Skoči na vsebino

400 kubikov 4T 4-valjnik


pobalin

Priporočene objave

Ojla!

Po daljšem premoru (od motorjev, seveda) se spet spravljam na 2 kolesi. Finance so zelo omejene, tako za nakup, kot za vzdrževanje. Sicer so mi zelo všeč cestni motorji, a nisem nevem kak divjak oz. odvisnež od hitrosti, zato mi moč motorja ni na prvem mestu. Ker bi pač rad zapadel v kategorijo do 500 kubikov (bistveno cenejša registracija) sem nekako pristal pri 400 kubičnjakih, in sicer pri cbr 400 in zxr 400. Nekaj časa sem razmišljal tudi o gpz-ju, ma mi optika preprosto ni všeč, čeprav je pa mašina s svojimi 60 konji točno v mojem rangu. Kakšen zzr 250 se mi ne zdi dovolj močan, 600 kubičnjaki pa se mi zdijo prevelik finančni zalogaj, tako z nakupom, kot vzdrževanjem, prevsem zato, ker nisem freak za hitrost, in najbrž ne bi izrabil niti polovice potenciala motorja.

Našteti 400-tki se mi zdita zelo posrečeni, ker 400 kubikov nudi dovolj navora za počasnejšo vožnjo, ko treba, pa tudi pošteno potegneta. Po izgledu pa sta mi obe milo rečeno fenomenalni.

Sam imam rad starejše motorje in me ni strah "zgonjenosti". Sam se nekaj na motorje spoznam, pa tudi kar nekaj takih ljudi poznam, tako da nakup ne bi smel bit problem.

Problem je pa vzdrževanje. Vsak motor vsake toliko crkne in so potrebni deli za menjavo. Seveda me zanima, če ima kdo praktične izkušnje z dobavo le teh. V teoriji je jasno, da je teh motorjev zelo malo, ampak po drugi strani si pa pooblaščen servis ne bi smel dovoliti, da deli ne bi bili dobavljivi, pa tudi če malo dalj časa traja.

Podobno temo sem že zasledil, samo so bili odgovori v večini le mnenja ali sklepanja, kar pa je lahko daleč od dejanskosti. Bolj kot mnenja me torej zanima praksa bivših ali trenutnih lastnikov takihle konjičkov!

TNX & LP

p.s. Sorry da sem se razpisal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje, kako je z rezervnimi deli. Pomojem, da se jih da dobiti na pooblaščenih servisih, vendar je drago. Ker pa je ravno omenjenih dveh modelov, kot si že sam ugotovil, zelo malo, boš tudi zelo težko našel rabljene rezervne delev oglasniku.

Ne vem no, zakaj ti pa gpz ni všeč? Kaj misliš s tem, da ti "optika" ni všeč? Misliš s tem, da ti vizuelno pač ni všeč? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, rekel si, da hočeš slišat iskušnje.

Trgoavto je pooblaščen whatever za Piaggio. In Vespa PX 200 je od Piaggia. In celo še vedno jo delajo! Samo če pa hočeš pri Trgoavtu kakšen del za vespo kupit, si oplel.

Moja moledovanja v njihovih štacinah so panavadi zgledala takole:

Jason: potrebujem to pa to za vespo

Trgoavto: ja tega pa nimamo

J: ja verjamem da nimate, a mi lahko priskerbite?

T: Ja potem pa moramo naročit

J: ja potem pa naročite

T: ja ampak redko kdaj kdo rabi kaj takega - za vespo

J: ja in?

T: pridite čez kakšen mesec pogledat, če se je nabralo dovolj naročil, da se nam splača naročit

J: WTF!!!!!!!!

Lahko si predstavljaš kako je (bi) bilo čez 1 mesec.

Sreča da je Italija tako blizu in se vse takoj dobi.

V tvojem primeru pa je Japonska malo dlje, 400-kubični pa so sicer prav japonska posebnost, zato se ti prav nič lepega ne piše.

Lahko pa pred nakupom stestiraš dobavitelje. Greš do Panigaza in rečeš: rad bi kupil nekaj za ZXR 400. :twisted:

Poročaj kaj ti bodo rekli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sjerbus..

mmm....Ja, en kolega je lansko sezono kupil...zxr 400,.....mislem da letnik 93...mašinca zgleda zlo simpatično, nekje okol 70 konjev. Odšteti je mogu zanjga...resno: 650.000 sit. Iskal ga je zelo dolgo, ker jih je ful mal na trgu, bil je sicer enkrat dobro sesut, samo ga je prejšnji lastnik kr dobro skupaj spravil.

Sicer so pa ti motorji zelo zelo redki, najbolje je če vprašaš, za dele, malo na servis za kawo, pa ti razložijo, kako in kaj.

Praviš, da boš, glede tega ker je 400 kubov dosti prišparal...v primerjavi s 600 kubiki..Če gledaš ta rang motorjev...zxr 400...to je super sport motor, in vsi super sport motorji, ko se jih enkrat pošteno pelje... zelooooo...papajo potrošni material...ko se ga boš navadil, boš kmalu menjal gume na 5.000 kilometrih ali pa še prej, tko kot bi jih pri šestotki. Če ti crkne kakšen pomebni vitalni del motorja, si ga pa najebal z dobavo...motor je kot vsaka štiristotka, zelooooo redek.

