Skoči na vsebino

Sodelovanje na Dakarju


Killroy

Priporočene objave

Dan

Zadnji Pariz-Dakar me je zelo navdušil,zato sem se sklenil pozanimati,kaj vse moraš narediti,da lahko sodeluješ v tem reliju(kakšne kvalifikacije in pogoje moraš izpolniti & stuff.....),tko da če ma kdo kšne informacije,bi bil zelo hvaležen.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

$. to morš imet. za začetek. potem pa če si dovol nor boš ta denar investiral v avto in ostalo ter šel. Ali pa ne...

Mogoče se priključi v kakšno spremljevalno ekipo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj če bi pogledu kar na uradni strani dakar.com (podatki so še za 2003, verjetno pa bodo kmalu tudi za 2004)

prijavnina: http://www.dakar.com/2003/presentationus/r.../r3_tarifs.html

proračun: http://www.dakar.com/2003/presentationus/r.../r3_budget.html

amaterski pokal: http://www.dakar.com/2003/presentationus/r...s_amateurs.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne more,ker ne najde strani - prevec dela je z iskanjem. :twisted:

jah itak,sej sm Gorenc,je treba z močmi šparat :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol pravš, da bi šel kar Pariz-Dakar peljat. :roll: :wink: S čim pa misliš Pariz-Dakar odpeljat :?: Jest mislim če želiš Pariz-Dakar vozt, da moreš sodolovati tudi na drugih podobnih dirhak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol pravš, da bi šel kar Pariz-Dakar peljat. :roll:  :wink:  S čim pa misliš Pariz-Dakar odpeljat :?: Jest mislim če želiš Pariz-Dakar vozt, da moreš sodolovati tudi na drugih podobnih dirhak

Sploh ne, na Dakar lahko gre ama baš vsak. Če ima seveda dovolj denarja. Itak jih polovica odpade v prvi afriški etapi (tisti, ki so po poklicu sinovi) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek štartnina 11000 EUR, pa obvezen najem GPS, .... Spremeljevalni avto z mehanikom 30000 EUR. Stanovnikov proračun je bil letos 90000 EUR, pa sploh ni imel spremljevalnega avta. Bil je samo novinarski avto, kjer se je švercal mehanik. Licence ali sodelovanja na drugih dirkah ne potrebuješ. Ti pa garantiram, da ne boš prišel do konca, če nisi še nikoli odpeljal nobene dirke in okusil puščave. Pomisli na etape dolge po 800 km, nočno popravljanje motorja, spanje v šotoru in to dan na dan, skoraj tri tedne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Licence ali sodelovanja na drugih dirkah ne potrebuješ....

potrebuješ mednarodno FIA (FIM) licenco (Each motorcycle competitor must hold a 2003 international FIM licence. Each car or truck competitor must hold a 2003 international FIA licence. www.dakar.com)

Po pravilniku AMZS pa lahko dobiš mednarodno licenco če:

poleg navedenih pogojev za licenco AMZS in pogojev mednarodnih zvez FIA in FIM tudi naslednje pogoje:

- zavarovanje po predpisih mednarodnih zvez

- da je pred izdajo mednarodne licence imel licenco AMZS vsaj eno tekmovalno sezono :?: :?:

- da je dosegal v svoji panogi enega od prvih treh mest na državnem prvenstvu v skupni uvrstitvi, skupini ali v razredu, odvisno od razpisa. :?: :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pribizno pred dvema letoma sta sla tudi dva iz lepe njihove.En brez resnih priprav se je hitro vrnil.Drugemu je bil to zivljenski cilj in se je temu primerno pripravil,vozil je izy in prisel na cilj(Stanovnik je imel tisto leto smolo).Takrat je stos vkljucno z mopedom prisel okrog 50.000 ex DEMov. Torej:najprej preveri stanje na TR.Ce ni problematicno,je nakup serijskega KTM relija zelo enostavna stvar.Pol priporocajo da gres v Saharo pogledat kaj so to 800 km etape.Takoj pricni z fitnesom in avtogenim treningom.Ce ideja se ni izpuhtela se loti birokracije(licence itd.)in konec leta si na startu v Parizu.Mimogrede:v ceni paketa je tudi prevoz ranjenca oz.posmrtnih ostankov v domovino...LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej:najprej preveri stanje na TR.Ce ni problematicno,je nakup serijskega KTM relija zelo enostavna stvar.

Fly, si prepričan? Nazadnje ko sem govoril s KTM-om je bilo rečeno, da so vse 660 factory replice prodane DAAAALLEEEEEČČČČČ VNAPREJ... dvomim, da lahko dobiš letos še 660 repliko, tudi če si jo še tako želiš. :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK Noise Data se opravicujem.Glede KTM 660 imas prav.Hotel sem predvsem reci,da z denarjem v principu ni problem kupit mopeda,velikokrat je bolj problematicen voznik.Za amaterja je enako dober Adventurer z dodanimi zadnjimi tanki in ostalo obvezno kramo.Tistih nekaj KM-KW razlike navadnemu smrtniku,ki mu je cilj le priti do konca,ne pomeni nic.Na cilj so npr. ze prisla dekleta z serijskimi XR 600,predlani je Campbell bil 6i ali 8i z serijsko XR650...LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!