Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, Yoghurt pravi:

Potem pa res, tako kot je @map predlagal. MT-125 in YBR-125 bi ti znala biti všeč.
Če te zanima še kaj drugega kot Yamaha, lahko pogledaš še Cagiva Raptor 125, Honda CBF 125 (ta ima sicer poloklep) ali en zelo podoben HondaCB125F, Hyosung GT Comet 125 (tega sem imela jaz), Sym Wolf 125 Ni.

Vsekakor ti priporočam, da kupiš nekaj z ABS, če se le da. Že kaj veš kako je s financami? Rabljeno/novo?

Pomojem bi raje kar rabljenega za zacetek, honda cbf mi je bila ze na zacetku vsec

pred 21 minutami, spka123 pravi:

Pomojem bi raje kar rabljenega za zacetek, honda cbf mi je bila ze na zacetku vsec

Drugace pa mi niso prevec vsec motorji ki majo spredaj okroglo luč, ne vem zakaj ampak mi niso prevec vsec, vsec so mi naprimer duke, yamaha cbf 125 in taki bolj

Objavljeno

Sz cbf nebos nic falila, povem iz prve roke ;)

Js mam mojo sevedno doma zravn bolj mocnih motorjev in je nedam od hise

Objavljeno

spka123, kateri izpit pa sploh maš A1 (125cm3 - 11Kw),A2 (35KW) itd.?

Objavljeno
7 minutes ago, Bear said:

cbf nebos nic falila, povem iz prve roke ;)

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, spka123 said:

Pomojem bi raje kar rabljenega za zacetek, honda cbf mi je bila ze na zacetku vsec

Drugace pa mi niso prevec vsec motorji ki majo spredaj okroglo luč, ne vem zakaj ampak mi niso prevec vsec, vsec so mi naprimer duke, yamaha cbf 125 in taki bolj

No potem pa kar pogumno telefon v roke in se zmeni za ogled motorjev. Več jih probaš (lahko tudi samo sediš gor za začetek, da vidiš če je sedež dovolj nizek) bolj boš vedela kaj ti je všeč oz. še bolj pomembno kaj ti ni všeč. Lahko se tudi zgodi, da ti bo na fotografijah motor izgledal super v živo bo pa vse bolj porazno (in obratno, seveda). Mislim, da že veš kaj približno ti je všeč, tako da ti res svetujem, da greš na avto.net si izbereš par takšnih, ki bi te zanimali in jih greš pogledati. Ko boš pa kolebala med dvemi ali tremi različnimi motorji, pa pridi sem in ti bo kdo napisal prednosti in slabosti bolj v detajle. Čeprav, roko na srce, pri 125 niti ni takšnih razlik.

Sama pri prvem motorju nisem imela ABS-a. Na srečo sem imela samo eno situacijo, kjer bi mi prav prišel, ampak se je vse dobro izšlo. Pozna jesen, dež, spolzka cesta in pa tema. Sem se sredi noči vozila domov, nakar je izven naselja na cesto priletel pes. In sem zabremzala. Ornk. Ko mi je začelo spodnašati zadnje kolo sem popustila bremze, da sem se ujela, potem pa spet bremzati ker je bil pred mano avto, kateri je tudi naenkrat zavrl in se ustavil. No, zadnje kolo mi je spet začelo drseti in mi je odneslo rit na drugi pas, z motorjem sem se zavrtela za 240° in ko sem se že skoraj ustavila sem ga samo položila na tla.  Če bi imela ABS se to ne bi zgodilo. Lahko bi se drugače končalo, na srečo ni bilo avtomobilov na nasprotnem voznem pasu.

Tako da ja, absolutno ABS. Zakaj? Ker če ga ne boš rabila, bo itak vseeno. Če ga boš pa rabila in ga ne boš imela... ni vredno tvegati. Tisti, ki pravi da ga ne rabiš, da ni veliko razlike ali celo da je še slabše, je pač nerazgledan idiot, ki je imel do sedaj na cesti najbrž več sreče kot pameti.

18 minutes ago, Gonca said:

spka123, kateri izpit pa sploh maš A1 (125cm3 - 11Kw),A2 (35KW) itd.?

Če se ne motim, bo šla delati A1.

Objavljeno
On 10/4/2016 at 8:45 PM, spka123 said:

Hvala za pomoč, ja nekaj sem razmišljala o 50ccm, ampak sem se odločla da bom raje naredila izpit za 125 saj se mi bolj splača.

