wanesska Objavljeno Avgust 28, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2013 Ne, saj res brezveze dajat širšo gumo, že zaradi vodljivosti... Ajde 180 bi mogoče res zgledala too much, 170 bi pa bila pomoje tista pika na i. Podobno je pri avtomobilih, saj je res, da kupiš en avto, ki je lep..., ampak če mu natakneš širše gume že avtomatsko zgleda bolj športno, "brutalno", je pa to spet moje subjektivno mnenje, ki ni rečeno, da odgovarja vsakemu. Po mojem skromnem mnenju pa za ''brutalen'' videz nc700x pač ni.. Potem mora res kupit kaj drugega, če je že videz važen.. cikadina 1
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Lahko še jaz malce povprašam? Torej, že od 12 leta me veselijo motorji, odkar sem sedel na "zadnji sedež" Suzuki GSX 600 se mi zdi da je bil. In ko sem se po štajerski podil z avtomatikom. Oh, časi ... Pri 14ih sem želel delati izpit AM, ampak nisem smel, češ prenevarno je, toliko ljudi se pobije na motorjih, tudi skuterjih. Zdaj, 7 let pozneje, sem naredil izpit za B kategorijo in si kupil svoj prvi motor/skuter - Speedfight 2 50ccm. Takšno veselje ob peljanju, ampak primanjkuje moči, rad bi več Vedno pogosteje sanjam o daljših turah na motorju, "veter v laseh", morda kakšna deklina zadaj. Morda tudi zato, ker še nimam svojega avta in ker naj bi bil motor manjši strošek od avta (minus tega, da ga ne moreš peljati pozimi). Spomladi grem delat za A2 kategorijo in po opravljenem izpitu si bi rad kupil nekaj močnejšega. Ne te 125/250 ccm pizdarije ... Tam 20-25 kW mašinerja. Za zdaj staj sta mi v oči padla Suzuki GSXR 600 n pa Yamaha XT 660, ki pa sta dva različna motorja - Sport/Supermoto. Kaj bi priporočali kot prvi motor? Katero kategorijo? Nekaj močnega a ukrotljivega za začetnika, ampak še vedno lep izgled.
Kmet2 Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Od teh dveh ki si jih dal v ožji izbor ti jaz svetujem xt660 saj je gsxr že kar orenk raketa,prvo se mal pozabavaj z igračo pol pa naprej. matija1234 in hribuc 2
'.' Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 (popravljeno) Iz 50cc skuterja na 600cc sportaka. Glede ukrotljivosti, gsxr 600 je vse prej kot ukrotljiv, samo zato ker ni litraš še ne pomeni da ga poganja salamoreznica. Če se lotiš A2 potem si poglej seznam motorjev voznih z A2 kat. (ce link ne dela v FF probaj explorer) Tudi slovenci smo si izborili manjsi seznamcic ki si ga lahko ogledas [tule] Skratka tudi ce ti je gsxr vsec ga lahko crtas ven ker ga legalno ne smes vozit. Popravljeno Oktober 10, 2013. Popravil Aynach
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Potem je pa lockan na 35kW bil tale. Ker sem dal na Avto.net (gledam bolj rabljene kot pa bove) do 35kW (Kategorija A2) in mi ga je prikazalo. Kaj pa kakšni drugi športaki, ki bi na avtocesti potegnili do 150-160, ne da bi se že mučili na polno? In pa ali so supermoto dosti bolj udobni kot sport?
'.' Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Js vozim gs500f pa dobim cca 140 v rit brez problema, po avtocesti je koncna tudi do ~180 (po števcu, realnih 170), gor po črnokalskem hribu gre 160 brez problema. Nimam kaj rečt čez motor, super mašina, lahko vodljiva, ekonomicna. Ce isces bol sportne modele je navoljo honda cb500f, cbr500r - s tem da so to 2013 in posledicno zelo dragi za nekaj, kar boš po letu ali dveh verjetno nameraval prodat, kaksna ninja 250/300 Blokiran GSX 650, blokiran sv650s pride v postev, pa ce ti rata do A kategorije prit lahko snames blokado iz sv650, ma dovol mocen navor tudi za "izkušene"
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Grem potem čez 2 ali 3 leta na A kategorijo ja. Vsaj plan je tak. Zdajle sem malce prečekiral tale tvoj seznam in od teh sta mi res Kwawsaki Ninja 300 in Yamaha 660X najbolj všeč. Kaj pa blokirani sport motorji a.k.a http:// www. avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7716045 ?
