davreto Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Da še jaz povem svojo izkušnjo, kot začetnik. Sem laik na tem področju, zato sem zaupal moto hiši. V začetku aprila 2014 sem iz moto hiše kupil rabljen motor Ducati Monster (videno-kupljeno) z 1 mescom garancije za ceno 2400 eur. Testna vožnja je bila super, potem pa se je začelo. Takoj ko smo plačali motor, je prodajalec rekel da ni rezervnih ključev. Načeloma je rekel, da se to ne rabi in se lahko brez problema naredi kopija. Sem šel še isti teden, naredi kopijo ključa, vendar so rekli, da rabim rdeč ključ, ker je kodiran. Nato sem od prodajalca šel direkt do prve črpalke, kjer motor ni več vžgal. Stikalo za vžig se ni odzivalo. Smo porinli motor nazaj do prodajalca, kjer je prodajalec rekel, da je to kriva vlaga oz. kakšnen obrabljen del, katerega ne krije garancija. Po nekaj poskusih (ključ not in ven) je motor vžgal. Na poti ob postankih, se je to zgodilo še 1x. Po tem, sem se naročil na velik servis in sem čakal nekje 3 tedne. Cel mesec je itak blo bolj deževno, tak da ni blo neke sile. Četrti teden od nakupa je bil opravljen velik servis in nato je motor deloval še 1 teden in se je napaka ponovila. V tem času je potekla tudi garancija. Nato sem se naročil na servis pri električarju, ki ima prek elektroniko za motorje in sem spet čakal nekje 2-3 tedne. Dobim novico, da je kriv računalnik ECU, ker ne deluje pravilno. Da vse skup zamenjam je stroška cca. 1700 eur. Torej za motor sem dal 2400eur, za velik servis 500eur. Zdaj imam v garaži kup neuporabnega železja.
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 (popravljeno) Dej povedat katerega monstra imaš? Sklepam da je 696 če je tako dej preverit da je dobra baterija ker to se rado zgodi če je baterija pri koncu najbolje je da priklopiš na baterijo kable in drugi konec na avto in probaš. Če pa še vedno ne bo delalo ti lahko na ducatiju z računalnikom preprosto eliminirajo to funkcijo in bo pač motor užigal brez kode in potem boš lahko tudi ključe komot naredil. Pa še to če ti res to nagaja bi ti moralo na displeju izpisati napako. Lahko bi ga probal tudi resetirati vendar za to rabiš rdeč ključ Popravljeno Junij 8, 2014. Popravil ludiluka
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 (popravljeno) http://cdn.shopify.com/s/files/1/0217/2514/files/Ducati-Monster-696-Owners-Manual-Eng.pdf oz imaš še tukaj kako se s kodo naredi reset sam rabiš ploščico s kodo aja rabljen ecu te pa niti pribljižno ne pride toliko poglej ebay Popravljeno Junij 8, 2014. Popravil ludiluka
davreto Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Dej povedat katerega monstra imaš? Sklepam da je 696 če je tako dej preverit da je dobra baterija ker to se rado zgodi če je baterija pri koncu najbolje je da priklopiš na baterijo kable in drugi konec na avto in probaš. Če pa še vedno ne bo delalo ti lahko na ducatiju z računalnikom preprosto eliminirajo to funkcijo in bo pač motor užigal brez kode in potem boš lahko tudi ključe komot naredil. Pa še to če ti res to nagaja bi ti moralo na displeju izpisati napako. Lahko bi ga probal tudi resetirati vendar za to rabiš rdeč ključ Gre za Ducati Monster 750 ie, let 2002. Ducatijev uradni servis je samo v Ljubljani?
