Skoči na vsebino

Platišče z naperami in tubeless


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

 

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Me pa še zanima, kako je z popravilom preluknjane gume na terenu, glede na to, da je zračnica in "Repair Kit" tukaj ne pride vpoštev?

Kako rešujete nastalo situacijo - gumi defekt?

 

Vnaprej hvala za vaše odgovore.

 

B.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

Zanimivo. Plastične feltne na motorju????

Majo gor tubeless gume, sam so špice v feltno vpete tako, da ne grejo v sredino ampak po večini na rob. Oglej si enkrat kakega GS-a ali pa Triumpha Explorerja, kako imajo to rešen.

Če imaš zračnico, gumo zaflikaš tako, da ven potegneš zračnico in jo zaflikaš.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

 

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Me pa še zanima, kako je z popravilom preluknjane gume na terenu, glede na to, da je zračnica in "Repair Kit" tukaj ne pride vpoštev?

Kako rešujete nastalo situacijo - gumi defekt?

 

Vnaprej hvala za vaše odgovore.

 

B.

ti si še včerajšnji?  :P

 

prva opcija je kot je marja rekel špice vpete v dva robova alu obroča ...obstajajo platišča s samo enim sredinskim robom kamor so vpete špice ..

 

tretja opcija pa je notranji del platišča - feltne zalit z maso , ki zatesni luknje okoli špic - to uporabljajo za supermoto ( nalitje enega platišča naj bi stalo 70 - 80 e - naj bi )..problem nastane pri menjavi poškodovanih ali zlomljenih špic ker je treba maso preluknjati in ne tesni več..

 

na mopedu me je dvkrat za silo rešil sprej do pumpe par km vendar sem od podkraja do postojne trikrat filal - en sprej in majhna guma ter lahek moped - apn .. 

na motorju še nisem - in prekleto upam da ne bom - imel spuščene zračnice ... imam s sabo 2 spreja in na daljši poti rezervni zračnici ..

 

je pa tako - zračnico lahko zalimaš skoraj na vsaki vasi pri kmeti ki ima dva srednja pajserja pa mal šnopsa - po old skul varianti - vzameš jo ven , pobrusiš z brusnim papirje , odrežeš en kos stare zračnice , namažeš z lepilom ta flikanje in stisneš skupaj s svoro med dve leseni dilci..počakaš 2-7 fraklnov da se posuši , zmontiraš nazaj , poješ žgance z ocvirki in greš spat...

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

 

 

je pa tako - zračnico lahko zalimaš skoraj na vsaki vasi pri kmeti ki ima dva srednja pajserja pa mal šnopsa - po old skul varianti - vzameš jo ven , pobrusiš z brusnim papirje , odrežeš en kos stare zračnice , namažeš z lepilom ta flikanje in stisneš skupaj s svoro med dve leseni dilci..počakaš 2-7 fraklnov da se posuši , zmontiraš nazaj , poješ žgance z ocvirki in greš spat...

:OK:  :kva2:  :kva2:HAHAHAHA

 

Sem se ornk nasmejal

Popravljeno . Popravil MARJA
Objavljeno

Hvala, tudi sam sem se nasmejal ob tem, ko sem ugotovil, da niste brali bistva, temveč iskali moje slovnične napake, vrtec pač.

Plastične sem napisal zgolj zato, da bi ločil ene od drugih, da bi se lažje razumelo, tako da ..

Tudi pri kako je z krpanjem gume, kjer je zračnica nisem mislil, da bo mi thumper tako nadzorno opisal postopek, ker mi je znan, hotel sem vedet, da je zadeva dosti bolj zakomplicirana kot pri gumah, kjer ni zračnice in je postopek bolj težaven ...

Nikoli se nisem poglabljal, kako so narejen ena in kako druga platišča, zato sem se odločil vprašat, kako imate oziroma ali se da uporabit na platiščih z naperami tudi plašče brez zračnic, brez kakšnega posega (zalivanja kot je napisal thumper), čeprav to ni nek velik strošek.

P.S.

Nisem včerajšnji, sem današnji, ker še nismo nehali.

Objavljeno

Js sem imel na husqvarni tubeless gume notri pa zracnico :ninja: 

Objavljeno

Sprašuje čisto simpl.

In sicer če je možno na felno od transalpke dat gor tudi tubeless gumo...

Objavljeno

Seveda lahko..samo zracnico das not..nic posebnega..

Objavljeno

Jaz ne vem ali nekateri niste pismeni ali kaj?

Lepo sem vprašal, če na Transalp-kino platišče paše Tubeless plašč BREZ zračnice.

