Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Kot, kaže se moram preselit z mojim vprašanjem ... (prvi post, prva napaka....se bom poboljšal)

Lepo pozdravljeni !

Končno sem postal lastnik, plastične kartice....pri kateri obmolknejo tudi možiclji z modro kapico.

Pred tem sem se dolga leta vozil na ´´šverc´´ po domači vasi, vsake toliko časa sem stisnil pirhe in plin, da me je odneslo malo čez meja domače vasi.

In ko se tolikokrat pelješ po isti poti, da bi rossija prehitel z zavezanimi očmi, čutiš neizmerno željo, da bi se zapeljal po še neznani poti, mimo neznanih modrih možicljev...mimo neznanega drevesa( brez tiste grče na višini 0.5 m, od 484m nadmorske višine...kjer je vse do grče 3cm debela plast temnozelenega mahu).....

Skratka....ker bom nabavil prvi motor.........( PUJSKA sem napital, do NETO teže 2.500€ ,....3.000€ če ga pustim še nekaj dni)...

In glede na mojega siromašnega pujska, sem se odločil da bo prvi konjiček.. italjanski konj --- PEGASO --- iz hleva aprilia.

Saj se mi zdi, da bi glede na ceno dobil največ...(letnik-kilometrina).

Tudi, če se mu zgodi da mu odpade kakšna podkev (((kot radi pravijo za italjanske konje))), bom to vzel v zakup.

In sedaj me zanima...ali morda kdo od vas prodaja kakšnega Pegasota ali če ve za kakšnega. Ali če poznate koga, ki ve da ima kolega od njegovega kolega, enga kolega ki ima FUL OHRANJEN MOTOR za majhen denar.

Ali karkoli podobnega Pegaso-tu za odlično ceno v sorazmerju z kvaliteto!

Hvala za informacije !

Ajde srečno

V.I.D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VID; po mojem bi blo bolše,če bi vprašal v tej temi: http://www.motosvet..../page__st__2700

Kot, kaže se moram preselit z mojim vprašanjem ... (prvi post, prva napaka....se bom poboljšal)

Lepo pozdravljeni !

Končno sem postal lastnik, plastične kartice....pri kateri obmolknejo tudi možiclji z modro kapico.

Pred tem sem se dolga leta vozil na ´´šverc´´ po domači vasi, vsake toliko časa sem stisnil pirhe in plin, da me je odneslo malo čez meja domače vasi.

In ko se tolikokrat pelješ po isti poti, da bi rossija prehitel z zavezanimi očmi, čutiš neizmerno željo, da bi se zapeljal po še neznani poti, mimo neznanih modrih možicljev...mimo neznanega drevesa( brez tiste grče na višini 0.5 m, od 484m nadmorske višine...kjer je vse do grče 3cm debela plast temnozelenega mahu).....

Skratka....ker bom nabavil prvi motor.........( PUJSKA sem napital, do NETO teže 2.500€ ,....3.000€ če ga pustim še nekaj dni)...

In glede na mojega siromašnega pujska, sem se odločil da bo prvi konjiček.. italjanski konj --- PEGASO --- iz hleva aprilia.

Saj se mi zdi, da bi glede na ceno dobil največ...(letnik-kilometrina).

Tudi, če se mu zgodi da mu odpade kakšna podkev (((kot radi pravijo za italjanske konje))), bom to vzel v zakup.

In sedaj me zanima...ali morda kdo od vas prodaja kakšnega Pegasota ali če ve za kakšnega. Ali če poznate koga, ki ve da ima kolega od njegovega kolega, enga kolega ki ima FUL OHRANJEN MOTOR za majhen denar.

Ali karkoli podobnega Pegaso-tu za odlično ceno v sorazmerju z kvaliteto!

Hvala za informacije !

Ajde srečno

V.I.D.

Popravljeno . Popravil halls
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In glede na mojega siromašnega pujska, sem se odločil da bo prvi konjiček.. italjanski konj --- PEGASO --- iz hleva aprilia.

Odsvetujem nakup pegasota. Sem imel dva pegasota cube, letnika 1998, pa je bolj križ s temi motorji, če se pa sam čisto nič ne spoznaš na šraufanje bo pa pujsek ekstra tanko piskal :D

za 3 jurje dobiš yamaho xtr 660, ki dela, za 3500 pa že lepega suzukija v-stroma 650, ki pa dejansko še zgleda kot pravi motor in je celo zelo posrečen dvokolesnik :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Legenda: Najlepša hvala za nasvet.....vendar odločitev je padla.