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Torej ducatijev uradni servis v lj je poden od podna da ne govorim o njihovi neresnosti,.. imaš pa odličen servis v trstu rs moto. Obstaja pa par ljudi v sloveniji ki šraufajo ducatije doma. Bi pa bilo dobro da malo bolj podrobno opišeš tvoj problem. ker če je napaka res v kodi vžiga ti na armaturni ko daš kontakt zasveti rumena lučka in nato se ugasne. In ko stisneš gumb za štarter bi ti mogla ta lučka goret. Če ti gori je napaka v kodi vžiga. Ima tvoj stikalo na stranski štapci? to je lahko tudi eden od problemov. Uglavnem prvo delo se dej prepričat da je baterija 100% ok in potem probaj vžgat in poslušaj ali se sploh kaj zgodi ali kaj klika,... Pač bi rabil kej več podatkov da bi ti lahko pomagal Spasky in Kmet2 2
davreto Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Torej ducatijev uradni servis v lj je poden od podna da ne govorim o njihovi neresnosti,.. imaš pa odličen servis v trstu rs moto. Obstaja pa par ljudi v sloveniji ki šraufajo ducatije doma. Bi pa bilo dobro da malo bolj podrobno opišeš tvoj problem. ker če je napaka res v kodi vžiga ti na armaturni ko daš kontakt zasveti rumena lučka in nato se ugasne. In ko stisneš gumb za štarter bi ti mogla ta lučka goret. Če ti gori je napaka v kodi vžiga. Ima tvoj stikalo na stranski štapci? to je lahko tudi eden od problemov. Uglavnem prvo delo se dej prepričat da je baterija 100% ok in potem probaj vžgat in poslušaj ali se sploh kaj zgodi ali kaj klika,... Pač bi rabil kej več podatkov da bi ti lahko pomagal Jaz sem iz pomurja in bi mi bilo malo daleč, šlepat motor do trsta. Baterija je nova in potestirana, ker sem najprej pomislil, da je baterija. Ko sem dal kontakt se najprej prižgejo vse lučke in nato samo rdeča lučka za olje in zelena za ler. Rumena lučka se ni prižagala. Ob pritisku na stikalo za vžig se ni zgodilo nič, brez klika in verglanja. Mehanik je nato probal zaverglati motor preko starter-ja in je motor verglal v prazno. Rekel je da ni iskre in da je verjetno nekaj z elektriko, zato sem šel k električarju, ki je premeril inštalacijo. Problem je, ker nek tok za vžig ne pride iz računalnika in zato ni iskre. Zdaj v primeru, če bi kje dobil rabljen ECU, bi se dalo narediti to brez zamenjave ključev in ključavnice, da bi bil vžig nekodiran, samo na ključ? Ker nevem, kako je potem z tem, če zamenjam ecu, moram verjetno tudi kodirat nove ključe. Imam pa samo črnega. Drugače sem prej gledal nekaj na avto.net-u, da v Hajdini pri Ptuju ima ducatije za rezervne dele. Mogoče bi tam našel kak rabljen ecu.
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Če menjaš ecu rabiš tudi ključe ki mu pripadajo je treba zamenjati vse komplet. drugače je pa to zlo čudno ker bi se morala lučka prižgati ob kontaktu in nato če bi bilo z motorjem vse ok bi moral vžgati če pa nebi bilo ok bi se ti mogla prižgati in stalno goret. Je pa zlo čudno ker elektronika ko crkne crkne ne pa da enkrat dela drugič pa ne dela meni deluje to na kak slab kontakt ali pa da se ti jaha stikalo od vžiga ali pa od štapce.
davreto Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Če menjaš ecu rabiš tudi ključe ki mu pripadajo je treba zamenjati vse komplet. drugače je pa to zlo čudno ker bi se morala lučka prižgati ob kontaktu in nato če bi bilo z motorjem vse ok bi moral vžgati če pa nebi bilo ok bi se ti mogla prižgati in stalno goret. Je pa zlo čudno ker elektronika ko crkne crkne ne pa da enkrat dela drugič pa ne dela meni deluje to na kak slab kontakt ali pa da se ti jaha stikalo od vžiga ali pa od štapce. Aha, hvala za informacije. Bom šel jutri k električarju in malo povprašam okoli tega.
