Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

hej tovarišija,

prosim za malo pomoči iz prve roke..

iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim..

jaz imam že tretjega cestaka s superbike balanco, meni je zakon. za touring pa tudi bolj dinamično :)

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

jst tud superbike belanco na olupjenem gsxr 1100 pa je super zadeva.

Objavljeno

jaz imam že tretjega cestaka s superbike balanco, meni je zakon. za touring pa tudi bolj dinamično :)

sem tud že razmišljal o tem, res je izgled malo mimo, je pa vožnja sigurno neprimerno udobnejša..

ampak kaj ko je sopotnica še vedno na istem..

razmišljal sem tudi da bi vzel cestaka ki ima avspuh pod ritjo (cbr 1000, r1) in bi znižal fusrasterje za sopotnika..

no na koncu sem vseeno našel kompromis v drugem tipu motorja, sej če nebom zadovoljen bom pa verjetno v začetku

druge sezone spraševal kje ste nabavli superbike belanco :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No jaz sem tudi v začetku letošnje sezone se odločil kupiti motor, ki sem si ga že dolgo želel. Izpit za 25kw sem naredil pri 18h letih-leta 2008, v upanju, da ko bom star 21 let, da dobim izpit za neomejeno. Seveda me je naša vlada gladko zafrknila z novim zakonom, zato sem iskal predvsem SS motorje, po možnosti blokirane na 25kw. Končno našel nekaj motorjev, ki so mi ustrezali. Tako sem naletel na ninjo 636, blokirano na 25kw.

Torej moja odločitev je temeljila predvsem na tem, da mora motor imeti blokado 25kw. Poleg tega sem raje sem kupil motor za malo manj denarja, ter več € namenil potrebni opremi. Za nakup čelade, rokavic, kombinezona, škornjev računajte 1000e +. Seveda moraš pri nakupu rabljenega motorja od denarja, ki ga misliš odšteti za nakup motorja, potem odšteti še nekaj denarja za servis ( olje, akumulator, ketna, po možnosti nove gume, itd... ), kar hitro nanese še okoli 600e +. Potem je treba odšteti še registracijo, toda ta za 25kw je okoli 110e, tako da to ni ne vem kakšen velik strošek.

V glavnem poleg nakupa motorja je potrebno šteti še okoli 2000e + ostalih stroškov, potrebnih za varno in brezskrbno vožnjo.

Toda na koncu je ves strošek poplačan z užitkom v vožnji.

LP, damjan

Objavljeno

:naughty:

post-15759-0-50632400-1311276111_thumb.jpg

post-15759-0-53723200-1311276129_thumb.jpg

post-15759-0-97971500-1311276181_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No jaz sem tudi v začetku letošnje sezone se odločil kupiti motor, ki sem si ga že dolgo želel. Izpit za 25kw sem naredil pri 18h letih-leta 2008, v upanju, da ko bom star 21 let, da dobim izpit za neomejeno. Seveda me je naša vlada gladko zafrknila z novim zakonom, zato sem iskal predvsem SS motorje, po možnosti blokirane na 25kw. Končno našel nekaj motorjev, ki so mi ustrezali. Tako sem naletel na ninjo 636, blokirano na 25kw.

Torej moja odločitev je temeljila predvsem na tem, da mora motor imeti blokado 25kw. Poleg tega sem raje sem kupil motor za malo manj denarja, ter več € namenil potrebni opremi. Za nakup čelade, rokavic, kombinezona, škornjev računajte 1000e +. Seveda moraš pri nakupu rabljenega motorja od denarja, ki ga misliš odšteti za nakup motorja, potem odšteti še nekaj denarja za servis ( olje, akumulator, ketna, po možnosti nove gume, itd... ), kar hitro nanese še okoli 600e +. Potem je treba odšteti še registracijo, toda ta za 25kw je okoli 110e, tako da to ni ne vem kakšen velik strošek.

V glavnem poleg nakupa motorja je potrebno šteti še okoli 2000e + ostalih stroškov, potrebnih za varno in brezskrbno vožnjo.

Toda na koncu je ves strošek poplačan z užitkom v vožnji.

