Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

Olla, za enkrat od leta 2008 vse OK. Dva redna servisa, zadnja guma lani nova, sprednaj še original ampak bo treba pred sezono zamenjat. Prevoženo 25.000km. Brez pripomb in pritožb ... :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olla, za enkrat od leta 2008 vse OK. Dva redna servisa, zadnja guma lani nova, sprednaj še original ampak bo treba pred sezono zamenjat. Prevoženo 25.000km. Brez pripomb in pritožb ... :D

Kaj pa dodatna oprema oziroma želje po njej ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa dodatna oprema oziroma želje po njej ?

Andrej, zadnje tačke, zadnji sedež, sisy bar, usnjene ročke, ...torbe-ne original, izpušni lonci Rush. Nekaj se je nabralo in želje so po menjavi zračnega filtra, druge balance,mat črna barva namesto kroma,nov računalnik (Dynojet Powercommander), drugi žmigovci, zadnja in spredna luč, pokrovi na motorju, ... kaj bi našteval ... :). Pri teh motorjih je šele začetek, ko ga nabaviš :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andrej, zadnje tačke, zadnji sedež, sisy bar, usnjene ročke, ...torbe-ne original, izpušni lonci Rush. Nekaj se je nabralo in želje so po menjavi zračnega filtra, druge balance,mat črna barva namesto kroma,nov računalnik (Dynojet Powercommander), drugi žmigovci, zadnja in spredna luč, pokrovi na motorju, ... kaj bi našteval ... :). Pri teh motorjih je šele začetek, ko ga nabaviš :) :) :)

Greeny en filter KN imam jaz.Če te zanima poklič 041666176 Boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Greeny en filter KN imam jaz.Če te zanima poklič 041666176 Boris

Boris ... maš mojo cifro itak .... Zračni filter skombiniram z Powercommanderjem ..... Za enkrat original kar uredu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Greeny en filter KN imam jaz.Če te zanima poklič 041666176 Boris

Uf yama, nimaš je, menjal telefon v nekaj mesecih .... Zapiši mojo ....031 698 556

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Sicer pravijo da sta vedno dve možnosti jaz sem pa v trilemi. Visok vetrobran, nizek vetrobran ali kot do zdaj brez in sicer na RK.

Visok je sicer z manj prepiha a se ti naberejo mušice pa še blešči se sonce pod kotom.

Nizek nima teh slabosti a kaj ko je v čeladi tako glasno.

In brez je vse v redu pa vendar....

Samo to me zanima ali vsi nekaj preizkušamo čeprav je stvar že več let v redu pa bi vseeno nekaj spreminjali. Pa to pride od pomanjkanja - menda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kalvarjia okoli zastopnika se nadaljuje :BUA: :BUA: !!

Kopirano HOG LIPA:

12.04.2012 : Nekaj se je menda zapleto in mogoče bo H-D moral ponoviti zgodbo dogovorov z novimi kandidati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

18 in 19.5. bo v klub hausu pri Twin hornih 2.srečanje HD jev.Za soboto obljubljajo pester program.

Sem bil lani slučajno in letos zopet pridem.Naslov klub hausa za tiste ki ne veste ja Put na groblje 7 Pula,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jaz bom verjetno šel v soboto. Rad bi poskusil Dyna Wide Glide, ki ga na hrvaškem forumu dokaj hvalijo - v stilu: sicer ne vozim čoperjev ampak občutek je enkraten.

Videl sem, da obstaja možnost preizkusnih voženj po izbranih Demo "rutah" po načinu kdo bo prej. Sicer pa malce pogledati dogajanje in sejem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sobota je moja, upam da bo šlo do jutra. Potem pa tisti dve uri do doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

OK, bil in probal. Dyna Wide Glide. in ga seveda primerjal z VN900 Custom, ki ga vozim sedaj - zato bo ocena popolna subjektivna - tega sem že vajen, onega sem vozil prvič. Torej: položaj nog je bolj iztegnjen kot pri VN900, kar mi je všeč. Sem pa ves čas imel noge na O, kot bi jezdil konja. Na levi je spodaj zelo širok menjalnik, na desni štrli ven en tresoč pokrov, malo pod koleni.