macak333 Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Grem potem čez 2 ali 3 leta na A kategorijo ja. Vsaj plan je tak. Zdajle sem malce prečekiral tale tvoj seznam in od teh sta mi res Kwawsaki Ninja 300 in Yamaha 660X najbolj všeč. Kaj pa blokirani sport motorji a.k.a http:// www. avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7716045 ? Legalno NE, tuki maš pa seznam kaj smeš voziti (link od zgoraj). Razn če kupiš novega, ki je v originalu blokiran.
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Aha zdaj razumem, delno. V čemu je potem finta, da ga oseba blokira? Se gre tukaj samo za cenejšo registracijo? Ima kdo tukaj doma Yamaha 660X style? Nekako mi stereotipično te motorji zgledajo bolj za to pesku, dirt, kot pa po cesti.
Borutt Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Nekako se mi zdi, da še ne veš, kaj bi rad. Vsaj po tvojih željah, saj gledaš športen in enduro/SM motor. Nisi edini. Samo dovolj veliko garažo boš potreboval. Prvo se pogovori pred ogledalom, da si boš prišel na čisto glede zvrsti motorja, potem pa začni gledati določene modele. Bo veliko lažje. Potem boš tudi dobil bolj natančen odgovor glede posameznega modela.
aleksandergabriel Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Aha zdaj razumem, delno. V čemu je potem finta, da ga oseba blokira? Se gre tukaj samo za cenejšo registracijo? Ima kdo tukaj doma Yamaha 660X style? Nekako mi stereotipično te motorji zgledajo bolj za to pesku, dirt, kot pa po cesti. Verjetno je bil motor blokiran za časa prejšnjega zakona, ko se je še dalo vozit z takšnimi motorji z A2 kategorijo. Mogoče bi bilo najbolje da prvo narediš izpit, oziroma vsaj začneš vozit. Takrat boš videl kako ti ustreza položaj na motorju s katerim boš vozil v avtošoli in posledično bo izbira lažja. xt 660 je super motor, dovolj udoben za dalše vožnje, ne nobenega problema na makadamu če boš naletel nanj, ...
matija1234 Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 (popravljeno) Aha zdaj razumem, delno. V čemu je potem finta, da ga oseba blokira? Se gre tukaj samo za cenejšo registracijo? Ima kdo tukaj doma Yamaha 660X style? Nekako mi stereotipično te motorji zgledajo bolj za to pesku, dirt, kot pa po cesti. xt660x je vsestranski motor, v vsemu dober ampak v nicemer odlicen. spada v kategorijo soft supermoto, kar ga lepo opise da je supermoto za vsakdan. vzdrzevanje je poceni(intervali na 10k km, masina zdrzi preko 100k km brez posegov). moras se privadit na karakter motorja z enim cilindrom, ne pase vsakemu. sedis pokoncno, balanca je siroka in tukaj ne pride v postev kolenckanje ampak supermoto stil. naredil sem veliko razlicnih vozenj in nikjer se nisem pocutil da se ne da. najvec se vozim na popoldanske fure po sloveniji cca 200-300km in v tem pogledu je super, ker v sloveniji moras za 20km lepe ceste prevozit 100km slabe in pri tem motorju se da zelo dobro peljati po slabih cestah. na sezono peljem vsaj 2 krajsi makadamski furi in tudi tu se obnese dobro, sicer nemorem primerjat z drugim ampak zdi se mi da pokrije moje zelje po makadamu. letos sem bil na pisti-raceland krško in tudi tukaj se je dalo peljati hitro ampak hitro cutis limit(gestel in federa sta premehka). peljal sem tudi eno daljso furo 800km in edini del telesa ki me je bolel je bilo desno zapestje (vibracije enovaljnika). vozim pa se tudi na faks in ostalih opravkih za mestno voznjo je super, le balanca je malo siroka. dobre lastnosti: UNIVERZALNOST, vzdrzevanje, lahkotnost-dobra razporeditev teze, serijske excell feltne in brembo celjusti, robustno narejen(v primeru padca minimalna skoda), poraba(cca 4,7L/100km) slabe lastnosti: pri sportni voznji