Kaj tako težko je odgovorit na bistvo?

Objavljeno

Jaz ne vem ali nekateri niste pismeni ali kaj?

Lepo sem vprašal, če na Transalp-kino platišče paše Tubeless plašč BREZ zračnice.

Kaj tako težko je odgovorit na bistvo?

Ce nisi se izluscil bistva:Odgovor je ne.

Nedolgo tega sm prav na transalpi ogledoval feltno brez gume, in sw bojim da tam tudi zalivanje ne bi pomagalo. Meni se rob ni zdel sposobn tesnjenja.

Thumper, walam se.

Objavljeno

...namažeš z lepilom ta flikanje in stisneš skupaj s svoro med dve leseni dilci..počakaš 2-7 fraklnov da se posuši , zmontiraš nazaj...

Thumper ni lepo zajebavat neukega ljudstva...

Tole namreč ne bo držalo zraka... Gumilezunga je namreč kontaktno lepilo, tako da je postopek sledeč...:

...tenko in enakomerno namažeš zračnico in fliko, počakaš da se naravno posuši (2-7 fraklnov) ko je lepilo na obeh kosih suho, zadevo samo združiš in stisneš z rokami... Primerno za montažo.

Objavljeno

Matr, ne vem če sta vidva tole prav napisala. jaz bi za minimalno časovno distanco priporočil, da se štarta vsaj pri 3 frakelnih. :hmm:

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Me pa še zanima, kako je z popravilom preluknjane gume na terenu, glede na to, da je zračnica in "Repair Kit" tukaj ne pride vpoštev?

Kako rešujete nastalo situacijo - gumi defekt?

 

Vnaprej hvala za vaše odgovore.

 

B.

Poglej na ADV forum,tam so majstri poskusili vse možne predelave.....imajo velik izkušenj iz prve roke..

Objavljeno

@DAN, hvala za namig si bom malo pogledal.

Objavljeno

Od tebe pa nisem pričakoval MS odgovorov :)

 

Ker kaj? nisem MS uporabnik?

 

Jaz ne vem ali nekateri niste pismeni ali kaj?

Lepo sem vprašal, če na Transalp-kino platišče paše Tubeless plašč BREZ zračnice.

Kaj tako težko je odgovorit na bistvo?

 

Vprašal si tole:

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Ja seveda da lahko..ampak če platišče ni narejeno tako da se ga da uporabljat brez zračnice potem moraš dat noter zračnico.

In kdo je sedaj nepismen?

Objavljeno

@biker77:

No,tako bi lahko takoj odgovoril pa bi debata bila zaključena, ne pa da se iz enega simpl vptašanja razvije debata na večih straneh.

Zakaj sem omenil znamko?

Pričakoval sem, da se bo oglasil kakšen lastnik TA in mi bo znal stvar razložit iz prve roke, morda je že kdo poskušal, da bi namestil brez zračnice.

Zadeva pa me zanima zato (če sem konkreten), ker TA nima centralnega stojala pri memjavi ztačnice je potrebno demontirat kolo in če človeka pri teh opravilih omejuje bolezen, zna bit stvar zanj zelo težavna in, da bi se izognil zakompliciranemu sistemu demontaže in montaže, sem razmišljal, da bi si olajšal delo v primeru, da se mi na cesti kaj takšnega zgodi.

Tako, da ....

Objavljeno

Ker kaj? nisem MS uporabnik?

 

 

Vprašal si tole:

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Ja seveda da lahko..ampak če platišče ni narejeno tako da se ga da uporabljat brez zračnice potem moraš dat noter zračnico.

In kdo je sedaj nepismen?

Ker si, ali pa bi naj vsaj bil, "profesionalec".

Objavljeno (popravljeno)

samo to je pol samo neki v stilu tiste pene ki jo našpricaš not ko prebiješ, kot piše to zagotavlja cca ekvivalent 0.9 bara torej da ko prebiješ / preluknjaš ne voziš glih po feltni ampak se lahko nekam na varno zavlečeš?in še to:

 

Important for your safety:

Specifically designed for off-road competition use for speeds up to 80 mph (130 km/h). Above this speed, heat build-up can lead to rapid destruction of the Bib Mousse, resulting in possible injury to the rider.

Under no circumstances should Bib Mousse be fitted to motorcycles for on-road use.

 

Morda to:

 
ampak spet piše samo za offroad
 
pa še opcija 3:
Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Jaz ne vem ali nekateri niste pismeni ali kaj?

Lepo sem vprašal, če na Transalp-kino platišče paše Tubeless plašč BREZ zračnice.

Kaj tako težko je odgovorit na bistvo?