 

18 minutes ago, Gonca said:

spka123, kateri izpit pa sploh maš A1 (125cm3 - 11Kw),A2 (35KW) itd.?

 

Objavljeno (popravljeno)

Aja, pa luč se da hitro in enostavno zamenjati. Če je že takšna kriza, da ti res ni všeč. :)

Popravljeno . Popravil Yoghurt
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 20 urami, Pobaliinka pravi:

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

Med vožnjo je z ABS čisto enako kot brez.

Pri bremzanju je pa lahko čisto drugače. In imaš več možnosti, da se še voziš in še kdaj bremzaš...

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 urami, Pobaliinka pravi:

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

Razlika je ogromna v prid ABS-a. Še večja pri neizkušenem vozniku. Onih, ki pa ti tupijo kako 'imajo ABS v prstih' in kako 'bremzajo boljše od elektronike' pa ne poslušat. Na dejanskem testu zaviranja v sili vsi ti hudi znalci in stari mački pogrnejo proti začetniku na motorju z ABS-om.

Drugače pa majo tamali KTM Duke ABS serijsko od 2013 naprej. Tako da se tudi kaj rabljenega z ABS-om najde v tem razredu.

 

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno

Vozili smo se brez ABS, pa se je dalo, bli smo na moč previdni, zavirali samo v ravni liniji in na čistem asvaltu, pa še se je kdaj zgodilo, da je guma oddrsala.

Odkar mam ABS, ne znam več vozit brez, ker ne pazim/mislim toliko kot prej, enostavno stisnem zavoro, pa na kakršnikoli podlagi. 

V bistvu ABSa ne rabiš, razn kadar ga rabiš :P in če ga rabiš samo 1x, je investicija pokrita.

Moj glas gre mopedu z ABS in če ma ta moped še velik konjev tudi trekšn kontroli. S tema dvema sistemoma se bistveno poveča varnost pred nenadnimi zdrsi, ko nas lahko preseneti spolzek asvalt, prah, pesek, trava, listje itd itd

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 urami, Yoghurt pravi:

No potem pa kar pogumno telefon v roke in se zmeni za ogled motorjev. Več jih probaš (lahko tudi samo sediš gor za začetek, da vidiš če je sedež dovolj nizek) bolj boš vedela kaj ti je všeč oz. še bolj pomembno kaj ti ni všeč. Lahko se tudi zgodi, da ti bo na fotografijah motor izgledal super v živo bo pa vse bolj porazno (in obratno, seveda). Mislim, da že veš kaj približno ti je všeč, tako da ti res svetujem, da greš na avto.net si izbereš par takšnih, ki bi te zanimali in jih greš pogledati. Ko boš pa kolebala med dvemi ali tremi različnimi motorji, pa pridi sem in ti bo kdo napisal prednosti in slabosti bolj v detajle. Čeprav, roko na srce, pri 125 niti ni takšnih razlik.

Sama pri prvem motorju nisem imela ABS-a. Na srečo sem imela samo eno situacijo, kjer bi mi prav prišel, ampak se je vse dobro izšlo. Pozna jesen, dež, spolzka cesta in pa tema. Sem se sredi noči vozila domov, nakar je izven naselja na cesto priletel pes. In sem zabremzala. Ornk. Ko mi je začelo spodnašati zadnje kolo sem popustila bremze, da sem se ujela, potem pa spet bremzati ker je bil pred mano avto, kateri je tudi naenkrat zavrl in se ustavil. No, zadnje kolo mi je spet začelo drseti in mi je odneslo rit na drugi pas, z motorjem sem se zavrtela za 240° in ko sem se že skoraj ustavila sem ga samo položila na tla.  Če bi imela ABS se to ne bi zgodilo. Lahko bi se drugače končalo, na srečo ni bilo avtomobilov na nasprotnem voznem pasu.

Tako da ja, absolutno ABS. Zakaj? Ker če ga ne boš rabila, bo itak vseeno. Če ga boš pa rabila in ga ne boš imela... ni vredno tvegati. Tisti, ki pravi da ga ne rabiš, da ni veliko razlike ali celo da je še slabše, je pač nerazgledan idiot, ki je imel do sedaj na cesti najbrž več sreče kot pameti.

Če se ne motim, bo šla delati A1.

