simonsi Objavljeno Junij 7, 2011 Deli Objavljeno Junij 7, 2011 (popravljeno) hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. jaz imam že tretjega cestaka s superbike balanco, meni je zakon. za touring pa tudi bolj dinamično Popravljeno Junij 7, 2011. Popravil simonsi m@dness 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno Junij 7, 2011 Deli Objavljeno Junij 7, 2011 jst tud superbike belanco na olupjenem gsxr 1100 pa je super zadeva. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Junij 8, 2011 Deli Objavljeno Junij 8, 2011 jaz imam že tretjega cestaka s superbike balanco, meni je zakon. za touring pa tudi bolj dinamično sem tud že razmišljal o tem, res je izgled malo mimo, je pa vožnja sigurno neprimerno udobnejša.. ampak kaj ko je sopotnica še vedno na istem.. razmišljal sem tudi da bi vzel cestaka ki ima avspuh pod ritjo (cbr 1000, r1) in bi znižal fusrasterje za sopotnika.. no na koncu sem vseeno našel kompromis v drugem tipu motorja, sej če nebom zadovoljen bom pa verjetno v začetku druge sezone spraševal kje ste nabavli superbike belanco Bremzer 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ddjaro Objavljeno Julij 18, 2011 Deli Objavljeno Julij 18, 2011 No jaz sem tudi v začetku letošnje sezone se odločil kupiti motor, ki sem si ga že dolgo želel. Izpit za 25kw sem naredil pri 18h letih-leta 2008, v upanju, da ko bom star 21 let, da dobim izpit za neomejeno. Seveda me je naša vlada gladko zafrknila z novim zakonom, zato sem iskal predvsem SS motorje, po možnosti blokirane na 25kw. Končno našel nekaj motorjev, ki so mi ustrezali. Tako sem naletel na ninjo 636, blokirano na 25kw. Torej moja odločitev je temeljila predvsem na tem, da mora motor imeti blokado 25kw. Poleg tega sem raje sem kupil motor za malo manj denarja, ter več € namenil potrebni opremi. Za nakup čelade, rokavic, kombinezona, škornjev računajte 1000e +. Seveda moraš pri nakupu rabljenega motorja od denarja, ki ga misliš odšteti za nakup motorja, potem odšteti še nekaj denarja za servis ( olje, akumulator, ketna, po možnosti nove gume, itd... ), kar hitro nanese še okoli 600e +. Potem je treba odšteti še registracijo, toda ta za 25kw je okoli 110e, tako da to ni ne vem kakšen velik strošek. V glavnem poleg nakupa motorja je potrebno šteti še okoli 2000e + ostalih stroškov, potrebnih za varno in brezskrbno vožnjo. Toda na koncu je ves strošek poplačan z užitkom v vožnji. LP, damjan dotem, kaya, logarr in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
paris2 Objavljeno Julij 21, 2011 Deli Objavljeno Julij 21, 2011 :naughty: rposed in m@dness 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LooLekSLO Objavljeno Julij 22, 2011 Deli Objavljeno Julij 22, 2011 No jaz sem tudi v začetku letošnje sezone se odločil kupiti motor, ki sem si ga že dolgo želel. Izpit za 25kw sem naredil pri 18h letih-leta 2008, v upanju, da ko bom star 21 let, da dobim izpit za neomejeno. Seveda me je naša vlada gladko zafrknila z novim zakonom, zato sem iskal predvsem SS motorje, po možnosti blokirane na 25kw. Končno našel nekaj motorjev, ki so mi ustrezali. Tako sem naletel na ninjo 636, blokirano na 25kw. Torej moja odločitev je temeljila predvsem na tem, da mora motor imeti blokado 25kw. Poleg tega sem raje sem kupil motor za malo manj denarja, ter več € namenil potrebni opremi. Za nakup čelade, rokavic, kombinezona, škornjev računajte 1000e +. Seveda moraš pri nakupu rabljenega motorja od denarja, ki ga misliš odšteti za nakup motorja, potem odšteti še nekaj denarja za servis ( olje, akumulator, ketna, po možnosti nove gume, itd... ), kar hitro nanese še okoli 600e +. Potem je treba odšteti še registracijo, toda ta za 25kw je okoli 110e, tako da to ni ne vem kakšen velik strošek. V glavnem poleg nakupa motorja je potrebno šteti še okoli 2000e + ostalih stroškov, potrebnih za varno in brezskrbno vožnjo. Toda na koncu je ves strošek poplačan z užitkom v vožnji. LP, damjan No samo še v informacijo, da si s takšnim motorjem po novem zakonu v prekršku; beri: voziš se brez izpita. Žal :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crasher Objavljeno Julij 28, 2011 Deli Objavljeno Julij 28, 