k&4 Objavljeno Januar 4, 2004 Opozori Objavljeno Januar 4, 2004 Problem je v večjih hitrostih katere KTM ove krave zlahka dosežejo, Yamaha pa je verjetno malo prešvoh. Vendar nikoli se ne ve, počakajmo. LP Leteči ja sm tko je na trdni podlagi :) na mivki bo pa 2WD pogon bolš izkuristu moč motorja in sta zato loh enak hitra :hmm:
Noise Objavljeno Januar 4, 2004 Opozori Objavljeno Januar 4, 2004 ja sm tko je na trdni podlagi :) na mivki bo pa 2WD pogon bolš izkuristu moč motorja in sta zato loh enak hitra :hmm: :lol1:
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 4, 2004 Opozori Objavljeno Januar 4, 2004 ja sm tko je na trdni podlagi :) na mivki bo pa 2WD pogon bolš izkuristu moč motorja in sta zato loh enak hitra :hmm: <_< ...trdiš da bo Yamaha WR450 2WD na pesku enako hitra kot KTM LC8 950??? :lol: :lol1:
D.J. Objavljeno Januar 4, 2004 Opozori Objavljeno Januar 4, 2004 že 660 je vrhglave preveč da da vetra yamahi na odprem terenu yamaha je super motor, ni pa za odprtije, svoje so dosegli, sprobali, dokazali in čao
gidl Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 ja sm tko je na trdni podlagi :) na mivki bo pa 2WD pogon bolš izkuristu moč motorja in sta zato loh enak hitra :hmm: YAMAHA 450 2WD je od bilokaterga KTM-a boljša samo v začetni fazi pospeševanja in to od 10-50 km/h, kej je lažja in ima boljši oprijem in 100% lahko izkoristi svojo moč, ves kar ja pa več od 100 km/h pa nima šans proti bilokateremu 660 ali več ccm KTM-u.
SiR Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 že 660 je vrhglave preveč da da vetra yamahi na odprem terenu yamaha je super motor, ni pa za odprtije, svoje so dosegli, sprobali, dokazali in čao valjda. naslednja faza - 1000 ccm 2WD.
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 KTM LC8 950 2WD :naughty: :naughty: :naughty: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:
k&4 Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 YAMAHA 450 2WD je od bilokaterga KTM-a boljša samo v začetni fazi pospeševanja in to od 10-50 km/h, kej je lažja in ima boljši oprijem in 100% lahko izkoristi svojo moč, ves kar ja pa več od 100 km/h pa nima šans proti bilokateremu 660 ali več ccm KTM-u. ja sj :fight2: če bi bla bl močna bi blo :OK: no sj zdej je tud sam ji manka moči :BUA:
Noise Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 ja sj :fight2: če bi bla bl močna bi blo :OK: no sj zdej je tud sam ji manka moči :BUA: Kot sem napisal že v temi Dakar -- večji agregat prinese dodatno težo, ki prinese tudi "obveznosti"... potem potrebuješ boljše vzmetenje, boljši geštel... Če bi bilo tako easy, bi vsak proizvajalec pač nabil največji možni agregat pa fertik... pa je čisto vsakemu jasno, da tako ne gre, ne? :unsure: Se pa strinjam, da bo tale 2WD ziher dobra v "svojih" razmerah... ala motokros stil in kratke neodprte etape....
Noise Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 Včeraj je zmagala na eni Dakarjevih etap... Presenečenje! Nekaj fotk Fretigneja in Yamahe iz letošnjega Dakarja sledi spodaj...
klimbra Objavljeno Januar 15, 2004 Opozori Objavljeno Januar 15, 2004 Kje ste rekl,da bo Yamahhhhha boljša.....pardon slabša??????' Bravo 2WD!!!!!!!!!!!!!! :yea2: :yea2:
Zok Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 (popravljeno) http://werple.net.au/%7Eiwd/2x2x2/ride/index.html predvsem Honda CR500 na dnu je impresivna!! .) Popravljeno Februar 6, 2004. Popravil Zok
seemon Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 http://werple.net.au/%7Eiwd/2x2x2/ride/index.html predvsem Honda CR500 na dnu je impresivna!! .) Kater konstruktor se je pa tega spomnu? :BUA: Ziher je njegov najljubši film TEXAS CHAINSAW MASSACRE :devil:
Zok Objavljeno Marec 5, 2004 Opozori Objavljeno Marec 5, 2004 Kater konstruktor se je pa tega spomnu? :BUA: Ziher je njegov najljubši film TEXAS CHAINSAW MASSACRE :devil: to so domace predelave. sicer pa nimas med voznjo tam tak kaj za delat.
cyc Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 http://www.ktm.at/news/news_international....er=&id_kat=3318 Zacelo se je (vsaj zdi se mi ... ) z Yamaho, zdaj sledi KTM ... :)
bajsi Objavljeno Junij 11, 2004 Opozori Objavljeno Junij 11, 2004 Jep! KTM na Erzbergu štartal z 525 2WD od Öhlinsa. Napovedujejo serijo 100 motociklov za prodajo. LP Bajsi
bobokrajnc Objavljeno Junij 18, 2004 Opozori Objavljeno Junij 18, 2004 KTM 525 EXC-2WD, drugo leto v limitirani seriji, govora pa je tudi o KIT kompletu tov. Ohlins s katerim bi bilo možno predelati stand.EXC v 2WD. LP bobo B)
Noise Objavljeno Avgust 6, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2004 Zacelo se je (vsaj zdi se mi ... ) z Yamaho, zdaj sledi KTM ... :) Komaj čakam Dakar 2005...
Noise Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Po Yamahi, ki je s svojim dvokolesno gnanim motorjem celo sodelovala na rallyju Dakar, in privatno predelanem KTM-u letos na Erzbergu, podobne novice prihajajo tudi iz Bavarske. Tudi pri BMW-ju so predstavili svoje orožje s pogonom na obe kolesi. --> http://www.motosvet.com/bmw-2wd.html Povezano: http://www.motosvet.com/ktm-z-dvokolesnim-pogonom.html http://www.motosvet.com/yamaha-wr-450f-2tr...esni-pogon.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se