hitro prides s tackami do tal, zadnji feder, teza motorja (mokra teza 189kg), kot vsak enovaljnik je pozresen na zadnjo gumo in bolj razteguje ketno v primerjavi z motorji z vec cilindri. nekatere stvari se da izboljsati ali odpraviti ampak gestel in zadnji feder ostaneta. pri nakupu za A2 kategorijo pazi pri letniku motorja(velja za X, R, Z in MT-03), od 2006 naprej imajo v prometni 35,3kW kar pomeni da motorja ne mores registrirat nase in furat "legalno". pred 2006 so to decimalko zaokrozevali navzdol in meni pise v prometni 35kW. na avtonetu se dobijo solidni tudi za manj kot 2500€. upam da info pomaga, ce te kaj zanima mi napisi zasebca. Popravljeno Oktober 10, 2013. Popravil matija1234 logarr 1
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 10, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2013 Odličen info. To sem rabil, osebne izkušnje. Sploh na te 200km razdalje me je zanimalo kako se obnese. In pa dobre lastnosti me privlačijo (duh). Gledal sem enega XT660X na avto. net letnik 2011 (Sej je edini, ga boš našel, če greš gledat) pa piše 43KM/32kW. No, pa sej do naslednjega leta se bo seznam še posodobil Hvala vsem, da ste si vzeli čas, Matija pa .
matija1234 Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 ce mas denar nasparan ne cakat! motorji ne bodo nikoli v letu cenejsi kot so zdaj po koncu sezone. preden karkoli kupis poglej kaj pise v prometni, na avtonet loh pod moc napises kar hoces. aja pozabil sem napisati da je poraba originalnega motorja med 5,5-6L/100km, trenutno pa imam pri enaki voznji 4,7/100, imam pa akrapovic lonce, k&n sportni filter in ngk svecko z iridijevo konico. LP
Bremzer Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 ce mas denar nasparan ne cakat! motorji ne bodo nikoli v letu cenejsi kot so zdaj po koncu sezone. preden karkoli kupis poglej kaj pise v prometni, na avtonet loh pod moc napises kar hoces. aja pozabil sem napisati da je poraba originalnega motorja med 5,5-6L/100km, trenutno pa imam pri enaki voznji 4,7/100, imam pa akrapovic lonce, k&n sportni filter in ngk svecko z iridijevo konico. LP Pozabil si napisat poraba 4,7 litra pri 100-120 max. Km/h zmirne vožnje po AC !
'.' Objavljeno Oktober 11, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2013 preden karkoli kupis poglej kaj pise v prometni pikolovstvo, ampak vseeno prometni IN homologaciji - tako naj bi izgledali "pravilno" izpolnjeni dokumenti
skategrizzly Objavljeno Oktober 14, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2013 izbira prvega motorja je bila taka...v bistvu ni bilo kaj dosti za izbirat, vedno sem bil mahnjen na cestake tako da je bilo kar malo opcij... :yes: selekcija je potekala tako: -katerakoli honda 125 kubična- pregrda (brez zamere, samo moje mnenje) .) -cagiva mito- težko dostopna v mojem koncu+ večinoma so slabše ohranjene -yamaha yzf-r125- lepa in ena izmed možnosti ampak na obisku v moto salonu naključno vidim rabljeno aprilio ki se prodaja..bila je lepša od yamahe pa še nižjo ceno je imela, tako da ni bilo več vprašanj :grrr s tem da ob izbiri nisem niti gledal kaj je 4-taktno, kaj je 2-taktno (po pravici povedano niti nisem poznal prednosti enih in drugih) ampak je izključno bilo vse odvisno od izgleda in cene :lol: in če bi še enkrat izbiral, nebi menjal za nič
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Zagledal sem se v Yamaha XJ6. Noro lep motor mi je. Gledam enega na avtonet, ki ima 25kW blokado. Original XJ6 ima 57kW, torej bi ga legalno lahko peljal, kajne? Dnevna relacija Ljubljana-Kranj, bi lepo potekala? Saj to je moje zadnje vprašanje do naslednjega leta. Za zdaj si to opredeljujem kot sanje, upam da kmalu resničnost.
