tintin Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 sv ma izvorno moč 51,5 kw, torej rabiš 35kw blokado, na r6 pozabi. aam.. kaj si mislil s tole povečavo blokade pa ne štekam lih
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 (popravljeno) http://www. avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7716045 Tale. Homologiran na 25kW. In če bi ga kupil, bi rad dal blokado na 35kW. Če je možno. In pa, ali se sploh splača? Gledam na YT, da tudi z 25kW potegnejo R6/SV650 do 150km/h+ Drugi, ki me pa še zanima je tale : http://www.avto. net/_MOTO/ad.asp?ID=7557122 Popravljeno Oktober 24, 2013. Popravil Urke Zakelinho
tintin Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 (popravljeno) ne poznam nobenega od zgornih, tko da kej več info ne morem dat. in še enkrat.. važni so kw ki pišejo v homologacijskem listu in ne prometni.. tko da se prepričaj da je moč pod 35kw v primeru R6 v homol. listu.. drugače pozab na tole zadevo.. žal tako je lahko pa se useno furaš.. sam pol pozab na zavarovalnco v primeru nesreče+ kr velika kazen Popravljeno Oktober 24, 2013. Popravil tintin
aljazek07 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Zakaj bi dal blokado na 35kw?
'.' Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Racunaj kolko te stane vgradnja + blokada 35kw - če tako kot praviš iščeš neko "cenejšo" varjanto potem vzami sv650 Mislim da je blo o teh blokadah več kot dovol povedanega - enostavno 600cc sportaka se ne da "legalno" vozit z A2 RAZEN če je homologiran/uvozen iz tujine. Če boš slučajno se zvrnu potleh bo to zavarovalnica lepo izkoristla. Meni osebno je R6 "lepši", na tvojem mestu bi vseeno kako leto ali dve odvozil z 650ko, se spoznal z motorjem/tehniko voznje/itd in kasneje presedlal na nekaj mocnejsega, pa se vse te scene z blokado ne bos imel pri nakupu drugega. bosa 1
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Aha, malce več časa in napotkov rabim da si razjasnem stvari (Sploh to z zavarovalnicami). Hja, res je R6 kar dosti lepši od SV650 (Siva mi ni ravno prijetna), ampak je lep predlog, da naj preživim dve leti na SV650 in potem opravim 10 ur in se ne sekiram z blokadami več.
tintin Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 točn tko pač precej problemu maš lhk pol če je izvorna moč prevelika za zablokirat... se ne splača
Xcode Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Evo eno vprašanje v zvezi z izbiro motorja. Imam izpit A2 in sem pred nakupom prvega motorja, do sedaj sem jezdil skuter. Ogledana imam Ducati Monster 696 in Kawasaki ER 6 F, kava je 1 leto starejša oba enako kilometrov, razlika je ta da je ducati 1500€ dražji in me zanima, če se splača toliko več investirat in kateri motor bi bil bolj primeren zame? Ja vem da ima kavasaki boljšo veterno zaščito in je bolje za višje hitrosti, kaj pa na splošno, udobje, vozne lastnosti, vzdrževanje itd.?
DAMI34 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Evo eno vprašanje v zvezi z izbiro motorja. Imam izpit A2 in sem pred nakupom prvega motorja, do sedaj sem jezdil skuter. Ogledana imam Ducati Monster 696 in Kawasaki ER 6 F, kava je 1 leto starejša oba enako kilometrov, razlika je ta da je ducati 1500€ dražji in me zanima, če se splača toliko več investirat in kateri motor bi bil bolj primeren zame? Ja vem da ima kavasaki boljšo veterno zaščito in je bolje za višje hitrosti, kaj pa na splošno, udobje, vozne lastnosti, vzdrževanje itd.? Kawa, pa na jamaho ne pozabi xj6 igorkr 1
'.' Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Js bi prej dal roko za er6f, tako zacetniki kot nezacetniki ga hvalijo. Na avtosoli sm ga imel in je zelo lahko vodljiv, enakomerni pospeski, udoben za voznjo in vrjetno dosti cenejse vdrzevanje/servisi. Ce je ducati povrh vsega še 1.5k drazji, potem raje er6 vzami - se mi zdi bol racionalen nakup. Ne vem pa kaj srce pravi, js vem da to kar vozim je daleč od racionalnega, pa vseeno uzivam ko konj. igorkr 1
c00L3r Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Nočem šimfat Ducati-ja, ampak japonci so načeloma bolj zanesljivi. 1500€ več pa je vreden samo, če si res želiš točno ta motor zaradi zvoka, izgleda, znamke, karakterja agregata ipd. Kot je DAMI34 pred mano omenil, še lahko pogledaš Yamaha XJ6 (Diversion izvedbe z masko). Ali pa Honda CBF 600. Vsi so dobri motorji za začetnika. igorkr 1
Xcode Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Najlepša hvala, je že kawl v garaži. Scarlett 1
SLVR Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Za začetnika se mi zdi, da si se prav odločil.