LP, damjan

No samo še v informacijo, da si s takšnim motorjem po novem zakonu v prekršku; beri: voziš se brez izpita. Žal :wacko:

Objavljeno

hej tovarišija,

prosim za malo pomoči iz prve roke..

iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim..

do sedaj sem si lastil le cestne motorje kar pa se ni izkazalo za idealnega prijatelja za daljše fure..

no kompromis sem sklenil z fz1-s fazerjem, in bil včeraj na ogledu enega ampak se mi zdi v primerjavi

s športnimi motorji precej len, tud nisem prepričan če je to to kaj bi rad..

zato bi vprašal če je še kakšna alternativa cestakom?

pol se pa poraja še drugo vprašanje.. keri od 1000ccm cestakov je najudobnejši za daljše ture (400km +)

za voznika in sopotnika? (letrniki 2004 +)

Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp :wallbash: . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!!

Objavljeno (popravljeno)

No samo še v informacijo, da si s takšnim motorjem po novem zakonu v prekršku; beri: voziš se brez izpita. Žal :wacko:

Kokilkor sem bral po zakoniku je tako : če je motor blokiran na 25kw pred uvedbo novega zakona, torej če se ne motim je to bilo leta 2010 nekje v januarju, je to v redu. Po tem datumu z uvedbo novega zakona, je možno motor blokirati samo na polovico konjskih moči, torej v mojem primeru 60 KM. Tako da se mi zdi da bo to v redu.

popravi me če se motim.

LP

Popravljeno . Popravil ddjaro
Objavljeno

Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp :wallbash: . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!!

ni vse v konjih pa številkah, je zelo pomebno tudi kako podaja to moč. jaz sem peljal samo fzs 1000 s 140km, pa je bil skoraj mrtev napram moji r1 z 150 km, tako da...

Objavljeno

Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp :wallbash: . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!!

ne razumeš kakšen je občutek ko nikoli nisi imel druga kot športaka pol pa se vsedeš dobesedno iz dirkališča na športno potovalnega..

kaj bi imel..

motor z lastnostmi cestaka in udobjem potovalnega..

Ja ja tipično vse je mrtvo razen svoj(tvoj) !! :headbang:

tud ti še verjetno na cestaku nisi sedel.. ko boš boš spremenil mnenje

Objavljeno (popravljeno)

ne razumeš kakšen je občutek ko nikoli nisi imel druga kot športaka pol pa se vsedeš dobesedno iz dirkališča na športno potovalnega..

kaj bi imel..

motor z lastnostmi cestaka in udobjem potovalnega..

tud ti še verjetno na cestaku nisi sedel.. ko boš boš spremenil mnenje

Sej neboš verjel! "prvega" cestaka Suzukija 3 zil. vodno hlajen 2-taktni sem vozil z 210 Km/h + že davnega leta 1970 in takrat je (če je že) tvoj foter še z jajci žepni biljard igral in tebe sem ter tja premetal !!!

Popravljeno . Popravil maco47
Objavljeno

Sej neboš verjel! "prvega" cestaka Suzukija 3 zil. vodno hlajen 2-taktni sem vozil z 210 Km/h + že davnega leta 1970 in takrat je (če je že) tvoj foter še z jajci žepni biljard igral in tebe sem ter tja premetal !!!

:notworthy: odlično deda, ampak zgleda da vas je malo čas povozil.. tehnika je napredovala in motorji so se od davnega leta 1970 kr precej spremenili.. nee saj vas ne strašim, še vedno so na bencin, le karakteristike so malce drugačne

you shuld try it.. if you feel young enough ;)

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem začel s klasiko, Tomos Avtomatik, ki je bil par let starejši od mene. Dobil sem ga od strica. Gor sem dal števec za kolo in je z MF Power izpuhom in L batom letel točno 54km/h. Vsakič, ko sem tankal sem moral menjat še svečko (Champion). Če sem dal not bosno, te še pogosteje. Če se kupil Bosch-ov, je ta zdržala 2 tanka. To so mi na zadnji šolski dan v srednji šoli ukradli. Katastrofa :BUA:

Leto po tem sem si nabavil novega skuterja Yamaha Aerox, s tem sem naredil prvo leto 15 000km, nato pa vsako leto malo manj. Po 5 letih sem ga prodal, ker sem kot študent rabil avto. Pol je sledilo 3 leta premora. Vedel sem da si bom spet kupil motor, samo kot študent sem pač rabil avto, denarja za oboje pa ni bilo...

