Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno

Da še jaz povem svojo izkušnjo, kot začetnik. Sem laik na tem področju, zato sem zaupal moto hiši.  V začetku aprila 2014 sem iz moto hiše kupil rabljen motor Ducati Monster (videno-kupljeno) z 1 mescom garancije za ceno 2400 eur. Testna vožnja je bila super, potem pa se je začelo. Takoj ko smo plačali motor, je prodajalec rekel da ni rezervnih ključev. Načeloma je rekel, da se to ne rabi in se lahko brez problema naredi kopija. Sem šel še isti teden, naredi kopijo ključa, vendar so rekli, da rabim rdeč ključ, ker je kodiran. Nato sem od prodajalca šel direkt do prve črpalke, kjer motor ni več vžgal. Stikalo za vžig se ni odzivalo. Smo porinli motor nazaj do prodajalca, kjer je prodajalec rekel, da je to kriva vlaga oz. kakšnen obrabljen del, katerega ne krije garancija. Po nekaj poskusih (ključ not in ven) je motor vžgal. Na poti ob postankih, se je to zgodilo še 1x. Po tem, sem se naročil na velik servis in sem čakal nekje 3 tedne. Cel mesec je itak blo bolj deževno, tak da ni blo neke sile. Četrti teden od nakupa je bil opravljen velik servis in nato je motor deloval še 1 teden in se je napaka ponovila. V tem času je potekla tudi garancija. Nato sem se naročil na servis pri električarju, ki ima prek elektroniko za motorje in sem spet čakal nekje 2-3 tedne. Dobim novico, da je kriv računalnik ECU, ker ne deluje pravilno. Da vse skup zamenjam je stroška cca. 1700 eur. Torej za motor sem dal 2400eur, za velik servis 500eur. Zdaj imam v garaži kup neuporabnega železja.

Kateri prodajalec je to ? Mislim, da je njegova odgovornost, da ti popravi napako.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No moja zgodba je pa taka.

Od mjhnga zalubln v motorje (sportne predvsem) :D kot otrok velikokrat presedeu popoudne ob glauni cesti in caku da se je na usake tok casa prpelu kdo mim :) se zagledu v cbrko... in po avtomatiku, apnju, 125, letos koncno docakal svojo 600 CBR RR. Veselje in obcutka se neda opisat ;)

Objavljeno

Uh, moj prvi motor po eni strani veliko veselje po drugi veliko razočaranje. Motorji so bili vedno pri hiši, ker imam dva starejša brata. Veliko sem se prevozil z njunimi, ko sem se končno odločil, da kupim svojega.

nisem imel vozniškega dovoljenja, zato sem najprej ogledoval endure do 125 ccm...gledam...gledam...gledam. Same 2T. 4 taktnih takrat ni bilo veliko. Se premislim in gledam 250 ccm. gledam...gledam...gledam... ugotovim da so 650 ccm endure malo starejše isti cenovni razred, kot 250 malo mlajše. Odločitev pade- Honda Dominator. Grem gledat v Celje k nekemu Igorju. Bila je ljubezen na prvi pogled, tudi če bi imel motor kvadratna kolesa brez balance bi ga takrat kupil, bil sem čisto prevzet nad tem, da bo to moj 1. motor. Po zagotovilu prodajalca, da ima motor-takrat star 13 let- le 24k kilometrov, ter da je brezhiben, ter nekaramboliran sem ga kupil. Testne vožnje nisem upal narediti po Celju brez vozniškega. Ko sem ga pripeljal domov sva se z mojo hondo cirka 4 mesece spoznavala. Bila je živa polomija, motor je imel (pomoje) 124000 km (števec je kazal do 99999 potem je šlo od začetka) Zadnja vzmet je bila tako "zmahana" da je levi izpuh drgnil ob gumo ko sem se vozil, posledično sem ugotovil, da je bil motor zelo karamboliran, ker je bil zadnji del precej v levo. Križi na vilicah so bili varjeni, zračni filter je bil počen, zato je vleklo "fouš zrak" in motor ni delal v višjih vrtljajih. Katastrofa od motorja. Z njim sem prevozil 6k kilometrov v 4 mesecih po Sloveniji brez vozniškega dovoljenja :ninja:. Kupil sem ga za 2100 eur. Prodal za 1300 eur (novemu lastniku sem povedal za vse meni znane napake) Kadar se spominjam Honde se mi še vedno prikrade nasmešek na usta-saj je bil vendarle MOJ PRVI MOTOR. (tako kot prvi sex. tudi če je bila še nevem kako grda ženska, je bil sex božanski- nepozaben!!) Naučil sem se 2 stvari- NIKOLI VEČ na štajersko po motor (tudi moj bratranec je imel podobno zgodbo z 1. motorjem, ki ga je kupil na isti dan na štajerskem) ter Ne verjemi prodajalcu ničesar, vse se prepričaj sam.

