Skoči na vsebino

Naked motorji - razred 750 do 900


Priporočene objave

Objavljeno

Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :?

Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)!

Objavljeno

Vsi so si enaki pa zopet vsi različni 8) :wink: :twisted:

Objavljeno

vsi enaki vsi različni :?: pa ja, malo sutra :wink:

Pomlad bo tu, treba bo nekaj nabavit in praktična mnenja so najboljša!

Objavljeno

Od teh treh je po moči še najslabši ZR7, je pa zato meni najljubši za šraufat. Priporočam hondo.

Objavljeno

Od teh bi mel jest najrajsi Honda, ki mi tud najleps zgleda.

Objavljeno

Jst sem tud za hondo,čeprav je zr7 tud lušen motor s premalo KM

Objavljeno

Honda je seveda najmočnejša, najhitrejša, najbolj športna, naj...., in najgrša. Zame ni klasičen naked, ampak športen motor brez plastik.

Suzuki je ravno prav močan in hiter, odlične zavore in solidno vzmetenje. In pregrešno lep.

Kawasaki pa je neka mlačna voda. Za ta denar zelo veliko motorja. In preprost ter poceni za vzdrževanje.

Objavljeno

jest mislim da za ta cenovni razred(do 2.000.000) honda ponuja največ

Objavljeno
jest mislim da za ta cenovni razred(do 2.000.000) honda ponuja največ

Mogoče res, ampak česa :?: Vse je relativno. :wink:

Objavljeno
Od teh treh je po moči še najslabši ZR7, je pa zato meni najljubši za šraufat.

Pa ga je treba velik šraufat?

Objavljeno

khmmm....

prvo je tu stvar cene,

zr7 je cca 1,55 mio, gsx je 1,8 in honda 2 mio - to vsaj po moje ni ISTI cenovni razred.

zr7 - je švoh :oops: :lol: in najlepši :twisted:

gsx je star (agregat, okvir,...) in klasika po izgledu (ti je všeč al pa ne)

hornet je najboljši (agregat, zavore, vozne lastnosti,...), najdražji in grd (seveda moje mnenje 8) ).

torej odloči se sam, pa poišči v iskalcu ker je bilo o zr7, pa mislim da o drugih že dosti povedanega.

Objavljeno

moje mnenje - gsx dober izgled in na sploh vse dobro,... :) :lol: :D

hornet.. že malo preveč med cestaše vleče.... :roll:

zr 7 - kaj to pomeni, ga je treba šraufat - pa to je novo in to bi moralo it?? :x in kaj to pomeni da je švoh... :?: :shock: saj je po specifikacijah blizu gsx-u :wink:

Objavljeno
Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :?

Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)!

Glede rezervnih delov so pri Suzukiju najslabsi.

Tadej

Objavljeno
zr 7 - kaj to pomeni, ga je treba šraufat - pa to je novo in to bi moralo it?? :x in kaj to pomeni da je švoh... :?: :shock: saj je po specifikacijah blizu gsx-u :wink:

eh ni ga treba šraufat, je pa dokaj preprosto če bi blo treba in če imaš pojma, tako simpl da bi ga laik porihtal vseeno ni.

švoh je relativen pojem, ma 72 KM na zadnjem kolesu (merjenje motorrad) in gre 210 po števcu - meni je malo švoh ampak, saj mi je vse kar je pod 130 KM malo švoh in bi mel več (ni nujno da rabiš ali izkoristiš, fajn je pa met :twisted: :wink: ).

Objavljeno

treba ga je šraufat... sem že pomislu, da je to tako kot takrat ko smo v 70-ih in 80-ih kupovali poni bicikle (rogove in neke makedonske), pa si prvo vse šraufe stegnu in šele nato pelau. Če tega nisi naredu si moral kmalu v železnino... :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno

... Hornet 900 super, malce dražja a odlična zadeva. Gsx 750 dobra moč, solidna tehnika (preverjena), zanesljivost..., ZR 7 no ja, solidno a je mašina zelo starega tipa (z650), najšvohnej... Jaz bi vzel Hornet 900 al pa gsx 750 je pa odvisno tudi od osebnega ugajanja oblike dotičnih motorjev. Kaj pa 600 ccm variante, fazer, hornet, mogoče bandit? SV 650? Al pa Z 1000?

lp, Onim

Objavljeno

Pa kva si si zapicu v glavo glih 750-900. Sej je reg. ista od 750ccm za vse. Mas cel kup nakedov okrog 1000ccm. Od zaneslivejših japonskih do lepših evropskih.

Recimo: triumph speed triple, duce monster, bmw 1150r, aprilia tuono, kawa z 1000, suza sv 1000, ................................

Sam ti novce pokaz, pa se da vse dobit. :wink: :?

lp

Objavljeno

SV 1000S pa sploh ne zgleda slabo,njamsi sam denar denar je problem :cry:

Objavljeno

ma se strinjam, res je teh nakedov zdej dosti :) sam dnar je tezava :cry: in to pomeni - vsi ti veliki nakedi so dost novi in v osnovi dost dragi :cry:

treba se je optimirat po dveh kriterijih - po motorju :) in žepu :shock:

kdo nebi hotu novga SV1000 al pa triumpha :?

Objavljeno

... kaj pa leto ali dve star bandit 1200, xjr1200/1300, zrx 1200 al pa kej podobenga...?

lp, O

Objavljeno

aja zr7 je 738 ccm tako da je še v nižjem razredu, mislim da suzuki tudi. :P 8)

Objavljeno

Imam GSX 750 in ti ga toplo priporocam, je no problem bike - vsedes pa vozis, vsake 6000 na servis in pa gume menjat - to pa je tudi vse kar se vzdrzevanja tice. Vozil sem tudi Hornetko (600) in moram priznati, da je vsaj kar se solo voznje tice se malo boljsi od GSX (najbrz zaradi teze in geometrije) ampak to je osebno mnenje in je cisto odvisno od tega kaksen stil voznje ti je vsec. Za 900 lahko recem le da ni po mojem okusu. Pri ZR 7 je problem ta da ima malo out of date masino - 8 ventilov pa to.

Objavljeno

Solo voznja - ma jam velikokrat "prikolco" sabo :oops:

tako me zanima bolj - kako se ti motorji obnašajo polni: polno šetevilo potnikov, prtljage na rezervo, hrana, pijača,... :roll: :wink:

o 750 - 900 razmišljam zaradi načina uporabe :?: - rezred 600 se mi zdi malo švof :idea: , a veliki so mi "preveliki" :( :cry: :wink:

Objavljeno

Če se že o nakedih pogovarjate. Check this out: GSF 1200 BANDIT … 1.840.000 SIT in S varianta 50.000 dražja. In to letnik 2003.

rr, a o tem si že razmislu?

Objavljeno

Zame je naked varianta numero uno... šele potem pridejo S izvedbe...

delam letno od 2000 do 6000 km - to mi je drugi kriterij, večinoma se vozim u dvoje....

bandit 1200 bi bil - a jih je težko najt (hitro grejo)

600 ali 650 rezred bo malo švoh... (do zdej vozo enduro 600...)

tako ostane ta sredina... 750-900

meja pa je tudi denar - tam nekje do 1,3M... če biblo res kaj... pol bi še malo pofehtal, a raje ne....

kako bi bilo lepo, če bil bil le en kriterij : motor.... prelepo da bi bilo res....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!