Skoči na vsebino

Kompresija


Priporočene objave

Objavljeno

It's official.... 0.25mm ma lufta izpušni ventil 2. cilindra.

LP

Objavljeno

R5GT:

     V2/V1 = 1/7.9

     n = 1.35

     p1 = 0.7 bar

     -------------------------------------------

     => p2 = 0.7/(1/7.9)^1.35 = 11.4 bar

     -------------------------------------------

Kar je čisto normalno za osebni avto (avto pač mora delati z 95-98 oktanskim bencinom). V tem primeru turbina avtu samo pomaga lažje dihati, kar

skupaj z nekaj spremembami v motorju (verjetno odmične gredi, vžig,......) prinese tistih 35 KM.

Pri formuli je bilo drugače - so imeli drugo gorivo.

Popravek....p1=1+0.7=1.7bar. V tekstu sem govoril o nadtlaku, na kar moraš pazit pri enačbah, in vstaviti pravo cifro! Pol ti tud rezultat mal drgač pride...27.7bar (26.7bar nadtlaka). :wink:

R5GT zmore (je zmogu :cry: )brez turbine 90KM, s tovarniško odprto turbino 125KM, s zamenjavo povezovalnih cevi, plastičnega fergazerja in dvigom tlaka na 1.1bar nadtlaka pa že lepih 145KM...

:D

Objavljeno

Boljša je kompresija, večji je užitek, pa ni važno za kaj se gre.

Objavljeno
Boljša je kompresija, večji je užitek, pa ni važno za kaj se gre.

Hahaha... pa še res je... :D

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!