Skoči na vsebino

Kontrola db glasnosti-Policija


Priporočene objave

Objavljeno

Ne posploševati in enačiti vseh prekrškov.

Prekrški se razlikujejo glede na težo dejanja in odražajo v razponu sankcije.

Hrup je povsem nepotrebna zadeva, sploh če je namerno povečan.

Tu je lahko samo en namen=čista objestnost

Objavljeno (popravljeno)

Še mnenje nekdanjega motorista z dimnikom leovince, seveda brez dbkilerja (?). Zelooo mi je bilo všeč, da sem svoj moped med vožnjo tudi slišal in mi ni bilo treba gledati na obratomer ... Sedaj, po hudi poškodbi glave, me motorji, ki se vozijo po cesti Idrija - Spodnja Idrija in obratno, katera je (cesta) od dnevne sobe, v kateri sem večino dneva, odddaljena približno 20 m, s takimi bolj glasnimi izpuhi, zelooo motijo, kar mislim, da je tudi povsem normalno za starejše ljudi, ali pa tudi za "malo bolj mlade", ki zaradi svojega dela ali početja rabijo več "tišine".

post-12027-0-60096600-1408350037_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Objavljeno

Cista objestnost je it 3km/h prehitr.

Objavljeno

Še mnenje nekdanjega motorista z dimnikom leovince, seveda brez dbkilerja (?). Zelooo mi je bilo všeč, da sem svoj moped med vožnjo tudi slišal in mi ni bilo treba gledati na obratomer ... Sedaj, po hudi poškodbi glave, me motorji, ki se vozijo po cesti Idrija - Spodnja Idrija in obratno, katera je (cesta) od dnevne sobe, v kateri sem večino dneva, odddaljena približno 20 m, s takimi bolj glasnimi izpuhi, zelooo motijo, kar mislim, da je tudi povsem normalno za starejše ljudi, ali pa tudi za "malo bolj mlade", ki zaradi svojega dela ali početja rabijo več "tišine".

 

Odgovor na mestu!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Odgovor je res na mestu, toda dokler tega nisem sam občutil, si tega sploh nisem predstavljal ... :blush:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem z R1 skupaj dobil akrapovica, ki se sicer ko sem pri miru slisi precej lepo in sploh ni tako glasen (po mojem obcutku). Med voznjo ga pa sploh ne slišim (je to normalno)?

 

Sicer ga nameravam zamenjati s stock že zaradi tehničnih in policajev (kar je praktično nemogoče, kam izginejo vse te cevi, če pa vsi menjajo rore? Originalnih auspuhov bi moralo biti na tone).

Objavljeno

brez veze se prepirat tle po forumu, tisti k bo preglasn in bo imel to sreco da ga bodo merili bo pac dal svoj prispevek. pol nej se pa z državo zmeni.

kar se pa teh pozitivnih ucinkov glasnosti tice so pa polnoma subjektivne narave. najboljsa je tista izjava k gre aftermarket izpuh gor, sploh kake italijanske izdelave, da kako motor zdwj ful bolj gre! nc ne bolj gre, samo tolko bolj se dere, da mas obcutek da bos ravnokar prebil zvocni zid.

pr nas sva zelo zadovolna, da je sel od hise z750 u leovince, ker je bil po par urah tako tecen, da bi najrajs motor v grabn zabrisal. zdej sta na obeh dolenjca (sicer ce ne bi prisla z motorjem skupi, bi bili gotovo gor se original lonci), ki sta do najinih uses veliko bolj prijazna in sva s tem zelo zadovolna.

 

Ne boš verjela da se pozna na moči če zamenjaš avspuh, filter+ reprogramiraš elektroniko ;)

Jaz sem z R1 skupaj dobil akrapovica, ki se sicer ko sem pri miru slisi precej lepo in sploh ni tako glasen (po mojem obcutku). Med voznjo ga pa sploh ne slišim (je to normalno)?

 

Sicer ga nameravam zamenjati s stock že zaradi tehničnih in policajev (kar je praktično nemogoče, kam izginejo vse te cevi, če pa vsi menjajo rore? Originalnih auspuhov bi moralo biti na tone).

 

Stari tvoj akrapo je tolk glasen da si že oglušel :D

Objavljeno

Jaz sem z R1 skupaj dobil akrapovica, ki se sicer ko sem pri miru slisi precej lepo in sploh ni tako glasen (po mojem obcutku). Med voznjo ga pa sploh ne slišim (je to normalno)?

 

 

Vzemi čepke iz ušes :P

Objavljeno

Cista objestnost je it 3km/h prehitr.

 

To sploh ni prekšek ob upoštevanju tolerance ali pa je neznaten.

 

Pojavi se vprašanje, zakaj je nekdo vozil 3km preveč. Če je npr. prehiteval in se je to zgodilo pri pospeševanju, ali zvečer, ko ni prometa in ni nikogar ogrožal "pozabil" na števec itd..

