John2005 Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 Je mraz za pop..... ! Ob prvi priliki pa garant.
Yoghurt Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 4 minutes ago, John2005 said: Mmmm ... je že doma Fotke, fotke. Bmflar 1
John2005 Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 Imam eno vprašanje glede homologacije, mogoče je butasto?!. Za motor imam opcijo, da homologacijo dobim sedaj ali pa počakam na leto 2017. Glede na to, da takrat pride v veljavo EURO4 ali se mi homologacijo bolj splača narediti sedaj ali nima veze oz. drugače vprašam. Če jo naredim letos ali mora motor ustrezati EURO3 ali EURO4?
compaq Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 Kako to mislis, imas moznost izbire euro norme? Kaj ni to stvar, ki je urejena ob nakupu in se ti s tem nimas/smes ukvarjat. Sem kupil ze nakaj novih motorjev, pa me se nikjer niso vprsasali: "katero euro normo bi imel?" Kako si pa motor registriral, oz. sploh kupil, ce se ne ves, katero normo izpolnjuje?
motolover Objavljeno November 16, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 16, 2016 1 hour ago, John2005 said: Imam eno vprašanje glede homologacije, mogoče je butasto?!. Za motor imam opcijo, da homologacijo dobim sedaj ali pa počakam na leto 2017. Glede na to, da takrat pride v veljavo EURO4 ali se mi homologacijo bolj splača narediti sedaj ali nima veze oz. drugače vprašam. Če jo naredim letos ali mora motor ustrezati EURO3 ali EURO4? Homologacijo uredi BMW Slovenija in jo preda tvojemu prodajalcu, on pa tebi. Ti nimaš kaj skrbeti, ker je BMW Slovenija podjetje v lasti proizvajalca. Jaz bi počakal, da bi imel motor letnik 2017, sploh če se ne voziš čez zimo.
John2005 Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 pred 40 minutami, compaq pravi: Kako to mislis, imas moznost izbire euro norme? Kaj ni to stvar, ki je urejena ob nakupu in se ti s tem nimas/smes ukvarjat. Sem kupil ze nakaj novih motorjev, pa me se nikjer niso vprsasali: "katero euro normo bi imel?" Kako si pa motor registriral, oz. sploh kupil, ce se ne ves, katero normo izpolnjuje? Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno.
thumper Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 (popravljeno) torej si si sam odgovoril.. neglede na veljavno normo velja norma , ki jo homologira proizvajalec.je pa res , da če ga želiš registrirat kot novega naslednje leto - potem mora izpolnjevati EURO4 normo. če ti v homologaciji slučajno piše EURO3 pohiti.. kdaj boš pa ti motor prvič registriral je pa čisto tvoja stvar..jaz bi ga marca drugo leto pa je letnik 2017 - ker verjetno itak piše MY17 - ModelYyear .. zna pa biti zanimiv trg rabljenih že registriranih motorjev z nič kilometri takoj po novem letu .. eh en let prekmal.. Popravljeno November 16, 2016. Popravil thumper
John2005 Objavljeno November 16, 2016 Opozori Objavljeno November 16, 2016 Ma ja letniki / cene zmer se kaj najde za počakat ... leta pa letijo. Upam, da bo tokrat dolg pri bajti, da sem se rešil tekme vsako leto 1KM več, 1kg manj , en senzor več....upam Mavti 1
DAMI34 Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 11 urami, John2005 pravi: Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno. Motor že ustreza euro4, saj drugače ne bi imel te možnosti. Moj je registriran letos maja, pa je tut euro4
compaq Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 12 urami, thumper pravi: torej si si sam odgovoril.. neglede na veljavno normo velja norma , ki jo homologira proizvajalec.je pa res , da če ga želiš registrirat kot novega naslednje leto - potem mora izpolnjevati EURO4 normo. če ti v homologaciji slučajno piše EURO3 pohiti.. kdaj boš pa ti motor prvič registriral je pa čisto tvoja stvar..jaz bi ga marca drugo leto pa je letnik 2017 - ker verjetno itak piše MY17 - ModelYyear .. zna pa biti zanimiv trg rabljenih že registriranih motorjev z nič kilometri takoj po novem letu .. eh en let prekmal.. Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017?
motolover Objavljeno November 17, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2016 (popravljeno) 3 minutes ago, compaq said: Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017? Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici. Popravljeno November 17, 2016. Popravil motolover
compaq Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 3 minutami, motolover pravi: Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici. Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? Torej @John2005 kaj tebi pise v servisni knjizici?
motolover Objavljeno November 17, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2016 2 minutes ago, compaq said: Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? Ja, mislim, da je tako. Lahko pa preverim.