Tresenje - po eni minuti sem imel v levi nogi mravljince. Med vožnjo je bilo nekoliko bolje. Stikala so nekoliko drugačna na vsaki strani svoj smernik. Gumbi v dveh vrstah - na levi za trip computer in luči na desni za izklop in za štart. Med vožnjo sem ves čas visel na rokah. Morda zato HD vozniki ne pozdravljajo. Zdelo se mi je, da gre v ovinek težje kot VN900, vendar to težko ocenjujem po tako kratki vožnji - cca 45 min. Pospeški so definitivno boljši kot pri VN, vendar spet ne tako zelo prepričljivo, da bi zaradi tega menjal. Imam občutek, da lažje peljem hitreje - na odsekih - kjer ni bilo naselja sem hitro prišel do 70mph - vendar hitrost ni moj imperativ. Kar me je motilo je bil menjalnik in obrati. Menja se precej trdo - moško - kar ni nujno slabo. Bolj me je mučila elastičnost motorja oz. pomanjkanje le-te. Ker ima trip computer tudi prikaz prestave in obrate sem to spremljal. Pod 1400 obrati se ni dalo voziti. Skozi naselja pri 50 sem moral voziti v četrti, redko v peti. V šesti šele od 70kmh naprej. Ne, da ne vleče, ampak klopota, kot bi bati hoteli pobegniti z ojnice. Res pa nad 1500 lepo potegne - pa vseeno ne trga gat - ne vem kaj naj sicer pričakujem ampak, ko sem se domov peljal z VN900 nisem občutil nekega pomanjkanja pospeška v primerjavi s H-D. Izpuhi so dokaj tihi, kar mi je všeč, sem pa se zalotil, da sem pozabil prestaviti navzgor, ker nisem slišal rohnenja motorja. Lepo pelje tako v četrti pri npr. 2500 rpm kot v šesti pri npr. 1700rpm. Pri vožnji domov sem posebej pozoren na te stvari: VN900 ima pet prestav in lahko vozim v peti od 50 kmh dalje - najprej nima moči, od 60 pa že lahko pospešujem. Tukaj je bil moj prejšnji EN500 še boljši - še bolj gladko je tekel pri tako nizkih obratih - jaz sem namreč len za prestavljanje.

Vzmetenje - ko sem se peljal čez železniško progo sem imel podoben občutek, kot bi bila guma prazna. SIcer pa ni bilo slabo.

Vozil sem po cesti proti Borovljam in nazaj (očitno sem spregledal table, kje je demo tura), malo sem poskušal delati zavoje s protikrmarjenjem in predvsem primerjati občutke z vožnjo VN900. Ugotovil sem, da definitivno ne bom kupil H-D, celo več: če bi imel na izbiro VN900 ali Dyna Wide Glide za npr. daljši izlet, bi izbral prvega.

Prav verjetno ta test ni bil objektiven, saj sem preveč navajen VN900 in nevajen H-D, vendar sem hotel preizkusiti na lastni koži ali je H-D res tako dober, kot je drag. Na srečo sem ugotovil, da imam kar dovolj motorja in da ne rabim šparat za H_D. Morda, če bi že imel DWG in testiral VN900, bi ugotovil da je bicikl proti pravemu motorju ampak sedaj se pač tako tolažim, ker me je sram priznati, da si ne morem privoščiti "pravega" motorja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej HD je način življenja, ni motor ki je vreden tega denarja kot kup železa. Ampak vse kar paše zraven je pa čisto nekaj drugega. Če ne bi bilo HD, tudi ti ne bi bil na zboru v Avstriji, ampak na kakšni mini srečanju. HD ni lepa in udobna vožnja z motorjem, ampak ves direndaj okoli njega...

http://www.mutecustom.si/index.html

Popravljeno . Popravil bone
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hd kup železa? Seveda da je, sej z tem ni nič narobe :) bol me moti kup kroma pa kičastih dodatkov, ki jih vesijo gor...

Bi meu kšnga starega in bi se z veselej lotu predelave v bobberja al pa chopperja stare šole. Moderne zadeve z vbrizgom mi namrečne dišijo najbolj.

P.S.-bone, a to je tvoja firma? Upam da bo uspela, da se mal razširi predelovalska scena tud pri nas

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hd kup železa? Seveda da je, sej z tem ni nič narobe :) bol me moti kup kroma pa kičastih dodatkov, ki jih vesijo gor...

Bi meu kšnga starega in bi se z veselej lotu predelave v bobberja al pa chopperja stare šole. Moderne zadeve z vbrizgom mi namrečne dišijo najbolj.

P.S.-bone, a to je tvoja firma? Upam da bo uspela, da se mal razširi predelovalska scena tud pri nas

Ja, firma je moja....čez zimo uredimo prodajalno, potem pa akcija....sicer že sodelujem z našimi HD mehaniki in predelovalci ( Dreamachine )....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja se pritožuje čez vročino izpuhov in višino sedeža na FLHRC (2000 letnik) . Dobro sedež sva rešila z ovčko . Kaj pa vročina ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja se pritožuje čez vročino izpuhov in višino sedeža na FLHRC (2000 letnik) . Dobro sedež sva rešila z ovčko . Kaj pa vročina ?

Vročino lahko rešiš z novimi izpuhi, ki imajo boljšo izolacijo ali pa so dvoplastni....Možno ga je tudi poviti s trakom za izpuhe, samo ne stilsko ne paše na motor, je pa v treh barvah ( črna, bež, bela )....

http://www.thermotec...ation-wrap.html

Sedež pa si rešil, obstaja pa kar nekaj predelav, višje, nižje pozicije, podlaganje sedeža ali pa namestitev sedežov z gel polnilom....

U, saj katalog sem ti pa poslal, malo pobrskaj......

Popravljeno . Popravil bone
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!