Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Glede er6 bi rekel, da je prej večja posebnost to, da ima motor velik pojemek in da močno zavira ko spustiš gas. Nisem tega opazil na drugih, tudi ne na enovaljniku.

TDM 900 ima podobno lastnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM 900 ima podobno lastnost.

bolj ali manj vsi 2 valjniki :)

je pa to lahko dobro ali slabo...kakor se vzame

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolj ali manj vsi 2 valjniki :)

je pa to lahko dobro ali slabo...kakor se vzame

lp

ž

Slabo je ker vsakega motorista,ki je prej vozi motor brez vibracij(4-valnik) moti, dobro je nezaspiš na daljši vožnji ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi imel vprašanje glede izbora vrste agregata za prvi motor - vizualno sta mi všeč Kawasaki ER6 in Suzuki GSR 600. Poizkusne vožnje nimam še nobene za seboj, torej mogoče sprašujem neumnosti ... :)

V temi o ER6 je bilo veliko govora, da je treba po mestu veliko prestavljat, kar pa mi ne gre skupaj s tem, da naj bi imel V2 motor več navora - kar bi pomenilo več uporabnega območja. Je prestavljanje potrebno ker motor drugače preveč cuka? Primerjava agregatov za mene se mi zdi kot pri avtih diesel in bencinar.

Po zvoku bi se sicer rajše odločil za GSR-a, tudi vibracije V2 motorja mi niso preveč pri srcu ... vendar ne vem s katerim tipom motorja je vožnja (prvih nekaj sezon bo zelo verjetno bolj turistična) bolj udobna/enostavna - je razlika zelo očitna?

Se priporočam za mnenje izkušenih mačkov! :bounce:

GSR600 se mi zdi v primerjavi z mojim ZZRom in kako thundercatko (ki je dejansko muca kar se voznje tice) kar malo zdivjan, ceprav stevilke na papirju skoraj da ne odstopajo med temi tremi. pac drugace podaja moc in ustvarja drugacen obcutek med voznjo.

ER6 ima vrstni dvovaljnik (inline-2), ne V2!

glede na preteklo debato o problemu s centimetri - mojih 190 cm je 4 leta brez problema prevazala aprilia AF-1 125, ki jo ni skupaj nic vec kot RS 125. Tudi po 300 km na dan po cele dneve (in to s 125 ccm dvotaktnikom!). Kolega je s svojimi 185 cm pri vecjem kawasakiju KMX 125 na teh turah zaradi pomanjkanja vetrne zascite dosti bolj trpel kot jaz. :) Ne vem ali sem jaz tako "smotan" da ne vem kaj je dobro zame... ker mi je ZZR manj udoben, pa je vecji od AF-1. Cisto odvisno od same ergonomije motocikla, in tega ali se mislimo voziti solo ali v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabo je ker vsakega motorista,ki je prej vozi motor brez vibracij(4-valnik) moti, dobro je nezaspiš na daljši vožnji ! !

govora je bilo o močnem zaviralnem učinku dvovaljnikov :)

ne o vibracijah, ki so načeloma zgolj tečna plat te zgodbe

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

bolj ali manj vsi 2 valjniki :)

je pa to lahko dobro ali slabo...kakor se vzame

lp

ž

Baje sta ravno tadva še bolj izrazita (ER6 & TDM). Ne bom trdil da je res, ker drugih 2-valjnikov kot teh dveh nisem vozil (naključje), sem pa nekje nekaj prebral o tem.

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in bi prosil za par informacij glede nakupa konjička:)

Končno je dozorela glava in želja po motorju. Vedno sem bil trdo prepričan da bom kupil Hondo cbr, ampak sedaj ,ko sem dejansko pred odločitvijo pa enostavno nevem več!

Torej gledam za 1000 kubikov: Honda cbr1000rr, 08+, Yamaha R1 08+, vsekakor se pa ne oziram za kakim bmw-jem, ker si kupujem motor ne pa zgled sršena...heh

Motor mislim met za dalj časa ne samo za par jurjem km. pa potem drugega za IMIĐ.

Mika me R1 ampak kolker sem prebral in slišal par stvari naj bi bila CBR boljša izbira? nič ne trdim samo sprašujem vas ,ki imate že izkušnje z omenjenima sportašema!

in še to, glede na to da ogledujem predvsem 2011 letnik me zanima ali je za tistega dodatnega jurja bolje vzet 2012 al je isti drek?

A je vredno vzet novega ali ne? in če rabljenega z ? km?

Kako so kaj CBR in R1 08+ letniki?

visok sem 184cm in vaga 70kg:)

Hvala

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in bi prosil za par informacij glede nakupa konjička:)

Končno je dozorela glava in želja po motorju. Vedno sem bil trdo prepričan da bom kupil Hondo cbr, ampak sedaj ,ko sem dejansko pred odločitvijo pa enostavno nevem več!

