Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 A je AO+ = Kasko? Sem pogooglal malce za zavarovanje motorista, pa mi je vrglo na to stran in gledam da "Sem danes plačal zavarovanje pri ZM 129€ in sicer za 150KM, popust pa maksimalen, v ceno pa všteto tudi nezgodno zavarovanje voznika in asistenca." Najbolje, da grem še po zavarovalnicah malce vprašat. Morda kdo priporoča zavarovalnico "za mlade"? Ki ima ugodnosti za mlade oznike ipd.
Kmet2 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 A je AO+ = Kasko? Sem pogooglal malce za zavarovanje motorista, pa mi je vrglo na to stran in gledam da "Sem danes plačal zavarovanje pri ZM 129€ in sicer za 150KM, popust pa maksimalen, v ceno pa všteto tudi nezgodno zavarovanje voznika in asistenca." Najbolje, da grem še po zavarovalnicah malce vprašat. Morda kdo priporoča zavarovalnico "za mlade"? Ki ima ugodnosti za mlade oznike ipd. AO+ ni kasko :grrr
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Ja sej ... sam kako potem ... toliko nabije? Jaz sem samo AO+ izbral, kasko opcije sploh ni nikjer. Nič, jutri grem malce po zavarovalnicah, pa bom najbolje vedel kako pa kaj Hvala za pomoč. Se še oglasim
Kmet2 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Ja sej ... sam kako potem ... toliko nabije? Jaz sem samo AO+ izbral, kasko opcije sploh ni nikjer. Nič, jutri grem malce po zavarovalnicah, pa bom najbolje vedel kako pa kaj Hvala za pomoč. Se še oglasim Kasko za motor je tako drag,da se boš definitivno premislil,AO+ pa ti toplo svetujem!
Rokxy Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 ko sem prvič zavaroval motor, mi je agent kar mamino registracijo avta upošteval in sem bil takoj na 50% popusta. probaj se tako zmenit. zakaj bi plačeval astronomsko, če lahko manj. za 78KM te AO, AO+ in asistenca pomoje pride okoli 150e
alko1 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) Ja sej ... sam kako potem ... toliko nabije? Jaz sem samo AO+ izbral, kasko opcije sploh ni nikjer. Nič, jutri grem malce po zavarovalnicah, pa bom najbolje vedel kako pa kaj Hvala za pomoč. Se še oglasim Obvezno zavarovanje (AO) ob upoštevanju ugodnosti zavarovalnic (če imaš zavarovan osebni avto lahko bonus od avta preneseš tudi na motor) lahko rečemo, da skoraj zastonj. Zelo se splača vzet asistenco (drobiž) in pa nezgodno zavarovanje voznika in potnika, kjer pa imajo zavarovalnice postavljene določene limite max. zavarovalnih vsot (predlagam zavarovalne vsote 25.000 smrt 50.000 invalidnost - će se da še višje). Dodaš lahko še dnevno odškodnino, ki je ponavadi limitirana na 10 do 15 eur na dan. Vsa nezgoda te pride nekaj 10 eur (cca 30) medtem ko je kasko in pa AO+ za motoriste drago kot suho zlato . Dobro nezgodno zavarovanje je veliko cenejše od AO+ (zavarovanje voznika) in najboljši možni približek zavarovalnih kritij, seveda pa se pozanimaj sam. Samo ti veš kolk maš debu tošl in kaj rabiš, fino pa je če ti zadevo svetuje kakšen dober zastopnik... Za AO+ ti bo pa kmet2 lahko čez kakšen let povedu kako je - bo blo Mimgrede hvala bogu kukr jo je odnesu Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil alko1 DAMI34 in Kmet2 2
cikadina Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Saj ne morem brez vprašanj ... toliko jih imam Danes sem šel malce v BS Center pogledat (Šmartno) in je ravno delal nek model, taka legenda. Sem ga malce povprašal glede vsega, prevsem pa o XJ6 in XT660. Jutri se grem prijavit na CPP in vse ostalo, če bo vse po sreči. Morda celo že letos opravim (Če bo lepo vreme), če ne pa naslednje leto Imam pa vprašanje glede letnih stroškov (registracija + zavarovanje) : Koliko vas kaj pride zavarovanje? Je res možno, da bi jaz, ki spadam v 0% premijski razred dajal po 550€ na mesec za zavarovanje?? to je sicer za v temo o zavarovalnicah, ampak ta cifre kot ti jo amzs izračuna ne plača nobedn. Sploh gre za 35kw ti že piše da je obvezno zavarovanje brez popustov med 240-350€. ampak dej kej "pojokat" nej dajo kej popusta. ao+ pa kot pravijo fantje, mogoče raje kako drugo nezgodno zavarovanje. sicer pa je itak zavarovalnica veliko bolj vesela da ti denar pobere, pol za nazaj dobit imajo pa polno izgovorov in drobnega tiska.