ludiluka Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 Pa sej to lahko sam preveriš ne rabiš nobenega da mu plačuješ
davreto Objavljeno Junij 10, 2014 Opozori Objavljeno Junij 10, 2014 Pa sej to lahko sam preveriš ne rabiš nobenega da mu plačuješ Sem govoril z električarjem in je rekel, da bi bilo najboljše menjat ECU-ja, vendar če dam ta ecu nazaj na motor lučka ne sveti, odziva na stikalo pa tudi ni. Če bi bila na ecu-ju kakšna napaka, kaj skurjeno, bi lučka v tem primeru svetila?
ludiluka Objavljeno Junij 10, 2014 Opozori Objavljeno Junij 10, 2014 Skor mislim da bi moglo zasvetit ampak če bi bil ecu skurjen motor sploh delal nebi ker to so možgani motorja. (je pa še ena možna varianta kaj je narobe sam ne vem če imam tvoj enako kot 996 narejeno bi moral videti ) Dej ti to raje zapeljat do koga ki se spozna na ducatije bo najbolj poceni pa nikakor ne peljat na uradni servis v lj. stikalo stranske štapce ste preverili?? Pa še enkrat pelji k nekomu ki se spozna na ducatije ker ducati je preprost motor ko ga naštudiraš ne pa vozit k nekomu ki ga še nikoli ni videl ker bo več škode kot koristi.
matej22 Objavljeno Junij 10, 2014 Opozori Objavljeno Junij 10, 2014 Lp pr men se je pa vse začelo s partijo šaha. do takrat sem imel seveda kot vsak skoraj vse različne tomose, poni exprese pa neko 125 endurco. prjatu je meu gsxr 750 k4 belo plav. men so se cedile sline, itak 17 let star mulc. dogovor je biu, da če zmagam partijo dobim motor za en kratek krog. pomoje je sreča botrovala temu da mi je na konc ostalo par kmetov več na šahovnci in zmaga je bla moja.. pol pa 2 mesca kar nč od probne vožnje, nakar se en dan pred bajto zasliš en zvok.. jaja pršu je cajt za furco. takrat sm vedu da bo ta motor enkrat moj. delou skor en let k živau da sm našparou dnar. takrat je blu tu 5500e. in evo, meu sm ga. sledila so leta nabiranja izkušenj, ene par situacij sm preživeu bl po čisti sreči ampak se je izšlo. zdej 8 let ksnej lahku rečem da precej stvari vem o vožnji ss motorja, sam precej se jih bo treba pa še naučit. in še dns ne bi meu motorja druzga tipa razn kros. sam v teh cajtih met 2 motorja se pa že skor ne spodob. no evo moja zgodba na kratko.
Derbi-mb Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 En motor težko zadosti vsem željam in potrebam uporabnika. No, lahko, če ni nevem kok zahteven..... Problem je že, če uživaš na cestaku al pa kakem cafe racerju, kar pomeni, da je boljša polovica izključena. Al pa obratno, da imaš zaradi interesov skupne vožnje s svojo žensko bolj univerzalen turing ali pa enduro motocikel, sam bi se pa včasih sprostil raje na kljukah s hudim solo cafe nakedom,......... naprimer. Izbira je težka kadar odloča denar, prostor in racionalnost, sicer se pa da te reči rešiti.........
