Skoči na vsebino

BMW Nine T Scrambler


Priporočene objave

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zgleda, da skremblerji postajajo kr mal trendy, ob tem koritu se že gužva dela. Ducati je lepo štorijo okol svojih naredu, Triumph ga ima že dalj časa, Husqvarna tudi napoveduje nov model, pa Royal Enfield ga ima... Bavarec je daleč najdražji, ampak menda tudi najboljši. Kdo bi si ga vedel.

Objavljeno

Mene čudi, da dajejo na NineT in Scramblerja staro mašino. Kot bi jim jih nekaj ostalo na skladišču in jih morajo porabiti. Ali pa je to del filozofije, da mora biti čim bolj klasičen. Sosed je iz Monstra prešel na NineT in ga ne more prehvaliti.

Objavljeno

Z box nizkim težiščem se to verjetno res luštno pelje. Čeprav se že clasic model menda dobro prodaja, bodo s skremblerjem dobili še kakšnega novega kupca. Je pa za 3 jurje dražji od Triumpha. Če se bo Thumper oglasil bi znal nanizat primerjalne specifikacije obeh... 

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, Snecer pravi:

saj to ni resen motor, za do trgovine je vseeno iz česa je

Zdaj jih boš pa slišal od kakega pravovernega nine T-jaša (mogoče je pa celo kakšen tule na motosvetu) Tolk cekinov se pa ja ne odšteje, da se pelješ v štacuno po štruco kruha.

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, Snecer said:

saj to ni resen motor, za do trgovine je vseeno iz česa je

Ta je za do kavarne in tistih ljubic, ki jim lastniki Versysa niso zanimivi. Veliko za obdelati, torej.

 

9 minutes ago, izibajker said:

Z box nizkim težiščem se to verjetno res luštno pelje. Čeprav se že clasic model menda dobro prodaja, bodo s skremblerjem dobili še kakšnega novega kupca. Je pa za 3 jurje dražji od Triumpha. Če se bo Thumper oglasil bi znal nanizat primerjalne specifikacije obeh... 

Triumph je lep, samo nekako ga niso uspeli dobro tržiti. Mogoče je bil malo pred časom, zdaj pa tudi ne naredijo kaj dosti, da bi ga uspešno prodajali. V Milano ga niti pripeljali niso.  Je pa mnogo težji od konkurence, tu bi moral Triumph kaj narediti za večjo konkurenčnost.

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, motolover pravi:

Ta je za do kavarne in tistih ljubic, ki jim lastniki Versysa niso zanimivi. Veliko za obdelati, torej.

 

Triumph je lep, samo nekako ga niso uspeli dobro tržiti. Mogoče je bil malo pred časom, zdaj pa tudi ne naredijo kaj dosti, da bi ga uspešno prodajali. V Milano ga niti pripeljali niso.  Je pa mnogo težji od konkurence, tu bi moral Triumph kaj narediti za večjo konkurenčnost.

z versačem lahko tudi odpelješ

Objavljeno
Just now, Snecer said:

z versačem lahko tudi odpelješ

Kot bi metal prazen trnek..

Objavljeno
pred 1 minuto, motolover pravi:

Kot bi metal prazen trnek..

se vidi da nisi še ščuk lovil

Objavljeno (popravljeno)

 

Kje je glavna razlika med NineT in Scramblerjem, ki vpliva na nižjo ceno slednjega?

1. Scrambler ima v osnovi lita kolesa, ki so cenejša od koles z naperami.

2. Prednji amortizerji niso upside down. 

3. BMW ga je namerno postavil malo ugodneje, da bolj zameša štrene v tem segmentu.

 

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

saj to ni resen motor, za do trgovine je vseeno iz česa je

Tudi moj je iz segmenta "do trgovine" pa je vseeno vidu Grčijo, Balkan, Avstrijo, Madžarsko, Jug Italije, Češko... Vse od avtoceste do gozdnih kolovozov.  Tale NineT je pa vsaj takle čez prst dvakrat boljši od mojega. OK tisti zic je res tanek... pač flikneš gor eno gel blazino za daljše fure. Prtljago se bi pa tudi dal nekam obesit.

 

Objavljeno

Še nekaj slikc, ki sem jih kliknil v Milanu.

DSCN6095_zpsklv4ywp2.jpg

DSCN6093_zpsf5ti329s.jpg

DSCN6094_zpsxncecc0d.jpg

DSCN6099_zpszph3sshp.jpg

IMG_3978_zpsgkmaqmws.jpg

DSCN6092_zpsxcmmriah.jpg

DSCN6096_zpslu2scgtk.jpg

 

In za konec šokiran obraz Japončka :)

DSCN6097_zpst2ucltw0.jpg

  • Všeč mi je 4
Objavljeno

Realno gledano ma več funkcionalnosti kot kakšen starejši naked, pa tud širše je uporaben. Pa smo se tud s starimi nakedi povsod pelal.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
11 hours ago, izibajker said:

Akrapovičev logo na auspuhu

Prva vgradnja.

