motofrik Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ne vem od kje ideja da se z čoperjem ne da ustavt ali pa da se ne da ovinka odpeljat :? So počasnejši so manj okretni od ostalih motorjev, vendar popolnoma ustrezni za vožnjo po naših cestah. Ne moreš odpeljat serpentin naprimer v Planini tako hitro kot z streetfigterjem ampak popolnoma brez težav lahko odpelješ vsak ovinek. Nisem še prišel v situacijo da kakšnega ovinka ne bi mogel odpeljati normalno ali pa da ne bi mogel ustaviti, pa sem prevozil veliko km po Sloveniji. Zavore? Popolnoma ustrezne za način vožnje čoperja, seveda če je kaj soli v glavi (velja za vse motoriste) . Žgat skozi naselje 180km/h in potem pričakovati da boš ustavil na par metrih je neumnost. (skoraj vsakodnevni pojav na Zaloški, včas tud po zadnjem kolesu, brez čelade, v kratkih hlačah) Tako tudi sam mislim. Ti motorji niso namenjeni brezglavem bezljanju po cestah. :naughty: :whistle:
Pervy Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Tako tudi sam mislim. Ti motorji niso namenjeni brezglavem bezljanju po cestah. :naughty: :whistle: ampak priznaj da pri današnji tehniki je malo čudno če ti na 200+ kg motor dajo bremze z enim diskom spredaj ali mogoče celo dvema in na vsakega dvo batno čeljust? vsaj pri bremzah nebi smeli šparat, konec koncev imaš na cenejših motorjih boljše zavore. :krneki:
motofrik Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ja, to se pa tudi sam začenjam čuditi. Konkretno VN800 z dodatno opremo hitro doseže 250 in več kg, za normalno vožnjo je tisti disk spredaj in boben zadaj dovolj. V kritični situaciji bi pa prav prišel spredaj še en disk. Mogoče pa dočakamo tudi to. VN900 ima tudi zadaj disk namesto bobna. Pri bremzah res ne bi smeli šparat, ko delajo nove tipe chopperjev. Agila 650 to že ima... :whistle:
Zdrawc Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Tako tudi sam mislim. Ti motorji niso namenjeni brezglavem bezljanju po cestah. :naughty: :whistle: niti McAdamu :evilgrin:
VN800 Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ma kaj pa vem, meni je vselej zadostoval tist en disk spredaj, pa niti slučajno ne vozim počasi, res pa je da nikoli ne vozim hitro tam kjer je možnost da pridem v težave. Tud kadar je blo treba na hitro zmanjšat hitrost se mi zdi da bremze pri VN800 delajo tako kot je treba. Mogoče bi zadaj res rajš imel disk... Tud ko sem vozil HD street boba mi je en disk spredaj popolnoma zadostoval pa motor tehta 300 kg in krepko bolj potegne kot VN. Kar dobro sem ga preganjal od Ljubljane, preko Horjula skozi ovinke in serpentine proti Gorenji vasi, potem proti Škofji loki...... V glavnem navdušen sem bil nad motorjem in mislim da ga bom za drugo sezono kupil, pa čeprav je čoper z enim diskom spredaj :whistle:
Pervy Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 no bom malo :topic: ker ni ravno izkušnja z HD ampak v tem primeru bi bilo samo še hujše. vozim drag star 650 po španski avtovii (ko naša stara slovenika, ni lokalna cesta ni AC, omejitev pa 120 ali 130 km/h. in tako jaz vozim 110-120, poln prtljage in z 2, gor in začnem počasi zavijati na izvoz ko zagledam na izvozu čredo ovc. stisnem sprednjo (1 disk) in zadnjo (bobn - menda) bremzo, bremzam ko nor pa ni teorije da ustavim in še zadnji čas zavijem iz izvoza nazaj na cesto. skratka bremze U KURCU če se z 110 ne moreš v normalnem času ustavit na nulo. ni problem zmanjšat 20 km, ustavit se je problem in to z DS 650 ki je med lažjimi čoperji. z vsakim normalnim motorjem bi se ustavil krepko prej, parkiral, se poslikal z ovčkami in jih prijazno napodil stran ter se odpeljal naprej.
PuncaOdVojak25 Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 z vsakim normalnim motorjem bi se ustavil krepko prej, parkiral, se poslikal z ovčkami in jih prijazno napodil stran ter se odpeljal naprej. :photo: se čist strinjam...
