gregorjanc Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 Ma kaka velikost, jest s svojimi 186cm prav uživam na Monstru M600, tud če se peleva z drago in mi je vseen če res zgledam kot krpan na kobilici. Sva pa skup z drago naredla tud po 500Km naenkrat pa nisem nič jamral. Sem pa poštudiral, da mi pri sami vožnji bolj odgovarjajo potovalni škornji na skor špico, da preveč pri ovinkih ne praskam po tleh ter obenem lažje dostopam šaltengi ter bremzi. No seveda brez visokega ledvičnega pasa tudi ne gre, da imam hrbtenico bolj zravnano. Sej v končni fazi bom mel pa mogoč enkrat denar za novo Multistrado katera zelo odgovarja moji velikosti .
TakeALookAround Objavljeno Januar 31, 2013 Opozori Objavljeno Januar 31, 2013 Hehe, pa to ste res vsi Ducatisti isti...Enkat Ducati, zmer samo Ducati. :grrr gregorjanc 1
nsignific Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 (popravljeno) med 186 in 191 je za par stopinj razlike v upogibu kolena - upoštevajoč "in-seam" razdalje (od jajc do pet) v istem razmerju (pa je redko). Tako da ni ravno primerljivo, čeprav vem, da si rad govoriš da si velik ? hec. Kolega je tudi 186 in paše na prav vsak motor, izgleda je to nek ideal višine v motorizmu. Jaz imam še od fitnesa malo premočne noge in ne morem biti tak gimnastičar na motorju... Ampak delam na tem! Popravljeno Februar 1, 2013. Popravil nsignific
nsignific Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 Ilustracija iste višine, a različnega in-seama :
cikadina Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 in koliko to znese v številkah? čisti babji firbec
vandrovec Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 Pri meni to znese 91 cm pri višini 185, imam tudi daljše noge, se pa nimam za velikana. Ampak TDM je že premajhen. Ko dam noge na tla, sta obe nogi s petami na tleh. Saj je "igračka", ampak pri daljših turah si želiš v vseh smereh "razkomotiti" in ta motor mi tega ne dopušča. Dva, ki ju poznam in imata TDM, nimata 180 v višino in jima je motor pravi. Ne vem zakaj višji motoristi iščete nakeda, ker ti so vsi tam nekje v oddaljenosti sedeža od tal, poglejte po enduro motorjih, ti so višji, večji. Zame je ravno pravšnja višina sedeža tam nekje nad 85 cm, kot je bil prejšnji model Tenere. Tudi sedež je raven in se lahko po njem premikaš, pa med vožnjo z lahkoto vstaneš in pretegneš noge...
TakeALookAround Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Kaj pa, da bi sedez predelal, pa naredu malce visjega? Mogoce bi blo pa kul.
vandrovec Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Kaj pa, da bi sedez predelal, pa naredu malce visjega? Mogoce bi blo pa kul. Ne, ker v tem ne vidim smisla. Zame je med motorji kategorija enduro zakon, vožnja v povprečju ni počasnejša je pa veliko bolj udobna in lahko se pelješ tudi po makadamu, oz., kjerkoli. TDM je prej cestna kot enduro, edino motor se mi zdi dober. Moral bi zamenjati vse, od vzmetenja, krmila, koles, gum, okvirja... Relativno dobro sem se peljal tudi na Hondi CBF 1000 ampak le na krajše ture. Naslednji bo enduro in nič drugega.
cikadina Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 Kaj pa, da bi sedez predelal, pa naredu malce visjega? Mogoce bi blo pa kul. ni samo problem višina sedeža kot to da pridejo kolena preveč naprej v tank, torej bi moral poleg višanja sedeža še premikati pozicijo stopalk.
TakeALookAround Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 Hja, vsak po svoje....Sam nimam problemov na TDMki, bi pa z veseljem sedel na visjem motorju, ker mi je fajn obcutek.
