TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2012 Opozori Objavljeno Februar 14, 2012 Prijatelj ima kaksen cm manj kot 190, pa nic ne jamra, da ga kej boli na 600ki, nasprotno, je cist vesel. Ce pa komu smesno zgleda, se pa cist nic ne sekira....meni ne zgleda smesno.
nsignific Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 (popravljeno) Temu se reče "racionaliziranje slabe odločitve". Dopuščam sicer 1% možnosti da je Mr. Fantastic in narejen iz gume ter brez sklepov, v tem primeru vzamem vse nazaj! Popravljeno Februar 17, 2012. Popravil nsignific Zok 1
kianalvane Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 Izgleda, da imamo vsi "velikani" težave pri izbiri motorja. Kaj naj izberem, da se bom lahko normalno peljal s svojimi 195cm, ne bo enduro in je v rangu od 3-4k€? Na FZ6 in hornet lahko kar pozabim, ne?
delbrz Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 Izgleda, da imamo vsi "velikani" težave pri izbiri motorja. Kaj naj izberem, da se bom lahko normalno peljal s svojimi 195cm, ne bo enduro in je v rangu od 3-4k€? Na FZ6 in hornet lahko kar pozabim, ne? Hornet ja, je še najmanj prijazn nam višjim od nakedov...fz6 pa mislim da bi šlo lažje skoz... moreš probat
zzigon Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Izgleda, da imamo vsi "velikani" težave pri izbiri motorja. Kaj naj izberem, da se bom lahko normalno peljal s svojimi 195cm, ne bo enduro in je v rangu od 3-4k€? Na FZ6 in hornet lahko kar pozabim, ne? s fz6 se da brez problema peljati, je pač "pecikl" tudi Bandit je precej dobro skonfiguriran recimo ampak ja, daaaaleč najboljše se boš (izkjučno z vidika velikosti) počutil na kakšni potovalni enduri...te so narejene za nas, velikane lp ž
kianalvane Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 s fz6 se da brez problema peljati, je pač "pecikl" tudi Bandit je precej dobro skonfiguriran recimo ampak ja, daaaaleč najboljše se boš (izkjučno z vidika velikosti) počutil na kakšni potovalni enduri...te so narejene za nas, velikane lp ž Vem, če ne bi bilo omejitev, bi si izbral 1200 GSA ali vsaj 1150 GS. Kako to misliš "pecikl"? Kakšna pa je razlika v FZ6S in FZ6N glede položaja na motorju?
zzigon Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Vem, če ne bi bilo omejitev, bi si izbral 1200 GSA ali vsaj 1150 GS. Kako to misliš "pecikl"? Kakšna pa je razlika v FZ6S in FZ6N glede položaja na motorju? pecikl, kot lahek, miniaturen, ozek motorček položaj niti ni tako slab na njem, meni osebno pa bolj "sede" S varianta...se mi zdi vizualno vseeno malce večji pecikl kolega ima 191cm in 100kg, pa se veselo fijaka s FZ6N in je čisto zadovoljen s položajem če ni denarja za nekaj bolj "orenk", bo tudi to čist ok lp ž
tonek Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 fz6s ima višje krmilo, tako da je malce pokončnejša drža, kolena pa trpijo isto
Markko Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 A ma kdo izkušnje s cbr 600f z recimo cca 190cm? Se da 500km dnevno prepeljat?
tilingerossi Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 A ma kdo izkušnje s cbr 600f z recimo cca 190cm? Se da 500km dnevno prepeljat? po moje se da....jst mam 200cm pa mam 600rr pa gre...
nsignific Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 po moje se da....jst mam 200cm pa mam 600rr pa gre... Vzpodbudno. Jaz tudi razmišljam, da bi vsaj sprobal kaj bolj športnega oz. z nižjim centrom gravitacije kot moja TDM 900. Pa me ravno moja višina (192) ovira pri odločitvi.
sax46 Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Vzpodbudno. Jaz tudi razmišljam, da bi vsaj sprobal kaj bolj športnega oz. z nižjim centrom gravitacije kot moja TDM 900. Pa me ravno moja višina (192) ovira pri odločitvi. Sploh se ne sekiraj zaradi višine, tud jaz jih imam 191 pa sm brez problema na gsxr 1000, prav tako na cbr 1000 rr v bistvu na vseh 1000 kubičnih cestnih motorjih.