Tratnjak Damijan Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ja lih to je fora harlija. Kupiš motor, pol ga pa predelaš in mu daš svoj imidž (DUŠO), da te pol na cesti vsi spoznajo že na km daleč. Jasno, da daš gor tud hude bremze, tist k pa noče predelat motor pa že ve zakaj pač ne. Sam kokr sem razne oddaje gledu, je bla vedno fora, da kupiš original, pol pa predelaš. :worship:
Pervy Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Ja lih to je fora harlija. Kupiš motor, pol ga pa predelaš in mu daš svoj imidž (DUŠO), da te pol na cesti vsi spoznajo že na km daleč. Jasno, da daš gor tud hude bremze, tist k pa noče predelat motor pa že ve zakaj pač ne. Sam kokr sem razne oddaje gledu, je bla vedno fora, da kupiš original, pol pa predelaš. :worship: vsaj kar vidim HD-jev, ki jih vozijo slovenci in severni sosedje ni ravno velikih predelav razen kakih menjanih bilanc, rolbarov in kak plastičen orl. prave predelave (motor, okvir, vilice, kolesa,....) vidiš redko pa še te so bolj za gledat kot vozit. nekako imam občutek da tisti harlijaši ki se vozijo ne predelujejo dosti, tisti ki pa bolj predelujejo več šraufajo (oz. jim drugi šraufajo) ali stojijo pred kafičem :evilgrin: seveda pa predelave niso poceni. kakor komu paše ampak predelanih zavor ne vidiš ravno na tone.
motofrik Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ja lih to je fora harlija. Kupiš motor, pol ga pa predelaš in mu daš svoj imidž (DUŠO), da te pol na cesti vsi spoznajo že na km daleč. Jasno, da daš gor tud hude bremze, tist k pa noče predelat motor pa že ve zakaj pač ne. Sam kokr sem razne oddaje gledu, je bla vedno fora, da kupiš original, pol pa predelaš. :worship: Točno tako. Ko kupiš Harleya (ali kakega drugega chopperja), to je kot prazno platno, ki ga šele poslikaš... Nekateri gredo v totalne predelave (te so res bolj za šminkeraj pred kafiči), drugi spet navesijo samo dodatno opremo (torbe, šipa, naslon...), drugo lakiranje,... možnosti je nešteto. Prav zato pa je vsak tak motor unikat zase, ki ga res spoznaš na daljavo. Tisti, ki pa ga niti malo ne predela, opremi po svojem okusu, tisti je pa bolj za konfekcijo. In, ko prodajaš tak motor, opremljen in predelan totalno po tvojem okusu, se zna zgoditi, da kupec reče:''To ni ta motor, to si ti..''. Kar pa se zavor tiče, je pa res da skoraj nihče ne gre v to smer, da bi jih izboljšal. Pa za Harleye obstajajo zelo hude zavore, na ravni SS. :OK:
VN800 Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Vejetno boljše zavore res ne bi škodovale, res pa je da se na svojem VN vedno vozim sam in to brez kakšnega velikega tovora..... Meni v glavnem bremze take kot so zadostujejo. Kar se pa predelav tiče sem si na VN-ja obesil gor šipo in še par malenkosti, če pa bom nabavil street boba pa bo nepreklicno ostal do pike tak kakršen je ker mi je tak najlepši. Moj moped ne mara kafičev velik rajš ma počivališče v senci na robu gozda. Jst pa instant kafe :rolleyes:
motofrik Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Greš stavit, da ne bo ostal enak? Tudi meni je Classic ob nakupu bil oh in sploh, kaj bi dajal gor, ko pa je tak tako lep... Prvo leto šipa in torbe, pa naslon, drugo leto druga šipa in torbe... Vsako leto kaj drugega, vedno je bil drugačen, da so spraševali, če imam nov motor. Ravno v tem je finta, da tak motor lahko nadgrajuješ, spreminjaš izgled. Na sportakih tega ni, gredo pač v drugo smer- izpuhi, pa kaj vem kaj vse. V glavnem v smeri hitrosti.
