gsb Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Zdravo ! Obnavljam staro hondo cb 750 four letnik 1973 in imam sledece vprasanje.Kdo obdeluje glave (head porting ) pri nas .Imam nekaj delavnic v Nemciji vendar bi dal narediti to doma ce bi slo ,ker je posiljanje takih stvari vedno muka .Potrebno je portat kanale in pripravit za malo vecje fergazerje(tmr 32 D5 -mikuni flatslide). Hvala za nasvet Lp gsb
Hytech Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 To ti lahko naredi Urbančič motorsport, star dec,ki je predelal-natunal veliko avtomobilov za rally slo sceno. Samo on to dela ročno, to je na "oko", najboljše je na stroj, samo to je pa v Us&a pomojem edini tapravi naslov za v piko poportat glavo, ne na nek približek, no sej lahko zadane ampak večinoma je približek kar verjetno veš. Fritz 1
Fritz Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 Za drugič pa obstaja namenska tema za ta motor, le poiskat jo je treba... http://www.motosvet.com/tabla/topic/3671-honda-cb-750/page-8?hl=cb750
ludiluka Objavljeno Oktober 21, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2014 S strojem se lahko itak sam začetni del kanalov popravi okrogline je pa treba vse na roke naredit da imaš presek povsod enak in da ni nikjer ostrih robov nobena velika znanost in tako to delajo vsi priznani ljudje na tem področju s tem da je dobro potem vsisne kanale fino speskat izpušne pa spolirat. in tudi če to narediš boš potem problem premaknil na naslednjo šibko točko in to je ventil. Tako da se splača dat še večje vsisne ventile če se že igraš s tem izpušni lahko ostanejo enaki saj želiš čimvečjo hitrost izpušnih plinov. In potem se spet pojavi problem ker če hočeš preformance za ta setup rabiš drugačno gred z daljšimi odpiralnimi časi ,... Zdej če se ti gre za preformance je treba komplet glavo poravit. Če pa hočeš samo te karburatorje potem je najbolje da se naredi samo adapter iz tega tvojega karburatorja na original pritrdilno mesto. Pa vprašanje je kolk € imaš na voljo za ta hec
_luke_ Objavljeno Oktober 23, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 Sliši se kot dober projekt, ampak a ni škoda original glave takega letnika predelovat? Tudi nekej ful ne boš iztisnil vn? bosa 1
gsb Objavljeno Oktober 23, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 23, 2014 Zdravo ! Hvala za naslov.Glava se bo speskala z steklenimi kroglicami ,gred pride druga not ,kakor tudi bati (Wiseco 836 piston kit).Glede adapterjev je pa tako -v osnovi ti fergazerji pašejo na gumice od glave -gre za proces kot ga je opisal tardeč ,ker drugače samo z fergazerji nima smisla začet.Gre samo da se izboljša performance -bo normalen street motor ( kolega v Nemčiji ima ca 80 PS ..) .Glede glave pa tako -ne ni je škoda ,ker je kar dober trg zunaj tako da dobiš dele brez problema .Pa še odgovor za tardečga : več kot žena misli da bo prišlo... gsb Cartman, ZdenkoK in _luke_ 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se