nsignific Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 (popravljeno) Pri meni to znese 91 cm pri višini 185, imam tudi daljše noge, se pa nimam za velikana. Ampak TDM je že premajhen. Ko dam noge na tla, sta obe nogi s petami na tleh. Saj je "igračka", ampak pri daljših turah si želiš v vseh smereh "razkomotiti" in ta motor mi tega ne dopušča. Dva, ki ju poznam in imata TDM, nimata 180 v višino in jima je motor pravi. Ne vem zakaj višji motoristi iščete nakeda, ker ti so vsi tam nekje v oddaljenosti sedeža od tal, poglejte po enduro motorjih, ti so višji, večji. Zame je ravno pravšnja višina sedeža tam nekje nad 85 cm, kot je bil prejšnji model Tenere. Tudi sedež je raven in se lahko po njem premikaš, pa med vožnjo z lahkoto vstaneš in pretegneš noge... Ker so endure GRDE. Zakaj bi pa za nas bili samo grdi motorji (vem, da je stvar okusa, pa tudi niso mi vsi grdi)? Nasploh mi ni všeč to, da manjša kubatura avtomatično pomeni ergonomijo za liliputance. Oh, saj lahko dobim nakeda 1300+ ccm, ampak se počutim prikrajšanega za cel kup modelov. Sam imam 91,4 cm inseam pri 191 višine in mi TDM ni premajhen, vem pa da je dosti enduro motorjev ki so bolj udobni, a nenormalno kravji kar se tiče voznih lastnosti. Mislim, saj ne gre za stvar zivljenja ali smrti, u bistvu se ZELO malo oz nič ne sekiram zaradi tega (the big picture), ampak je pa nekaj. Popravljeno Februar 4, 2013. Popravil nsignific
sesir Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 sprobal ali imel preko 100 različnih-na vakemu bi lohk blo kej boljš
pik1 Objavljeno Februar 26, 2013 Opozori Objavljeno Februar 26, 2013 sprobal ali imel preko 100 različnih-na vakemu bi lohk blo kej boljš .... stari, mal preračunavam .... ... pa vidm, da ti nisi glih tanajmlajš tle gor ....
S-trMa Objavljeno Marec 10, 2013 Opozori Objavljeno Marec 10, 2013 Samo jokcanje skos. Enemu je premajhen, drugemu prevelik. Pač, če si majhen, se prilagodi in kupi en nejked al pa čoperja, če pa si velikan pa se prilagodi in si kupi goldwing al pa kakšno kravo pa bo zadeva rešena. Marsikomu je tut všeč košarka, pa pri 161cm ne rine v NBA jokcat da je premajhen. Eden pri 205cm pa tut ne gre, kajs vem, gimnastiko trenirat. Ziher pa oba ne bosta mogla vozit isti motor. Đizs. Najbolš da nardimo peticijo in pišemo japončkom da naj nardijo vsak motor v S, M, L in XL. Tle mate eno stran, kjer lahk približno vidite, kakšne velikosti je motor: http://cycle-ergo.com/ V options mate metre na izbiro. Izbereš višino, notranjo dolžino noge in dobiš par podatkov, vključno z upogibom kolena. Sej je ziher že blo, mogoče celo v tej temi. yan 1
pik1 Objavljeno Marec 10, 2013 Opozori Objavljeno Marec 10, 2013 Samo jokcanje skos. Enemu je premajhen, drugemu prevelik. Pač, če si majhen, se prilagodi in kupi en nejked al pa čoperja, če pa si velikan pa se prilagodi in si kupi goldwing al pa kakšno kravo pa bo zadeva rešena. Marsikomu je tut všeč košarka, pa pri 161cm ne rine v NBA jokcat da je premajhen. Eden pri 205cm pa tut ne gre, kajs vem, gimnastiko trenirat. Ziher pa oba ne bosta mogla vozit isti motor. Đizs. Najbolš da nardimo peticijo in pišemo japončkom da naj nardijo vsak motor v S, M, L in XL. Tle mate eno stran, kjer lahk približno vidite, kakšne velikosti je motor: http://cycle-ergo.com/ V options mate metre na izbiro. Izbereš višino, notranjo dolžino noge in dobiš par podatkov, vključno z upogibom kolena. Sej je ziher že blo, mogoče celo v tej temi. .... stari, se bojim da tukile v "options" manjka še en pomemben parameter ....., do kolk dnarja se loh stegneš .... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 10, 2013 Opozori Objavljeno Marec 10, 2013 Kako sem ga izbral,vsedu sem se na njega,se zapeljal in takoj sm vedu to je to.... :grim Ker so endure GRDE. Zakaj bi pa za nas bili samo grdi motorji (vem, da je stvar okusa, pa tudi niso mi vsi grdi)? Nasploh mi ni všeč to, da manjša kubatura avtomatično pomeni ergonomijo za liliputance. Oh, saj lahko dobim nakeda 1300+ ccm, ampak se počutim prikrajšanega za cel kup modelov. Sam imam 91,4 cm inseam pri 191 višine in mi TDM ni premajhen, vem pa da je dosti enduro motorjev ki so bolj udobni, a nenormalno kravji kar se tiče voznih lastnosti. Mislim, saj ne gre za stvar zivljenja ali smrti, u bistvu se ZELO malo oz nič ne sekiram zaradi tega (the big picture), ampak je pa nekaj. A mi prosim poveš ,ker sm drgač fuul firbčen,kater motor(endura) je nenormalno kravji,kar se tiče voznih lastnosti napram TDM,res sem firbčen in to zato ker sem vozil TDM in vozim KTM990,GSA,sem vozil Super tenere 1200,tiger Explorerja pa še kakšno kravo in prav vsi ki sem jih naštel pa še kakšen zraven je vsaj 2 razreda boljši v ciklistiki,vzmetenju...itd...kot TDM,pa prosim ne me popljuvat spet bmflar,ker to ni res,govorim iz prakse oz. vsaj jaz sem te motorje tako doživel...... Sam tud nisem glih pri najmanjših z svojimi 187 cm in 105kg ampak mi je od vseh naštetih motorjih TDM najslabša izbira,pa brez zamere. Lahko povem pa tudi drugače.....TDM cenovno nudi dovolj in za ta denar dobiš veliko motorja :yes: No vseeno sem firbčen in upam na odgovor katere endure si vozil,ki imajo napram TDM nenormalno kravje vozne lastnosti?
