maus Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 js praktično ne morm stopija narest .... še za na zadnjega morm vse isklopt itak komi čez balanco vidm resno enkrat lansko leto sem silovito bremzal na sprednjo zavoro ... pa je samo mal potreslo ABS, nobene črte, nobenega stopija, nobenega zdrsa, pa še odvil sem okoli avta in šel proti sončnemu zahodu v nova bremzanja naproti ... a kj delam narobe robot, Mavti in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: js praktično ne morm stopija narest .... še za na zadnjega morm vse isklopt itak komi čez balanco vidm resno enkrat lansko leto sem silovito bremzal na sprednjo zavoro ... pa je samo mal potreslo ABS, nobene črte, nobenega stopija, nobenega zdrsa, pa še odvil sem okoli avta in šel proti sončnemu zahodu v nova bremzanja naproti ... a kj delam narobe Itak .Vse izklop !! maus 1
maus Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 Pravkar, Kmet2 pravi: Itak .Vse izklop !! zakaj bi izklopu, če sm pa kupu brazgotino boš fasu Kmet2 1
Darko3g Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 6 minutami, Kmet2 pravi: Z senzorji ki jih imaš na kolesih ! Jasno, ampak, ker se sprednje kolo vrti hitreje kot zadnje, ABS ne bi smel reagirati (popustiti zavorne sile na prednje kolo)
Kmet2 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 3 minutami, Darko3g pravi: Jasno, ampak, ker se sprednje kolo vrti hitreje kot zadnje, ABS ne bi smel reagirati (popustiti zavorne sile na prednje kolo) Ne razumem vprašanja ...kdaj se prvo vrti hitreje kot zadnje,pri zaviranju ,vožnji skakanju .....
DAMI34 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred eno uro, svobodnaptica01 pravi: ABS ne posega v delovanje agregata, za to nima nobene potrebe, vpliva samo na zavore (dual sistem na obe, klasika pač samo spredaj). Sistem proti zdrsu ne posega v zavore, ker zato ponovno nima nobene potrebe, na tapeti je vžig in gorivo. Imajo pa recimo racing elektronike pa določeni serijski top end SS modeli vgrajene giroskope, tako da ti tudi ta prepreči pretirano vožnjo po prednjem in zadnjem kolesu, seveda pa je delovanje nastavljivo s strani voznika. Če ECU ne preračunava hitrosti vrtenja koles, kako potem misliš, da ABS "ve", da pnevmatika drsi, in da mora zmanjšat zavorni učinek, kar je prvotni namen ABS-a? Matematika je namreč enaka, v obeh primerih se prednje kolo začne vrteti počasneje kot zadnja (pri zdrsu zato ker prednje kolo drsi, pri stopiju, ker se zadnje kolo zaradi dviga razbremeni in se zavrti hitreje in posledično, ABS zmanjša zavorni učinek, zaradi katerega a) pnevmatika neha drset, b ) zadnje kolo se začne spuščati nazaj proti podlagi. Kdaj pusti zdrs, in kako "visok" stoppie ti pusti, je pa odvisno od dovršenosti sistema. Pri starejših modelih je vrjetnost, da greš na nos vrjetno večja kot pri modernih, ampak tudi na eni 5 let stari Hondi Hornet bi moral absolutno preprečiti tak polet (če seveda ni še kakšne Xsare v igri ) Malo za branje: https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system_for_motorcycles A neb mi mal te Xsare pustil pri miru? Majkudajinabijem? Večkrat sem ful do konca ABSov, pa nikol ni šel moped na nos. Tak da z ABSjem je skoraj nemogoče vklopit wilija. Pa še nekaj, hitreje in močneje kot je pritisnjena zavora, prej sistem zazna zdrs, prej se vklopi ABS in posledično, če ne sediš ravno na balanci ne bo šel moped v luft. Seveda tukaj igra tudi nekaj vloge vzmetenje, mehkejši kot je prednji konec bolj se spreminja težišče. Bmflar in maus 2
Zivnorc Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 ... senzorji zaznavajo vrtilne hitrosti obeh koles.... in čim se eno ali drugo kol vrti počasneje.... ABS "ventil" popušča tisto zavoro kolesa, ki se počasneje vrti. ...kako, koliko... je pa cela znanost..in tu je tudi poanta, kateri ABS je "boljši" in tu ima vlogo elektronika. Zdaj v enem trenutku (pod določeno minimalno hitrostjo) ABS ne deluje več, ker se potem teoretično vozilo sploh ne bi moglo ustaviti, ker bi popuščal zavoro, dokler se (verjetno počasi) ne bi ustavil. ... zdaj pa mene zanima.. ... kaj pa bi se zgodilo, če bi hkrati blokiral obe kolesi...in senzor ne bi zaznal razlike med vrtilimi hitrostmi koles.. ... verjetno ima tudi senzor pojemka in kak giroskop... verjetno... samo razmišljam... maus 1