Objavljeno

kojega k.... smo zdaj štajerci krivi, če si ti naiven ko dete. kot da te kaki žabar ne more nagnit? 

Objavljeno

.... mah, če dobr pomislim, prov dost itak ni blo za razmišljat ... :)

BIMEEEEEEEEEEEER .... :) :) :)

.... yeahhhhhhhhhhhh ... :) :) :) :)

Objavljeno

kojega k.... smo zdaj štajerci krivi, če si ti naiven ko dete. kot da te kaki žabar ne more nagnit? 

Niste štajerci krivi, ker sem bil naiven. Dejstvo pa je da na motorje štajerci ne pazijo preveč.

Objavljeno

Prvi motor sem kupil od kolega,Honda cbf600 naredil z njo cca 10000 brez izpita vesel ko radio,po tej se dve Hondi , hornet 600 in cb1000r,po tem pa trije BMW ,K1300R in dva K1300S ,pa ne zaradi statusa ampak je tako pac naneslo, v prihdnje pa ce bomo zivi pa zdravi,ni receno da se ne bom spet z japanerom vozil. :004

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Sicer nisem več najmlajši, sem pa čisto frišen v moto vodah. Izpit sem naredil 14 dni nazaj. Seveda sem že prej metal oči okoli, kaj bi si kupil za prvi motor.

 

Visok sem 188 in imam 105 kg žive vage, pa sem po vseh nasvetih gledal od velikih potovalnih endur, pa ta 1000-ka pa oni, ki paše nekomu, ki je v mojih proporcih.

 

Gledal sem TDM -ko, pa transalp, pa Varadero, pa.....vse.

 

Izpit sem naredil na sredo, nakar sem avto.net okoli obrnil in glej ga zlomka v petek se je pojavil, ali pa sem ga jaz šele takrat opazil, en stari BMW f650 letnik 99-00.

 

Cena ugodna, slike lepe, moč ravno prava, da ga bom spomladil lahko prepustil sinu, ko bo naredil izpit.

 

Torej malo telefona in v soboto zjutraj sedeva s prijateljem v avto in gas na Dolenjsko( Belo Krajino). Po poti vse sorte tudi malo pred ciljem dež. Po malo iskanja se pripeljeva na dvorišče prodajalca ravno po plohi. Tam pa avti, dva nova motorja,zglancani, da se je kar bliskalo, garaža je bila odprta in pospravljena, kot operacijska dvorana. Sicer je bil notri parkiran moj motor, ampak še preden sem si ga ogledal, je bil že kupljen. Človek se je še trudil razložiti nekaj stvari okoli motorja, ampak po pravici povedano ga nisem poslušal. Edino, kar sem si zapomnil je bilo, da je zamenjal praktično vse, kar je potrdil tudi prijatelj. Malo kolobocij okoli prepisa in evo mene sem ponosni lastnik BMW - ja za katerega sem bil prepričan, da so predragi, pre....da bi ga lahko imel.

 

Ta vikend sem obrnil prvih 1000 z mojim mopedom in še vedno sem vesel, da sem se odločil zanj. Lahek za vozit, okreten, dovolj hiter zame, en cilinder ravno toliko trese, da mi rit ne rata "gluha" med daljšo vožnjo.

 

Kar bi rad v bistvu povedal je to, da je zame za začetek to dovolj velik kos motorja in dovolj za vstop v moto vode. Seveda pa spomladi nameravam zamenjati z večjim, boljšim, močnejšim, ...... ali pa tudi ne. Bom videl. Je pa tudi odvisno od moje boljše polovice, ali jo bom dobil gor ali ne. Saj za enega je to dovolj, pri dveh pa verjetno zmanjkuje moči.

 

Toliko.

 

LP Iztok

Objavljeno

Niste štajerci krivi, ker sem bil naiven. Dejstvo pa je da na motorje štajerci ne pazijo preveč.