royal Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 (popravljeno) Vejetno boljše zavore res ne bi škodovale, res pa je da se na svojem VN vedno vozim sam in to brez kakšnega velikega tovora..... Meni v glavnem bremze take kot so zadostujejo. Kar se pa predelav tiče sem si na VN-ja obesil gor šipo in še par malenkosti, če pa bom nabavil street boba pa bo nepreklicno ostal do pike tak kakršen je ker mi je tak najlepši. Moj moped ne mara kafičev velik rajš ma počivališče v senci na robu gozda. Jst pa instant kafe :rolleyes: Se strinjam, vsaj do zdaj še nisem imel situacije, da bi se pritoževal nad zavorami ne glede na obtežbo, pač govorim iz iskušenj ne baba čula rekla :naughty:....nisem še mogoče naletel na čredo ovac... ne morem pa dajat ocen za druge znamke kot za Kawo in Hondo Popravljeno Avgust 10, 2007. Popravil royal
simonsi Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 V glavnem v smeri hitrosti. Čoperisti pa v smeri kiča. Je zelo malo okusnih predelav.
motofrik Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Okusi so pač različni. Glede kiča pa: kaj pa papagajske barve cestakov, niso kičaste? :naughty: :whistle:
VN800 Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Kaj pa vem :? Ko sem kupoval classica se kar takoj naroču šipo pa torbice..... Kupil sem še orla :blush: za na hladilnik in tazga mejhnga orlička za na posodo za zavorno olje. Ampak sta oba orla kovinska in ne plastična (vsaj men se zdi da je tud mali orliček kovinski) It to je to, drgač pa ne maram kaj dost šart okoli motorja in tud čistit se mi ga ne da glih.Zelo rad pa ga vozim kar izdajajo km 25 000 v dveh letih . Od lanskega februarja do danes ni bilo niti enga mesca da ne bi malo zaropotala okoli :rolleyes: Za HD pa sem skoraj ziher da bo ostal tak kot je. Sem že študiral kam bi dal tako čist mejhno torbico za dežno obleko :) Par postov nazaj sem malo poskušal izvrtati če ima kdo osebne izkušnje z okvarami HD in bolj ko se zanimam bolj se mi zdi da se kvarijo samo prijateljevim prijateljem. Spomnim se ko sem pred skoraj 20 leti kupoval golfa diesel in sem poslušal okoli kako jim crkujejo bosch pumpe in kako drage so te bosch pumpe, vendar nikol nisem uspel iz prve roke izvedet za tako okvaro in moj golf je šel od mene s 300kkm z originalno pumpo. Zgleda da je z HD slično.
motofrik Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Lastna izkušnja je vredna največ. Kar se pa tiče pokvarljivosti HD, bi omenil basen o lisici in kislem grozdju. :whistle: Ko sem začenjal motoristično kariero, so japonski motorji veljali za pokvarljive... Logično, če so pa pobarji sami vzdrževali in šravfali,- servisov za japonce pri nas ni bilo. :whistle:
royal Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Lastna izkušnja je vredna največ. Kar se pa tiče pokvarljivosti HD, bi omenil basen o lisici in kislem grozdju. :whistle: Ko sem začenjal motoristično kariero, so japonski motorji veljali za pokvarljive... Logično, če so pa pobarji sami vzdrževali in šravfali,- servisov za japonce pri nas ni bilo. :whistle: prva trditev :worship: druga trditev je tam tam :rolleyes: tretja popolnoma zgrešena, že pred tvojim rojstvom so Japonci naredili motocikel št.1 na svetu in dve leti po tvojem rojstvu postavili vse na glavo..naredili motor, ki prvi ni rabil posega v motor pred 150kkm in ob postala sinonim za nepokvarljivost . Ko pa si ti šele začel kariero sem jaz že vozil s "pokvarljivim" Japoncem :rolleyes: bz lp
motofrik Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Ne, royal, mogoče nisi razumel, kaj sem hotel povedati. Držal se jih je slovesa pokvarljivih motorjev. Iz enega samega razloga- lastniki so le vozili, servise pa sami delali. Brez znanja in ustreznega orodja... In potem je crknilo nekaj, naprej pa baba čula baba rekla.. Ja, CB750 je bila zelo vzdržljiva, kot tudi Z 650 in Z900 tudi. Če mislim pravega... :hmm:
Janis Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 In, ko prodajaš tak motor, opremljen in predelan totalno po tvojem okusu, se zna zgoditi, da kupec reče:''To ni ta motor, to si ti..''. Zato pa je pametno, ce delas predelavo, spraviti original dele.
