpisano v homologaciji in nima več veze s tovarniškimi podatki - tako izpuh ne ustreza več glasnosti pri tovarniško predpisanih obratih temveč ustreza homologacijskim predpisom kar pa nima veze s tovarniškimi podatki - zato pa tudi delamo homologacije na ustanovah in ne pri proizvajalcu kajne..

 

in razlika je med vrednostjo glasnosti pri istih obratih med vožjo ali na mestu v leru .. te meritve opravljajo v tujini z več merilci na določenih - predpisanih razdaljah ob progi in oddaljenostjo od merilne proge  - zanimiva je ena stvar , da tudi zračni filtri s povečanim pretokom zraka ustvarjajo določen dodaten hrup in se potem vštevši kotalni hrup gum izmeri vse v kompletu !

 

tud zato so se pri ducatiju odločil za mokre sklopke ker že v štartu na mestu pušijo in sploh ne pride do meritve med vožnjo..  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko dodatno homologiraš neko stvar je to vpisano v homologaciji in nima več veze s tovarniškimi podatki - tako izpuh ne ustreza več glasnosti pri tovarniško predpisanih obratih temveč ustreza homologacijskim predpisom kar pa nima veze s tovarniškimi podatki - zato pa tudi delamo homologacije na ustanovah in ne pri proizvajalcu kajne..

 

in razlika je med vrednostjo glasnosti pri istih obratih med vožjo ali na mestu v leru .. te meritve opravljajo v tujini z več merilci na določenih - predpisanih razdaljah ob progi in oddaljenostjo od merilne proge  - zanimiva je ena stvar , da tudi zračni filtri s povečanim pretokom zraka ustvarjajo določen dodaten hrup in se potem vštevši kotalni hrup gum izmeri vse v kompletu !

 

tud zato so se pri ducatiju odločil za mokre sklopke ker že v štartu na mestu pušijo in sploh ne pride do meritve med vožnjo..  :P

 

Mislim da se tukaj motiš izpuh homologiramo zato da imamo dokazilo da je bil narejen posebaj za naš tip motorja in da ustreza vsem predpisom.  Vendar bilo kateri avspuh ki si ga montiral na motor ne sme presegati vrednosti na deklaracijski tablici ta vrednost je pa povečini že maksimalna vrednost hrupa ki se lahko povzroča v naselju. Saj tudi policaji ti merijo avspuhe pri obratih napisanih na tablici in takrat ne sme presegati glasnosti navedene na tablici izpuh sploh ni važen.

 

 

Je pa res tako kot je reku dami policaje zanima sam tista vrednost kar je pod in nad jih pa ne zanima 

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj je glasn bolj si varen,ker imaš na cesti vsazga druzga totalnega idiota za volanom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da se tukaj motiš izpuh homologiramo zato da imamo dokazilo da je bil narejen posebaj za naš tip motorja in da ustreza vsem predpisom.  Vendar bilo kateri avspuh ki si ga montiral na motor ne sme presegati vrednosti na deklaracijski tablici ta vrednost je pa povečini že maksimalna vrednost hrupa ki se lahko povzroča v naselju. Saj tudi policaji ti merijo avspuhe pri obratih napisanih na tablici in takrat ne sme presegati glasnosti navedene na tablici izpuh sploh ni važen.

 

 

Je pa res tako kot je reku dami policaje zanima sam tista vrednost kar je pod in nad jih pa ne zanima 

napača ..če bi proizvajalec naredil izpuh z istimi vrednostmi kot so tovarniške potem se ti ne bi bilo treba sekirat zaradi homologacije ...

zato v tujini obstajata dva dokumenta - ABE in TUV ...

ABE je del , ki je homologiran točno za tvoj tip vozila  že s strani proizvajalca in se takorekoč tretira kot nadomestni rezervni del - torej ustreza OEM izdelku po glavnih in funkcijskih karaktristikah .

