Skoči na vsebino

Podražitev zavarovanja!


Hanzi

Priporočene objave

Jaz tudi. V ponedeljek. Skuter. Ker je do 50 km/h, je to tudi že motorno kolo. Poceni. Zavarovanje (12 razred) + nezgodno za 2 osebi = 14000 tolarjev, nalepka in provizija = 2500 tolarjev. Cestnine ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oz. intenzivno razmišljam o tem, da bi si dala vsaj preizkušnjo gor.

Mačica, preizkušnja je "perje". Kot pošten (beri: neumen) državljan jo kupim vsako leto za na tehnični pregled. Navesti moraš razlog, za kaj rabiš preizkušnjo - v mojem primeru "tehnični pregled". In potem zavarovalnica napiše, da zavarovanje velja le na relaciji LJ-tehnični pregledi. Če se zgodi nesreča izven relacije stalno prebivališče-tehnični pregledi, zadevo obravnava njihova pravna služba. Ugotavljajo namreč, za koliko si skrenil z idealne poti do katerekoli delavnice, ki opravlja tehnične preglede... :( Lani sem iz čistega firbca na zavarovalnici vprašal, če lahko nazaj grede s tehničnega na poti proti Viču zavijem še na Mačkovo po "tapravo" deponirano tablico. Odgovor: "NE! Če pride do nesreče, zavarovanje najverjetneje ne bo veljalo!" :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svak v Nemčiji ima Ninjo 900, registrirano od prvega marca do zadnjega oktobra. Popusta ima 10%, in je letos plačal za zavarovanje ter vse ostale storitve 248 eurotov. Najlepše pa je, da mu sploh nikamor ni treba iti, mu kar iz tekočega računa trgajo. Motor je sicer letnik 2000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13.3.2003 pade registracija pa naj bo dež al pa sneg!!Preizkušne pa ne dam gor spljoh si bom raj eno tablco naprintu!Za grb bo pa smajli!!!Takle!! :P

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Khm, ce samo na hitro izracunam;

1. do sedaj me je prislo zavarovanje priblizno 85000 sit na leto, na mesec tako ca.7083 sit . Registriral pa sem ga ponavadi marca.

2. ce se bo 1. februarja podrazilo za minimalno 10 %, bom placal na leto vsaj 93500 sit zavarovanja, kar je 8500 sit vec kot lani.

Torej se mi zdi, da se mi bolj splaca, da ga registriram tik pred februarjem, torej en mesec prej kot ponavadi, saj prihranim kakega jurja, pa se mesec dni imam vec registriran motor? :unsure:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Stajersko-Koroskem koncu Slovenije se po mojem ne splaca zavarovat motorja pred aprilom. Res je, da je ze marca par toplih dni, tako da se bi dalo pelat, ampak to se ne splaca. Pa se v jeseni dobim vliiik vec nazaj, ko ga odjavim, ce je zavarovan okol pov leta=mal manj kt 70.000! To je pa ja dnar! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od 10 - 20%, mislim da so rekli da s prvim febaruarjem... :(

Noise, kako tocne so te informacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar kaj slišim o zavarovalnicah mi grejo kar lasje pokonci. Še nikoli nisem slišaj kaj dobrega. Zavarovanje nam zaračunavajo kot, da motoristi komaj čakamo, da bomo nabasali kak avto s 180 na uro. J*** se njim, da imam na avto 50% popust. Ja kok se bom pa z dvema naenkrat peljal. Fer bi bilo, da bi tudi za drug motor imel enak popust kot za prvega.

Sploh je pa neumno, da je boniteta na avtomobil pisana, ko pa je vse odvisno od šoferja. Šofer, ki že 10 let ni povzročil nesreče bi moral imet 50% bonus za vsa zavarovana vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo potem bi verjetno bila v polici tudi klavzula, da lahko z vozilom upravlja samo ta šofer, če pa bi ga vozil še kdo drug bi moral plačati višjo zavarovanje oz. razliko v primeru škode...in ko bi potem povzročil nesrečo bi se dvignile premije za vsa vozila, ki jih imaš, ker je pač boniteta vezana na voznika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od punce fotko dela na zavarowalnc, ga bom vprasu kok je s temi premijami, lani se mi zdi d je slo 15% gor, letos pa naj bi slo se 15%... :unsure: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dj se ti s tem fotkotom zmen da zrihta skupinski popust pa gremo vsi motosvetovci odjednom registrirat :OK: bojo mel cel dan samo z nami dela :naughty: (kej bi se pa ze poznal ce bi prislo k eni zavarovalnici 500 motoristov vec kot bi jih sicer)

Popravljeno . Popravil soddplah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo potem bi verjetno bila v polici tudi klavzula, da lahko z vozilom upravlja samo ta šofer, če pa bi ga vozil še kdo drug bi moral plačati višjo zavarovanje oz. razliko v primeru škode...in ko bi potem povzročil nesrečo bi se dvignile premije za vsa vozila, ki jih imaš, ker je pač boniteta vezana na voznika...

