Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

... prav vsi modeli mi niso všeč ta Nightster pa je ravno prav retro, da mi je.

treba bi bilo organizirati čoporativni nakup

preko MSa in dobiti 50%ni količinski popust

:OK:

Objavljeno

Jih nabavimo en kontejner iz ZDA. Prav lahko bi se dalo to organizirati.

Samo na 50% najbrž ni pametno računati. Bolj verjetno kakih 9.000$ in davki.

Objavljeno

Sem pa mnenja, da je to motorcek, tak kot je primeren za ljudi visine do 170 cm. Kar pomeni tudi, da je ravnopravsnji za visino 165.

Objavljeno

No ja, kdaj pa kdaj bi se že zapeljal, samo prav daleč ne, ker čas več ne dopušča. Ali kdo ve, če se ga bo dalo pri nas dobiti in za koliko? Kako bi bilo s homologacijo, če bi ga pripeljal iz ZDA? Najbrž bi se dalo kak Euro prihraniti.

Tako kot za hummije, ki jih (tiste bolj "opasne") prav veselo posamezniki uvažajo v SLO. Narediš posamično homologacijo, pa je. Pa kako stvar je treba predelat (vsaj na avtih, recimo tisti rdeči žmigavci vgrajeni v štop lampe in podobno). Preberi temo o homologacijah, če se ne motim, smo tam dosti pisali.

Tale Nightster je kul ja.

Objavljeno

Sta že Gattolina in PeterK vse povedala,

da povzamem, nikjer v svojem postu nisem napisal da se NE da, zapisal pa sem da pač choper ni NAJBOLJ primerno prevozno sredstvo za ovinkaste gorske ceste, kot ni najbolj primerna tudi GoldWing in ostali,

pa sej konec koncev temu ti motorji tudi niso namenjeni,

kadar kupujem motor, ga ne zato, da bi bil za nekje "primeren", ampak za to, da bo "meni všeč se z njim vozit".

PS: je pa res, da rad povem, da se mi supersport motocikli ne zdijo primerni za javne ceste. WEll, zgleda, da sem si nastavil medvedjo past...

Objavljeno

Noise, najbrž na motorju ni veliko za predelati za homologacijo.

Supersport motor bi imel, če bi imeli kak Grobnik 10km iz Ljubljane. Sploh ne bi imel registriranega,ampak samo na prikolici pa za na pisto. Sicer se je tudi po cesti fino hitro peljati, samo pametno pa ravno ni.

Objavljeno

Po čem to sklepaš?

Ce ne drugega po logiki, ker je motor zelo nizek in stisnjen, malo vecji si morajo vse prilagodit za svojo visino.

Objavljeno

Jih nabavimo en kontejner iz ZDA. Prav lahko bi se dalo to organizirati.

Samo na 50% najbrž ni pametno računati. Bolj verjetno kakih 9.000$ in davki.

Valda. Ko nabavite, pa vam jaz dam veljavno garancijo! ;)

Objavljeno

no nekako skozi čas na cesti ugotavljam da obstajata 2 kategoriji HD voznikov:

.

.

.

.

PS: v delitvi na točko 1. in 2. lahko HD zamenjate s poljubno znamko (Ducati,BMW, Triumph,... ), poreklom (Japonec, Nemec, Italijan,... ), tipom (SS, enduro, naked,... ) ali številom cilindrov (1,2,3,4,... ). :devil:

pa lep vikend :whistle:

itaq kolega *klap klap klap* .......

Eh, Pervy :(

Vse si pokvaril,

ko si zapisal zgornjo resnico.

:)

........je brrrm zapisal. :)

Harley je za po ravnem, za ameriške avtoceste. Za naše in sosednje ovinke pa rabiš kaj bolj agilnega.

spet klise, brez realne podlage. tudi z 20+ let starim HD se da cez ovinke; vprasanje je samo kako hitro.

BTW da se vrnemo na "kup zelezja": proti VRSC (ali kaksne kombinacije imajo) so vsi ostali HD kup zelezja; sicer na uho vsecen (na oko vsakemu svoje), vendar sodec po legi na cesti in zavornim karakteristikam.....

sem imel priliko voziti in primirjati dva 1130 ccm porsche-HD-a (street rod in night rod), novega night train in dva 06 modela, street glide in E glide standard.

od vseh mi je ergonomsko najbolj vsec street rod (pac podobna drza kot bandit), night rod je nad 150 utrujajoc (noge trpijo); night train so fajn a premehka nosila in ga zvija; street glide je pickohvaterski, ampak ne moj stil; e glide standard (zame) predrag kar nudi. obcutek voznje je pri VRSC modelih se najbolj podoben dobremu delovanju in odzivanju amortizerjev na cesti, okvirja ne zvija in zavore so lahko celo strupene.

paziti je potrebno predvsem na mokrem ali hladnem asfaltu (50m crta ni redkost, kljub "zadrzanemu" nacinu speljevanju). edini problem: sedis _na_ VRSC in nimas obcutka integriranosti v motorcikel.