maus Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 sm nekje brau, da pri moji ninđi preverja 200 x v sekundi (vrtenje med sprednjim in zadnjim kolesom), se pa res nisem poglabljal v podrobnosti ... k prtisnem ima da dela ... in ko prtisnem ima da uživa pred 4 minutami, Zivnorc pravi: . ... kaj pa bi se zgodilo, če bi hkrati blokiral obe kolesi...in senzor ne bi zaznal razlike med vrtilimi hitrostmi koles.. ... verjetno ima tudi senzor pojemka in kak giroskop... verjetno... samo razmišljam... zanimivo razmišlanje .. a zato so ti lasje pobegnl DAMI34, Bmflar in Zivnorc 3
Borutt Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 BMW R1150RT se je na poligonu dvignil na prednje kolo pri nenadnem in sunkovitem zaviranju. Ni bilo to ravno v stilu kaskaderjev, ampak za važiti je bilo dovolj. Pa še to; zavore se niso pregrevale oziroma popuščale, saj je poligon majhen in je bil krog takoj narejen. maus, Kmet2 in Zivnorc 3
Bmflar Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 6 minutami, maus pravi: zanimivo razmišlanje .. a zato so ti lasje pobegnl Pametna kosa zapušta ludu glavu maus, Zivnorc in Mavti 3
maus Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 1 minuto, Borutt pravi: BMW R1150RT se je na poligonu dvignil na prednje kolo pri nenadnem in sunkovitem zaviranju. Ni bilo to ravno v stilu kaskaderjev, ampak za važiti je bilo dovolj. Pa še to; zavore se niso pregrevale oziroma popuščale, saj je poligon majhen in je bil krog takoj narejen. mi se o motorjih pogovarjamo Bmflar, Zivnorc in DAMI34 3
Borutt Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 Pravkar, maus pravi: mi se o motorjih pogovarjamo Ti boš brez pasulja Zivnorc, DAMI34, maus in 1 other 4
Bmflar Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 14 minutami, Borutt pravi: Ti boš brez pasulja To pa ne bo v redu ... Ninja potrebuje dodatni turbo pogon maus 1
maus Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 25 minutami, Borutt pravi: Ti boš brez pasulja žou mi je ... naum več take izustu lepo vas vabim v Postojno, ker je koristno in poučno .... vsak k bo pasulj dubu, naj da en fižolček na stran in če vas bo velik, bom meu poun krožnik Bmflar 1
Darko3g Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred eno uro, Kmet2 pravi: Ne razumem vprašanja ...kdaj se prvo vrti hitreje kot zadnje,pri zaviranju ,vožnji skakanju ..... Če zaviraš na obe kolesi in se motor postavi na sprednje, se zadnje takoj ustavi. Bmflar in Zivnorc 2
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Darko3g pravi: Pri integralnem zavornem sistemu se sila zaviranja porazdeli na sprednje in zadnje kolo. Pri stopiju, se zadnje kolo dvigne, torej ga že rahla zavorna sila zaustavi. Kako potem ABS primerja hitrost prednjega in zadnjega kolesa? Podobno je, če zaviram na obe zavori. Nimam ABS-a in ne delam stopijev (z VN900 bi ga težko), me pa zanima fizikalno in mehansko ozadje ABS-a. Pri integralnem zavornem sistem je zaradi zaviranja na zadnjo zavoro nemogoče narest tako velik pojemek in prenos teže naprej, da bi stoppija lahko naredil, prav tako ob zaviranju na obe zavori. Teoretično, če bi ti ratalo premagati fiziko, bi ga ob klasičnem ABSu bi lahko naredil. Ob integralnem, kjer ABS preprečuje zdrs tudi zadnjega kolesa pa -od tu naprej predvidevam: bi ti ABS popustil zadnjo zavoro in glede na moment in momentalno blokado ob dvigu bi se moralo kljub prekinitvi zaviranja zadnje kolo vrteti počasneje kot prednje. Logično bi bilo, da bi v tem primeru ABS popustil tudi prednjo zavoro, da se teža prenese nazaj, kolo dobi stik in posledično se spet obe kolesi vrtita enakomerno. Poleg senzorjev je lahko tako napisano tudi kakšno varovalo s pričakovanimi vrednostmi. Imajo pa nekateri sistemi (spet bolj ss varianta od Boscha) tudi senzor pritiska na zadnje kolo, tako da dodatno ugotavlja, ali se zadnje kolo dviguje od podlage ali ne. pred eno uro, Zivnorc pravi: ... senzorji zaznavajo vrtilne hitrosti obeh koles.... in čim se eno ali drugo kol vrti počasneje.... ABS "ventil" popušča tisto zavoro kolesa, ki se počasneje vrti. ...kako, koliko... je pa cela znanost..in tu je tudi poanta, kateri ABS je "boljši" in tu ima vlogo elektronika. Zdaj v enem trenutku (pod določeno minimalno hitrostjo) ABS ne deluje več, ker se potem teoretično vozilo sploh ne bi moglo ustaviti, ker bi popuščal zavoro, dokler se (verjetno počasi) ne bi ustavil. ... zdaj pa mene zanima.. ... kaj pa bi se zgodilo, če bi hkrati blokiral obe kolesi...in senzor ne bi zaznal razlike med vrtilimi hitrostmi koles.. ... verjetno ima tudi senzor pojemka in kak giroskop... verjetno... samo razmišljam... Imaš v ECUju noter tudi varovalne parametre, ki (bi ti morala vsaj v teoriji) glede na tip uporabe in še drugih xy opcij predvidijo kako hitro lahko največ pade hitrost vrtenja kolesa in ti ga vklopi pod to vrednostjo, tudi če ti dejansko kolo še ne zdrsi. Pri SS kjer imaš opcije nastavljanja programa naj bi bila na razlika recimo track in sport tudi v nastavitvi ABSa. Popravljeno Marec 30, 2016. Popravil svobodnaptica01 Zivnorc in Bmflar 2
