VINDSTAR Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Pozdravljeni, Uspešno sem prodal BMW R65LS 1982 letnik, sicer brezhiben in ohranjen motor vendar trdovraten za vožnjo (mravljinčasti prsti, boleče rame itd) in se odločil za novejšo udobnejšo reč. Delal bom malo kilometrov letno cca. 2000 do 3000 kilometrov in krajše medkrajevne razdalje, tudi mesto občasno. V Sloveniji ni rabljenih R-ov letnikov od npr 2000-2006 z malo kilometri. Vsi imajo od 40 naprej cene pa po 4500€ naprej. Rad bi pač motocikel, da ni vidno zdelan (vzmetenje, sedež, ročice,...). Kar pri motorju nad 40tisoč opazim takoj. Zato se bolj oziram po Italiji in tam pa je trg z motorji večji se najdejo z malo kilometri in tudi cenejši kot pri nas. Na primer R850R 17.000 km letnik 2004 z tremi kovčki (tega sem šel gledat in je res top brez praske) za 3200€. R1150R letnik 2006 24.000km za 4100€ z tremi kovčki, gretjem ročajev itd..tudi ABS je tam kot oprema pogostejša kot pri nas. Torej imam limita nekje max. 4500€ želim si naked-roadstar motor BMW zato prosim za komentar R850R ali R1150R razlike, pomankljivosti, okvare težave, in zakaj eden ali drugi...
MiNa Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) Poiščeš na netu nekaj v tem stilu.... Sicer je pa edina večja razlika med modeloma v kubaturi (različna vrtina, moč motorja in menjalnik), kar se pri BMW-ju ni ravno obneslo "manjši" motorji se nekako izgubijo ob "večjih" bratih. Če si pristaš izreka "Bigger is Better", potem 1150, v nasprotnem patudi 850 povsem zadovolji "potrebe" po prijetnem uživanju z vetrom v laseh. Prazaprav ne bo šlo ker rabiš čelado... Uživaj z novim motorjem. Popravljeno April 23, 2016. Popravil MiNa
Borutt Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 35 minutami, VINDSTAR pravi: Pozdravljeni, Uspešno sem prodal BMW R65LS 1982 letnik, sicer brezhiben in ohranjen motor vendar trdovraten za vožnjo (mravljinčasti prsti, boleče rame itd) in se odločil za novejšo udobnejšo reč. Delal bom malo kilometrov letno cca. 2000 do 3000 kilometrov in krajše medkrajevne razdalje, tudi mesto občasno. V Sloveniji ni rabljenih R-ov letnikov od npr 2000-2006 z malo kilometri. Vsi imajo od 40 naprej cene pa po 4500€ naprej. Rad bi pač motocikel, da ni vidno zdelan (vzmetenje, sedež, ročice,...). Kar pri motorju nad 40tisoč opazim takoj. Zato se bolj oziram po Italiji in tam pa je trg z motorji večji se najdejo z malo kilometri in tudi cenejši kot pri nas. Na primer R850R 17.000 km letnik 2004 z tremi kovčki (tega sem šel gledat in je res top brez praske) za 3200€. R1150R letnik 2006 24.000km za 4100€ z tremi kovčki, gretjem ročajev itd..tudi ABS je tam kot oprema pogostejša kot pri nas. Torej imam limita nekje max. 4500€ želim si naked-roadstar motor BMW zato prosim za komentar R850R ali R1150R razlike, pomankljivosti, okvare težave, in zakaj eden ali drugi... Imam izkušnje z obema kubaturama, vendar v modelu RT. Mogoče ti bo pomagalo; manjši je resnično manjši oziroma ima sedež nižje, čeprav sta na oko enako velika in sedeža enako visoka, ima pet prestav, ožje krmilo, šibkejši agregat z manj navora. Močnejši lepše pelje, ker je krepkejši skozi celotno območje vrtljajev, širše krmilo veliko lepše sede v roke, meni je bolj všeč, ker je nekoliko višji, šest prestav je pa tudi plus. thumper in MiNa 2
motolover Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 2 hours ago, VINDSTAR said: Kar pri motorju nad 40tisoč opazim takoj. Zato se bolj oziram po Italiji in tam pa je trg z motorji večji se najdejo z malo kilometri in tudi cenejši kot pri nas. Na primer R850R 17.000 km letnik 2004 z tremi kovčki (tega sem šel gledat in je res top brez praske) za 3200€. R1150R letnik 2006 24.000km za 4100€ z tremi kovčki, gretjem ročajev itd.. Nad 40.000km se motorju še nič ne vidi. Mogoče, če ima 40k na 80k podlage in veliko let parkiranega na soncu in voženega po soli. Te kilometrine, ki jih pri nekaterih italijanskih motorjih omenjaš so neverjetno nizke. 17k v dvanajstih sezonah za motor, ki nek ljubiteljski model. Dokler kupci pritiskajo na nizke kilometrine in preurejanje števcev ni sankcionirano in preganjano, bodo prodajalci to počeli. Samo nami: mogoče poglej tudi model K75, ta bi znal biti bolj ljubiteljski in po istih cenah, ki si jih želiš.
VINDSTAR Objavljeno April 25, 2016 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2016 Pozdravljeni, Hvala za razmišlanja, res je malo čudno glede kilometrov na takšne letnike, sicer tudi sam običajno realno delam takšne kilometre. Imam naprimer še en motor letnik 1994 ko sem ga kupil 2006 leta je imel sigurnih 9000 kilometrov, vsako leto ga registriram pa ima danes 16000 in nekaj. Pač eni se manj vozimo, imamo pa radi motor doma in naredimo tu pa tam kakšno furo. Drugače pa bom res verjetno gledal R1150R in naj ima ABS saj ni velikih razlik. Me je pa res strah da kupim motor z lažnimi kilometri. Hvala, lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se