Skoči na vsebino

BMW Nine T Scrambler


Priporočene objave

Objavljeno

Imam eno vprašanje glede homologacije, mogoče je butasto?!. Za motor imam opcijo, da homologacijo dobim sedaj ali pa počakam na leto 2017. Glede na to, da takrat pride v veljavo EURO4 ali se mi homologacijo bolj splača narediti sedaj ali nima veze oz. drugače vprašam. Če jo naredim letos ali mora motor ustrezati EURO3 ali EURO4? 

Objavljeno

Kako to mislis, imas moznost izbire euro norme? Kaj ni to stvar, ki je urejena ob nakupu in se ti s tem nimas/smes ukvarjat. Sem kupil ze nakaj novih motorjev, pa me se nikjer niso vprsasali: "katero euro normo bi imel?" Kako si pa motor registriral, oz. sploh kupil, ce se ne ves, katero normo izpolnjuje? 

Objavljeno
1 hour ago, John2005 said:

Imam eno vprašanje glede homologacije, mogoče je butasto?!. Za motor imam opcijo, da homologacijo dobim sedaj ali pa počakam na leto 2017. Glede na to, da takrat pride v veljavo EURO4 ali se mi homologacijo bolj splača narediti sedaj ali nima veze oz. drugače vprašam. Če jo naredim letos ali mora motor ustrezati EURO3 ali EURO4? 

Homologacijo uredi BMW Slovenija in jo preda tvojemu prodajalcu, on pa tebi. Ti nimaš kaj skrbeti, ker je BMW Slovenija podjetje v lasti proizvajalca. Jaz bi počakal, da bi imel motor letnik 2017, sploh če se ne voziš čez zimo.

Objavljeno
pred 40 minutami, compaq pravi:

Kako to mislis, imas moznost izbire euro norme? Kaj ni to stvar, ki je urejena ob nakupu in se ti s tem nimas/smes ukvarjat. Sem kupil ze nakaj novih motorjev, pa me se nikjer niso vprsasali: "katero euro normo bi imel?" Kako si pa motor registriral, oz. sploh kupil, ce se ne ves, katero normo izpolnjuje? 

Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno.

Objavljeno (popravljeno)

torej si si sam odgovoril.. neglede na veljavno normo velja norma , ki jo homologira proizvajalec.je pa res , da če ga želiš registrirat kot novega naslednje leto - potem mora izpolnjevati EURO4 normo. če ti v homologaciji slučajno piše EURO3 pohiti.. kdaj boš pa ti motor prvič registriral je pa čisto tvoja stvar..jaz bi ga marca drugo leto pa je letnik 2017 - ker verjetno itak piše MY17 - ModelYyear ..

zna pa biti zanimiv trg rabljenih že registriranih  motorjev z nič kilometri takoj po novem letu .. eh en let prekmal..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Ma ja letniki / cene zmer se kaj najde za počakat ... leta pa letijo. Upam, da bo tokrat dolg pri bajti, da sem se rešil tekme vsako leto 1KM več, 1kg manj , en senzor več....upam :)

Objavljeno
pred 11 urami, John2005 pravi:

Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno.

Motor že ustreza euro4, saj drugače ne bi imel te možnosti. Moj je registriran letos maja, pa je tut euro4

Objavljeno
pred 12 urami, thumper pravi:

torej si si sam odgovoril.. neglede na veljavno normo velja norma , ki jo homologira proizvajalec.je pa res , da če ga želiš registrirat kot novega naslednje leto - potem mora izpolnjevati EURO4 normo. če ti v homologaciji slučajno piše EURO3 pohiti.. kdaj boš pa ti motor prvič registriral je pa čisto tvoja stvar..jaz bi ga marca drugo leto pa je letnik 2017 - ker verjetno itak piše MY17 - ModelYyear ..

zna pa biti zanimiv trg rabljenih že registriranih  motorjev z nič kilometri takoj po novem letu .. eh en let prekmal..

Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017? 

Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, compaq said:

Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017? 

Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 3 minutami, motolover pravi:

Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici.

Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? Torej @John2005 kaj tebi pise v servisni knjizici?

Objavljeno
2 minutes ago, compaq said:

Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? 

Ja, mislim, da je tako. Lahko pa preverim.

Objavljeno
13 hours ago, John2005 said:

Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno.

 

Cisto ugibanje sicer, ampak, ce dobro razumem, bos v primeru da bo eu3, gor lahko dal avspuh homologiran po euro3, ce bo euro4 bodo morale bit use predelave po euro4. Kaksbe so razlike v aftermarket zadevah nimam pojma, 

Objavljeno
pred eno uro, compaq pravi:

Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? Torej @John2005 kaj tebi pise v servisni knjizici?

Prazen datum. Sej je nekako logično, ker zadeva dejansko stoji enkako kot če bi bila v salonu.

pred 31 minutami, Cartman pravi:

 

Cisto ugibanje sicer, ampak, ce dobro razumem, bos v primeru da bo eu3, gor lahko dal avspuh homologiran po euro3, ce bo euro4 bodo morale bit use predelave po euro4. Kaksbe so razlike v aftermarket zadevah nimam pojma, 

No ravno to me je zanimalo .Tale mačja očesa so recimo tako "lepa" na vilcah.

Objavljeno

Preveril in garancija velja od datuma, ko je bilo motorno kolo predano uporabniku.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 41 minutami, motolover pravi:

Preveril in garancija velja od datuma, ko je bilo motorno kolo predano uporabniku.

Edino logicno. 

Objavljeno
pred 7 urami, compaq pravi:

Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017? 

 

pred 7 urami, motolover pravi:

Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici.

ponavadi od datuma računa in žiga v garancijsko knjižico. ..  opcija je , če se zmeniš in daš 100% avans pa rečeš za račun , prevzem in registracija drugo leto vendar moraš pustiti motor čakati pri prodajalcu..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
17 minutes ago, thumper said:

ponavadi od datuma računa in žiga v garancijsko knjižico. ..  opcija je , če se zmeniš in daš 100% avans pa rečeš za račun , prevzem in registracija drugo leto vendar moraš pustiti motor čakati pri prodajalcu..

Glede tega so pri BMWju kar fleksibilni in gredo na roko, da lahko motor odpelješ (pod pogojem, da ga res nič ne voziš) in potem poštempljajo spomladi preden ga registriraš. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 17. 11. 2016 at 17:06, motolover pravi:

Glede tega so pri BMWju kar fleksibilni in gredo na roko, da lahko motor odpelješ (pod pogojem, da ga res nič ne voziš) in potem poštempljajo spomladi preden ga registriraš. 

Kako ga boš vozil? Neregistriranega? :lol1:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Ob 16. 2. 2016 at 18:10, izibajker pravi:

Z box nizkim težiščem se to verjetno res luštno pelje. Čeprav se že clasic model menda dobro prodaja, bodo s skremblerjem dobili še kakšnega novega kupca. Je pa za 3 jurje dražji od Triumpha. Če se bo Thumper oglasil bi znal nanizat primerjalne specifikacije obeh... 

ti novi boxerji niti nimajo tako zelo opevanega nizkega težišča ..cilindri so precej višje kot pri recimo r65 ..

Ob 16. 2. 2016 at 18:18, motolover pravi:

Ta je za do kavarne in tistih ljubic, ki jim lastniki Versysa niso zanimivi. Veliko za obdelati, torej.

 

Triumph je lep, samo nekako ga niso uspeli dobro tržiti. Mogoče je bil malo pred časom, zdaj pa tudi ne naredijo kaj dosti, da bi ga uspešno prodajali. V Milano ga niti pripeljali niso.  Je pa mnogo težji od konkurence, tu bi moral Triumph kaj narediti za večjo konkurenčnost.

r9t scrambler je moker 220kg. resda ima veliko konjev v primerjavi z ostalimi scramblerji..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!