Kmet2 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 (popravljeno) pred 5 urami, svobodnaptica01 pravi: ABS ne posega v delovanje agregata, za to nima nobene potrebe, vpliva samo na zavore (dual sistem na obe, klasika pač samo spredaj). Sistem proti zdrsu ne posega v zavore, ker zato ponovno nima nobene potrebe, na tapeti je vžig in gorivo. Imajo pa recimo racing elektronike pa določeni serijski top end SS modeli vgrajene giroskope, tako da ti tudi ta prepreči pretirano vožnjo po prednjem in zadnjem kolesu, seveda pa je delovanje nastavljivo s strani voznika. Če ECU ne preračunava hitrosti vrtenja koles, kako potem misliš, da ABS "ve", da pnevmatika drsi, in da mora zmanjšat zavorni učinek, kar je prvotni namen ABS-a? Matematika je namreč enaka, v obeh primerih se prednje kolo začne vrteti počasneje kot zadnja (pri zdrsu zato ker prednje kolo drsi, pri stopiju, ker se zadnje kolo zaradi dviga razbremeni in se zavrti hitreje in posledično, ABS zmanjša zavorni učinek, zaradi katerega a) pnevmatika neha drset, b ) zadnje kolo se začne spuščati nazaj proti podlagi. Kdaj pusti zdrs, in kako "visok" stoppie ti pusti, je pa odvisno od dovršenosti sistema. Pri starejših modelih je vrjetnost, da greš na nos vrjetno večja kot pri modernih, ampak tudi na eni 5 let stari Hondi Hornet bi moral absolutno preprečiti tak polet (če seveda ni še kakšne Xsare v igri ) Malo za branje: https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system_for_motorcycles Ne vem za druge ,toda moj ABS posega Izgleda da imam top SS model http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/novice/ktm-z-novo-generacijo-abs-a/ Popravljeno Marec 30, 2016. Popravil Kmet2 Bmflar 1
sunnygirl Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 8 urami, maus pravi: žou mi je ... naum več take izustu lepo vas vabim v Postojno, ker je koristno in poučno .... vsak k bo pasulj dubu, naj da en fižolček na stran in če vas bo velik, bom meu poun krožnik Jaz ti rade volje odstopim pasulj (ako ga dobim) maus in Kmet2 2
maus Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 pred 13 urami, sunnygirl pravi: Jaz ti rade volje odstopim pasulj (ako ga dobim) baso bi meu not GoBobi in sunnygirl 2
Zivnorc Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: baso bi meu not ...ona tut.. GoBobi, DAMI34, Kor13 in 1 other 4
maus Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 pred 18 minutami, Zivnorc pravi: ...ona tut.. ona nau pasulje .... a nisi prebrau ... tis pomoje šu parkrat čez krmilo, k maš take Bmflar, Zivnorc in GoBobi 3
Kmet2 Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: ona nau pasulje .... a nisi prebrau ... tis pomoje šu parkrat čez krmilo, k maš take On se kar sam meče na tla maus, Bmflar, DAMI34 in 1 other 4
maus Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 (popravljeno) pred 1 minuto, Kmet2 pravi: On se kar sam meče na tla ja sj .. sm mislu napisat, da je šu večkrat čez krmilo hkrati pa uniću si temo Popravljeno Marec 31, 2016. Popravil maus Zivnorc in Bmflar 2
Zivnorc Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 Ob 30.3.2016 at 9:26, maus pravi: js praktično ne morm stopija narest .... še za na zadnjega morm vse isklopt itak komi čez balanco vidm ... kuko da ne... vsakič se ustaviš na Ridah, pa na OMV... pa Viki... pa spet na OMV ...pa spet na Ridah. Praktično narediš 6 stopijev na furo (še en v garaži ).... pa če ne bi čez šipo vidu, bi se pa kr naprej pelu... Bmflar in maus 2
maus Objavljeno Marec 31, 2016 Opozori Objavljeno Marec 31, 2016 pred 10 minutami, Zivnorc pravi: ... kuko da ne... vsakič se ustaviš na Ridah, pa na OMV... pa Viki... pa spet na OMV ...pa spet na Ridah. Praktično narediš 6 stopijev na furo (še en v garaži ).... pa če ne bi čez šipo vidu, bi se pa kr naprej pelu... če komi čez balanco vidm pomeni, da vidim preko, vendar komi .. a štekaš tis tut unćevalec teme sj ni čudn, da ti base plesnijo GoBobi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se