2011 hej tovarišija, prosim za malo pomoči iz prve roke.. iščem kompromis med zmogljivostjo in udobjem - torej med cestakom in potovalnim.. do sedaj sem si lastil le cestne motorje kar pa se ni izkazalo za idealnega prijatelja za daljše fure.. no kompromis sem sklenil z fz1-s fazerjem, in bil včeraj na ogledu enega ampak se mi zdi v primerjavi s športnimi motorji precej len, tud nisem prepričan če je to to kaj bi rad.. zato bi vprašal če je še kakšna alternativa cestakom? pol se pa poraja še drugo vprašanje.. keri od 1000ccm cestakov je najudobnejši za daljše ture (400km +) za voznika in sopotnika? (letrniki 2004 +) Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!! m@dness in MJ3 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ddjaro Objavljeno Julij 28, 2011 Deli Objavljeno Julij 28, 2011 (popravljeno) No samo še v informacijo, da si s takšnim motorjem po novem zakonu v prekršku; beri: voziš se brez izpita. Žal :wacko: Kokilkor sem bral po zakoniku je tako : če je motor blokiran na 25kw pred uvedbo novega zakona, torej če se ne motim je to bilo leta 2010 nekje v januarju, je to v redu. Po tem datumu z uvedbo novega zakona, je možno motor blokirati samo na polovico konjskih moči, torej v mojem primeru 60 KM. Tako da se mi zdi da bo to v redu. popravi me če se motim. LP Popravljeno Julij 28, 2011. Popravil ddjaro Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 28, 2011 Deli Objavljeno Julij 28, 2011 Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!! ni vse v konjih pa številkah, je zelo pomebno tudi kako podaja to moč. jaz sem peljal samo fzs 1000 s 140km, pa je bil skoraj mrtev napram moji r1 z 150 km, tako da... Bremzer in m@dness 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Fz-1 Fazer ''len'' s 150hp . Ne vem, če sploh veš kaj hočeš!! ne razumeš kakšen je občutek ko nikoli nisi imel druga kot športaka pol pa se vsedeš dobesedno iz dirkališča na športno potovalnega.. kaj bi imel.. motor z lastnostmi cestaka in udobjem potovalnega.. Ja ja tipično vse je mrtvo razen svoj(tvoj) !! tud ti še verjetno na cestaku nisi sedel.. ko boš boš spremenil mnenje dive in Bremzer 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) ne razumeš kakšen je občutek ko nikoli nisi imel druga kot športaka pol pa se vsedeš dobesedno iz dirkališča na športno potovalnega.. kaj bi imel.. motor z lastnostmi cestaka in udobjem potovalnega.. tud ti še verjetno na cestaku nisi sedel.. ko boš boš spremenil mnenje Sej neboš verjel! "prvega" cestaka Suzukija 3 zil. vodno hlajen 2-taktni sem vozil z 210 Km/h + že davnega leta 1970 in takrat je (če je že) tvoj foter še z jajci žepni biljard igral in tebe sem ter tja premetal !!! Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil maco47 Bremzer, m@dness, rposed in 5 others 1 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Sej neboš verjel! "prvega" cestaka Suzukija 3 zil. vodno hlajen 2-taktni sem vozil z 210 Km/h + že davnega leta 1970 in takrat je (če je že) tvoj foter še z jajci žepni biljard igral in tebe sem ter tja premetal !!! :notworthy: odlično deda, ampak zgleda da vas je malo čas povozil.. tehnika je napredovala in motorji so se od davnega leta 1970 kr precej spremenili.. nee saj vas ne strašim, še vedno so na bencin, le karakteristike so malce drugačne you shuld try it.. if you feel young enough vuk76, Kor13, HyperJack in 3 others 5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) Jaz sem začel s klasiko, Tomos Avtomatik, ki je bil par let starejši od mene. Dobil sem ga od strica. Gor sem dal števec za kolo in je z MF Power izpuhom in L batom letel točno 54km/h. Vsakič, ko sem tankal sem moral menjat še svečko (Champion). Če sem dal not bosno, te še pogosteje. Če se kupil Bosch-ov, je ta zdržala 2 tanka. To so mi na zadnji šolski dan v srednji šoli ukradli. Katastrofa Leto po tem sem si nabavil novega skuterja Yamaha Aerox, s tem sem naredil prvo leto 15 000km, nato pa vsako leto malo manj. Po 5 letih sem ga prodal, ker sem kot študent rabil avto. Pol je sledilo 3 leta premora. Vedel sem da si bom spet kupil motor, samo kot študent sem pač rabil avto, denarja za oboje pa ni bilo... Študentska leta so