Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sem se malo pozanimal glede Nightsterja in izgleda zaenkrat sploh ni namenjen trgom izven ZDA.

Torej, če ga hočem, moram sam uvoziti. Gremo v akcijo.. :D

Jaz bom pa kar svojga Sportsterja low pocasi v Nighsterja preobrazila... :whistle:

post-3921-1171122949_thumb.jpg

Objavljeno

Jaz bom pa kar svojga Sportsterja low pocasi v Nighsterja preobrazila... :whistle:

to maš ti?? ja ni slabo svaka čast :yea1:

Objavljeno

Jaz bom ...

Ta

tvoj je veliiiko lepši in ti bi bilo vsekakor treba

na nek nežen način dopovedati, da bi bila taka

predelava huda napaka ..

Edino

kar bi tvojemu ys dodal .. prebarvati platišča na črno

starinski sedež - tistega, ki ima levo in desno zadaj spodaj

take za pest velike vijačne vzmeti .. pa ne biti huda, ker sem si

drznil tole napisati ..

Objavljeno

Jaz bom pa kar svojga Sportsterja low pocasi v Nighsterja preobrazila... :whistle:

Saj verjetno je to bolj pametna poteza, kot matrati se s homologacijo.

Druga varianta, ki mi je padla na misel je, da nabavim Street Boba in ga predelam po svoje.

Druga balanca in kak starinski usnjen sedež bi mu prav pasala...

Objavljeno

Zic bo kr ostal tak zaenkrat kot je, ker je superca za sedet, namreč ponavadi so original zici za en q** , moj pa je presenetljivo dober - sem ga preiskusila z voznjo do Korcule.

Platisca morajo ostati taksna kot so, ker je to pac Harley.

No, Nightster ma 1200 kubikov moj pa samo 883, tko da razmisljam tud o tem posegu, da se bo potem lahko klasificiral kot "motor" oziroma pravi H-D :glare:

Objavljeno

Saj obstaja en kit za sportsterja na 1200ccm, a ne?

Objavljeno (popravljeno)

No, Nightster ma 1200 kubikov moj pa samo 883, tko da razmisljam tud o tem posegu, da se bo potem lahko klasificiral kot "motor" oziroma pravi H-D :glare:

Ne pusti se sprovocirati nevoščljivcem in podobnim genijem. Če ti v prometni piše, da je Harley, potem to tudi je!

Če 883 ccm ni dovolj za to, da bi motorju rekli motor in ne le 'motor', kaj naj potem naredijo lastniki 750 ali 600 ali še manj kubičnih strojev? Saj se bodo reveži požrli od jeze in nemoči. In da si vsaj malo polepšajo dan, si potem nekateri izmišljujejo take floskule. In da potem vsaj malo manj trpijo zaradi svoje majhnosti!

Predelavo na 1200 ti pa jaz osebno ne priporočam. Denarni vložek je prevelik glede na to, kaj dobiš, da ne govorim o težavah s homologacijo itd. Saj se 883 tudi čisto lepo pelje, a ne?

Pa en lep pozdrav, Andi.

Popravljeno . Popravil andi1
Objavljeno

Seveda se lepo pelje in glede na to, da sem zacetnica, je zaenkrat cisto dovolj hiter zame.

Sem pa se pozanimala za predelavo in ni nek hud strosek, pa tudi ne vem zakaj bi mela probleme s homologacijo, saj bi motor bil se vedno registriran kot 883.

Objavljeno

Na registraciji ne poveš, da je predelan pa ni težav.

In tudi prihraniš nekaj denarja.:D

Objavljeno

Druga varianta, ki mi je padla na misel je, da nabavim Street Boba in ga predelam po svoje.

Sam Dyne so drazje. Za novega Street Boba mors odstet en lep kup denarja -13.500 ojrov.

Objavljeno

Na registraciji ne poveš, da je predelan pa ni težav.

In tudi prihraniš nekaj denarja.:D

To je sicer res, a enkrat boš naletela na nekoga, ki se malce spozna na te reči, pa bo hudič.

Bo policaj rekel: ' Tole mi pa zgleda malo več kot 883 ccm, kot piše v prometni.' Pa ti bo vzel prometno, pa motor na izredni tehnični pregled, pa kazen ... In nenazadnje morda še zaplemba motorja (kot so in verjetno še delajo s sfriziranimi skuterji).

Vsakič te bo šraufalo v želodcu, ko se boš peljala mimo policajev ali ko te bodo, bognedaj, ustavili. A se splača?

Objavljeno

Ja res je. Policaji bodo pa res takoj opazl razliko :lol: Dvomim

Objavljeno

Ja res je. Policaji bodo pa res takoj opazl razliko :lol: Dvomim

Če samo dvomiš, potem dopuščaš možnost!