 

Ko pa daš gor hrupen izpuh pa je namen samo en = čista objestnost, vznemirjanje okolice in občutek "dokolenka."

 

Tisti, ki pa ne slišite motorja, dajte si štople iz ušes oziroma motor itak čutiš, sicer nimaš nobenega občutka (poleg števcev in pokazatelj, ki antitalentom tudi pomagajo).

Objavljeno

Ne boš verjela da se pozna na moči če zamenjaš avspuh, filter+ reprogramiraš elektroniko ;)

 

Stari tvoj akrapo je tolk glasen da si že oglušel :D

glej lukec moj polizdelek ima vse to kar si napisal narejeno, ceprav so me motosvetovci poducili da je to itak totalno brez veze (sploj re-map).

jst sm samo zelo zadovolna ker se stvar ne dere. itak je pa letos sploh prvic da svoj motor slisim.

sicer pa itak ma moped tako obratomer, kot lucke da ves da bo treba menjat, da res ni potebe se po prekomernem zvocnem "obratomeru"

Objavljeno

glej lukec moj polizdelek ima vse to kar si napisal narejeno, ceprav so me motosvetovci poducili da je to itak totalno brez veze (sploj re-map).

jst sm samo zelo zadovolna ker se stvar ne dere. itak je pa letos sploh prvic da svoj motor slisim.

sicer pa itak ma moped tako obratomer, kot lucke da ves da bo treba menjat, da res ni potebe se po prekomernem zvocnem "obratomeru"

No če iam vse to narejeno potem se more tud na konjih poznat. Pa kot je nekdo pred mano rekel jaz obratomerja na motorju sploh ne gledam oz. ga vsake tolk mal prekontroliram vse ostalo sem se navadil delati po zvoku.

Objavljeno

Jao jao kere pametne,še najboljša je ta da se ob menjavi izpuha nič ne pozna na parametrih agregata :lol1:

Res ne vem zakaj majo vsi v GP in F1 dolenčka gor,po moje samo zato da jih tisti ki sedijo čisto v zadnji vrsti tribune vsaj slišijo če ne vidijo dobro hahahaha

prav tako se pozna na motorjih za civilno uporabo sploh ob menjavi cevi in rora in primerni nastavitvi elektronike(tisti ki pač imajo to opcijo)+ da ne govorimo o teži ki je takoj manjša za najman 3kg  proti stock izpuhu :)

Zdej kaj je komu pa všeč je pa čist brezveze razglabljat ampak če že, so veliko bolj moteči tisti ki imajo nabite slušalke v ušesih in veselo prepevajo ob vožnji kot tisti z glasnim rorom :P 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jao jao kere pametne,še najboljša je ta da se ob menjavi izpuha nič ne pozna na parametrih agregata :lol1:

Res ne vem zakaj majo vsi v GP in F1 dolenčka gor,po moje samo zato da jih tisti ki sedijo čisto v zadnji vrsti tribune vsaj slišijo če ne vidijo dobro hahahaha

prav tako se pozna na motorjih za civilno uporabo sploh ob menjavi cevi in rora in primerni nastavitvi elektronike(tisti ki pač imajo to opcijo)+ da ne govorimo o teži ki je takoj manjša za najman 3kg proti stock izpuhu :)

Zdej kaj je komu pa všeč je pa čist brezveze razglabljat ampak če že, so veliko bolj moteči tisti ki imajo nabite slušalke v ušesih in veselo prepevajo ob vožnji kot tisti z glasnim rorom :P

jst verjamem ce poda proizvajalec ustrezne "dokaze", od tistih aftermarket k so pa neki na pol po domače skupi sklepani in pol njihovi lastniki veselo oznanjajo da ma pa zdej motor 20konju vec so pa res bucke. sej ne recem akrapo je rea overrated in drag in vse to, ampak vsaj ima motor neki od tega, voznik pa ni po pol leta na pol gluh.

sicer pa zdej resno razmisljam a morem svoj k&n filter za pipercross zamenjat, ker pol bo pa se za enga pol konjicka vec :lol1:

Objavljeno

Jao, Kmet, da te še Snecer prehiti po logiki, to pa je boleče.

 

Ne počni drugim kar ne želiš, da bi drugi počeli tebi. A je to tako težko razumeti? A je težko razumeti, da se dober zvok, dizajn in celo kao neke performanse dobijo s homologiranim street-legal aftermarket izpuhom? Seveda je težko, če ne vidiš 2cm dlje od lastnega nosu in lastne koristi (no, recimo, ker poškodba sluha ni lih neka korist).

