strom Objavljeno Februar 7, 2003 Deli Objavljeno Februar 7, 2003 It's official.... 0.25mm ma lufta izpušni ventil 2. cilindra. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMY Objavljeno Februar 9, 2003 Deli Objavljeno Februar 9, 2003 R5GT: V2/V1 = 1/7.9 n = 1.35 p1 = 0.7 bar ------------------------------------------- => p2 = 0.7/(1/7.9)^1.35 = 11.4 bar ------------------------------------------- Kar je čisto normalno za osebni avto (avto pač mora delati z 95-98 oktanskim bencinom). V tem primeru turbina avtu samo pomaga lažje dihati, kar skupaj z nekaj spremembami v motorju (verjetno odmične gredi, vžig,......) prinese tistih 35 KM. Pri formuli je bilo drugače - so imeli drugo gorivo. Popravek....p1=1+0.7=1.7bar. V tekstu sem govoril o nadtlaku, na kar moraš pazit pri enačbah, in vstaviti pravo cifro! Pol ti tud rezultat mal drgač pride...27.7bar (26.7bar nadtlaka). :wink: R5GT zmore (je zmogu :cry: )brez turbine 90KM, s tovarniško odprto turbino 125KM, s zamenjavo povezovalnih cevi, plastičnega fergazerja in dvigom tlaka na 1.1bar nadtlaka pa že lepih 145KM... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Februar 9, 2003 Deli Objavljeno Februar 9, 2003 Boljša je kompresija, večji je užitek, pa ni važno za kaj se gre. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Februar 9, 2003 Deli Objavljeno Februar 9, 2003 Boljša je kompresija, večji je užitek, pa ni važno za kaj se gre. Hahaha... pa še res je... :D LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se