In napisal sem: 'enkrat se bo en našel ...' in ne, da se bo to dogajalo vsak dan. Pa tudi vsi policaji in fantje na tehničnih pregledih niso taki loleki, kot si mi vsi še preradi domišljamo. Sploh pa pri Harleyu, katerega si vsak, če že zaradi nič drugega, vsaj zaradi imena rad malo bolj natančno ogleda.

Odločitev je tvoja.

Objavljeno

... moj pa samo 883, tko da razmisljam tud o tem posegu, da se bo potem lahko klasificiral kot "motor" oziroma pravi H-D :glare:

Janis, ne sekiraj se. Obstajajo tudi Harliji z precej manj kubiki, le ljudje tega ne vedo ali pa se jim ne ljubi malo pobrskati okoli. Pa so ravno tako Harliji !

Dve slikci (250 in 350 ccm):

post-8423-1171204448_thumb.jpg

post-8423-1171204467_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

glavno da piše harley gor :OK:

samo da me nebo kdo šimfal ko pridem z topperjem :lol1:

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

UUU ti matr!!! tega je treba pa s palco od sebe odrivat!!!! :P

Objavljeno

To je sicer res, a enkrat boš naletela na nekoga, ki se malce spozna na te reči, pa bo hudič.

Bo policaj rekel: ' Tole mi pa zgleda malo več kot 883 ccm, kot piše v prometni.' Pa ti bo vzel prometno, pa motor na izredni tehnični pregled, pa kazen ... In nenazadnje morda še zaplemba motorja (kot so in verjetno še delajo s sfriziranimi skuterji).

Vsakič te bo šraufalo v želodcu, ko se boš peljala mimo policajev ali ko te bodo, bognedaj, ustavili. A se splača?

tudi ce se mehanik spozna, pri 883 na zunaj ni mogoce ugotoviti katere cilindre ima gor; 883 in 1200 kit imata enake cilindre samo vrtina je razlicna (le kateri ima katero ?! :devil: ). no, razlik v otranjosti je vec, samo na zunaj to ni vidno. je potrebno malo vec previjaciti (da ne recem premeriti), da se opazi razlika.

znanec ima 883 s 1200 kitom, zato. :)

Objavljeno

:grim zelo.

ce vzames v postev, da ima se "nekaj" dodatnih "malenkosti" vgrajenih. :evilgrin:

serijske zamenjave se nisem vozil, tako da o tem ne morem veliko povedati.

opticno ostaja velikost cilindra nespremenjena.

Objavljeno

883 je zadovoljivo mocan motor. Vsaj do takrat, dokler delajo originalni, nobene potrebe po vecjih cilindrih.

Sevede pa s tem ne mislim, da jih posameznik ne sme zamenjat, ce ga ze dnar tisci! :yawn:

Objavljeno

tudi ce se mehanik spozna, pri 883 na zunaj ni mogoce ugotoviti katere cilindre ima gor; 883 in 1200 kit imata enake cilindre samo vrtina je razlicna (le kateri ima katero ?! :devil: ). no, razlik v otranjosti je vec, samo na zunaj to ni vidno. je potrebno malo vec previjaciti (da ne recem premeriti), da se opazi razlika.

znanec ima 883 s 1200 kitom, zato. :)

Razumem.

Enkrat sem nekaj gledal v enem starem Zodiacovem katalogu, pa so bili večji cilindri, zato sem tako mislil, da je razlika tudi na zunaj. Očitno sta torej (ali sta bili) vsaj dve verziji predelave na 1200 ccm.

Če je razlika le v premeru batov, se seveda Janis opravičujem in ji predelavo toplo priporočam.

Tebi, Ice, pa hvala za info.

Lep pozdrav, Andi.

Objavljeno

za 883 se dobi ze malo morje razlicnih stvari. sicer ga vsi veliki (W&W, zodiac, CCE) malo zapostavljajo, ampak pocasi jim je kapnilo, da tudi to so HD in jih ljudje celo kupujejo. :)

osebno sem videl tri razlicice big bore kita za 883, zraven enostavne zamenjave 883 cilindrov za serijske 1200 ccm cilindre. vse te razlicice pogojujejo tudi predelavo oljnega in izpusnega sistema in vplinjacev.

da je priporocljivo vloziti tudi kaksen € v podvozje in zavore samo kot dopolnilo. :naughty:

Objavljeno

Predelavo na 1200 ti pa jaz osebno ne priporočam. Denarni vložek je prevelik glede na to, kaj dobiš, da ne govorim o težavah s homologacijo itd. Saj se 883 tudi čisto lepo pelje, a ne?

nakladaš

predelava na 1200 je pri harleyju dost poceni in zelo učinkovita

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!