Tocno, delat grem , pa hvala za pomoc

Popravljeno . Popravil spka123
Objavljeno

kolkor jst vidim ma abs samo ta mali duke. samo za 125 to res ni neka nuja. samo forumaski strici radi berejo vse povrsno in pol je tle debata kot da kupujes "tezek motor".

kupi neki kar je čim manj zgonjeno in veselo in varno nabiranje kilometrov zelim.

Objavljeno
20 hours ago, cikadina said:

kolkor jst vidim ma abs samo ta mali duke. samo za 125 to res ni neka nuja. samo forumaski strici radi berejo vse povrsno in pol je tle debata kot da kupujes "tezek motor".

kupi neki kar je čim manj zgonjeno in veselo in varno nabiranje kilometrov zelim.

ABS pa res ne igra vloge pri tem ali kupuješ 125 ccm ali tisočaka. Sama sem na 125 kubičnem Hyosungu prevozila več kot 75k, v snegu, dežju, toči, po travi, makadamu, in včasih celo blatu. Če se bo vozila in ne bo motor le stal v garaži, je ABS ena izmed najboljših investicij, ki jih katerikoli motorist lahko naredi za svojo varnost.
Sem že napisala, če se le da, se vzame takšnega z ABS. Če je pravi motor, finančno dosegljiv in v odličnem stanju pa nima ABS-a... To se bo gospodična sama odločala če bo kupila. Ni nič narobe če ga ni, je pa vsekakor boljše če je.

Objavljeno
pred 6 minutami, Yoghurt pravi:

ABS pa res ne igra vloge pri tem ali kupuješ 125 ccm ali tisočaka. Sama sem na 125 kubičnem Hyosungu prevozila več kot 75k, v snegu, dežju, toči, po travi, makadamu, in včasih celo blatu. Če se bo vozila in ne bo motor le stal v garaži, je ABS ena izmed najboljših investicij, ki jih katerikoli motorist lahko naredi za svojo varnost.
Sem že napisala, če se le da, se vzame takšnega z ABS. Če je pravi motor, finančno dosegljiv in v odličnem stanju pa nima ABS-a... To se bo gospodična sama odločala če bo kupila. Ni nič narobe če ga ni, je pa vsekakor boljše če je.

Odgovarjaš motoristki ki je v celi svoji moto karieri naredila toliko km kot  en malo jači motorist v eni sezoni .......je pa načitana in veliko ve :P 

Cika pa ne se užgat zdej .....pomagej punci .....:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ce je z hyosungom brez vseh pomagal lahko ne vem kolko prevozila in se lahko tle tipka, je ziv dokaz da ni bil tako nujen :P vazna je sreca, pa recimo da kej pameti ne skodi ;)

 

Objavljeno

Pozdravljeni,

če ti lahko nekako pomagam z mojim odgovorim, bi ti predlagal, da si v vsakem primeru kupi motor ki ima ABS, in to iz čistega razloga ker že 125cc ni 50cc in lahko hitro ABS pride prav. Spomnimo se vsi ko smo začeli voziti kje smo delali napake. Ponavad smo se v ovinku ustrašili al zarad prevelike hitrosti ali ker te je bilo strah položiti motor, itd... v tem primeru ti pride ABS še kako prav, in tudi na mokri cesti. Tako da kar se pa motorjev tiče je pa stvar okusa in seveda kaj ti leži pod ritjo in na roki(pred nakupom obvezno probat). Ampak če pa imaš možnost da kupiš z ABS-om pol si ga pa kupi brez oklevanja.
 

Lp Josip

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz gojim do takšnih tičev, lopovov in podobnih objestnežev absolutno netoleranco. Ni besed, s katerimi bi opisal, kaj bi mu delal, če bi ga ulovil z roko v vreči. Trenutek, ko sem doumel, da so mi ga ukradli, ostaja nepozaben ...

Žal mi je zate.

Objavljeno

Bubba škoda za tvoj primer, ker verjamem da je ogromno takih primerov po sloveniji in žal na konec koncov niti ne moreš kaj dosti uredit. Je pa kar nekaj teh prodajalcev, ki kar naenkrat imajo po 50-100 motorjev na zalogi(seveda večina iz italije) in potem se ti nardi to, da v resnici kupiš kanto brez podna in samo vlagaš denar v motor, da se sploh lahko začneš vozit. Zato pa jaz osebno do sedaj vedno kupil motor pri fizični osebi... Pr trgovcu bi vzel samo novega in še to pr pooblaščenem servisu ne pa kr neke čunga lunga trgovine...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!