rookiee Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Fantje, verjamem, da je prežvečena tema, ampak ko v družbi ni preveč motoristov se tule malo povpraša. Torej, sem v fazi izpita. Plan je bil kupit si en 250, 300 kubov skuter za v službo, po mestu, mal naokol, mogoče kdaj do morja. Potem začneš poslušat, majhna kolesa, prej rukneš, manj stabilno, a bolj udobno, več prostora za prčkarije itd.. In začneš razmišljat še o motorju. Vozim fazerko 600 kubov in moram rečt, da se mi zadeva precej dopade. Ni prevelika (komot dosežeš do tal), za moje pojme gre vrh glave, dovolj okretna itd.. Zdaj bi pa rad kakšne nasvete kaj kupit, motor, skuter? Ker se mi zdi mal brezzveze kupovat skuter za sezono, mogoče dve pa pol spet menjat. Nabavil bi rabljeno zadevo, recimo tam do 5k eur. Kaj je primerno za prvi motocikel (zanimajo me znamke, modeli), da se solidno obnese tudi v mestnem vrvežu, sem si pa zamislil, da je 600 kubov vrh glave. Trenutno ciljam na turistične hitrosti (tja do 100, ja, mogoče se bere smešno, ampak se imam rad in bi rad ostal živ in cel), ajde prehitevanja in to ne štejejo vmes. Torej?
jozexj6 Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 (popravljeno) Za 5.800 € dobiš že novo yamaho xj6. jst jo mam in je super zadeva. Majhna ,okretna,udobna . Dobra tud za daljše furce. In za začetnika super motor. tkole pa moja zgleda Se pa da zgodit ,da jo bom mogoče v kratkem prodajal. Popravljeno Marec 19, 2012. Popravil jozexj6 RobiRoberto 1
rookiee Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Za 5.800 € dobiš že novo yamaho xj6. jst jo mam in je super zadeva. Majhna ,okretna,udobna . Dobra tud za daljše furce. In za začetnika super motor. tkole pa moja zgleda Se pa da zgodit ,da jo bom mogoče v kratkem prodajal. Hum ja, tale xj zgleda podobno, edino ce bi, bi diversion verzijo zaradi vetrne! A dajejo 10% sconto, ker je sicer cena mal visja na netu!
jozexj6 Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 opa. nism vidu. so dvigl cene. še 1 teden nazaj so ble yamahe v akciji.
rmarin Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Hoj rookie, sem imel podobno moralno dilemo leta nazaj: iskal sem skuterček za malo dirjanja po mestu, ki bi me še brez težav spravil na morje ali hrvaško Istro (vikend v Puli). Super načrt, katerega realizacijo so prekrižale cene novih in skoraj novih "sesalcev". Zame dileme ni: skuter bi moral biti hudo ceneje od motorja, da bi prišel v poštev. No, z APN-čka sem prešaltal na Suzuki Intruderja 1500, malo mlajšega od naše države. Brezhiben, nov. 12.000 km. Za "drekpumpo" sem se odločil, ker so običajno v zelo dobrem stanju ne glede na letnik, če pa niso se to vidi iz aviona. Po nakupu sem z njim opravil še izpit :grim. Do menjave sem ga brez problemov uporabljal v mestnem prometu vendar se strinjam, da so drugi motorji MORDA primernejši. Sočasno pa je sosed privlekel iz štacune takrat novega Kawasaki ER-6N. Po par krogih sem skoraj zamenjal svojo kravo zanj. Odličen, cenovno ugoden stroj, ki pri meni kotira najvišje kot mestni commuter... Za v razmislek...
rookiee Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 Hoj rookie, sem imel podobno moralno dilemo leta nazaj: iskal sem skuterček za malo dirjanja po mestu, ki bi me še brez težav spravil na morje ali hrvaško Istro (vikend v Puli). Super načrt, katerega realizacijo so prekrižale cene novih in skoraj novih "sesalcev". Zame dileme ni: skuter bi moral biti hudo ceneje od motorja, da bi prišel v poštev. No, z APN-čka sem prešaltal na Suzuki Intruderja 1500, malo mlajšega od naše države. Brezhiben, nov. 12.000 km. Za "drekpumpo" sem se odločil, ker so običajno v zelo dobrem stanju ne glede na letnik, če pa niso se to vidi iz aviona. Po nakupu sem z njim opravil še izpit :grim. Do menjave sem ga brez problemov uporabljal v mestnem prometu vendar se strinjam, da so drugi motorji MORDA primernejši. Sočasno pa je sosed privlekel iz štacune takrat novega Kawasaki ER-6N. Po par krogih sem skoraj zamenjal svojo kravo zanj. Odličen, cenovno ugoden stroj, ki pri meni kotira najvišje kot mestni commuter... Za v razmislek... Vzeto na znanje. Pa gledam tegale kawasakija, ne zgleda svoh, edin pomanjkanje vsaj malček vetrne me moti, čeprav očitno obstajajo tudi take verzije.
