Skoči na vsebino

Platišče z naperami in tubeless


Priporočene objave

Objavljeno

Samo mislim da ni imel v mislih popravilo na cesti..tam kamor asistenca pride.

Objavljeno

Jaz sem jo enkrat na makedamu prebil s strani.

Niso pomagali ne spreji ne kompresor.Na koncu asistenca.Teža motorja se poveča za 3 krat zihr. Na kar sem doma probal dati dol gumo.Jeba sploh,če še nimaš orodja.Lotil sem si jo tako kot če bi bil nekje kjer se nebi mogel drugače pomagat in kaj bi rabil,da bi lahko potem vstavil zračnico.Največji problem je,da stisneš gumo potem že gre nekak.Težek problem.

Objavljeno

Samo mislim da ni imel v mislih popravilo na cesti..tam kamor asistenca pride.

Takrat uklopim motoriko :-P
Objavljeno

Jaz sem jo enkrat na makedamu prebil s strani.

Niso pomagali ne spreji ne kompresor.Na koncu asistenca.Teža motorja se poveča za 3 krat zihr. Na kar sem doma probal dati dol gumo.Jeba sploh,če še nimaš orodja.Lotil sem si jo tako kot če bi bil nekje kjer se nebi mogel drugače pomagat in kaj bi rabil,da bi lahko potem vstavil zračnico.Največji problem je,da stisneš gumo potem že gre nekak.Težek problem.

Evo dva taka: http://www.merkur.si/delavnica/montirno-zelezo-za-gume-unior-300-mm-lakiran-art-300pa sploh ni problem.

lp

Objavljeno

Jao..bi vam dal menjavat kros gumo, pa 2 kajli notri proti zavrtitvi, pa ta debeu šlauf, ne pa sanjat o kaki asistenci. In kaka je pravzprav prednost tubelesa pred zračnico za nas, navadne smrtnike?

Objavljeno

Jao..bi vam dal menjavat kros gumo, pa 2 kajli notri proti zavrtitvi, pa ta debeu šlauf, ne pa sanjat o kaki asistenci. In kaka je pravzprav prednost tubelesa pred zračnico za nas, navadne smrtnike?

Za off road je tubeles prej hendikep kot prednost.....

Objavljeno

Tuki pa brcaš v temo. Mousse je strogo namenska (in draga) zadeva. Imaš jih v različnih trdotah, ampak nobena varianta ne omogoča cestne vožnje, ker se hitro pregreje in dobesedno razpade (to ni nek dodatek za "run flat" ) .

lp

jst bol malo brcam in ne poznam samo prečitel sem kaj piše na strani, 

(The Bib Mousse replaces your conventional inner tubes with a flat proof insert produced from a Multi-cellular butyl material, which provides a pressure equivalent to approximately 13 psi (0.9 bar).)

zdej sem morda narobe interpretiral, ampak če da tlak ekvivalenten 0.9 baru je to malo ali ne?

 

Dajanje gume dol iz feltne še posebaj če je bila guma že dlje časa gor, nazadnje ko sem poskušal dat in ene stare feltne na špice gumo dol sem obupal šel do vulkanizerja in jo je tut on dubu dol z fleksrco ker so leta in rja dobro združila obroč in gumo.

 

Takod amislim da je un kit za krpanje z  "črvi"  KIT (vem da so linki trgovin prepovedani pa nej prlima samo sliko če zna ) super, sicer na motorju mi ga še ni bilo treba uporabit sem pa testiral na avtu.

 

Glede asistence, kaj ni da amzs pa avtovleke peljejo samo poškodovane motorje? kaj je potem treba čakat n.količino ur da pride prav taka avtovleka ki ima nosilec za motor?

Objavljeno

Brez šlaufa je baje za cestno rabo boljša. Bolj uravnotežena pri večjih hitrostih, pa baje ko spusti se to zgodi nekoliko počasneje. V skrajni sili jo lahko pokrpaš na motorju. Isti vulkanizer je še reku, da se večina defektov statistično zgodi, ko gre guma proti koncu. Ajde recmo da ima prav. Ne razumem pa zakaj rinejo v avte tiste sete za popravilo. Men je na avtu guma 3x šla po principu FUBAR. Tak da tisti, ki imate v avtu te sete razmislite o asistenci, če jo še nimate.

Objavljeno

Je problem pa velik gumo boš težko dobil dol ,ker je preveč trda in jo moraš na sredini nekak stisniti.

Stisnil sem jo z dvema mizarskima sponama. Drugače se pa samo lahko slikaš.

Ali pa,če daješ dol kot tale 

 

No,da se zastopimo to pri nas ne pride v poštev to velja za avanturiste.Ali tiste,ki si zaželijo vsake tolk časa kakšna brespotja

Objavljeno

Ponavadi jih zamenjam enkrat na leto (s točno takimi montirnimi železi kot je na povezavi) in ni nič posebno težkega. Stiskanje gume ti nič ne pomaga, spraviti jo moraš v "utor" na sredini in pri snemanju/montaži pomaga milnica. Lažje je v senci in s pivom, ni pa nemogoče tudi kje za cesto. Dobro je če prvič poskusiš ob prisotnosti/pomoči nekoga ki ve kaj je treba (ne rabiš neke sile), lahko pa najdeš tudi povsem uporabne (normalne) napotke na internetu. Meni je s HD zračnicami celo lažje kot z navadnimi (še najtežje je "zadeti" ventilček) . Velja pa to za gume z zračnicami. Z gumami brez zračnic se doma še nisem ukvarjal (ni bilo potrebe) .

lp

 

ps 0,9 bara je čisto "normalen" pritisk za enduro

Objavljeno

Res se velik pove

Bom pa še vseeno jz nekaj

Tubeless ni za felno z špicami

Če pa nočeš zračnice je najboljše kaj je "VEZALKA" povedal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!