alko1 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) Zagledal sem se v Yamaha XJ6. Noro lep motor mi je. Gledam enega na avtonet, ki ima 25kW blokado. Original XJ6 ima 57kW, torej bi ga legalno lahko peljal, kajne? Dnevna relacija Ljubljana-Kranj, bi lepo potekala? Saj to je moje zadnje vprašanje do naslednjega leta. Za zdaj si to opredeljujem kot sanje, upam da kmalu resničnost. Fantastičen moped. Imel sem ga prilko pelat in je zelo vodljiv, iskriv, lahek. ... Edina pomanjkljivost, da je mal podhranjen kar se pozna pri pospeševanju pri višjih hitrostih ko greš u smrt gas do konca njega pa zmanka . No vozu sem 57kW vedno pa je treba nekje začet. Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil alko1
Kmet2 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 to je sicer za v temo o zavarovalnicah, ampak ta cifre kot ti jo amzs izračuna ne plača nobedn. Sploh gre za 35kw ti že piše da je obvezno zavarovanje brez popustov med 240-350€. ampak dej kej "pojokat" nej dajo kej popusta. ao+ pa kot pravijo fantje, mogoče raje kako drugo nezgodno zavarovanje. sicer pa je itak zavarovalnica veliko bolj vesela da ti denar pobere, pol za nazaj dobit imajo pa polno izgovorov in drobnega tiska. Če sam rešuješ odškodnino preko AO+ je čista jeba,če pa to predaš dobremu odškodninskemu odvetniku pa je to čista pravljica! Seveda pa moraš zaklučiti prej bolniško in vsa zdravljenja povezana z nezgodo.
jozexj6 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) Xj6 gre do podna . Luškan motor JE bil Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil jozexj6 Kmet2 in DAMI34 2
alko1 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Če sam rešuješ odškodnino preko AO+ je čista jeba,če pa to predaš dobremu odškodninskemu odvetniku pa je to čista pravljica! Seveda pa moraš zaklučiti prej bolniško in vsa zdravljenja povezana z nezgodo. Glede na to da imaš že nekaj prakse in trenutno višek časa bi lahko odpru posvetovalnico. Si pozabu oment 10% al maš kej popusta Kmet2 1
motom Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Pa me je res skrbelo, kako izbrati pravi motor po 20 letni pavzi. Želje so bile: - velika moč - cestni motor, z oklepom - kolikor toliko udobja za sopotnico - odlična ohranjenost 5/5 - starost 5 let (pol cene novega) Testna vožnja z R1 ni bila sprejemljiva za sopotnico. Testna vožnja z VFR nezadovoljiva- mrtev motor, zvok V motorja nesprejemljiv. Nakup FZ1 (9000 km, 2006 letnik) se je izkazal za pravega. Po treh letih nimam nobene želje po menjavi. Zdaj ima 35000 km, Edine težave so bile pregrevanje diskov po menjavi ploščic. Ketna je še vedno dobra, ampak jo mažem redno na 400- 500km. Na forumu sem zasledil o nekih potrebnih menjavah ventilov, ampak sem mnenja, da se ustvarja nepotrebna panika. En ali 2 primera ne moreta velajti za vse. Mehaniki pa veselo po nepotrebnem menjajo ventile. Ukrepal bom šele, če bodo ratali glasni. Na 40 000 je potrebno štelati ventile, ampak dokler se jih ne sliši, nimam namena vozit na servis, no mogoče na 50-60 000km.
