Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Več o Yamahi WR450F 2 TRAC, na kateri francoz Fretigne tekmuje tudi na Dakarju 2004... --> http://ymedc.introweb.nl/en/archive/enduro/wr450_2trac.shtml
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Še fotka... (Vir: Yamaha Design Caffe)
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Še fotka... (Vir: Yamaha Design Caffe)
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Še fotka... (Vir: Yamaha Design Caffe)
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Hidravlika... (Vir: Yamaha Design Caffe)
BlazS Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Men se pa zdi to samo se dodaten strosek. Samo se ena stvar k se ti loh pokvar. Pr krosu zih tega se dolg casa ne bo. Najvecji razlog je vecja teza. Ce profesionalni krosisti komplicirajo ze skor pr sraufih, po mojem ta stvar kar odpade. Me je cist kul k ti gre zadn konc po svoje.
SiR Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Men se pa zdi to samo se dodaten strosek. Samo se ena stvar k se ti loh pokvar. Pr krosu zih tega se dolg casa ne bo. Najvecji razlog je vecja teza. Ce profesionalni krosisti komplicirajo ze skor pr sraufih, po mojem ta stvar kar odpade. Me je cist kul k ti gre zadn konc po svoje. z dirt-track style vožnjo se zgubla energija zaradi slajdanja. dober oprijem je vedno ultimativna želja, pri vseh športih ... razen pri curlingu :)
simonsi Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Meni se pa to zdi dost uporabna stvar za off-road, ne pa za kakšne cestno hitrostne ali motokrosistične dirke. Za dakar bi pa lahko bilo še posebej uporabno zato, ker si včasih v tistem pesku želiš maksimalen oprijem, ali pa kašen hard enduro. Samo se mi pa zdi, da more to kar dost moči pobrat motorju.
D.J. Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 težka bo določit če je 2WD v redu ali ne, najprej treba zadevo probat, poleg nas pa je fino če to sprobajo še kaki profiči na resnih tekmah v čim več možnih kategorijah del atrakcije bo sigurno izginil ampak bi povišan cornering speed lahko postal dobra zamenjava ampak po moje ga čez dober šrek ni!!
Leteči Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Zaenkrat kar dobrto kaže saj je trenutno francoz na Yamahi 2WD prvi. LP Leteči
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Zanimivo, zanimivo :blink: :OK: A ma gdo kšne podatke o kšnem boljšem pospešku al pa čem podobnem??? Pa samo še tole me zanima: če ti to recimo voziš po cesti in ti v ovinku začne predn konc kopat...what to do??? Pr zadnem pogonu pač obrneš balanco pa zaslajdaš...pr sprednem pa skori ne vidm rešitve ker čim bi ti spredn konc oddrsnl bi tud ti oddrsnu?!?!? :huh:
Noise Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 Zaenkrat kar dobrto kaže saj je trenutno francoz na Yamahi 2WD prvi. Halooo??? Se ti zdi, da je 25-km hitrostna preizkušnja resen dokaz?? Počakajmo do konca Dakarja, pa bomo potem kako več lahko rekli na to temo...
BRANE Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 jao, kaka sramota bi bla, če bi ta yamahca na koncu prehitela vse une jodlarje.. :devil:
Lunč Objavljeno Januar 2, 2004 Opozori Objavljeno Januar 2, 2004 jao, kaka sramota bi bla, če bi ta yamahca na koncu prehitela vse une jodlarje.. :devil: Še predno bi prišel na cilj bi na na Yamaho KATEEM napisal :notworthy: :yea2: :OK: :P
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 Halooo??? Se ti zdi, da je 25-km hitrostna preizkušnja resen dokaz?? Počakajmo do konca Dakarja, pa bomo potem kako več lahko rekli na to temo... glede na to kaj pravijo o terenu (poln blata in totalno neprevozen.....samo motoristi so ga odpeljali) je teh 25km dovolj resen dokaz, vsaj za zacetek, ce ne drugega dokazuje vsaj to da stvar ne deluje v negativnem smislu, po drugi strani je pa res voznik najboljsi enduras na svetu (vir: siol.net)
SiR Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 Zanimivo, zanimivo :blink: :OK: A ma gdo kšne podatke o kšnem boljšem pospešku al pa čem podobnem??? ja, 5,6 sekund :D
Leteči Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 Halooo??? Se ti zdi, da je 25-km hitrostna preizkušnja resen dokaz?? Počakajmo do konca Dakarja, pa bomo potem kako več lahko rekli na to temo... Rekel sem ZAENKRAT!!! LP Leteči
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 ja, 5,6 sekund :D Kolk bi meu pa tak motor brez sprednega pogona?