za mano in z nekim delom in šparanjem se je nabralo nekaj denarja za prvi motor. Sprva nisem vedel kaj sploh kupit. Cena je morala bit pod 2000€. Znanec je na veliko hvalil Yamaha XT 600, da bi to naj bil eden najbolj vzdržljivih motorjev. Malo sem bral forume in ugotovil, da ta motor res nima večjih težav. Sploh ko je kot "kosilnica": cilinder, zračno hlajen, fergazer, vse enostavno dostopno, še orodje dobiš zraven. Že čez zimo sem spremljal avt0.net in gledal če je kaj pametnega. Ko se je marca otoplilo sem šel gledat XT-a. Stal je v kleti enega vikenda. Lastnik je dal akumulator not, potegnil čok in moped vžgal v prvo. So se mi že zasvetile oči. Zadevo sem nabavil, menjal verižni set, gume, zavorne ploščice in naredil servis. Zadeva dela. Letos sem naredil z njim že 9000 km in še več jih bom. Bi se zdaj vozil, pa čakam da se cesta malo posuši. Enduro mi je definitivno všeč in mislim, da bom ostal na tem tipu motorja. Drugo leto bom najverjetneje menjal za Tenere 660 (nov model) ali pa mogoče nov model Super Tenere, samo ti so zaenkrat še dragi, ker ni rabljenih. Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil c00L3r benny0104, tonek in dotem 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crasher Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 ni vse v konjih pa številkah, je zelo pomebno tudi kako podaja to moč. jaz sem peljal samo fzs 1000 s 140km, pa je bil skoraj mrtev napram moji r1 z 150 km, tako da... Fazer: 150hp@11000rpm;106nm@8000rpm. R1(predvidevam l 2002): 152hp@10500rpm;104,9nm@8500rpm : Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maco47 Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 (popravljeno) :notworthy: odlično deda, ampak zgleda da vas je malo čas povozil.. tehnika je napredovala in motorji so se od davnega leta 1970 kr precej spremenili.. nee saj vas ne strašim, še vedno so na bencin, le karakteristike so malce drugačne you shuld try it.. if you feel young enough Kar sam si poglej karakteristike mojega motorja (BMWK-1200-R),ker nimam potrebe za tebe podatke iskat, samo že v naprej ti povem,da ima moj motor zeloooo dobre kar sam primirjaj,da neboš spet plju..l po moji izjavi ! Popravljeno Julij 29, 2011. Popravil maco47 vuk76, Bremzer, m@dness in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 Fazer: 150hp@11000rpm;106nm@8000rpm. R1(predvidevam l 2002): 152hp@10500rpm;104,9nm@8500rpm : še kar ne štekaš, ni vse v številkah. nekateri motorji so narejeni tako, da svojo moč podajajo umirjeno, predvidljivo, linearno. drugi pa bolj instantno, bolj direkt, takoj čutiš ko odpreš gas. to je način podajanja iste moči recimo nek enovaljni politrski 4t motor je z običajnim vplinjačem z membrano predvidljiv, linearen, len. s fcr oziroma flatslide vplinjačem s pospeševalno šobo pa isti motor z istimi konji postane bolj poskočen, bolj živ, bolj odziven, seveda z dosti večjo porabo. in to je samo dovod goriva. kje je pol še mapping vbrizga in vžiga, odmične gredi, porting, bla bla, kjer ob isti končni moči dobiš čisto drugo pot do te moči dive, Bremzer, m@dness in 1 other 3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crasher Objavljeno Julij 29, 2011 Deli Objavljeno Julij 29, 2011 še kar ne štekaš, ni vse v številkah. nekateri motorji so narejeni tako, da svojo moč podajajo umirjeno, predvidljivo, linearno. drugi pa bolj instantno, bolj direkt, takoj čutiš ko odpreš gas. to je način podajanja iste moči recimo nek enovaljni politrski 4t motor je z običajnim vplinjačem z membrano predvidljiv, linearen, len. s fcr oziroma flatslide vplinjačem s pospeševalno šobo pa isti motor z istimi konji postane bolj poskočen, bolj živ, bolj odziven, seveda z dosti večjo porabo. in to je samo dovod goriva. kje je pol še mapping vbrizga in vžiga, odmične gredi, porting, bla bla, kjer ob isti končni moči dobiš čisto drugo pot do te moči Aha, zdaj pa končno štekam m@dness, Sharko, bobiboss in 4 others 2 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LooLekSLO Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Kokilkor sem bral po zakoniku je tako : če je motor blokiran na 25kw pred uvedbo novega zakona, torej če se ne motim je to bilo leta 2010 nekje v januarju, je to v redu. Po tem datumu z uvedbo novega zakona, je možno motor blokirati samo na polovico konjskih moči, torej v mojem primeru 60 KM. Tako da se mi zdi da bo to v redu. popravi me če se motim. LP Motiš se, ker zakon so spremenili za izpite in ne za blokade. Voziš lahko le motor, ki je tovarniško blokiran (v homologaciji vpisana izvorna moč 25/35 kW). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BLASTERO Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 Eno čisto resno vprašanje z moje strani, in sicer me zanima kaj bi rekli izkušeni motoristi na to, da bi za prvi motor izbral 1000ccm, recimo r1, ali pa kako cbr ? Ali je to nepriporočljivo in je bolje začeti z 600 ? Dr_Jakob in DAMI34 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 litrski športniki so čist pohlevni za vozit, če paziš gas. ampak problem je v tem, da je skušnjava prevelika DAMI34, hajoktejn in Sharko 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yan Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 (popravljeno) litrski športniki so čist pohlevni za vozit, če paziš gas. ampak problem je v tem, da je skušnjava prevelika Večinoma ni problem v skušnjavi, ampak v nadzoru. Meni (začetnik s cca 6k km) se še vedno dogaja, da ob kakšni bunki ali luknji na cesti nehote dodam malo gasa. Že na mojem 600 ccm motorju se to kar pozna, na kakšni R1 pa raje ne pomislim, kaj bi se zgodilo. Motorji z manj konji začetnikom omogočajo, da malo manj pozornosti posvečajo milimetrsko natačni poziciji roke na gasu in malo več cesti, prometu, ovinkom in pravilni vožnji skozi nje. Roko na srce - jaz sem za prvi motor kupil Hornetko, pa v teh prvih 6000 km ni bilo situacije, ko bi teh dodanih 50 konjev v primerjavi s kakšnim ER5 zares rabil. Je pa očitno dejstvo, da velika večina izkušenih motoristov na to pozablja in potem gledajo samo ostale karakteristike motorja. Potem je pa res - če privzamemo 100% popoln nadzor nad plinom (in zanemarimo dodatne faktorje teže, manjše okretnosti, .. ) - potem imaš pa prav. Popravljeno Avgust 21, 2011. Popravil yan hajoktejn, Markko, suhi in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 Eno čisto resno vprašanje z moje strani, in sicer me zanima kaj bi rekli izkušeni motoristi na to, da bi za prvi motor izbral 1000ccm, recimo r1, ali pa kako cbr ? Ali je to nepriporočljivo in je bolje začeti z 600 ? Važno je,da imaš v glavi pošlihtano,kajti danes se moraš z motorjem kar poročiti, saj se ga kar težko proda in to je stvar,ki si jo kupiš za več let zato je bolje kupit motor,ki ti je všeč in že vnaprej veš,da bo vsaj par let pri hiši in boš z njim ZELO zadovoljen ! ! rposed, vuk76, dore in 1 other 2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BLASTERO Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 Dečki hvala za odgovore , morem rečti da sm zadovoljen. Drugače je pa res kot je negdo rekel da je vse v glavi. Je pa zanimivo prebrati tudi to glede lukn na cesti in dodajanju gasa nehote Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gizmo_ Objavljeno Avgust 25, 2011 Deli Objavljeno Avgust 25, 2011 Motiš se, ker zakon so spremenili za izpite in ne za blokade. Voziš lahko le motor, ki je tovarniško blokiran (v homologaciji vpisana izvorna moč 25/35 kW). Ni se zmotil. Ker včasih(za 2008 sem ziher,ker sem sam to delal), ko si motor blokiral, so na homologaciji popravili izvorno moč motorja. Torej je imel motor 25kW, tako kot tisti, ki so novi blokirani. Sedaj pa ti blokado upišejo pod predelavo in ima izvorno moč še vedno xxkW. In tiste motorja lahko voziš z izpitom A2. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2011 Deli Objavljeno Avgust 26, 2011 (popravljeno) Meni (začetnik s cca 6k km) se še vedno dogaja, da ob kakšni bunki ali luknji na cesti nehote dodam malo gasa. Ja dva prsta od roke ti počivata na ročki sprednje zavore za hipno bremzanje in pa kot opora za natančno kontroliranje gasa, da te luknje ne zmrdajo. Imam priliko za obilo treninga z živčnimi motorji po terenu, kjer vsak mikrometer gasa šteje Popravljeno Avgust 26, 2011. Popravil simonsi dotem 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se