Torej gledam za 1000 kubikov: Honda cbr1000rr, 08+, Yamaha R1 08+, vsekakor se pa ne oziram za kakim bmw-jem, ker si kupujem motor ne pa zgled sršena...heh

Motor mislim met za dalj časa ne samo za par jurjem km. pa potem drugega za IMIĐ.

Mika me R1 ampak kolker sem prebral in slišal par stvari naj bi bila CBR boljša izbira? nič ne trdim samo sprašujem vas ,ki imate že izkušnje z omenjenima sportašema!

in še to, glede na to da ogledujem predvsem 2011 letnik me zanima ali je za tistega dodatnega jurja bolje vzet 2012 al je isti drek?

A je vredno vzet novega ali ne? in če rabljenega z ? km?

Kako so kaj CBR in R1 08+ letniki?

visok sem 184cm in vaga 70kg:)

Hvala

Veš, OBA motorja sta ODLIČNA izbira! Vedeti moraš, da vozniki Hond, ti bomo seveda svetovali Hondo, vozniki Yamah, Yamaho, tisti ta tretji pa svojga konjička, ali pa kaj druga. Z nobenim ne moreš zgrešiti NIČ. Oba sta zelo lepo vozna, z odlično ciklistiko, ZELO MOČNA in PREKLETO HITRA ter zelo kvalitetna tudi v končni izdelavi. Vprašuješ, če bi kupil rabljenega ali novega.... Hmmm, odvisno koliko imaš denarja v žepu. Da se dobiti tudi odlično ohranjenega rabljenega, ki te bo stal kar nekaj tisočakov manj kot nov in ti bo služil enako. Sam pač vedno kupim novega, ker pač si novega želim in če bom kdaj spet menjal, bom reskiral denar za nov motor. Hmmm, glede na to, da sta oba motorja odlična, se vprašaj kateri ti je bolj všeč in obvezno se v opremi vsedi na oba, mogoče obišči kakega prodajalca in se pelji na testno vožnjo. Odločiti se boš moral sam, ker si kupuješ motor zase, tako da druga, naša mnenja jemlji ZELO z rezervo! Pa dober nakup! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js drgač prisegam na hondo! sam oblika R1 07/08 je nora:) Za CBR pa sem slišu in prebral da bi naj bla bolj vodljiva in explozivna v middlerange, od vseh ali vsaj večine.

Js sem amater pa ne vem ali bi sploh občutil Razliko v vodljivosti al......ma kurc, težko je:)

Pa pri R1 me mal skrbi kolk kj grejejo auspuhi...

Popravljeno . Popravil GDII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js drgač prisegam na hondo! sam oblika R1 07/08 je nora:) Za CBR pa sem slišu in prebral da bi naj bla bolj vodljiva in explozivna v middlerange, od vseh ali vsaj večine.

Js sem amater pa ne vem ali bi sploh občutil Razliko v vodljivosti al......ma kurc, težko je:)

Pa pri R1 me mal skrbi kolk kj grejejo auspuhi...

Moje mnenje je, da kupi tisto, kar ti je najbolj všeč!!!....Čisto vseeno je ali je Honda, yamaha, suzuki, bmw... vsi motorji so enako dobri, vsaj ko se menimo o rabi na cesti. Res je, da ima vsak svoje posebnosti....eden malo bolj vleče pri nizkih obratih, drug spet bolj visoko, tretji ma spet bolj agresivno držo, ampak na koncu dneva si tak motor kupiš za svojo dušo in ne zato, ker je najbolj logična in najboljša odločitev. Ker če tako razmišljaš, smo že vsi lastniki SS motorjev zgubili :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je, da kupi tisto, kar ti je najbolj všeč!!!....Čisto vseeno je ali je Honda, yamaha, suzuki, bmw... vsi motorji so enako dobri, vsaj ko se menimo o rabi na cesti. Res je, da ima vsak svoje posebnosti....eden malo bolj vleče pri nizkih obratih, drug spet bolj visoko, tretji ma spet bolj agresivno držo, ampak na koncu dneva si tak motor kupiš za svojo dušo in ne zato, ker je najbolj logična in najboljša odločitev. Ker če tako razmišljaš, smo že vsi lastniki SS motorjev zgubili :kva1:

hehe se strinjam. ma kr nekak te potegne al bi letnik 011, pa ne pol bolš 012:) to je res brezveze, tko , ko si reku za dušo! Čeprav me nebi motil hondin motor na R1 (pa ne me zdj grajat), pa sj vete da pri R1 premal pospeškov v nizkih obratih......... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe se strinjam. ma kr nekak te potegne al bi letnik 011, pa ne pol bolš 012:) to je res brezveze, tko , ko si reku za dušo! Čeprav me nebi motil hondin motor na R1 (pa ne me zdj grajat), pa sj vete da pri R1 premal pospeškov v nizkih obratih......... :grim