Sem prebral, kar nekaj forumov, tudi v nerazumljivih jezikih :grim .....in ugotovitve so bile sledeče. Težave so se pojavljale predvsem pri starejših letnikih...(kot so težave s tesnili na glavi, štarterjem, itd..itd.. :closedeyes: Potem pri prvem modelu z EV so bile še manjše težave....potem pri novejših pa teh težav ni več. Težave so samo še v mejah "normale".

Ker oba prihajava izpod Kamniških planin, menda ja veš, da ga ni junaka v Kamniku, ki ne zna šraufati :book::OK: ...

Odločil sem se, da bom pujska stiskal za vrat toliko časa, dokler mi ne izroči denarja za letnik 2009

Bom pa sporočil,...ko dobim motor...če bo sreča bom postal lastnik čez 9 sonc. :kva2:

Kajti.....bmw-ji so predragi, varadero so mokre sanje, hondice iz japanske so v letih ali pa imajo lepo št. km......zato sem se odločil za pegaso-ta, če me bo pa zajebaval ga pa odpeljem v kamniško bistrico.....

Popravljeno . Popravil V-I-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj isto, le malo dodelav je bilo na aprilji, vsi servisni deli so isti oziroma podobni :)...

Meni sluzi ze 10kkm brez problema, le sem ter tja je treba vijake malo pogledati ce so vsi na mestu :)

V.I.D, ce hoces od blizu videti kako izgleda strada se lahko dobimo, sam sem iz blizine kamniskih planin :) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločil sem se, da bom pujska stiskal za vrat toliko časa, dokler mi ne izroči denarja za letnik 2009

aha ti misliš "tanovega" pardon, za tega je pa čist druga zgodba :) To je pa lušten motorček, še s strado sem mal flirtal in skoraj kupil pa pol nisem.

Dober nakup ti želim, pa tudi marsikaj ugodnega se najde, ampak jih pa ni neki na pretek, napram kaki yamahi xtr 660 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Moj prvi...Rogov avtomatik, še na pedala. (bicikel za lene)

Moj drugi...BT 50. Trikrat resno prevrnjen.

Tretja...JAWA 350 TS. Enkrat skoraj prevrnjena. Prodana, ker sem prevečkrat plačal "modrim"...takrat so bili še miličniki.

.

.

.

...in potem 23 let nič, nakar sem šel letos narediti izpit, kar tako, "iz lepega". In nato problem...kaj, kako, koliko. V bistvu je to prvi "resen" motocikel in prvič z njim legalno na cesto. Forume sem se naučil na pamet, na koncu vedel manj, kot prej. Seveda, vsak hvali svoje; večinoma pa je neka usmeritev "nekaj poceni, da lahko mečeš po tleh" in "ne več, kot 600 kubikov". V avtošoli sem vozil Hornetko in bil z njo kajpak zadovoljen...kaj pa drugega, to je bil najboljši motor, katerega sem do tedaj vozil. Nato sem se imel priliko usesti na "SS" ali "RR"...pa ne bi zdaj o znamki, saj nima veze...po parminutnem tiščanju (pa ne plina, pač pa...no...mednožja) me je minilo; oblika gor ali dol, 20 let sem pa že davno dopolnil...dvakrat.

In potem sem našel Bandita. Oooo, malora, kako se to lepo sedi, pa še piha manj, kot na Hornetki. Samo...kaj, ko je "prevelik", preveč kubikov glede na nasvete. Premamil me je, priznam. Kubike in moč umirjam "z glavo", kolikor se da; preberem in pregledam vse YT filmčke o nesrečah, da me ne bi "potegnilo". In zaenkrat gre, zelo dobro se imava. Uživam kot petelin na gnoju in mislim, da je to pravi "point"...povezati se z motociklom in uživati v vožnji, pri tem pa ne ovirati ali motiti drugih udeležencev.

Torej, če se kdaj srečamo...tisti z Banditom, ki je skozi kakšne ride prej peš, kot z motorjem, sem najbrž jaz...ampak usta imam pa okroginokrog glave od veselja...in enako želim vsem vam, ne glede na to, kaj imate med nogami ali pod ritjo :)

M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvic videl: groza. kaksna krava! pa to ni za vozit.

drugic videl: pa kaj bom s tem?

tretjic videl in peljal. yep, that´s it. kupil in odpeljal. (hebiga, noben ne rata mlajsi z leti)

trenutno je pravi. glede na zahteve voznika in lastnosti vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ravno "pravega" še nimam, čeprav sem blizu. Yamaha TDM je lep, praktičen, udoben...vendar mu malo manjka v vseh pogledih.