Bremzer Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Pa me je res skrbelo, kako izbrati pravi motor po 20 letni pavzi. Želje so bile: - velika moč - cestni motor, z oklepom - kolikor toliko udobja za sopotnico - odlična ohranjenost 5/5 - starost 5 let (pol cene novega) Testna vožnja z R1 ni bila sprejemljiva za sopotnico. Testna vožnja z VFR nezadovoljiva- mrtev motor, zvok V motorja nesprejemljiv. Nakup FZ1 (9000 km, 2006 letnik) se je izkazal za pravega. Po treh letih nimam nobene želje po menjavi. Zdaj ima 35000 km, Edine težave so bile pregrevanje diskov po menjavi ploščic. Ketna je še vedno dobra, ampak jo mažem redno na 400- 500km. Na forumu sem zasledil o nekih potrebnih menjavah ventilov, ampak sem mnenja, da se ustvarja nepotrebna panika. En ali 2 primera ne moreta velajti za vse. Mehaniki pa veselo po nepotrebnem menjajo ventile. Ukrepal bom šele, če bodo ratali glasni. Na 40 000 je potrebno štelati ventile, ampak dokler se jih ne sliši, nimam namena vozit na servis, no mogoče na 50-60 000km. Ventili so bolj problematični kadar jih NESLIŠIŠ kar pomeni, da imajo premalo zračnosti in takrat ventil ZGORI,če ga slišiš ni tako kritično, ker ima takrat samo preveč zračnosti ! Zato bi ti svetoval, da ventile nastaviš - preveriš ob predpisanem terminu, kolikor je mani znano na 20 K kil. in ne na 40K kil. thumper 1
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Ventili so bolj problematični kadar jih NESLIŠIŠ kar pomeni, da imajo premalo zračnosti in takrat ventil ZGORI,če ga slišiš ni tako kritično, ker ima takrat samo preveč zračnosti ! Zato bi ti svetoval, da ventile nastaviš - preveriš ob predpisanem terminu, kolikor je mani znano na 20 K kil. in ne na 40K kil. Ej to je sintisajzer, ne BMW, da je treba ob vsakem tankanju servis delat zraven jozexj6 1
motom Objavljeno Oktober 19, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2013 Ventili so bolj problematični kadar jih NESLIŠIŠ kar pomeni, da imajo premalo zračnosti in takrat ventil ZGORI,če ga slišiš ni tako kritično, ker ima takrat samo preveč zračnosti ! Zato bi ti svetoval, da ventile nastaviš - preveriš ob predpisanem terminu, kolikor je mani znano na 20 K kil. in ne na 40K kil. se strinjam, da je kritično, če je premalo zračnosti. Ventile je potrebno kontrolirat na 40.000, piše v navodilih. Sicer ne vem, zakaj so nekateri menjali ventile, ampak predvidevam, da je problem v povečanem žlebu kjer 2 kajlici držita ventil. Te napake se pa z merjenjem zračnosti ne da odkriti. Žal podatka o razdalji med vrhom kajlic in vrhom ventila v servisnih navodilih ni. Bi bilo treba ventile ven vzet, kar pa raje ne bi. Preveril bi edino koliko rezerve je še, da so kajlice nižje od ventilov in če so te razdalje enakomerne. Bi pa prav rad videl kakšno slikco pokvarjenega ventila.
