rihard123 Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Ima kdo naslov kakega dobrega mojsta za obnovitev klasičnih vplinjačev (kawasaki zr750-1993)? Material za obnovo bi nabavil sam!
Bremzer Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Ima kdo naslov kakega dobrega mojsta za obnovitev klasičnih vplinjačev (kawasaki zr750-1993)? Material za obnovo bi nabavil sam!Fotografija-0048.jpgFotografija-0048.jpgFotografija-0048.jpg Nimaš kaj obnavljat "potrata gnarja" odvij spodnje posodice jih očisti,odvij še zgornje pokrove in preveri membrane,ponovno zmontiraj nato jih še sinhroniziraš in to je to ! !
rihard123 Objavljeno Oktober 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Nimaš kaj obnavljat "potrata gnarja" odvij spodnje posodice jih očisti,odvij še zgornje pokrove in preveri membrane,ponovno zmontiraj nato jih še sinhroniziraš in to je to ! ! Mi puščajo !!
ludiluka Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Mi puščajo !! Sej to lahko sam narediš ni nobena znanost preštej obrate na iglah in jih potem daj enako kot so bile bo pa pol itak treba nastavit karburatorje na fino na motorju če boš hotu da je 100%
rihard123 Objavljeno Oktober 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Sej to lahko sam narediš ni nobena znanost preštej obrate na iglah in jih potem daj enako kot so bile bo pa pol itak treba nastavit karburatorje na fino na motorju če boš hotu da je 100% nastavitve mi niso problem, pušča mi ker igle ne zapirajo, tud če jih zamenjam nisem naredil nič, ker so ležišča igel za zamenjat, te pa so vprešane v ohišje. starejši plinjači so jih imeli za odviti. Skratka rabim specialista za uplinjače. Vse ostalo sem že probal.
ludiluka Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 (popravljeno) Jaz poznam enga v Italiji v stari Gorici če ti ni predaleč sam ne zastopim kaj točno ti ne zapira ?? a ti bencina ne zapre? če je to si nastavil višino plovcev? Popravljeno Oktober 3, 2014. Popravil ludiluka
trojan69 Objavljeno Oktober 3, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2014 Poskusi sedišče iglice spolirat. Purol+palčka za čiščenje ušes. rihard123 1
DXR16 Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Tudi Gregorič na Vogrskem mehanika RG ti jih poštima...on je ful dober majster!
rihard123 Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Poskusi sedišče iglice spolirat. Purol+palčka za čiščenje ušes. ja , to bi bilo še najbolje, bom probal! Tudi Gregorič na Vogrskem mehanika RG ti jih poštima...on je ful dober majster! ok, hvala!
ludiluka Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Tudi Gregorič na Vogrskem mehanika RG ti jih poštima...on je ful dober majster! gregorič se skrije pred unim italjanom
rihard123 Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Jaz poznam enga v Italiji v stari Gorici če ti ni predaleč sam ne zastopim kaj točno ti ne zapira ?? a ti bencina ne zapre? če je to si nastavil višino plovcev? Mi daš naslov!
ludiluka Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 (popravljeno) Tu veš da ne vem naslova niti kako se kliče firma. Je pa na ulici via duca d'aosta več ali manj nasproti trgovine z motoristično opremo moto shop pignolo. In če boš hodil kej tam malo poglej se vidi lepo s ceste delavnico ma not dvigalo za avte,... popravlja pa tip več ali manj samo avtomobile in karburatorje Popravljeno Oktober 4, 2014. Popravil ludiluka
rihard123 Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Mi daš naslov! ležišča od igel ne zapirajo(igle so nove). Se ji ne da odviti in zamenjati, ker so vprešana!
Bremzer Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Ne razumem katere igle omenjaš,če misliš igle (iglica),ki zapira gorivo, ko je dosežen nivo goriva v ohišju vplinjača ta se imenuje švimmer ventil (iglica ki zapre gorivo s pomočjo plovca !) te se da "vedno" zamenjat,če je res zaprešana potem se samo iglico pobrusit z zelo fino pasto za brušenje ventilov ponavadi je dovolj tudi polir pasta ! Po vsej verjetnosti je pri tebi problem s plovcem ki ne plava ampak tone v gorivu. Če pa misliš na igle v batkih te sploh "nezapirajo" gorivo ampak dozirajo količino goriva in to šele pri povečanju obratov za prosti tek skrbi dodaten kanal za prosti tek.
rihard123 Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Ne razumem katere igle omenjaš,če misliš igle (iglica),ki zapira gorivo, ko je dosežen nivo goriva v ohišju vplinjača ta se imenuje švimmer ventil (iglica ki zapre gorivo s pomočjo plovca !) te se da "vedno" zamenjat,če je res zaprešana potem se samo iglico pobrusit z zelo fino pasto za brušenje ventilov ponavadi je dovolj tudi polir pasta ! Po vsej verjetnosti je pri tebi problem s plovcem ki ne plava ampak tone v gorivu. Če pa misliš na igle v batkih te sploh "nezapirajo" gorivo ampak dozirajo količino goriva in to šele pri povečanju obratov za prosti tek skrbi dodaten kanal za prosti tek. Plovci so v redu, igle za dovod goriva(švimmer) so nove, ležišča za igle dovoda goriva niso vredu. bom probal pobrusit. Hvala!
izibajker Objavljeno December 1, 2014 Opozori Objavljeno December 1, 2014 Plovci so v redu, igle za dovod goriva(švimmer) so nove, ležišča za igle dovoda goriva niso vredu. bom probal pobrusit. Hvala! Kako je šlo s tem brušenjem, je bilo kaj bolje...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se