 

ker pa so aftermarket izpuhi drugačnih karakteristik po glasnosti kot originalni in sploh slip-on i - pa je zato potrebna posamična homologacija na tvojem vozilu - TUV papir od proizvajalca pomeni da del sicer ustreza določenim predpisom in zahtevam , vendar je to potrebno po montaži preveriti/izmeriti  s strani certificirane organizacije če vse deluje v okiru predpisov... šele po pregledu se - će je uspešno potrjen - se dobi homologacijo za določen del za katerega pa so specifikacije navedene v homologaciji in v dotičnem primeru glasnosti izpuha definitivno odstopajo od podatkov na tovarniški tablici - ponavadi v vrednosti hrupa in v večini primerov tudi v vrednosti obratov pri katerih se dosega homologacijsko odobrena vrednost glasnosti ..

ponekod celo izelajo novo tablico  z novimi vrednostmi in pritrdijo na izpuh ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napača ..če bi proizvajalec naredil izpuh z istimi vrednostmi kot so tovarniške potem se ti ne bi bilo treba sekirat zaradi homologacije ...

zato v tujini obstajata dva dokumenta - ABE in TUV ...

ABE je del , ki je homologiran točno za tvoj tip vozila  že s strani proizvajalca in se takorekoč tretira kot nadomestni rezervni del - torej ustreza OEM izdelku po glavnih in funkcijskih karaktristikah .

 

ker pa so aftermarket izpuhi drugačnih karakteristik po glasnosti kot originalni in sploh slip-on i - pa je zato potrebna posamična homologacija na tvojem vozilu - TUV papir od proizvajalca pomeni da del sicer ustreza določenim predpisom in zahtevam , vendar je to potrebno po montaži preveriti/izmeriti  s strani certificirane organizacije če vse deluje v okiru predpisov... šele po pregledu se - će je uspešno potrjen - se dobi homologacijo za določen del za katerega pa so specifikacije navedene v homologaciji in v dotičnem primeru glasnosti izpuha definitivno odstopajo od podatkov na tovarniški tablici - ponavadi v vrednosti hrupa in v večini primerov tudi v vrednosti obratov pri katerih se dosega homologacijsko odobrena vrednost glasnosti ..

ponekod celo izelajo novo tablico  z novimi vrednostmi in pritrdijo na izpuh ..

Sam to se lahko v nemčiji dela. Pri nas pa tudi če imaš homologiran avspuh ni nikjer nobenega podatka kje se to meri in kakšna mora biti glasnost. Bom povprašal mamo ker dela na tehničnih kako je s tem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj sem se peljala pred enim z leovincijem brez db dusilca. Sva bila zmenjena, da me na neki ravnini prehiti, da mu povem, kako se slisi.

Zarohnel je sele, ko je svignil mimo mene, torej vstric. Prepozno, da bi se sel lahko zvocno preventivo.

...to deloma nakazuje, zakaj so uporabni glasni izpuhi. Ko prehitevaš zasanjanega avtomobilista, malo priviješ plin, da se zbudi. Ali pa, ko voziš po omejitvah, da ti wannabe Schumacherji predolgo ne vozijo pol metra za ritjo. Naj prehiti ali pa vozi na razdalji.

Čisto odprti izpuhi pa so moteči že samemu sebi.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pisuka ste eni glasni bli dons po tipkovnicah,to ni zdrav....eni smo bli rajs glasni na cesti. :P Zdej cakamo porocilo, ce je kdo kje kej razgrajal, ker je slisal glasn avspuh. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvočni polutanti. (by Cika)

 

Teroristi slušnih organov. (by BS)

 

Svoboda seže do praga svobode sočloveka.

 

Rajši kot glasen ror si omislite fluo jakno, pol pa naprej z varnostnimi nasveti. Šoferji gledajo/mo bolj kot poslušamo. In mene pri rosnih letih zadane kap, ko mi mimo avta prileti projektil in, ko se spomnim kako bi lahko moje levo ogledalo končalo med zadnjim parom njegovih reber, če bi se ustrašila do te mere in trznila, ko sva si vzporedno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res! Js vem samo to, da se tudi mesa ne tolče kdr čjo met ljudje mir. Da o sesalcu in mikserju ne govorim. Dela galamo, same shit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, v primeru pomanjkanja argumentov, play stupid...

 

Pa še tako dobro vam gre, da zgleda čist naravno :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvočni polutanti. (by Cika)

 

Teroristi slušnih organov. (by BS)

 

Svoboda seže do praga svobode sočloveka.

 

Rajši kot glasen ror si omislite fluo jakno, pol pa naprej z varnostnimi nasveti. Šoferji gledajo/mo bolj kot poslušamo. In mene pri rosnih letih zadane kap, ko mi mimo avta prileti projektil in, ko se spomnim kako bi lahko moje levo ogledalo končalo med zadnjim parom njegovih reber, če bi se ustrašila do te mere in trznila, ko sva si vzporedno.