Objavljeno

.. sedis _na_ VRSC in nimas obcutka integriranosti v motorcikel.

to

pride s časom .. na preizkusni ali prvi vožnji

tega nisem doživel na nobene motorju

razen - svetla izjema - XJR1300

:yes:

Objavljeno

se peleš na cesti kot na vršič ,sej ni obvezno da srtogo zapeleš v ovinek pač nardiš malo več ovinka da laže speleš će misliš da ga ne boš zvozu.motor pa kupiš kot je nekdo reku prej zato k ti je všeč..

Objavljeno

Joj, kaj se mi je zgodilo danes.

Poslovni partner,

ker tako dolgo že sodelujeva, skoraj že prijatelj,

zato tudi ve, da se igram motorista,

mi je rekel, če hočem kupiti novzgega Harlita.

Da je en stric, njegov dober prijatelj, kupil nekaj pregrešno luksuzno dragega in je poleg za povrh dobil original frišno novega Harlita, ki se ga mora po navodilu in diktatu žene pod hitro rešiti, ker so motorji nevarni.

So mi sline pričele takoj teči, ampak, še ni pravi čas, da bi imel tretji motorcikel v garaži.

:(

Objavljeno

Da je en stric, njegov dober prijatelj, kupil nekaj pregrešno luksuzno dragega in je poleg za povrh dobil original frišno novega Harlita, ki se ga mora po navodilu in diktatu žene pod hitro rešiti, ker so motorji nevarni.

Ta tvoj znanec naj reče svojemu stricu, da naj se namesto motorja po našem navodilu in diktatu raje pod hitro reši žene, ker so take babe nevarne. :D

Saj smo vsi dedci malce copate, ampak med copato št. 39 in št. 47 je pa le malo razlike. :?

Objavljeno

Za takšne gospe ponavadi obstoja dobro zdravilo, ki pa ga mnogi ne upajo uporabiti. Ločitev. Zaradi tečne babe bom prodajal HD-ja, ki sem ga za povrhu še dobil? Moški, moški...Eni so pa res copate.

Objavljeno

:topic:

Kaj pa je če ves denar njen ??? :krneki:

lp

Objavljeno

:topic:

Kaj pa je če ves denar njen ??? :krneki:

lp

Potem pa ne govorimo o isti vrsti. Pravi moški niso prostitute bogate soproge. Takšnim pravimo mi na Štajerskem sluzavci. Zato zdaj povej! Je moški ali je sluzavec? Ker sluzavec tudi za na HD-ja ni.

Objavljeno

nekaj sem povprašal brrrma, pa mi je povedal, da gre za motor v rangu 800 ccm.. to je verjetno mali sportster ... to pa mislim, da se komajda še klasificira kot "motor" ali "pravi H-D" (ok, mal nakladam, ampak vsaj pri meni)...

Objavljeno

nekaj sem povprašal brrrma, pa mi je povedal, da gre za motor v rangu 800 ccm.. to je verjetno mali sportster ... to pa mislim, da se komajda še klasificira kot "motor" ali "pravi H-D" (ok, mal nakladam, ampak vsaj pri meni)...

Ne, ne. Ne nakladaš. Saj vemo, kje se začne pravi HD. Tudi Mercedes A ni Mercedes.

Objavljeno

HD se zacne pri Sportster 883.

Res pa je da je s svojimi 250 kilogrami, primernejsi za zenske.

Objavljeno

Sem se malo pozanimal glede Nightsterja in izgleda zaenkrat sploh ni namenjen trgom izven ZDA.

Torej, če ga hočem, moram sam uvoziti. Gremo v akcijo.. :D

Objavljeno

Če koga zanima..trenutno na DSF-u enourna reportaža od HD-ja :)

Objavljeno

Tudi Mercedes A ni Mercedes.

Se strinjam. Tudi 10-leten otrok še ni človek, to rata šele nekje pri tridesetih, a ne? :headbang:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!