MitjaF Objavljeno Marec 25, 2012 Opozori Objavljeno Marec 25, 2012 Poglej tudi Kavasaki Versus - ista mašina kot er-6n samo malo manj konjev pa boljši navor.Po moje fantastikus za "turistično" vožnjo. Jaz sem ga hotu vzet, pa ženi ni bil všeč.In sedaj ji lahko naprej mečem kadar grem na servis (BMW R1150R). Pa porabo ima baje pod 3l na 100km. Poglej tudi Hondo CBF 600, lanski model- sicer malo dražji od Kawasaki, ampak je dosti boljše narejen.Pa ne gledat po netu ampak pojdi v salon.
SLVR Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Jaz bi imel vprašanje glede izbora vrste agregata za prvi motor - vizualno sta mi všeč Kawasaki ER6 in Suzuki GSR 600. Poizkusne vožnje nimam še nobene za seboj, torej mogoče sprašujem neumnosti ... V temi o ER6 je bilo veliko govora, da je treba po mestu veliko prestavljat, kar pa mi ne gre skupaj s tem, da naj bi imel V2 motor več navora - kar bi pomenilo več uporabnega območja. Je prestavljanje potrebno ker motor drugače preveč cuka? Primerjava agregatov za mene se mi zdi kot pri avtih diesel in bencinar. Po zvoku bi se sicer rajše odločil za GSR-a, tudi vibracije V2 motorja mi niso preveč pri srcu ... vendar ne vem s katerim tipom motorja je vožnja (prvih nekaj sezon bo zelo verjetno bolj turistična) bolj udobna/enostavna - je razlika zelo očitna? Se priporočam za mnenje izkušenih mačkov!
Snečer Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 (popravljeno) Glede er6: šaltaš kot pri avtu, razen če se hočeš nonstop v prvi prestavi voziti. Ne vem od kod takšne ideje. Na kakšni relaciji ko pelješ skozi naselje pa večinoma tudi ni potrebe po šaltanju (če lepo normalno dodajaš gas) oziroma mogoče v 5. prestavi pa je mir, sicer tam med 60-70 se že čisto normalno pelješ v 6. prestavi. Cuka pa v primerih, ko imaš v previsoki prestavi in pohodiš plin do daske, takrat moraš poiskati "pravo" prestavo, kar je tudi namen prestav, če se ne motim. Če pa dodajaš normalno pa ne cuka. Eni so včasih prav hecni. Ko vprašaš zakaj si ne nabavijo avtomatike, je to odgovor: "eh pol to ni motor", po drugi strani pa jih včasih spet moti šaltanje. Ja kdo bi to razumel. Glede er6 bi rekel, da je prej večja posebnost to, da ima motor velik pojemek in da močno zavira ko spustiš gas. Nisem tega opazil na drugih, tudi ne na enovaljniku. Popravljeno April 7, 2012. Popravil Snecer halls in cikadina 2
SLVR Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Kaj pa razlika v vibracijah, ki se prenašajo na okvir motorja, opazna ali zanemarljiva?
Snečer Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Razlike med obema ti ne znam povedati, GSRa ne poznam, glede na to da je 4 valjnik, je to bolj mirna zadeva. Na er6 od modela 09 vibracije niso več faktor.
Bremzer Objavljeno April 7, 2012 Opozori Objavljeno April 7, 2012 Kaj pa razlika v vibracijah, ki se prenašajo na okvir motorja, opazna ali zanemarljiva? Po tvojih izjavah - vprašanjih je edini motor,ki bi te zadovoljil vsaj 1000 ccm in vsaj 120 Nm navora ! moral boš sam poiskati kompromis med navorom,kubiki in €-čki ! LP in veliko sreče pri nakupu ! Frips 1
TakeALookAround Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 Ce te motjo vibracije na dvovaljniku se used na enovaljnika, pa potlej povej.... :grim JONI 46 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se