DAMI34 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Zagledal sem se v Yamaha XJ6. Noro lep motor mi je. Gledam enega na avtonet, ki ima 25kW blokado. Original XJ6 ima 57kW, torej bi ga legalno lahko peljal, kajne? Dnevna relacija Ljubljana-Kranj, bi lepo potekala? Saj to je moje zadnje vprašanje do naslednjega leta. Za zdaj si to opredeljujem kot sanje, upam da kmalu resničnost. Motor je odličen in ne boš nič zgrešil, relativno poceni vzdrževanje, mala poraba, iskriv motorček, skratka razmerje cena-kvaliteta = best buy. Več si pa preberi v temi xj6
norc 16 Objavljeno Oktober 15, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2013 Zagledal sem se v Yamaha XJ6. Noro lep motor mi je. Gledam enega na avtonet, ki ima 25kW blokado. Original XJ6 ima 57kW, torej bi ga legalno lahko peljal, kajne? Dnevna relacija Ljubljana-Kranj, bi lepo potekala? Saj to je moje zadnje vprašanje do naslednjega leta. Za zdaj si to opredeljujem kot sanje, upam da kmalu resničnost. Zelo dober motor v svojem segmentu, je pa problem če greš iz SS ranga na xj6 potem pa takoj najdeš pomanklivosti, katere po drugi strani ugotoviš da pri 78 ps tudi ne rabiš. Glavna slabost, ki sem jo jaz našel je celoten izpuh v enem kosu. Tako da za športne zvok je treba odšteti 700-800+€ ali eksperimentiranje z krivinami od drugih motorjev(fazer, r6).
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Zagledal sem se v Yamaha XJ6. Noro lep motor mi je. Gledam enega na avtonet, ki ima 25kW blokado. Original XJ6 ima 57kW, torej bi ga legalno lahko peljal, kajne? Dnevna relacija Ljubljana-Kranj, bi lepo potekala? Saj to je moje zadnje vprašanje do naslednjega leta. Za zdaj si to opredeljujem kot sanje, upam da kmalu resničnost. z 25 blokado nisi legalen, bi mogel 35kw vgradit, ker izvorna moc ne sme bit vec kot 2xblokada. 50kw za 25kw blokado in. 70kw za 35kw blokado
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Saj ne morem brez vprašanj ... toliko jih imam Danes sem šel malce v BS Center pogledat (Šmartno) in je ravno delal nek model, taka legenda. Sem ga malce povprašal glede vsega, prevsem pa o XJ6 in XT660. Jutri se grem prijavit na CPP in vse ostalo, če bo vse po sreči. Morda celo že letos opravim (Če bo lepo vreme), če ne pa naslednje leto Imam pa vprašanje glede letnih stroškov (registracija + zavarovanje) : Koliko vas kaj pride zavarovanje? Je res možno, da bi jaz, ki spadam v 0% premijski razred dajal po 550€ na mesec za zavarovanje??
tintin Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) 550 na mesec??? js ne dam niti polovico tega za 1 leto od kod pa ti ta cifra? Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil tintin
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) Ups, hotel sem reči na leto*. Ampak tudi 550€ na leto mi je preveč. Tukaj pride celo več. Na LPP strani mi je pisalo 550€. Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil Urke Zakelinho
DAMI34 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Ups, hotel sem reči na leto*. Ampak tudi 550€ na leto mi je preveč. Tukaj pride celo več. Na LPP strani mi je pisalo 550€. brez kaska bi moralo biti pol manj, nekaj takega kot je napisal Tintin (z upoštevanjem, da imaš 0%) Drugače se pa da doseči nekih 150€ okvirno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se