Guest zkuna Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Ne, royal, mogoče nisi razumel, kaj sem hotel povedati. Držal se jih je slovesa pokvarljivih motorjev. Iz enega samega razloga- lastniki so le vozili, servise pa sami delali. Brez znanja in ustreznega orodja... In potem je crknilo nekaj, naprej pa baba čula baba rekla.. Ja, CB750 je bila zelo vzdržljiva, kot tudi Z 650 in Z900 tudi. Če mislim pravega... :hmm: Kaj pa lahko zjebeš, če olje in filter menjaš? :hmm:
motofrik Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Nisem mislil menjave olja in filtra, pač pa ostalo vzdrževanje in popravila, oziroma menjave delov (ventili, lamele sklopke, verige odmičnih gredi...).
Guest zkuna Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 Nisem mislil menjave olja in filtra, pač pa ostalo vzdrževanje in popravila, oziroma menjave delov (ventili, lamele sklopke, verige odmičnih gredi.. .) . To pač ne sodi v servis japonskih motorjev ...; če sploh katerih?!
VN800 Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Včas je blo vse sam svoj mojster. Spomnim se da je blo včas nekaj nepredstavljivega zapeljat avto ali pa motor k mehaniku. Olje si je več al manj menjal vsak sam, prav tako zavorne obloge, za kakšen večji podvig si pa za ceno piva pripeljal prjatja ki kao obvlada in sta skupaj skup sklamfala. Naj pripomnem, da je vse kar je dišalo po uvozu imelu grozljivo ceno, tako da je moj avtek navadnolaufal na najcenejš olje (INA delta 5 :rolleyes: ), Gume? Itak TIGAR če si pa slučajno dobil poračun si nabavil SAVO. Na michelinkah so se vozili samo obrtniški otroci, ker si ji moral plačat v DEM in doplačati v dinarjih cca 80% dajatev..... Spominjam se izletov v staro Gorico, ko smo kupovali "šampionke", Ferodo ploščice itd....... :whistle: Po uspešnem švercu pa v Ajdovščini na obvezno pizzo v mlinčka :rolleyes: Isto je blo z motorji. Moja dva strica sta bila motorista in nikoli nisem slišal da bi šla na kakšen servis, šraufala sta pa itak ves čas..... Ne da se primerjat današnjih časov ko razmišljaš kakno žlahtno kapljico boš nalil v motorčka da bo bolj lepo in dlje časa laufal. Da ne bo pomote ne govorim o prvih letih po II. svetovni vojni ampak o sredini osemdesetih. Kar pravi Motofrik bo kar držalo. Pokvarljivost je pa itak sama fama. Včas je veljala za nepokvarljivo nemška mašina in neupravičeno se še vedno pri ceni odraža ta nepokvarljivost, v praksi pa se vsak nemc kvari ravno tolk kot vsak drug vključno z korejcem. Ko sem prevzemal testnega HD v salonu sem tam naletel na gospoda ki je gledal HD-je in beseda je dala besedo ko sem zvedel da ima HD sem ga vprašal kaj je s temi govoricami da šraufi padaj okolo HD-je in tip mi je povedal da pri 15 000 km v dveh sezonah ni popravljal čisto nič. Ker pa je teh govoric toliko me je zanimalo, ker od motorja pričakujem zanesljivost. Na vožnjo z motorjem ne grem nikoli drugače kot iz čistega zadovoljstva in zato si ne predstavljam da bi mi kar naprej nekaj crkavalo.
motofrik Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 Končno eden, da me razume. Šravfalo se je več ali manj doma. S tem, da je nekdo obvladal, drugi pa spet ne. In zaradi slednjih so se širile govorice, da komaj se je šravfal, že je crknil... Jaz teh težav nisem imel, ker sem precej dolgo vozil MZ, ki pa je bil pokrit z uradnimi servisi. Samo smo pa že krepko :topic: , a ne? Tu je govora o HD... Oziroma govoricah, kako da so.. (naj vstavi vsak sam). Samo imajo pa eno lastnost,- če je mašina direktno vpeta, brez gumi blokov, tresejo, ko sam satan. Sem peljal en krog Fat boya, če bi imel protezo, bi mi jo vem vrglo.. :kva1: Enim je to všeč, drugim ne. Pač kupiš takega, ki ima gumi bloke.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se