msjr Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 (popravljeno) Evo, še jest napišem, kako sem izbral pravi motor. Najprej seveda zgodovina, začel sem kot mulo z avtomatiki, smo delali fure od Ljubljane do Bohinja, pa na morje (Umag, Stella Maris). Potem pa zija manjša luknja, a sem si po nekaj letih službe nabavil 50ccm Peugeot Vivacity, kao za v službo pa nazaj... Celo naredil ene par izletov do Krasa in nazaj. Ker imam bolj "težke kosti" sem videl da ne bo šlo več tako naprej in sem pred ene 10 leti šel delat izpit. Pa jasno takoj na avtonet in pogledat, kaj bi bilo dobrega zame in sem iz prve kupil Piaggiota X9 250 iz druge roke, en mesec starega. Prodajalec je dobil naraščaj in skuti je moral od hiše v moje roke. Ko sem ga odpeljal s prelepe Gorenjske, je bila megla in 5 stopinj, pa še rahlo je deževalo, pa sem že nekje okoli Voklega rahlo pizdil, pa kaj mi je tega treba bilo.... Ampak se je izkazalo, da je bil dober nakup, sva z ženo prevozila ture po vsej bližnji in daljni okolici, pa po jadranu, pa prvo maxiscooter srečanje v slo sem se spomnil, pa na sploh da ne nakladam.... vse ok. No, potem pa me je lani pičilo, da bi si kupil novo zadevo, ampak bolj kot sem gledal maxije, več težav sem imel z izbiro (en je imel premajhna kolesa, na drugem se ni dobro sedelo, tretji je bil odločno predrag ipd.). Pa sem tako, čisto za hec pogledal koliko stanejo rabljeni Goldwingi. Jasno za novega nimam, tisti okoli 10. jurjev so se mi zdeli predragi, stare makine pa, hm, sem imel veliiko pomislekov. Omenim ženi, da bi šla kakšnega pogledat (pa da bi me prepričala da buhnedej ne), pa je rekla, pejva. No pa sva si jih par pogledala in šla en dan na izlet na štajersko, kjer je bil še en prodajalec. Greva do njega, da en krog, maaaaa milina, to je to, pa še prodajalec je fejst človek. Pa sem si rekel, kurc, kupim, pa če sem se zaj... bo to šola za naprej, če mi bo pa všeč (in če ne bo problemov z motorjem) pa sploh fino. Po enem letu uporabe lahko rečem, da sem kupil pravi motor. Kljub temu, da me je lani zaradi nesrečnega kurcšlusa pustil na vrhu Marije Reke - sem pa zato spoznal, da so trboveljski bajkerji [hudo]kul ljudje in kapo dol, do servisa sem imel celo policijsko spremstvo, da sem se lahko brez skrbi fural po klancu navzdol... To pa je bilo vse, kar je bilo narobe z motorjem, zdaj dela ko urica. Tudi za do službe in nazaj je ok, čeprav so se vsi križali, potovalnik, pa za po mestu.... In ja, če smo že pri križanju, se moji bajkerski kolegi križajo, ko pozdravim vsakega, tudi skuterista, pa tudi mopediste na izletu. Če štejem po lastnih izkušnjah jih je veliko bolj pravih motoristov, kot vikend šminkerjev na raznih zglancanih zadevah. Popravljeno September 1, 2014. Popravil msjr Bmflar, otko, Kmet2 in 2 others 5
'.' Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Po enem letu uporabe lahko rečem, da sem kupil pravi motor Nisi reku da si vzel Goldwinga? Snečer in msjr 2
Popularna objava znj Objavljeno September 26, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno September 26, 2014 No še moja zgodba ( enkrat sem že pisal tukaj, tako da majhen update ) Torej začelo se je pri 12 letih itak mulo + avtomatika/ APN 4,6 = pizdarje oz. gonitis čez drn in strn. Takrat so vsi prijatelji delali izpit in seveda sem ga tudi jaz Ko sem lurkal po avto. net-u sem naletel na Yamaho TZR 50, itak oči so se mi zasvetile in bil sem na polno zaljubljen. Skuterje sem odpisal, ker takrat je vsaj v naši klapi veljalo, da je skuter za punce in pedre ( kar ni res, sam tako smo takrat govorili ) Po dolgem pregovarjanju in kreganju z mamo in očetom sem dobil odločen NE, da je motor predrag ( sicer bi pol dal sam, pač vse prihranke do tedaj ) in da če hočem kupimo skuterja