Gledam malo večje enduro motorje...Suzuki V-Strom, Varadero, Super Tenere...BMW GS, nekaj iz te kategorije.

Na motorjih sem več ali manj že skoraj od otroštva, najprej očetov tribrzinc, potem avtomatik (Tomos), skoraj vsi Tomosi, potem nekaj cross motorjev.

Prvi večji cestni motor je bila Yamaha Tenere s katero sem bil zelo zadovoljen, v treh letih prevozil 30.000 km, potem sem jo prodal, ker je imela že nad 90.000 km. Čeprav je imela le okrog 40 KM je bila povprečna potovalna hitrost blizu sedanji TDM-ki....tam okrog 130 km?h, tudi do 160 je šla brez problema...to na regionalnih cestah ne avtocestah.

Po par letih sem imel priložnost eno sezono voziti Kawasaki Z 750...kar hiter ampak preveč neudoben za daljšo vožnjo. Za njim sem vozil Hondo CBF, "zlato povprečje"

Če bom še menjal bo to odoben potovalni enduro z več moči od TDM....večina ponavadi pristane pri BMW GS...bomo videli, raje bi kaj cenejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ravno "pravega" še nimam

Gledam malo večje enduro motorje...Suzuki V-Strom, Varadero, Super Tenere...BMW GS

Če bom še menjal bo to odoben potovalni enduro z več moči od TDM....večina ponavadi pristane pri BMW GS...bomo videli, raje bi kaj cenejšega.

Mal gnarja - mal MUZIKE ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal gnarja - mal MUZIKE ! !

Ne vem, če v tem primeru to drži. Stara Tenerejka je bila zame kot ulita, položaj na motorju me je vsakič navdajal z veseljem. Tudi pomanjkanje moči bi lahko spregledal, če enostavno ne bi bila prestara. TDM-ki manjka širše in višje krmilo, malo višji sedež in težji motor ter daljše vzmetenje. Pri BMW me motijo "štrleči" cilindri, vizualno motor ni lep. Lep se mi zdi npr., Triumph Explorer, V-Strom, dobra je verjetno tudi nova Yamaha super Tenere...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bom še menjal bo to odoben potovalni enduro z več moči od TDM....večina ponavadi pristane pri BMW GS...bomo videli, raje bi kaj cenejšega.

Zanimivo, moja po pa vodi v obratno smer, od TDMke (ki je sicer odlična) pogledujem za manjšimi, športnejšimi (vendar ne SS). Žal neuspešno, ker sem prevelik :\

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri BMW me motijo "štrleči" cilindri, vizualno motor ni lep. Lep se mi zdi npr., Triumph Explorer, V-Strom, dobra je verjetno tudi nova Yamaha super Tenere...

Kupi brez "štrlečih" cilindrov npr: F-a,K-aja ali SS ! !

Lepota je prehodnega značaja ! Ni vse zlato kar se sveti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za višje voznike so športni motorji res neudobni, ampak s potovalnimi bi kar šlo po moje, komur so všeč bolj cestni motorji.

Sicer pa športniki tako niso namenjeni daljšim vožnjam. Poznam nekoga, ki je visok kar nekaj nad 190 pa se je par let vozil z športnim, se mi zdi da R1. Izgledalo je bolj, kot, da sedi na eni igrački ampak je šlo od bifeja do bifeja. Npr., Honda CBF je zelo podobna TDM-ki glede položaja na motorju in če je TDM uredu bi šlo tudi s to Hondo ali podobnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvic videl: groza. kaksna krava! pa to ni za vozit.

drugic videl: pa kaj bom s tem?

tretjic videl in peljal. yep, that´s it. kupil in odpeljal. (hebiga, noben ne rata mlajsi z leti)

trenutno je pravi. glede na zahteve voznika in lastnosti vozila.

prehitro bil evforicen.

KO & CE dela je pravi. drugace kot vsaka druga kolarnca. mogoce se slabsa gelde na odnose bmw-templjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj prej lep pozdrav, na zadnje sem bil na forumu per 6 leti in takrat še debatiral o skuterjih. Torej ujel sem se v "spiralo", začel z tem da bi mogoče en boljši 125 (npr xtx 125), potem sem se spomnil da je 125 malo prešvoh, nato iskal 250kubične in ugotovil da za ceno 250 kubičnega dobim že npr ER-5 al pa malega bandita. Najbolj ušeč mi je Suziku TU250X iščem pa motor ki bi bil izedno poceni za vzdrževat in z majhno porabo.