nsignific Objavljeno Marec 22, 2013 Opozori Objavljeno Marec 22, 2013 Kako sem ga izbral,vsedu sem se na njega,se zapeljal in takoj sm vedu to je to.... :grim A mi prosim poveš ,ker sm drgač fuul firbčen,kater motor(endura) je nenormalno kravji,kar se tiče voznih lastnosti napram TDM,res sem firbčen in to zato ker sem vozil TDM in vozim KTM990,GSA,sem vozil Super tenere 1200,tiger Explorerja pa še kakšno kravo in prav vsi ki sem jih naštel pa še kakšen zraven je vsaj 2 razreda boljši v ciklistiki,vzmetenju...itd...kot TDM,pa prosim ne me popljuvat spet bmflar,ker to ni res,govorim iz prakse oz. vsaj jaz sem te motorje tako doživel...... Sam tud nisem glih pri najmanjših z svojimi 187 cm in 105kg ampak mi je od vseh naštetih motorjih TDM najslabša izbira,pa brez zamere. Lahko povem pa tudi drugače.....TDM cenovno nudi dovolj in za ta denar dobiš veliko motorja :yes: No vseeno sem firbčen in upam na odgovor katere endure si vozil,ki imajo napram TDM nenormalno kravje vozne lastnosti? V mislih sem mel bolj direktne konkurentne (kar pomeni tudi cenovno) kot so V-strom, Varadero, morda Caponorde (vse rabljeno). Nekako se mora tako primerjati, ne pa med cenovnimi razredi. Meni se to zdi samoumevno. Verjetno je pa odvisno tudi od voznika. Mimogrede, popolnoma si spregledal ZELO pomemben detajl mojega posta; rekel sem endure, ki so BOLJ UDOBNE kot TDM. Pa še nekaj, od vseh motorjev, ki si jih naštel, osebno kot motorist ne vidim nobene lastnosti, ki bi jo potreboval. Nasploh osebno ne razumem koncepta nabave motorja zgolj za prevažanje.