matija1234 Objavljeno Oktober 20, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2013 Pozabil si napisat poraba 4,7 litra pri 100-120 max. Km/h zmirne vožnje po AC ! ce vrjams al ne se mi je povprecna poraba na vseh furah sezone gibala okol 4,7/100. avtoceste sm v sezoni pelu mogoce 100km. nikol ne gledam na porabo in ko je cesta zavita ga ne sparam na gasu, je pa res da nezanimive transferje in ravne odseke pelm max 120kmh, ker sparam zadno gumo in ne benza. bolno porabo imam sam v mestu, kjer pride nad 6/100.
z750ride Objavljeno Oktober 20, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2013 malo prebiram vase debate o zav. obvezno zav. 240 in 350? katera zav. je pa tako draga? sem v tem poslu (zavarovalnistvo) okrog 4leta, mama ze 20 let .ce boste potrebovali kaksen nasvet glede zavarovalnista in kritij na motorjih ( ali katerih drugih vozil ali cesa drugega kar se tice tega), me lahko kontaktirate v privat (sem brez drobnega tiska in zmeraj povem direkt, ce se strinjas ali ne .
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Kaj pa pravite na Suzuki SV 650 S? Morda ne bo financ za XJ6 (Ne dobi se pod 4000€, kot vidim).
'.' Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Kaj pa pravite na Suzuki SV 650 S? Morda ne bo financ za XJ6 (Ne dobi se pod 4000€, kot vidim). Kljub morebitnim tezavam z blokado/homologacijo lahko povem da se bos na temu motorju vec kot zadovoljen - navora ima vrh glave, koncna je okrog ~220kmh, marsikje po evropi ga imajo tudi na avtošolah in po vrh usega ti bo še zdržal več kot eno sezono, poznam par primerov ko so si nekateri pred leti omislili sv650 kot "prvi zacetniski motor" pa ga se danes furajo. Zna mašinca tudi za izkušene motoriste posrkbet. Za ta model mislim da še ni 35kw blokade, tako da je 25 edina opcija, al pa dobi nekoga da registrira na njegovo ime.
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 O pa res, vidim da je homologiran na 25kW. Koliko je pa razlike med 35 (25kW) in 50 konji (35kW), pri speljevanju in končni hitrosti? In pa še glede Yamaha YZF R6 bi vprašal. Ni ga na tistem listu (nad 35kW, ampak z blokado), model na a.net pa pravi da ima homologiranega na 25kW in pravi da se pelje z A2 kategorijo. Kako, glede na to da ima R6 okoli 90kW? Morda še iz prejšnega zakona?
cikadina Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 dej si preberi uno temo o blokadah, piše vse tam. in ne ni legalno vozit r6 z bilokatero blokado, če imaš izpit za a2.
nxyz Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 dej si preberi uno temo o blokadah, piše vse tam. in ne ni legalno vozit r6 z bilokatero blokado, če imaš izpit za a2. V bistvu je, če je tovarniška blokada. Maja91 je imela r6 s tovarniško blokado 25kw in je legalno
tintin Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 tut tovarniška ni treba da je.. opcija je da ti blokiran motor uvoziš in se ti v homol. kart. vpiše blokirana moč nxyz 1
cikadina Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 (popravljeno) smo tudi te izjeme že predelali v temi o blokadah. si pa upam rečt da več kot 80% r6 in podobnih ss, ki so na anetu z blokado 25kw ni iz vajinih dveh točk , oz. jih vejretno isti odstotek ima blokado samo vpisano, je pa že zdavnaj ni več v motorju pa tudi če že greš blokirat greš neki s čim več navora do tistih 35kw (torej neki z enim do dvemi cilindri) Popravljeno Oktober 24, 2013. Popravil cikadina bosa 1
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 A pa se da omenjenima motorjema (SV650 in R6) povečati blokado, no zmanjšati, kakorkoli že ... na 35kW?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se