Nekaj takega kar zjutraj vžegeš se pelješ 10km in popoldan domov in vsake par mescev morda razdaljo 80km, takod a obljše da nima nek dolg čas ogrevanja in majhno porabo.

Do sedaj sem imel v mislih: xtx125, sachs x road, zzr250,(pa vsi 250 kitajci vmes ) in potem ugotovil da za dobrega jurja kolkor stane to pride že er-5 ali CB 500...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj prej lep pozdrav, na zadnje sem bil na forumu per 6 leti in takrat še debatiral o skuterjih. Torej ujel sem se v "spiralo", začel z tem da bi mogoče en boljši 125 (npr xtx 125), potem sem se spomnil da je 125 malo prešvoh, nato iskal 250kubične in ugotovil da za ceno 250 kubičnega dobim že npr ER-5 al pa malega bandita. Najbolj ušeč mi je Suziku TU250X iščem pa motor ki bi bil izedno poceni za vzdrževat in z majhno porabo.

Nekaj takega kar zjutraj vžegeš se pelješ 10km in popoldan domov in vsake par mescev morda razdaljo 80km, takod a obljše da nima nek dolg čas ogrevanja in majhno porabo.

Do sedaj sem imel v mislih: xtx125, sachs x road, zzr250,(pa vsi 250 kitajci vmes ) in potem ugotovil da za dobrega jurja kolkor stane to pride že er-5 ali CB 500...

LP

Sam stran od kitajcev, ker drugač boš hitro začel pisati v temi sam svoj mehanik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem samo malo onudbe je v rangu 250cc rabljenih zadev, 2011 in 2012 ko je prišla nova CB 250 in isuzuma al kaj je že.. in podobno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem samo malo onudbe je v rangu 250cc rabljenih zadev, 2011 in 2012 ko je prišla nova CB 250 in isuzuma al kaj je že.. in podobno...

Raje kupi kakšno leto starejšega japonca al pa italijana, sam kitajca ne, vsi vgrajeni meteriali so šrot, delov ni, motorji, če se temu lahko tako reče so k...c od k...ca.

Pa na ridah ne boš smel na klopcah sedet, če boš pršu s kitajcem, še mene kumi tja spustijo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem samo malo onudbe je v rangu 250cc rabljenih zadev, 2011 in 2012 ko je prišla nova CB 250 in isuzuma al kaj je že.. in podobno...

kupi si kot rečeno japonca pa z nekje vsaj 500ccm poraba ne bo nič večja samo priganjat ga ni treba v obrate. kitajčki pa so narjeni bolj za gledat kot za vozit razen če imaš šravfanje za hobi ampak pri delih si mojster če jih dobiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšna lepa CB500 ali CB450 bi bil idealen motorček za to kar rabiš, mogoče tud Suzuki GN250 oz. TU250, mogoče Yamaha YBR250

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tudi GN250 sem gledal vendar ne izgleda prav, upam da bo do pozimi kakšen tux 250 naprodaj po razumni ceni (že kakšne 2 mesca ni nobenega videt), edino kar me bega da sta 2 verziji 4cilindri ali 2 (model z 2 izpušnima cevema ali samo 1). Mali so bom prebral temo o ER-5 sicer se mi je zdel nazadnje ko sem ga vozil kanta, čeprav možno da zato ker tisti ki sem ga vozil ni bil dobro popravljen po padcu, vendar je dokaj trpežen in baje poceni za vzdrževat. (samo tema je dolga 115 strani)

Drugače pa mi je tux 250 ušeč kr ma tisti stari angleški izgled:

65406921.jpg

in en malce predelan:

http://postimage.org/image/8npo95umz/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Si zapisal:....... iščem pa motor ki bi bil izedno poceni za vzdrževat in z majhno porabo.

Nekaj takega kar zjutraj vžegeš se pelješ 10km in popoldan domov in vsake par mescev morda razdaljo 80km, takod a obljše da nima nek dolg čas ogrevanja in majhno porabo.

Ker zaradi nakupa novega motorja prodajam našega KLE 500, l. 99, prevoženih 14 400km, ti predlagam nekaj v tem stilu....Ni vzdrževanja, poraba pod 5l/100km, udobna vožnja....Kupljen od prijatelja nekaj let nazaj , ki ga je imel garaži pod ponjavo in z 7500km.Drugo polovico sem naredil sam v dveh letih brez najmanjših problemov.Slabosti nima, če niso merila previsoko postavljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!