Cartman Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 13 hours ago, John2005 said: Samo razmišljal sem kaj pomeni , da je motor narejen skladno z EURO4 ampak homologiran v obdobju, ko je v veljavi EURO3. Ali mora motor torej ustrezati EURO3 al 4. Samo to mi ni bilo jasno. Cisto ugibanje sicer, ampak, ce dobro razumem, bos v primeru da bo eu3, gor lahko dal avspuh homologiran po euro3, ce bo euro4 bodo morale bit use predelave po euro4. Kaksbe so razlike v aftermarket zadevah nimam pojma, thumper 1
John2005 Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred eno uro, compaq pravi: Ziga za nulti servis, ali kako se ze rece tistemu, ko prevzames nov motor? Torej @John2005 kaj tebi pise v servisni knjizici? Prazen datum. Sej je nekako logično, ker zadeva dejansko stoji enkako kot če bi bila v salonu. pred 31 minutami, Cartman pravi: Cisto ugibanje sicer, ampak, ce dobro razumem, bos v primeru da bo eu3, gor lahko dal avspuh homologiran po euro3, ce bo euro4 bodo morale bit use predelave po euro4. Kaksbe so razlike v aftermarket zadevah nimam pojma, No ravno to me je zanimalo .Tale mačja očesa so recimo tako "lepa" na vilcah.
motolover Objavljeno November 17, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2016 Preveril in garancija velja od datuma, ko je bilo motorno kolo predano uporabniku. thumper in compaq 2
compaq Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 41 minutami, motolover pravi: Preveril in garancija velja od datuma, ko je bilo motorno kolo predano uporabniku. Edino logicno.
thumper Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 pred 7 urami, compaq pravi: Se pravi, po tej logiki ti tudi garancija zacne veljat od marca 2017? pred 7 urami, motolover pravi: Od datuma njihovega žiga v servisni knjižici. ponavadi od datuma računa in žiga v garancijsko knjižico. .. opcija je , če se zmeniš in daš 100% avans pa rečeš za račun , prevzem in registracija drugo leto vendar moraš pustiti motor čakati pri prodajalcu.. solorider in DAMI34 2
motolover Objavljeno November 17, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2016 17 minutes ago, thumper said: ponavadi od datuma računa in žiga v garancijsko knjižico. .. opcija je , če se zmeniš in daš 100% avans pa rečeš za račun , prevzem in registracija drugo leto vendar moraš pustiti motor čakati pri prodajalcu.. Glede tega so pri BMWju kar fleksibilni in gredo na roko, da lahko motor odpelješ (pod pogojem, da ga res nič ne voziš) in potem poštempljajo spomladi preden ga registriraš.
solorider Objavljeno December 22, 2016 Opozori Objavljeno December 22, 2016 Ob 17. 11. 2016 at 17:06, motolover pravi: Glede tega so pri BMWju kar fleksibilni in gredo na roko, da lahko motor odpelješ (pod pogojem, da ga res nič ne voziš) in potem poštempljajo spomladi preden ga registriraš. Kako ga boš vozil? Neregistriranega?
thumper Objavljeno Januar 17, 2017 Opozori Objavljeno Januar 17, 2017 Ob 16. 2. 2016 at 18:10, izibajker pravi: Z box nizkim težiščem se to verjetno res luštno pelje. Čeprav se že clasic model menda dobro prodaja, bodo s skremblerjem dobili še kakšnega novega kupca. Je pa za 3 jurje dražji od Triumpha. Če se bo Thumper oglasil bi znal nanizat primerjalne specifikacije obeh... ti novi boxerji niti nimajo tako zelo opevanega nizkega težišča ..cilindri so precej višje kot pri recimo r65 .. Ob 16. 2. 2016 at 18:18, motolover pravi: Ta je za do kavarne in tistih ljubic, ki jim lastniki Versysa niso zanimivi. Veliko za obdelati, torej. Triumph je lep, samo nekako ga niso uspeli dobro tržiti. Mogoče je bil malo pred časom, zdaj pa tudi ne naredijo kaj dosti, da bi ga uspešno prodajali. V Milano ga niti pripeljali niso. Je pa mnogo težji od konkurence, tu bi moral Triumph kaj narediti za večjo konkurenčnost. r9t scrambler je moker 220kg. resda ima veliko konjev v primerjavi z ostalimi scramblerji..
Big Py Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 Prihaja še najcenejša različica 9t, z imenom Pure. Meni osebno najbolj všečna https://www.google.si/search?q=bmw+pure&espv=2&biw=1242&bih=580&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwje9ZLujNrRAhWmIpoKHZIxDHwQ_AUIBigB&dpr=1.1 Začne se pri 12.800 EUR thumper in ciciban 2
izibajker Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 pred eno uro, map pravi: Prihaja še najcenejša različica 9t, z imenom Pure. Meni osebno najbolj všečna Začne se pri 12.800 EUR še malce teksta http://www.cycleworld.com/2017-bmw-r-ninet-pure-is-stripped-down-version-you-might-actually-be-able-to-afford siks, Big Py in ciciban 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se