Študentska leta so za mano in z nekim delom in šparanjem se je nabralo nekaj denarja za prvi motor. Sprva nisem vedel kaj sploh kupit. Cena je morala bit pod 2000€. Znanec je na veliko hvalil Yamaha XT 600, da bi to naj bil eden najbolj vzdržljivih motorjev. Malo sem bral forume in ugotovil, da ta motor res nima večjih težav. Sploh ko je kot "kosilnica": cilinder, zračno hlajen, fergazer, vse enostavno dostopno, še orodje dobiš zraven. Že čez zimo sem spremljal avt0.net in gledal če je kaj pametnega. Ko se je marca otoplilo sem šel gledat XT-a. Stal je v kleti enega vikenda. Lastnik je dal akumulator not, potegnil čok in moped vžgal v prvo. So se mi že zasvetile oči. :OK: Zadevo sem nabavil, menjal verižni set, gume, zavorne ploščice in naredil servis. Zadeva dela. Letos sem naredil z njim že 9000 km in še več jih bom. Bi se zdaj vozil, pa čakam da se cesta malo posuši.

Enduro mi je definitivno všeč in mislim, da bom ostal na tem tipu motorja. Drugo leto bom najverjetneje menjal za Tenere 660 (nov model) ali pa mogoče nov model Super Tenere, samo ti so zaenkrat še dragi, ker ni rabljenih.

Popravljeno . Popravil c00L3r
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ni vse v konjih pa številkah, je zelo pomebno tudi kako podaja to moč. jaz sem peljal samo fzs 1000 s 140km, pa je bil skoraj mrtev napram moji r1 z 150 km, tako da...

Fazer:

150hp@11000rpm;106nm@8000rpm.

R1(predvidevam l 2002):

152hp@10500rpm;104,9nm@8500rpm : :hmm::lol1:

Objavljeno (popravljeno)

:notworthy: odlično deda, ampak zgleda da vas je malo čas povozil.. tehnika je napredovala in motorji so se od davnega leta 1970 kr precej spremenili.. nee saj vas ne strašim, še vedno so na bencin, le karakteristike so malce drugačne

you shuld try it.. if you feel young enough ;)

Kar sam si poglej karakteristike mojega motorja (BMWK-1200-R),ker nimam potrebe za tebe podatke iskat, samo že v naprej ti povem,da ima moj motor zeloooo dobre kar sam primirjaj,da neboš spet plju..l po moji izjavi !

Popravljeno . Popravil maco47
Objavljeno

Fazer:

150hp@11000rpm;106nm@8000rpm.

R1(predvidevam l 2002):

152hp@10500rpm;104,9nm@8500rpm : :hmm::lol1:

še kar ne štekaš, ni vse v številkah.

nekateri motorji so narejeni tako, da svojo moč podajajo umirjeno, predvidljivo, linearno. drugi pa bolj instantno, bolj direkt, takoj čutiš ko odpreš gas. to je način podajanja iste moči

recimo nek enovaljni politrski 4t motor je z običajnim vplinjačem z membrano predvidljiv, linearen, len. s fcr oziroma flatslide vplinjačem s pospeševalno šobo pa isti motor z istimi konji postane bolj poskočen, bolj živ, bolj odziven, seveda z dosti večjo porabo. in to je samo dovod goriva.

kje je pol še mapping vbrizga in vžiga, odmične gredi, porting, bla bla, kjer ob isti končni moči dobiš čisto drugo pot do te moči :)

Objavljeno

še kar ne štekaš, ni vse v številkah.

nekateri motorji so narejeni tako, da svojo moč podajajo umirjeno, predvidljivo, linearno. drugi pa bolj instantno, bolj direkt, takoj čutiš ko odpreš gas. to je način podajanja iste moči

recimo nek enovaljni politrski 4t motor je z običajnim vplinjačem z membrano predvidljiv, linearen, len. s fcr oziroma flatslide vplinjačem s pospeševalno šobo pa isti motor z istimi konji postane bolj poskočen, bolj živ, bolj odziven, seveda z dosti večjo porabo. in to je samo dovod goriva.

kje je pol še mapping vbrizga in vžiga, odmične gredi, porting, bla bla, kjer ob isti končni moči dobiš čisto drugo pot do te moči :)

Aha, zdaj pa končno štekam :wallbash:

Objavljeno

Kokilkor sem bral po zakoniku je tako : če je motor blokiran na 25kw pred uvedbo novega zakona, torej če se ne motim je to bilo leta 2010 nekje v januarju, je to v redu. Po tem datumu z uvedbo novega zakona, je možno motor blokirati samo na polovico konjskih moči, torej v mojem primeru 60 KM. Tako da se mi zdi da bo to v redu.

popravi me če se motim.