 

Maus :OK:

Objavljeno

sicer pa zdej resno razmisljam a morem svoj k&n filter za pipercross zamenjat, ker pol bo pa se za enga pol konjicka vec :lol1:

 

Ti z aftermarket k&n filtrom šele akustično onesnažuješ krajino! :music4:

Objavljeno

Jao jao kere pametne,še najboljša je ta da se ob menjavi izpuha nič ne pozna na parametrih agregata :lol1:

Res ne vem zakaj majo vsi v GP in F1 dolenčka gor,po moje samo zato da jih tisti ki sedijo čisto v zadnji vrsti tribune vsaj slišijo če ne vidijo dobro hahahaha

prav tako se pozna na motorjih za civilno uporabo sploh ob menjavi cevi in rora in primerni nastavitvi elektronike(tisti ki pač imajo to opcijo)+ da ne govorimo o teži ki je takoj manjša za najman 3kg  proti stock izpuhu :)

Zdej kaj je komu pa všeč je pa čist brezveze razglabljat ampak če že, so veliko bolj moteči tisti ki imajo nabite slušalke v ušesih in veselo prepevajo ob vožnji kot tisti z glasnim rorom :P

 

Zaradi kakšne desetinke na krog, saj tam modeli vozijo na 100%.

 

Aja, ti tudi :)

Objavljeno

Ti z aftermarket k&n filtrom šele akustično onesnažuješ krajino! :music4:

:? nimam občutka da bi bil zarad tega glasnejši kot prej. je pa k&n notr bol zato, ker je cenej kot pa vsako leto dat 25€ za "navadnega".

Objavljeno

Pralnega kupi pa je. 

Sicer pa kaj se tolko po terenu voziš, da ti ga umaže?

Objavljeno

Fritz boleče je da vas vse moti ;)definicijo o tičih itd pa že veš :evilgrin:

Če bi prebral moje poste nazaj bi mogoče tud ti videl kakšen prstek pred tvojim nosom tako pa .............

Še enkrat ne podpiram tistih z nelegalnimi glasnimi trobentami ki se cel dan gonijo gor pa dol po Ridah al pa npr. Mariji reki. Osebno se zapeljem mim izkoristim tista dva ovinka po komolcu pa naprej,mi tud na pamet ne pade da bi se šel dričkat 29x gor pa dol.

Sam živim ob prometni cesti na kateri se najdejo vsi tud tisti z prebušenimi raufniki na trolah in kaj zdej,a vidš Fritz kaj mi delajo.............ah grem dušilce vun pobrat da jim vrnem :slap:

 

Sami svetniki :notworthy:

Objavljeno

Pralnega kupi pa je. 

Sicer pa kaj se tolko po terenu voziš, da ti ga umaže?

sej k&n, pipercross so pralni (drugih pa na žalost ne poznam :? ). umaže mi ga pa ne, ker mi ga v tako slabi sezoni niti nima kdaj. bom pa vseeno letos ga spucala, bolj iz veselja kot potrebe.

Objavljeno

:? nimam občutka da bi bil zarad tega glasnejši kot prej. je pa k&n notr bol zato, ker je cenej kot pa vsako leto dat 25€ za "navadnega".

 

Ja, ti pralni so sicer trajni, a jih moraš prat, predvsem pa potem naoljit s tistimi njihovimi produkti, ki spet nekaj stanejo, pa pol to šparanje kar nekam zgine (ok, razen če delaš res dosti km).

In običajno so tudi glasnejši (da nisva glih off topic). :D

Objavljeno

Ja, ti pralni so sicer trajni, a jih moraš prat, predvsem pa potem naoljit s tistimi njihovimi produkti, ki spet nekaj stanejo, pa pol to šparanje kar nekam zgine (ok, razen če delaš res dosti km).

In običajno so tudi glasnejši (da nisva glih off topic). :D

moj vlek zraka je že tako med glasnejšimi :P, ampak še zmeri ni pa to najglasnejši del na motorju.

 

je pa neki res, da so manj kubični mopedi (600ccm rakete in nakedi) bolj zoprni kar se hrupa tiče, ker "rohnijo" na višjih frekvencah, kar nam je večini veliko bolj nadležno, kot močnejši basi, ki jih proizvedejo litraši.

Objavljeno (popravljeno)

...s svojo sva se šla včeraj peljat, pa sem dal not dB killerje. Sicer ne originalne, ampak une, ko sem jih sam naredil....

..bemti...skozi sem mislil, da je nekaj narobe z motorjem. Slišal sem od ventilov v mašini, do šklepetanja tablice in plastik.

Zdej pa ne vem...a je to normalno, al moram motor na servis peljat...   :huh:

...ajd, ne rečem, če bi imel DUCATIja, ampak pr japoncu  :slap:

 

... kaj bi šele bilo, da bi dal not taoriginalne.... občutek je isti, ko da bi se najedu pasulja, pol pa usnjen kombinezo obleku... pol pa prdn...   :slap:

 

...itak pa je moj mopi basist, k laufa sam po dveh cilindrih....  :P

Popravljeno . Popravil Zivnorc

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!