Ma se če bi se on zaletel z njim pi njemu kot povzročitelju vzeli bonus. ne pa avtomobilu. Sej ni avto in lastnik avtomobila kriv. Ne vidim nobene potrebe po dodatnih klavzulah za vožnjo tujih avtomobilov. Še vedno zavaruješ avto. Ampak voznik ima bonus (popust), ki mu ga vzamejo če je naredil prometno nesrečo ne glede na to kater avto je vozu. Gre samo zato, da bi se prenesla boniteta od vozila na voznika. Problem je če voznik nebi imel zavarovanega nobenega vozila, potem pa bi boniteto vzeli lastniku vozila (lastnik bo premislil komu bo dal za vozit avto oz. motor).

Verjetno bi tak sistem tudi delal krivice. Pa vsaj jih vsak sistem! Zdi se mi pa po eni strani bolj logičen. Voznik mora biti nagrajen za dobro in varno vožnjo. Sigurno bi pa zavarovalnice manj zaslužile (sedaj zaslužijo itak preveč).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kakšni osnovi pa zavarovalnice podražujejo - inflacija ali evropa, če to gledamo vemo kje smo. Na zavarovalnicah si potem delijo razne dobičke in se bogatijo na naš račun (nadzorni sveti in podobni) nas pa imajo za norce, kot tudi ta naša lepa država. Ko bomo v Evropi, bomo dobili še njihovo porcijo. Lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem popolnoma za to, zavarovanje po voznikih.

Poglej primer, povprečna družina Janeza Slovenca ima ata, mamo, hčer, sina.

Vsi imajo vozniško dovoljenje in enega jugeca.

Po tvoje, bi družina morala plačevati 4 zavarovanja, da bodo lahko izmenično vozili zjahanega jugeca.

Po mojem, se večina ne bo strinjala s tem.

Svet pač žal ne sestoji samo iz nepovezanih posameznikov.

Zato so zavarovanja povsod vezana na prevozno sredstvo, lastnik pa se lahko odloča, komu to sredstvo da v uporabo in torej svobodno odloča o tem, kdo mu bo sesul bonifikacijo (in avto tudi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred 10 dnevi registriral nov avto. Za sina sem doplačal 9000 SIT, ker je mladi voznik. Ne glede na to, da imam avto kasko zavarovan, je čpotrebno doplačati, če se on zabije v drugega. Z tem dodatkom ne plača nč, drugače pa mora plačati 20% razlike do polne cene poškodovanega vozila. Sedaj pa si sami izračunajte, kaj pomeni, če recimo izrine mladi voznik (manj kt 2 leti vozniško dovoljenje) iz ceste recimo Audi A8. Takole na hitro lahko plača več milijonov škode, zato tistih 9000 SIt res ni veliko napram tveganju.

Jasno, z motorjem je povsem druga štorija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, zastopim tole izvajanje gori. Samo ni mi pa jasno, kako imajo potem urejeno v tistih državah, kjer na eno tablico in torej eno zavarovanje vozijo več vozil. Ne naenkrat seveda (ena tablica). Kaj tam ne smejo vozila posoditi drugemu, torej tudi družinskim članom? Dvomim.

Ice, boš ti povedal??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na eno tablico in torej eno zavarovanje vozijo več vozil.

Ta opcija je bila tudi v osnutkih našega ZVCP (ki je bil sprejet tistega 1. maja, tam nekje 1997 ali 1998, saj ne vem več, kdaj) pa je v parlamentarni proceduri mirno izpadla.

Verjetno tam v gnili tujini plačaš zavarovanje za najdražjo/najmočnejšo/zavarovalno najbolj rizično stvar, ostali so pa potem pod tem dežnikom. In verjetno je bogpomagaj, če te dobijo, da se več kot eno vozilo iz tiste skupine naenkrat pojavlja v prometu.

Pri nas, ki smo balkansko krvavi pod kožo, bi se verjetno vozili s celim voznim parkom na eno tablico hkrati, pa bo kar bo. To si upam sklepati po motoristih, ki se kaj radi podijo z motorji brez ali s skeniranimi tablicami naokoli.

Drugače pa pokliče žena moža, ki je s tavelikim mercedesom službeno v Berlinu, daj Fritz, sedaj se dve uri ne smeš voziti, ker grem jaz sedaj s tadrugim avtom v štacuno po fasungo, pa razprodaja cot in čevljev je tudi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa pokliče žena moža, ki je s tavelikim mercedesom službeno v Berlinu, daj Fritz, sedaj se dve uri ne smeš voziti, ker grem jaz sedaj s tadrugim avtom v štacuno po fasungo, pa razprodaja cot in čevljev je tudi :P

Verjetno ni cist tko, razen, ce ji on potem po DHLu poslje tablice. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ni cist tko, razen, ce ji on potem po DHLu poslje tablice. :P

Jap, kolikor pomnim, je treba edino tablico prestavljati....

Pri nas morajo zakonodajalci pogruntat, da bi se kar nekaj več piksen in mopedov prodalo, če bi bilo to možno. Zaslutit morajo dobiček (prodaja, davek itd), preden mi bodo pustili imeti dve kišti in dva mopeda. Po enega za po asfaltu in po enega za off road.

:hmm: Mogoče pa morajo zaslutiti dobiček v lastnem žepu? :hmm: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi tisto zamazano tablico prestavljal iz vozila na vozilo mi pa tudi ne diši kaj preveč. Potem ti jo pa še ukradejo in kar naenkrat kar s petimi avti ne moreš na cesto. :P

Pri nas jih dosti teži k zamisli, da bi imeli avto in motocikel pod isto zavarovalniško registracijsko streho. V takem primeru pa so tablice različne. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!