rr Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :? Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)!
Desmo Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Vsi so si enaki pa zopet vsi različni 8) :wink: :twisted:
rr Objavljeno Februar 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 vsi enaki vsi različni :?: pa ja, malo sutra :wink: Pomlad bo tu, treba bo nekaj nabavit in praktična mnenja so najboljša!
Tratnjak Damijan Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Od teh treh je po moči še najslabši ZR7, je pa zato meni najljubši za šraufat. Priporočam hondo.
Chebi Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Od teh bi mel jest najrajsi Honda, ki mi tud najleps zgleda.
Sanda7 Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Jst sem tud za hondo,čeprav je zr7 tud lušen motor s premalo KM
moped Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 Honda je seveda najmočnejša, najhitrejša, najbolj športna, naj...., in najgrša. Zame ni klasičen naked, ampak športen motor brez plastik. Suzuki je ravno prav močan in hiter, odlične zavore in solidno vzmetenje. In pregrešno lep. Kawasaki pa je neka mlačna voda. Za ta denar zelo veliko motorja. In preprost ter poceni za vzdrževanje.
kađiva Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 jest mislim da za ta cenovni razred(do 2.000.000) honda ponuja največ
moped Objavljeno Februar 3, 2003 Opozori Objavljeno Februar 3, 2003 jest mislim da za ta cenovni razred(do 2.000.000) honda ponuja največ Mogoče res, ampak česa :?: Vse je relativno. :wink:
premza Objavljeno Februar 4, 2003 Opozori Objavljeno Februar 4, 2003 Od teh treh je po moči še najslabši ZR7, je pa zato meni najljubši za šraufat. Pa ga je treba velik šraufat?
Pervy Objavljeno Februar 4, 2003 Opozori Objavljeno Februar 4, 2003 khmmm.... prvo je tu stvar cene, zr7 je cca 1,55 mio, gsx je 1,8 in honda 2 mio - to vsaj po moje ni ISTI cenovni razred. zr7 - je švoh :oops: :lol: in najlepši :twisted: gsx je star (agregat, okvir,...) in klasika po izgledu (ti je všeč al pa ne) hornet je najboljši (agregat, zavore, vozne lastnosti,...), najdražji in grd (seveda moje mnenje 8) ). torej odloči se sam, pa poišči v iskalcu ker je bilo o zr7, pa mislim da o drugih že dosti povedanega.
rr Objavljeno Februar 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 moje mnenje - gsx dober izgled in na sploh vse dobro,... :) :lol: :D hornet.. že malo preveč med cestaše vleče.... :roll: zr 7 - kaj to pomeni, ga je treba šraufat - pa to je novo in to bi moralo it?? :x in kaj to pomeni da je švoh... :?: :shock: saj je po specifikacijah blizu gsx-u :wink:
.T. Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :? Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)! Glede rezervnih delov so pri Suzukiju najslabsi. Tadej
Pervy Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 zr 7 - kaj to pomeni, ga je treba šraufat - pa to je novo in to bi moralo it?? :x in kaj to pomeni da je švoh... :?: :shock: saj je po specifikacijah blizu gsx-u :wink: eh ni ga treba šraufat, je pa dokaj preprosto če bi blo treba in če imaš pojma, tako simpl da bi ga laik porihtal vseeno ni. švoh je relativen pojem, ma 72 KM na zadnjem kolesu (merjenje motorrad) in gre 210 po števcu - meni je malo švoh ampak, saj mi je vse kar je pod 130 KM malo švoh in bi mel več (ni nujno da rabiš ali izkoristiš, fajn je pa met :twisted: :wink: ).