ali pa nič. Odločil sem se za nič Takrat je bil ravno nono pri nas in je rekel, da mi da svojo APN 6, da ni panike. Torej moj prvi "cestni" motor je bil APN 6. Malo me je bilo sram se peljat v šolo, puščal sem jo okoli 200m pred šolo in hodil peš. Tako sem delal vse dokler nismo kot klapa sklenili, da gremo do morja z mopedi. Itak akcija gremo. No, prišla je do Ankarana in nazaj. Prijeteljeva TZR-jka je ribnila in ni bilo večjega zadovoljstva kot do da ena "boga" 6-ka letnik 86 pride, nova Yamaha pa ne. Potem je prišel 16 rojstni dan in seveda, spet je bilo treba naresti izpit, ker so ga itak imeli vsi. No srečno sem ga naredil in itak spet ljubezen do Cagive Mito. In spet odločen NE, vendar sva tokrat z očetom naredila kompromis in kupil sem si Cagivo Raptor. Od takrat sem zaljubljen v nakede še posebi v veliko okroglo luč spredaj. Pa tudi hvalbogu, da takrat nisem kupil TZR-jke, ker 590735% ne bi imel denarja za ta motorček. Bila je to velika ljubezen, fure gor dol, 1x je ribnila ( sam ej, Italjani imajo dušo ). No potem je prišla prodaja in šparanje za drug motor. Vmes so bile še neke pizdarje s šolo katerih raje ne bi omenjal in zato se je to šparanje kar zavleklo. To sem dosegel letos, ko sem si pred tednom kupil Hondo Hornet. Sedaj čakam blokado in potem ( upam, da bo vreme še zdržalo ) na kakšno furo ali dve. To je moja zgodba o nakupu prvega pravega motorja :) Uff prov novo stran si zaslužim Bostjan L, Scarlett, LoloMen in 8 others 11
biker77 Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Eh..nikol ne bom ta pravega najdu kot kaze :-D Prvi? Jawa 350..ceprov glede na bremze bi mu tezko reku motor..prej nekaj za ubit se reno99, Kmet2 in DXR16 3
Kmet2 Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Sem jo imel vem kako je ,končala skupaj v drevesu :grimčim nima elektronike sm gotov platine je pa zažigala vsako furo
motom Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Jawa je bla zakon za naučit se ignoriranja zvijanja v ovinkih thumper 1
trojan69 Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Jst jo še zmeraj z veseljem vozim - Jawo namreč... . Za po mestu, po slabem vremenu, soli in blatu super vzdržljiv motorček; če te določene stvari ne motijo seveda . Bila tudi moj prvi malo večji motor. Kupil sem jo pozimi 2006. U bistvu sem kupu 2 (eno za dele). Jo čez zimo porihtal, 2007 naredu izpit in gasa. Kmet - glede platin, verjetno sta bla kondenzatorčka fuč. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Koker se spoznam ne bi dal iskre če bi bila fuč,smo štelal ko zmešan pa napake nismo odpravl
trojan69 Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Koker se spoznam ne bi dal iskre če bi bila fuč,smo štelal ko zmešan pa napake nismo odpravl Iskro da tud brez kondnzatorja. Ta je tm zato, da absorbira ˝presežek˝ napetosti, ki se ustvari ko se platine odprejo in z tem prekinejo primarno navitje ter sprožijo indukcijo ,,,, skratka če kondenzator ne dela se med platinama ustvari lok (ang. arc) oz. po domače začne šmelcat in kurit platine. lahko pa tud butne nazaj ter poškoduje polnilni sistem. Mal off topic bajkr88 1
motom Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 če je kondenzator prevelik se material prenaša iz enega kontakta na drugi, če je prešvoh pa obratno. Ne bi pa vedel kdaj v katero smer.
Kmet2 Objavljeno September 27, 2014 Opozori Objavljeno September 27, 2014 Izhajal sem iz Tomosa tam je crknil kondenzator ,zamenjali in je delovalo pred tem pa je bila iskra zelo slabotna,taka da moped ni želel delovati. Izbiram pa prav motor vsake toliko,včasih zaradi padca ,včasih ker se naveličam ALI pa zanalašč da majo svetniki spet nekaj mlet za na MS L3v in ZdenkoK 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se