D.J. Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 yamaha na žalost nima šans, je pa Fretigne z njo naredil dober uvod, za kej več pa bo motorju sigurno sape zmankalo - upajmo na najbolše za vse in da bo 2WD zdržal brez problemov, pa sej bo, če ne bo pa samo na zadnga pelu
SiR Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 Kolk bi meu pa tak motor brez sprednega pogona? kako sekundo več ...
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 yamaha na žalost nima šans, je pa Fretigne z njo naredil dober uvod, za kej več pa bo motorju sigurno sape zmankalo - upajmo na najbolše za vse in da bo 2WD zdržal brez problemov, pa sej bo, če ne bo pa samo na zadnga pelu Mislim d tole ni bil samo dober uvod...motor je res neki posebnga in to mislm d v dobrem smislu! Bomo vidli...pustimo se presenetiti B) kako sekundo več ... :OK: :OK: :OK: Vem samo da čim bo mel kdo ki ga poznam motor s pogonom na oba kolesa grem na kolena da ga dobim za krog al pa dva ;)
k&4 Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 ja sam glih za puščavo zna bit 2WD pogon VELKA prednost sej motorji velik zgubijo na hitrosti in pospeških ker zadna guma skor skos kople :) sj če tko pogledaš avti so mel najprej zadi pogon in tak je bil tud najlažji ampak dons majo na vseh rally-ih 4WD čeprov je težji sam je manj izgube pr prenosu moči iz gum na cesto :) vendar več izgube pr prenosu iz motorja na kolesa kot če je pogon na zadna kolesa :)
Leteči Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 Problem je v večjih hitrostih katere KTM ove krave zlahka dosežejo, Yamaha pa je verjetno malo prešvoh. Vendar nikoli se ne ve, počakajmo. LP Leteči
BONO Objavljeno Januar 3, 2004 Opozori Objavljeno Januar 3, 2004 ja sam glih za puščavo zna bit 2WD pogon VELKA prednost sej motorji velik zgubijo na hitrosti in pospeških ker zadna guma skor skos kople :) sj če tko pogledaš avti so mel najprej zadi pogon in tak je bil tud najlažji ampak dons majo na vseh rally-ih 4WD čeprov je težji sam je manj izgube pr prenosu moči iz gum na cesto :) vendar več izgube pr prenosu iz motorja na kolesa kot če je pogon na zadna kolesa :) Ja, ampak dvokolesno gnani bugiji so bili na dakarju zadnja leta vedno konkurenčni 4 kolesno gnanim vozilom. Prednost, ki jo ima Yamahin sistem v primerjavi z avtomobilskim 4WD je tudi ta, da če pogon na sprednje kolo odpove, se lahko normalno pelje naprej. Pri avtih pa je lahko že problem, če se zlomi ena polosovina.
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 4, 2004 Opozori Objavljeno Januar 4, 2004 Problem je v večjih hitrostih katere KTM ove krave zlahka dosežejo, Yamaha pa je verjetno malo prešvoh. Vendar nikoli se ne ve, počakajmo. LP Leteči Točno to je tisti problem...mislim pa d so pri Yamahi tok pametni da nebi šli na tekmovanje če bi vedl da nimajo šans proti KTMu :hmm: Sam da bi mela Yamahca 2WD tm ene 600+ccm :naughty: :devil: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se