LP

Motiš se, ker zakon so spremenili za izpite in ne za blokade. Voziš lahko le motor, ki je tovarniško blokiran (v homologaciji vpisana izvorna moč 25/35 kW).

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno čisto resno vprašanje z moje strani, in sicer me zanima kaj bi rekli izkušeni motoristi na to, da bi za prvi motor izbral 1000ccm, recimo r1, ali pa kako cbr ? Ali je to nepriporočljivo in je bolje začeti z 600 ?

Objavljeno

litrski športniki so čist pohlevni za vozit, če paziš gas.

ampak problem je v tem, da je skušnjava prevelika B)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

litrski športniki so čist pohlevni za vozit, če paziš gas.

ampak problem je v tem, da je skušnjava prevelika B)

Večinoma ni problem v skušnjavi, ampak v nadzoru. Meni (začetnik s cca 6k km) se še vedno dogaja, da ob kakšni bunki ali luknji na cesti nehote dodam malo gasa. Že na mojem 600 ccm motorju se to kar pozna, na kakšni R1 pa raje ne pomislim, kaj bi se zgodilo.

Motorji z manj konji začetnikom omogočajo, da malo manj pozornosti posvečajo milimetrsko natačni poziciji roke na gasu in malo več cesti, prometu, ovinkom in pravilni vožnji skozi nje. Roko na srce - jaz sem za prvi motor kupil Hornetko, pa v teh prvih 6000 km ni bilo situacije, ko bi teh dodanih 50 konjev v primerjavi s kakšnim ER5 zares rabil.

Je pa očitno dejstvo, da velika večina izkušenih motoristov na to pozablja in potem gledajo samo ostale karakteristike motorja. Potem je pa res - če privzamemo 100% popoln nadzor nad plinom (in zanemarimo dodatne faktorje teže, manjše okretnosti, .. ) - potem imaš pa prav.

Popravljeno . Popravil yan
Objavljeno

Eno čisto resno vprašanje z moje strani, in sicer me zanima kaj bi rekli izkušeni motoristi na to, da bi za prvi motor izbral 1000ccm, recimo r1, ali pa kako cbr ? Ali je to nepriporočljivo in je bolje začeti z 600 ?

Važno je,da imaš v glavi pošlihtano,kajti danes se moraš z motorjem kar poročiti, saj se ga kar težko proda in to je stvar,ki si jo kupiš za več let zato je bolje kupit motor,ki ti je všeč in že vnaprej veš,da bo vsaj par let pri hiši in boš z njim ZELO zadovoljen ! !:hmm:

Objavljeno

Dečki hvala za odgovore , morem rečti da sm zadovoljen. Drugače je pa res kot je negdo rekel da je vse v glavi.

Je pa zanimivo prebrati tudi to glede lukn na cesti in dodajanju gasa nehote

Objavljeno

Motiš se, ker zakon so spremenili za izpite in ne za blokade. Voziš lahko le motor, ki je tovarniško blokiran (v homologaciji vpisana izvorna moč 25/35 kW).

Ni se zmotil. Ker včasih(za 2008 sem ziher,ker sem sam to delal), ko si motor blokiral, so na homologaciji popravili izvorno moč motorja. Torej je imel motor 25kW, tako kot tisti, ki so novi blokirani. Sedaj pa ti blokado upišejo pod predelavo in ima izvorno moč še vedno xxkW. In tiste motorja lahko voziš z izpitom A2.

Objavljeno (popravljeno)

Meni (začetnik s cca 6k km) se še vedno dogaja, da ob kakšni bunki ali luknji na cesti nehote dodam malo gasa.

Ja dva prsta od roke ti počivata na ročki sprednje zavore za hipno bremzanje in pa kot opora za natančno kontroliranje gasa, da te luknje ne zmrdajo. Imam priliko za obilo treninga z živčnimi motorji po terenu, kjer vsak mikrometer gasa šteje :D

Popravljeno . Popravil simonsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!