Endurosatan Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 evo se jaz prodal quad-a naredil izpit za A neomejeno iz prve pregledal milijon forumov,(tudi tega) clankov in preposlusal se enkrat vec mnenj(izbira je bila honda ali suzuki ostale sem izlocil).... post na tem forumu se mi zdi,ki mi je povedal najvec pa je bil***naj ti motorja ne kupuje ulica kar ti je vsec to tudi vozi*** decembra sel po novo HONDO NC 750X(udobna,mehki menjalnik,vodljiva,nizka poraba 3,6l,servisi na 12000km navora dosti ,brzine pa itak nimam nekaj rad) cakal in sovrazil slabo vreme zdaj pa se samo vozim je pa bilo tezko se odlocit to pa res(na koncu sem se odlocil po svoje in sem vec kot zadovoljen) :grim DAMI34, Snečer, Scarabeo 500 in 5 others 8
TakeALookAround Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Itak, ce pa vsakmu svoje sede.... Endurosatan in hajoktejn 2
bojevnik88 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Naj povem še jaz z mojga stališča kako je blo. Nekaj let nazaj samo da sem slišal o naked motorjih me je že glava bolela. Sm si mislil joj spet tiste štange ki se vidijo itd.... predvsem ducati mi je bil popolnoma grd. Samo sportake sem imel v glavi. Ko pa enkrat probaš in eno in drugo in vidiš iz bližine vse te motorje, vidiš da so naked motorji pravzaprav luškani in nekateri udobnejši kot recimo sportak. Večina me je prepričevala naj si kupim Hondo CBR 600. Na koncu sem se odločil za Yamaho FZ6-N in mi ni prav nič žal. Motor je vodljiv, udoben, če odmislimo da piha z vseh strani, ampak ni hudo, poraba če voziš normalno je super, pa še lep je ko svinja. Pariraš pa komot raznoraznim 1000 kubičnim ko enkrat dobiš izkušnje. Recimo da pariraš. :D Seveda 1000 kubična Honda CBR Repsol pa pride čez kakšno leto ali dve če bo vse po načrtih. Toliko od mene.
SLVR Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Pa še manj škode je nagce po tleh metat kakor plastičarje! matija1234 in Scarlett 2
mitja.ferjancic Objavljeno Maj 2, 2014 Opozori Objavljeno Maj 2, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8427644 za prvič+za ne veliko!
urix2 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Kmalu bom imel izpit za 125 kubični motor, do sedaj sem vozil hondo super cub c-50, zanima me če bi bila yamaha virago 125 ali pa honda shadow 125 prava izbira glede na zahteve: -želim nizke stroške vzdrževanja -želim zanesljiv motor -majhna poraba -vsaj neka srednja udobnost (da mi ne bosta rit in hrbet odpadla že po stotih prevoženih kilometrih) -glede končne hitrosti mi je važno samo to da gre vsaj 100km/h -da ne bom ovira na cesti Dodal bi samo to, da je moj način vožnje umirjen torej ne divjam po cesti in tudi nimam nikakršne potrebe po tem, ravno tako ne čutim potrebe po prehitevanju, rad imam umirjeno in sproščeno vožnjo(torej vožnja predvsem za sprostitev ne pa vožnja pri kateri se sprašuješ ali boš prišel živ nazaj domov) . Z motorjem pa imam namen delati tudi malce daljša potovanja (naprimer v obe smeri 350km). Upam da sem pisal v pravo rubriko, na forumu sem o tem motorju sicer prebral res veliko stvari, ampak je bilo veliko odgovorov nejasnih.
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 V pravo temo si pisal.Zdej pa sam počak ,vse preber in na koncu ti bo še bolj nejasno vse skupaj :grim
hladov Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Jaz imam SUZUKI DR 125 enduro. Sicer ga je vozil moj sin. Sedaj pa vozi avto. In motor stoji. Je udoben,vzmetenje je mehko, porabi malo ( ca 3l), drugih stroškov z deli nisem imel. Gre enih 105 km, ampak mu najbolj paše hitrost do 90km. Ima 6 brzin in moj sin pravi, da potegne solidno tudi proti novejšim 125 ccm motorjem. Ni pa za divjat. Če se ti dopade enduro, zna biti dobra izbira. En dan ga bom dal v oglas. Toliko od mene.
Darko3g Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ŠE ENKRAT ZA VSE NEPISMENE IN POLPISMENE!!! TA TEMA OPISUJE, KAKO SMO IZBRALI PRVI (PRAVI) MOTOR, NE PA, KAJ BI RADI KUPILI. ALI S(M)O MOTORISTI RES TAKO ZABITI? (Včasih mi dvigne dekl ob neumnostih na motosvetu press) cikadina 1
hladov Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 SAJ RES!! TO JE BIL PRVI in PRAVI MOTOR, KI SEM GA PRETEŽNO SAM IZBRAL ZA SVOJEGA SINA. Seveda, je bil kupljen z njegovim soglasjem :kva2:On bi seveda najraje videl enega nabritega cestaka, ki iz legalnih kw za A1 iztisne kakšnih 140 km/h. Tisti,ki imate svoje otroke, si lahko predstavljate moje "navdušenje" nad tako mašino. Pretehtal pa je nasvet mojega prijatelja, ki je " stari motorist", da je enduro šola vožnje motorja in ne bi se mogel strinjati bolj. Če pa ne bi danes videl tu te teme, ti ne bi odgovoril nič. Mogoče ti celo pomagam pri tvojem nakupu prvega pravega motocikla. Srečno!!
Darko3g Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 hladov oprosti, ta prijazen nagovor je namenjen članom, ki sprašujejo kaj bi nabavili in kateri motor je boljši. Res pa sem pomotoma predvideval, da bodo sami ugotovili, komu je bilo to namenjeno (mea culpa maxima).
urix2 Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Se opravičujem, temo sem zelo na hitro preletev, tako da sem spregledal prvoten namen te teme.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se