Prišparal boš le in resnično konkretni prihranek bo le pri reg. in zavarovanju, to pa bo nekje okol 35 jurjev. Za motorja boš plačal..če bo le nekoliko ohranjen minimalno 600.000 sit....za takšen denar dobiš kakšno tradicionalno šestotko, na voljo ogromno rezervnih delov, dobava kratka,....moje mnenje je, da je bolje, da se za tistih 35 jurjev malce v jezik vgrizneš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se je o 400takih že pisalo, pa vseeno... Ti motorji so bili delani za Japonski trg (očitno jim kubatura odgovarja zaradi določenih omejitev) in se pri uradnih prodajalcih v Evropi niso nikoli prodajali - k nam so prišli v časih "brezvladja" v kontejnerjih - rabljeni in temu primerni so tudi problemi z rezervnimi deli. Mislim, da bi bilo vseeno bolj pametno razmišljati o nakupu 600taka - so pa logično 400taki precej cenejši, saj lahko zelo hitro postane "nepremičnina". Glede na to, da so se uvažali v zgodnih 90tih letih ( v glavnem rabljeni), so pa tudi že precej stari in temu primerno potrebni kakšnih prav za te motorje specifičnih rezervnih delov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem videl v oglasniku eno hondo VFR 400R, pa poglej si še kakšnega GPZ 500R (ne S).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavna cena za 400 in 600 kubikov bo približno ista, da pa je štirstotk zelooooo malo pa že najbrž veš. Pri vzdrževanju pa te bo edino regostracija malo ceneje prišla, vse ostalo bo isto oziroma dražje. Da ne omenjam da rabljenih kosov ni, niti v Nemčiji. Ekonomsko gledano je 400 napram 600 prava zguba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker z 600-taki nimam izkušenj, bi vas vprašal, koliko bi me cca. prišla registracija za pol leta (da ga pač po koncu sezone odjavim). Po izručunu bi naj bila celoletna registracija brez bonifikacije, z osnovnim zavarovanjem in zeleno karto slabih 90 jurjev (okoli 88.ooo). Predvidevam, da bi me registracija za pol leta prišla kakih 50 do 60 jurjev.

Ker je 600 kubični razred precej razširjen, vas je sigurno dosti takih, ki motor po sezodi tudi odjavljate in mi boste vedli povedat, koliko taka registracija stane.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konkretno:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=3205

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2650

pa tudi:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2796

ZA VEČINO PRIMEROV PA:

http://www.motosvet.com/phpbb/search.php

Glede stroškov zavarovanja in vračanje premije:

http://www.amzs.si , tam klikneš "Izračun podaljšanja registracije", izbereš zavarovanje, ki ti ustreza, nato zavarovalno premijo deliš s 365, pomnožiš s številom dni, ki ostanejo do izteka registracije in dobiš količino denarja, ki ti ga zavarovalnica vrne od premije.

LP

VespaMan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavarovanje od 500 do 750 cc pride enako, okoli 100.000 brez popustov in kakršnihkoli dodatnih zavarovanj, si pa na int. strani od marsikatere zavarovalnice lahko točno izračunaš

dobljeni znesek deli z 12, da dobiš vrednost 1 meseca, potem pa zmoži s številom mesecev, ko nameravaš motor uporabljat

od oka 50.000...+ stroški nalepke in tehničnega pregleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem enkrat opazil CBR 400 Ronhill barve pred ASom Domžale.

Zadeva je bila čist sesuta, tko da je treba razmislt kako je z ohranjenostjo teh mašin, ker si jih po moje kupjo frajerji moje starosti, ker so pocen in že dobr letijo pol jim pa dol visi za vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja, no nekako sem se sprijaznil s tem, da bo še najbolj pametno vzet kako zzr 600 ali kaj podobnega ranga, pa bom bolj miren, konec koncev razen manjše razlike v registraciji pri vzdrževanju itak ni nič drugače. Gume, zavorne obloge, zobčeniki+ketna itd. je približno enako na 600-tkah kot na 400 ccm, lažja dobava delov pa možnost tu in tam zvohat kak res pocen rabljen del pa tudi dosti pomeni...

Hvala vsem, ki ste mi pomagali! Zdaj samo upam, da bo dovolj denarja, ko se sonček pokaže :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No denarja boš dal skor isto za nakup, stroški vzdrževanja bodo manjši................v glavnem same prednosti!!!Pa čeprav si počasen voznik boš ko se navadiš 600-tko bol odpru kot pa 400-tko!!Torejn sploh ni debate! :D :D

Pa velik sreče pri nakupu!!

Ciao,by Pero

ps:zdejle je skrajni cajt da začneš resneje iskat željen motor k kasneje bo na 'policah' sam še krš!!!! :idea: :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sjerbus..

mmm....Ja, en kolega je lansko sezono kupil...zxr 400,.....mislem da letnik 93...mašinca zgleda zlo simpatično, nekje okol 70 konjev. Odšteti je mogu zanjga...resno: 650.000 sit. Iskal ga je zelo dolgo, ker jih je ful mal na trgu, bil je sicer enkrat dobro sesut, samo ga je prejšnji lastnik kr dobro skupaj spravil.

Ga prodaja na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z nakupom 400 ccm ne boš v primerjavi z 600 ccm prav ničesar prišparal gledano na sezono.

Kot je bilo že povedano ... 400 ccm so eksotični motorji ... skrajno športni in naviti, redki in dragi nadomestni deli, vse po naročilu ... ta motor bi ti priporočal le kot solu dirkaču.

Za brezkrbno vožnjo pa kakega ZZR 600 al pa CBR 600 kupi je precej bolj pametna stvar in garantirano trpežna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!