 

evo odgovora - paše ... 

sam ne pol jokat da ti ne drži zraka..

Thumper ni lepo zajebavat neukega ljudstva...

Tole namreč ne bo držalo zraka... Gumilezunga je namreč kontaktno lepilo, tako da je postopek sledeč...:

...tenko in enakomerno namažeš zračnico in fliko, počakaš da se naravno posuši (2-7 fraklnov) ko je lepilo na obeh kosih suho, zadevo samo združiš in stisneš z rokami... Primerno za montažo.

zdej k si me obtožu sm pa to tud naredu ... prej nisem ...

 

Matr, ne vem če sta vidva tole prav napisala. jaz bi za minimalno časovno distanco priporočil, da se štarta vsaj pri 3 frakelnih. :hmm:

 

jst sm prvih 7 itak preskoču..sf je pa tolk seniln da je pozabil da jih zmer ne štejem...

Ker kaj? nisem MS uporabnik?

 

 

Vprašal si tole:

Mene zanima, ali kdo uporablja na felnah z špicami, plašče brez zračnice?

Zdaj, če sem bolj direkten, sprašujem za motor Honda Transalp XL 650 .... načeloma znamka motorja tukaj ni bistvena, ampak vseeno, morda bo kdo znal iz prve roke več povedat.

Je pa motorjev , ki imajo špice namesto plastičnih feln kar nekaj na tržišču in me zanima, če je kdo že prakticiral zadevo.

 

Ja seveda da lahko..ampak če platišče ni narejeno tako da se ga da uporabljat brez zračnice potem moraš dat noter zračnico.

In kdo je sedaj nepismen?

al pa če feltne zamenja za lite alu ..problem rešen pa še na zračncah bo pršparal pa inekcije in bombice za filat se dobijo... 

Objavljeno

@biker77:

No,tako bi lahko takoj odgovoril pa bi debata bila zaključena, ne pa da se iz enega simpl vptašanja razvije debata na večih straneh.

Zakaj sem omenil znamko?

Pričakoval sem, da se bo oglasil kakšen lastnik TA in mi bo znal stvar razložit iz prve roke, morda je že kdo poskušal, da bi namestil brez zračnice.

Zadeva pa me zanima zato (če sem konkreten), ker TA nima centralnega stojala pri memjavi ztačnice je potrebno demontirat kolo in če človeka pri teh opravilih omejuje bolezen, zna bit stvar zanj zelo težavna in, da bi se izognil zakompliciranemu sistemu demontaže in montaže, sem razmišljal, da bi si olajšal delo v primeru, da se mi na cesti kaj takšnega zgodi.

Tako, da ....

 

Teme so zato da se razvijejo v debato. Trenutno imaš več variant. Ali zalit feltno in bo mogoče držala zrak tudi brez zračnice, ali kupit alu feltne (hmm..rajš ne k je cena joj), ali pa uporabljat zračnice. Če nimaš centralca imaš tudi eno enostavno rešitev za zadnjo gumo dvignit. Več o tem bo povedal snecer ;)

 

Ker si, ali pa bi naj vsaj bil, "profesionalec".

 

Nisem..nikoli bil..in če bi bil, zakaj ne bi smel komentirat, pisat, tut bedarijo vprašat?

Objavljeno

 

samo to je pol samo neki v stilu tiste pene ki jo našpricaš not ko prebiješ, kot piše to zagotavlja cca ekvivalent 0.9 bara torej da ko prebiješ / preluknjaš ne voziš glih po feltni ampak se lahko nekam na varno zavlečeš?in še to:

 

Important for your safety:

Specifically designed for off-road competition use for speeds up to 80 mph (130 km/h). Above this speed, heat build-up can lead to rapid destruction of the Bib Mousse, resulting in possible injury to the rider.

Under no circumstances should Bib Mousse be fitted to motorcycles for on-road use.

 

Morda to:

 
ampak spet piše samo za offroad
 
pa še opcija 3:

 

Tuki pa brcaš v temo. Mousse je strogo namenska (in draga) zadeva. Imaš jih v različnih trdotah, ampak nobena varianta ne omogoča cestne vožnje, ker se hitro pregreje in dobesedno razpade (to ni nek dodatek za "run flat" ) .

lp

Objavljeno

Če si motoricno omejen in se bojiš gumi defekta, potem vzemi polno asistenco na cesti in bo najceneje in zelo elegantno.

Objavljeno

Če si motoricno omejen in se bojiš gumi defekta, potem vzemi polno asistenco na cesti in bo najceneje in zelo elegantno.

Za tistih 5evrov doplačila asistence se naredim motorično omejenega :-D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!