Kmet2 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 V mislih sem mel bolj direktne konkurentne (kar pomeni tudi cenovno) kot so V-strom, Varadero, morda Caponorde (vse rabljeno). Nekako se mora tako primerjati, ne pa med cenovnimi razredi. Meni se to zdi samoumevno. Verjetno je pa odvisno tudi od voznika. Mimogrede, popolnoma si spregledal ZELO pomemben detajl mojega posta; rekel sem endure, ki so BOLJ UDOBNE kot TDM. Pa še nekaj, od vseh motorjev, ki si jih naštel, osebno kot motorist ne vidim nobene lastnosti, ki bi jo potreboval. Nasploh osebno ne razumem koncepta nabave motorja zgolj za prevažanje. Po mojem mnenju nas je kar ene 90% ,ki imamo motor za prevažanje se pravi za užitek in sprostitev,seveda se ga lahko pa namensko uporablja tud v kakšne službene razmere....so me poučili v eni temi,da lohk z mojim tud orješ pa baliraš ,kosiš.... . umetnica51, jami65, igorkr in 2 others 5
gift Objavljeno April 4, 2013 Opozori Objavljeno April 4, 2013 V mislih sem mel bolj direktne konkurentne (kar pomeni tudi cenovno) kot so V-strom, Varadero, morda Caponorde (vse rabljeno). Nekako se mora tako primerjati, ne pa med cenovnimi razredi. Meni se to zdi samoumevno. Ti si ci celi direktni konkurent Primerjaš jabolka in hruške heheh
RHonda Objavljeno April 8, 2013 Opozori Objavljeno April 8, 2013 Motorji, nostalgija, spreminjanje časov Nekje se spomnim, mogoče leta 90, 91 ko sem se peljal par metrov z ''štirko'', ki jo je imel en delavec, ko so delali RTV oddajnik. Od tega otroštva se spomnim še vožnje na mz na zadnjem sedežu, ko se mi je obrnila čelada na glavi;) Pri 12 letih mi je stric podaril starega apn-4, ki mi je čez par mescov ''zaribal''. Potem sem težko čakal do 7.razreda, ko smo kupili nov apn-6, ki sem ga mel do 19.leta, vmes predeloval in imel tudi že avto. Takrat sem iz prihrankov (+tega nisem šel na maturantski izlet, ker sem imel raje motorje) in nekaj denarja staršev za maturo- kupil aprilio 125, letnik 95. Je šlo kar fajn, sem jo pa tudi dosti šraufal. Nazadnje mi je zaribala in sem jo prodal. Ko sem dopolnil 21 let in dobil neomejen izpit sem šel probat gsx-r 750 in zx-6r in se odločil za tega, ker je bil novejši, bolj ohranjen in imel precej dodatne opreme. Služila mi je brez problemov, bil sem na Grobniku, v Avstriji (Golica) in po celi državi. 1.9.2007 pa sem naredil totalko in komaj nekaj iztržil za razbitino. Ker nisem zdržal sem takoj pozimi kupil zxr-750r, za kaj boljšega ni bilo proračuna. Sredi Ljubljane mi je pokadil iz mašine, nato pa s tem motorjem ni bilo sreče. Zamenjal sem agregat z enim od zx-7r- v bistvu sem postal lastnik cele ''sedmice''-razbite, katere dele je potem mehanik vzel v račun. S to mašino ni tolk letelo. Nazadnje je motor zaribal na poti iz Rakitne. Ker spet nisem zdržal sredi poletja brez motorja sem nahitro kupil staro hondo vfr-400, ki mi je kmalu spustila dim na enem motozboru :/ Mladost in norost. Potem sem prodal tistega zxr-ja in počasi obnavljal hondo, kupil drug agregat (iz Anglije), en oklep izdelal kar sam...Delala po tistem je kot ura, ko sem uštimal avspuh je tud letela nekje 220. Potem spet problemi (ne z motorjem), drug avto, recesija...to imamo zdej. Moram si uredit dohodek in stanovanje, stara honda ni nič vredna, sam za vozit. Sanjam pa včasih sanje o ninjah (9, 12), yzf1000 in kaj podobnega, skratka spet malo resnejši in ne preveč majhen motor po dimenzijah... Kras 1
S-trMa Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 stric podaril starega apn-4, ki mi je čez par mescov ''zaribal''. kupil aprilio 125, letnik 95. Nazadnje mi je zaribala kupil zxr-750r, za kaj boljšega ni bilo proračuna. Sredi Ljubljane mi je pokadil iz mašine zamenjal sem agregat z enim od zx-7r. Nazadnje je motor zaribal na poti iz Rakitne. kupil staro hondo vfr-400, ki mi je kmalu spustila dim na enem motozboru Sej vem, da ni moj komentar ni glih konstuktiven oz. ne prispeva skupnosti, ampak me vseeno zanima nekaj: pa ti veš, da je treba na motorjih tudi olje zamenjat / kontrolirat ??? pik1, zverac in malakai 3
tintin Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 naravna selekcija... če nisi za motor pač nisi... xP zverac 1
NinjaRider04 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Sej vem, da ni moj komentar ni glih konstuktiven oz. ne prispeva skupnosti, ampak me vseeno zanima nekaj: pa ti veš, da je treba na motorjih tudi olje zamenjat / kontrolirat ??? eh kaj te ta ve..če pa mu je non stop zaribalo in se skadilo..pol se že vidi da mu logika v glavi ne štima..hahaha :surrender:
NinjaRider04 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 .... stari, mal preračunavam .... ... pa vidm, da ti nisi glih tanajmlajš tle gor .... pa Sesir je mojster od Šofer od šoferjev!! Kmet2 1
pik1 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 pa Sesir je mojster od Šofer od šoferjev!! .... pol more bit pa res že orng star gospod ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se