rr Objavljeno Februar 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 treba ga je šraufat... sem že pomislu, da je to tako kot takrat ko smo v 70-ih in 80-ih kupovali poni bicikle (rogove in neke makedonske), pa si prvo vse šraufe stegnu in šele nato pelau. Če tega nisi naredu si moral kmalu v železnino... :lol: :lol: :lol: :lol:
Onim Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 ... Hornet 900 super, malce dražja a odlična zadeva. Gsx 750 dobra moč, solidna tehnika (preverjena), zanesljivost..., ZR 7 no ja, solidno a je mašina zelo starega tipa (z650), najšvohnej... Jaz bi vzel Hornet 900 al pa gsx 750 je pa odvisno tudi od osebnega ugajanja oblike dotičnih motorjev. Kaj pa 600 ccm variante, fazer, hornet, mogoče bandit? SV 650? Al pa Z 1000? lp, Onim
bladzo Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 Pa kva si si zapicu v glavo glih 750-900. Sej je reg. ista od 750ccm za vse. Mas cel kup nakedov okrog 1000ccm. Od zaneslivejših japonskih do lepših evropskih. Recimo: triumph speed triple, duce monster, bmw 1150r, aprilia tuono, kawa z 1000, suza sv 1000, ................................ Sam ti novce pokaz, pa se da vse dobit. :wink: :? lp
Sanda7 Objavljeno Februar 5, 2003 Opozori Objavljeno Februar 5, 2003 SV 1000S pa sploh ne zgleda slabo,njamsi sam denar denar je problem :cry:
rr Objavljeno Februar 6, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 ma se strinjam, res je teh nakedov zdej dosti :) sam dnar je tezava :cry: in to pomeni - vsi ti veliki nakedi so dost novi in v osnovi dost dragi :cry: treba se je optimirat po dveh kriterijih - po motorju :) in žepu :shock: kdo nebi hotu novga SV1000 al pa triumpha :?
Onim Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 ... kaj pa leto ali dve star bandit 1200, xjr1200/1300, zrx 1200 al pa kej podobenga...? lp, O
Pervy Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 aja zr7 je 738 ccm tako da je še v nižjem razredu, mislim da suzuki tudi. :P 8)
badfreek Objavljeno Februar 6, 2003 Opozori Objavljeno Februar 6, 2003 Imam GSX 750 in ti ga toplo priporocam, je no problem bike - vsedes pa vozis, vsake 6000 na servis in pa gume menjat - to pa je tudi vse kar se vzdrzevanja tice. Vozil sem tudi Hornetko (600) in moram priznati, da je vsaj kar se solo voznje tice se malo boljsi od GSX (najbrz zaradi teze in geometrije) ampak to je osebno mnenje in je cisto odvisno od tega kaksen stil voznje ti je vsec. Za 900 lahko recem le da ni po mojem okusu. Pri ZR 7 je problem ta da ima malo out of date masino - 8 ventilov pa to.
rr Objavljeno Februar 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Solo voznja - ma jam velikokrat "prikolco" sabo :oops: tako me zanima bolj - kako se ti motorji obnašajo polni: polno šetevilo potnikov, prtljage na rezervo, hrana, pijača,... :roll: :wink: o 750 - 900 razmišljam zaradi načina uporabe :?: - rezred 600 se mi zdi malo švof :idea: , a veliki so mi "preveliki" :( :cry: :wink:
Mačica Objavljeno Februar 7, 2003 Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Če se že o nakedih pogovarjate. Check this out: GSF 1200 BANDIT … 1.840.000 SIT in S varianta 50.000 dražja. In to letnik 2003. rr, a o tem si že razmislu?
rr Objavljeno Februar 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2003 Zame je naked varianta numero uno... šele potem pridejo S izvedbe... delam letno od 2000 do 6000 km - to mi je drugi kriterij, večinoma se vozim u dvoje.... bandit 1200 bi bil - a jih je težko najt (hitro grejo) 600 ali 650 rezred bo malo švoh... (do zdej vozo enduro 600...) tako ostane ta sredina... 750-900 meja pa je tudi denar - tam nekje do 1,3M... če biblo res kaj... pol bi še malo pofehtal, a raje ne.... kako bi bilo lepo, če bil bil le en kriterij : motor.... prelepo da bi bilo res....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se