Objavljeno
15 hours ago, motolover said:

Mene čudi, da dajejo na NineT in Scramblerja staro mašino. Kot bi jim jih nekaj ostalo na skladišču in jih morajo porabiti. Ali pa je to del filozofije, da mora biti čim bolj klasičen. Sosed je iz Monstra prešel na NineT in ga ne more prehvaliti.

bral sem da nameravajo zračnjaka, kot njihov ikonski stroj, obrdžat v izdelavi kolikor dolgo ga bodo lahko prodajali. Eko norme so ga omejile na zdajšnjih 80kW, Flagship modeli pa s tako močjo niso konkurenčni. Zato so si "izmislili" segment, kjer je ta mašina več kot odlična. Meni je ušeč za popizdit. Cena pa naj bi bila nižja tudi na račun rezervarja. 9T ima baje ročno varjen alu tank, tale pa odštancanga Fe. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Super za tretji motor pri bajti. Samo malo premalo zaslužim :lol1:Lep izdelek, takole iz fotk precej bolj ličen kot NineT. Tisti mi za "klasika" deluje preveč moderen... tale pa je oblikovno zelo blizu kakemu lepo predelamu airheadu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

NineT ima kar nekaj dražjih delov, napisal sem jih samo nekaj, tako na hitro iz glave.

Takega, z dodatno opremo, so pokazali novinarjem prvi dan sejma v Milanu. Verjetno bo na cestah kar nekaj takih.

130206033-275d9cd5-ddc4-4ea9-a1f5-870ad8

130829648-b77b83c2-e945-4623-bbd7-7374ff

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 minutes ago, motolover said:

Čelado in jakno že imam, še moped manjka.

freeway-cafe-racer.jpg

 

 

Freeway? če ji dodaš šiltek se da lepo vozt z njo....rad sm jo mel.....

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, motolover pravi:

NineT ima kar nekaj dražjih delov, napisal sem jih samo nekaj, tako na hitro iz glave.

Takega, z dodatno opremo, so pokazali novinarjem prvi dan sejma v Milanu. Verjetno bo na cestah kar nekaj takih.

130206033-275d9cd5-ddc4-4ea9-a1f5-870ad8

 

Hočeš rečt, da ta njihov skrembler krampastih gum ne bo imel v osnovni opremi ampak kot dodatek, z doplačilom? Na gornjih fotkah ima cestne gume. Pa saj so že pri navadnem 9T (leto-dve nazaj) ponudili kup dodatkov za "customizacijo". Spomnim se promo videa, kjer so ga dali tudi štirim znanim predelovalcem za predelat

 

 

pred eno uro, motolover pravi:

Čelado in jakno že imam, še moped manjka.

freeway-cafe-racer.jpg

 

Še babl vizir al pa špegle morš dat zraven. Jaz sem lani s podobno čelado (ampak ne tok dobro kot je tale) naredu bliz 3jurje km

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno (popravljeno)

To Araiko imam že par let, za kdaj za poleti in za skuter. Da mi ne blešči v oči imam šiltek. Tiste retro šipe so mi prav nagravžne! Imam ena preko trideset let stara steklena pilotska očala, samo so mi bolj praktična sončna, ker se s to čelado ne vozim ravno na razdalje. Takrat sem jih uporabljal skupaj s Cromwell "možganarco" na motorju Parilla l.57.

Točno taka čelada je bila, samo nalepke ob strani so bile Cromwell.

!B(tEo3Q!mk~$(KGrHgoOKjYEjlLmS1ctBKdsT6S

Motor pa nekaj takega. Zdaj ga ima v lasti nek ljubitelj, pred leti je bil popolnoma obnovljen. Jaz za to nisem imel ne volje, ne denarja. Po nekaj dolgih vikendih šraufanja sem ugotovil, da se raje vozim in sem zadevo prodal.

img7.JPG

 

Krampaste gume se bo na Scramblerju najbrž dalo brezplačno naročiti za prvo vgradnjo, podobno kot pri GSu. Ostalo pa jasno, da bo treba plačati. Od tega živijo.

Znanec ima NineT, v katerega je zmetal za cca 4k robe. Sky is the limit :)

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 22 minutami, motolover pravi:

To Araiko imam že par let, za kdaj za poleti in za skuter. Da mi ne blešči v oči imam šiltek. Tiste retro šipe so mi prav nagravžne! Imam ena preko trideset let stara steklena pilotska očala, samo so mi bolj praktična sončna, ker se s to čelado ne vozim ravno na razdalje. Takrat sem jih uporabljal skupaj s Cromwell "možganarco" na motorju Parilla l.57.

Meni so tisti zatemnjeni babli kar simpatični, ne vem pa kolk kej noter piha...

pred 22 minutami, motolover pravi:

Krampaste gume se bo na Scramblerju najbrž dalo brezplačno naročiti za prvo vgradnjo, podobno kot pri GSu. Ostalo pa jasno, da bo treba plačati. Od tega živijo.

Znanec ima NineT, v katerega je zmetal za cca 4k robe. Sky is the limit :)

Glede na ceno se mi zdi, da 9T štarta na klientelo dobro situiranih yapijev. In komur je še prepoceni, lahko (kot praviš) še par jurjev z lahkoto gor zmeče, in ga s tem še malce personalizira (vsaj tak občutek se ustvari)... Ne vem, če se prav spomnim, leto dve nazaj je bil "klasični" 9T okrog 15k€. Zdaj pa prihaja novi za 13,5k€. In če bo zdaj kdo svojega "starega" hotel menjat za tega "novega" (skremblerja) bo izguba kar precejšnja... Lani sem na DGR ali DeLuxe v Lepi žogi videl enega klasičnega.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!