Skoči na vsebino

Naked motorji - razred 750 do 900


rr

Priporočene objave

Takole, čist mimgrede : kolega je imel hornet 600, pa je jamru da je zadnji feder prešvoh, če sta gor dva. Nazadnje je moral feder zamenat, ker res ni bilo za nikamor. Sta pa imela oba skupaj skoraj 200 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem vozil GSXa(narejenih nekaj čez 20t km),sedaj vozim Hornetko 900(narejenih 12t km) in ti lahko dam inf. iz prve roke.GSX je dober motor z neuničljivo mašino, vendar ni kos Hornetki.Oba sta udobna,a sedež Hornetke omogoča lažje premetavanje teže.Pri GSXu se sedež na stiku s tankom zoži in prave opore za stegna ni.Motor poleti tudi močno greje v stegna,kar je sicer dobrodošlo v hladnejših dnevih.Pri obeh so na krmilu prisotne vibracije(priGSXu pri 6000 obr.,pri Hornetki mi še ni uspelo natančno ugotoviti),ki ti na daljših turah omrtvičijo roke.Največja razlika je pri zavorah ter seveda pri moči.Za odločno zaviranje GSX potrebuje močan stisk ročice,pri tem feed-back ni ravno najboljši.Pri Hornetki za odločno zaviranje zadostujeta 2 prsta(zavore dobesedno grizejo v kolute),modulabilnost je odlična in občutek pri zaviranju veliko boljši kot pri GSXu.Oba lepo in zvezno pospešujeta že od 2000obr,a občutek je,da se Hornetka v višje obrate zavrti lažje in hitreje(pri GSXu sem zmeraj imel občutek,da vrtenju proti višjim obratom nekaj nasprotuje).Hornetka je pri višjih hitrostih bolj stabilna,čeprav je tudi GSX zelo stabilen;rahlo ga zvija le pri hitrih,dolgih ovinkih(te sedaj s Hornetko vozim za 20-30 km/h hitreje kot prej z GSXom).Je pa imel tudi GSX svoje prednosti.Poraba je bila 6-7l(Hornetka nikoli pod 7l);pod sedežem je imel prostora za kar nekaj stvari;centralno stojalo;cenejša registracija...Če te še kaj zanima,piši v forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem dobo kar nekaj dobrih informacij za hornet 900, suzki 750 gsx in kawasaki zr7 - hvala

alternativa pa mi je tudi

- hornet 600

- suzuki 650 SV

Kako se pa ta dva motorja obnašata, tudi pri večji obremenitvi (voznik in sopotnik)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem dobo kar nekaj dobrih informacij za hornet 900, suzki 750 gsx in kawasaki zr7 - hvala

alternativa pa mi je tudi

- hornet 600

- suzuki 650 SV

Kako se pa ta dva motorja obnašata, tudi pri večji obremenitvi (voznik in sopotnik)?

Povej najprej kaj od motorja pričakuješ, da ti vemo svetovat, ker za sve motorje pač nima smisla razglabljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na vse napisano, uradne podatke, informacije od kolegov in zmožnost žepa sem si izdelal prioriteto (o načini vožnje in ostalem sem napisal v eni prejšnih objav)

1. suzuki 750 gsx

2. kawasaki zr 7

3. hornet 900 ali bandit 1200 (registracija in ostali stroški - delam v povprečju 5000 km)

seveda, iskal bom med rabljenimi in če ne bo nič primernega in da bo spomlad hitro prihajala in s tem toplo vreme, je še alternativa

4. suzuki 650 sv

5. hornet 600

pri teh dveh sem dobu še dobro mnenje o "obremenjeni" vožnji...

videt čemo... mnenja so še vedno dobrodošla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :?

Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)!

TRIUMPH SPEED TRIPLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TRIUMPH SPEED TRIPLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mmmmmmmmmmmmmmmm, ta je pa res zakon :? :wink: 8)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že veliko tem je bilo odprtih na temo o zbiri motorja in zbiranju različnih mnenj. :evil: :?

Me pa zanima primerjava (mnenja, ne pa tehnične specifikacije, teh je povsod na pretek) med suzuki 750 gsx, kawasaki zr 7 in hondo hornet 900 (ta je res malo razred zase)!

Pa prosim ne pozabit na DUCATI MONSTER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Iskanje motorja je vedno "težka" zadeva...

Sem pred kratkim dobo informacijo, da ma Odar v Celju še en SV650 S letnik 2002 in to za cca 150tisoč ceneje... se mi je že :lol:

Kličem, preverim - res je :D :) :lol: ....

Toda cena: 1650000 :shock:

Kje je tu 150 manj kot nov... :changes:

Prodajalec mi je strokovno obrazložil: 150 manj od lanske cene... :silly:

Ni mi jasno nov model 1690000, star model 1650000 in to letnik 2002 :drinking:

Najlepše bi bilo, imet denar in kupit :roll: , a kaj ko je vedno treba nekaj glumit :|

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!