care, če ma R1 premal pospeškov, si očitno WSBK prvak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svojga še nisem imel (finančne omejitve) razen šterjakov ampak to je že svetlobna leta nazaj. vozil sem se pa s hondo cbr letnik 99, pa sem se najdu na motorju, želu sem si ga pa že itak cel lajf!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe se strinjam. ma kr nekak te potegne al bi letnik 011, pa ne pol bolš 012:) to je res brezveze, tko , ko si reku za dušo! Čeprav me nebi motil hondin motor na R1 (pa ne me zdj grajat), pa sj vete da pri R1 premal pospeškov v nizkih obratih......... :grim

Glede pospeškov R1 (2007) napram CBR (2007) ti lahko iz lastnih izkušenj na Grobniku povem, da je nekdo v CBR-ki skoraj znorel, ker je na vsaki ravnici R1 super Hondi spizdla svetlobna leta naprej. Tkarat še z serijskim sprednjim zobnikom.

Na koncu pa sta oba ODLIČNA motorja, izberi si sam, saj je motor za tebe.

Jaz sem tudi leta 2007 izbiral med Hondo in Yamaho in sem se izključno zaradi SVETOVNE oblike odločil za Yamaho in te odločitve ne obžalujem. Motor je za mene svetoven.

Popravljeno . Popravil r1polzek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in bi prosil za par informacij glede nakupa konjička:)

Končno je dozorela glava in želja po motorju. Vedno sem bil trdo prepričan da bom kupil Hondo cbr, ampak sedaj ,ko sem dejansko pred odločitvijo pa enostavno nevem več!

Torej gledam za 1000 kubikov: Honda cbr1000rr, 08+, Yamaha R1 08+, vsekakor se pa ne oziram za kakim bmw-jem, ker si kupujem motor ne pa zgled sršena...heh

Motor mislim met za dalj časa ne samo za par jurjem km. pa potem drugega za IMIĐ.

Mika me R1 ampak kolker sem prebral in slišal par stvari naj bi bila CBR boljša izbira? nič ne trdim samo sprašujem vas ,ki imate že izkušnje z omenjenima sportašema!

in še to, glede na to da ogledujem predvsem 2011 letnik me zanima ali je za tistega dodatnega jurja bolje vzet 2012 al je isti drek?

A je vredno vzet novega ali ne? in če rabljenega z ? km?

Kako so kaj CBR in R1 08+ letniki?

visok sem 184cm in vaga 70kg:)

Hvala

Preden se odločiš, pojdi še pogledat Kawasakija zx10r letnik 2008+ in Suzukija gsxr 1000 letnik 2007+.. verjemi ne bo ti žal ;). Kawasaki je tako al tako pošast, Suzuki pa lepo vleče čez cel razpon obratov :D.

+ Nimaš izpuhov pod sedežom, kar je za marsikoga bolje, sploh poleti ko se vse skupaj malce bolj zagreje (razn če imaš karbonske slip-one :D ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TO JE TEMA O TEM KAKO SMO IZBRALI / KUPILI PRVI / PRAVI MOTOR IN NE O TEM KAJ BI KUPILI.

Kaj morate res vsako temo na MS zasvinjat z neprimernimi vsebinami?

Poskusite pred objavo nagnit glavo malce v levo - počakajte, da se možgani skupaj nacankajo - potem preberite naslov teme - razmislite in pišite v pravo temo.

Sploh novinci - preberite navodila o uporabi foruma in preden napišete prvi post ali celo odprete novo temo, poglejte kaj je o vaših težavah že napisanega.

Se opravičujem za neprimeren ton - ampak me res jezi to packanje vsevprek - lepo bi bilo, če bi kak moder ator prestavil sporočila v ustrezne teme in malce delil opozorila - saj jih ne rabi tepst, luknja v koleno je čisto dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če se tvoja zgodba o tem kako si izbral motor... začne z vprašanjem v tej temi?

Čisto tehnično gledano je potem to primerna vsebina :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

izbira se je začela visoko pri novem potem srednji rang in še malo nižje:) Prvo CBR(nova) potem HRC 08-011 zatem R1 tam 09-011(me moti GP brenčanje), no in na koncu je bila tehtnica med HRC in R1 08 in zmagala slednja:) čene drugega zarad videza.

Na začetku sem bil preveč zatopljen v teste, kaj je bolše, bla bla, in na konc vzel pač enostavno tist kar mi je lepše in to za dobro polovico manj denarja, in še to brez razlike saj imajo vsi dva kolesa......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaj ste vozili prej, vsi vi ki ste kot "prvi" motor izbrali SS litraše?

Tomose? Skuterje? Bicikle? Avte? Nič?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!