...bodi budna za volanom, pa se ti to ne bo dogajalo....  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvočni polutanti. (by Cika)

 

Teroristi slušnih organov. (by BS)

 

Svoboda seže do praga svobode sočloveka.

 

Rajši kot glasen ror si omislite fluo jakno, pol pa naprej z varnostnimi nasveti. Šoferji gledajo/mo bolj kot poslušamo. In mene pri rosnih letih zadane kap, ko mi mimo avta prileti projektil in, ko se spomnim kako bi lahko moje levo ogledalo končalo med zadnjim parom njegovih reber, če bi se ustrašila do te mere in trznila, ko sva si vzporedno.

pa obe imata glasnejši moped kot jaz????  

 

navad se trzat v desno če te kaj preseneti pa ne bo takih problemov...

aja..leva ..desna ..kaj je že to ?kam je treba odvit ? sam ne mi trzat ..maskaro držte pr mir ko grem mimo pa bo cool..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, thumper moj je še posebi glasen. Se slišjo usi šraufi k šklopotajo tik na tem da vn popadajo!

 

Učas me tut kšn tak oboževalec Dopplerjevga efekta nažge k sm na motorju... in me ma, da bi mu na pumpi kšno prsolila.

 

Nasvet o vidni jakni so pa kar kolektivno spregledali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, thumper moj je še posebi glasen. Se slišjo usi šraufi k šklopotajo tik na tem da vn popadajo!

 

Učas me tut kšn tak oboževalec Dopplerjevga efekta nažge k sm na motorju... in me ma, da bi mu na pumpi kšno prsolila.

 

Nasvet o vidni jakni so pa kar kolektivno spregledali.

 

... jest imam tut rad bolj brutalen sex.. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj na relaciji iz Brna proti Dunaju. Koloni avtomobilov v obe smeri praktično na celi relaciji.

 

Verjemite mi, da je tudi zvok motorja marsikaterega motorista rešil neljubega dogodka zaradi vijuganja avtomobilov v kolonah.

 

Verjetno pa se zopet nekateri ne boste strinjali s tem, da se z motorjem v primeru kolone hitreje giblješ malce hitreje.

 

Učiteljica je tudi z malo povišanim tonom včasih dosegla pozitivni učinek. Ali ne!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Učiteljica je tudi z malo povišanim tonom včasih dosegla pozitivni učinek. Ali ne!

 

Jp, policija pa bo dosegla bolj poln proračun. Sam ne potem jokcat, kakšni reveži ste pa kako vas vsi na cestah štrafajo, ogrožajo, ovirajo in še kaj. Včasih se je temu v jugi reklo: "Rđavom ku... svaka dlaka smeta." :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez veze se prepirat tle po forumu, tisti k bo preglasn in bo imel to sreco da ga bodo merili bo pac dal svoj prispevek. pol nej se pa z državo zmeni.

kar se pa teh pozitivnih ucinkov glasnosti tice so pa polnoma subjektivne narave. najboljsa je tista izjava k gre aftermarket izpuh gor, sploh kake italijanske izdelave, da kako motor zdwj ful bolj gre! nc ne bolj gre, samo tolko bolj se dere, da mas obcutek da bos ravnokar prebil zvocni zid.

pr nas sva zelo zadovolna, da je sel od hise z750 u leovince, ker je bil po par urah tako tecen, da bi najrajs motor v grabn zabrisal. zdej sta na obeh dolenjca (sicer ce ne bi prisla z motorjem skupi, bi bili gotovo gor se original lonci), ki sta do najinih uses veliko bolj prijazna in sva s tem zelo zadovolna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevarno zdravju in okolici, torej nujno izključiti iz prometa in dati v uničenje.

 

Denarna kazen ne zaleže očitno, takšna vozila je potrebno odvzeti in papa. Samo to bi bila učinkovita kazen.

 

Naenkrat bi imeli mir...

 

Pa ful nevarno je it kilometer al pa dva čez omejitev. Mater, tudi takim ki to delajo bi jaz isto motorje pobral in dal v uničenje. Očitno bo samo to pomagalo... Naenkrat bi imeli mir... al kaj?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se zelo malo vozim, da povzročam malo hrupa, pa v primernih obratih, skratka zelo ekološko.

 

Kako bi pa izgledalo, če bi si še vsi avtomobilisti navrtali izpuhe...

 

Dajte si nekaj dopovedat, niste sami na cestah.

 

Top šit, res :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!