 

Kakor kdo....jaz (kot 100% Štajerc) na svoja prevozna sredstva (kolo, moped, avto, motor) zelo pazim in dajem nanje včasih še preveč pozornosti in denarja....tako da srečen bo (oz. je) tisti, ki bo za menoj kupoval oz. kupuje.... :ras:

 

Bolj pomembno (kot lokacija nakupa) je kakšna oseba je prodajalec. Včasih že pri nakupu vidiš, da je nekdo za "predmet nakupa" res skrbel, sploh pa se splača motor (ipd.) kupovati od preverjenega, morda starejšega lastnika, SLO porekla s servisno itd. pa četudi stane malo več (jaz sem dosedaj vedno imel srečo pa sem (z izjemo zadnjega avta) vedno kupoval na štajerskem). ;)

 

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Oba motorja sem šel iskat na Štajersko in oba kot vzeta iz salona. :)

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Uh, moj prvi motor po eni strani veliko veselje po drugi veliko razočaranje. Motorji so bili vedno pri hiši, ker imam dva starejša brata. Veliko sem se prevozil z njunimi, ko sem se končno odločil, da kupim svojega.

nisem imel vozniškega dovoljenja, zato sem najprej ogledoval endure do 125 ccm...gledam...gledam...gledam. Same 2T. 4 taktnih takrat ni bilo veliko. Se premislim in gledam 250 ccm. gledam...gledam...gledam... ugotovim da so 650 ccm endure malo starejše isti cenovni razred, kot 250 malo mlajše. Odločitev pade- Honda Dominator. Grem gledat v Celje k nekemu Igorju. Bila je ljubezen na prvi pogled, tudi če bi imel motor kvadratna kolesa brez balance bi ga takrat kupil, bil sem čisto prevzet nad tem, da bo to moj 1. motor. Po zagotovilu prodajalca, da ima motor-takrat star 13 let- le 24k kilometrov, ter da je brezhiben, ter nekaramboliran sem ga kupil. Testne vožnje nisem upal narediti po Celju brez vozniškega. Ko sem ga pripeljal domov sva se z mojo hondo cirka 4 mesece spoznavala. Bila je živa polomija, motor je imel (pomoje) 124000 km (števec je kazal do 99999 potem je šlo od začetka) Zadnja vzmet je bila tako "zmahana" da je levi izpuh drgnil ob gumo ko sem se vozil, posledično sem ugotovil, da je bil motor zelo karamboliran, ker je bil zadnji del precej v levo. Križi na vilicah so bili varjeni, zračni filter je bil počen, zato je vleklo "fouš zrak" in motor ni delal v višjih vrtljajih. Katastrofa od motorja. Z njim sem prevozil 6k kilometrov v 4 mesecih po Sloveniji brez vozniškega dovoljenja :ninja:. Kupil sem ga za 2100 eur. Prodal za 1300 eur (novemu lastniku sem povedal za vse meni znane napake) Kadar se spominjam Honde se mi še vedno prikrade nasmešek na usta-saj je bil vendarle MOJ PRVI MOTOR. (tako kot prvi sex. tudi če je bila še nevem kako grda ženska, je bil sex božanski- nepozaben!!) Naučil sem se 2 stvari- NIKOLI VEČ na štajersko po motor (tudi moj bratranec je imel podobno zgodbo z 1. motorjem, ki ga je kupil na isti dan na štajerskem) ter Ne verjemi prodajalcu ničesar, vse se prepričaj sam.

 Sem se šele zdej spomnu, da mam nekje še slike.

post-36419-0-45379200-1413495317_thumb.jpg

post-36419-0-02303500-1413495348_thumb.jpg

post-36419-0-28298500-1413495382_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

oooola....no, jaz sem pa po dolgih letih pametovanja in prebiranja po forumih končno naredil korak naprej (no,ja...eni boste rekli da bolj nazaj) in se po veliko študiranja, pregovarjanja in posedanja na vseh mogočih mašinah končno odločil. Nekako bi imel "tapravo" enduro, pa nekako ni za dolge ture, še posebej v dveh pa otovorjen. Potovalniki mi nekako pašejo (mogoče le malo nizki), ampak se na koncu asfalta ustavijo. Tako sem končno prišel do spoznanja, da bo moj prvi motor potovalna endura. Ogledal sem si nekaj V-stromov, Caponordov, Varaderov in se slinil nad BMW GS Adventure, nakar se v sosednji vasi (pravzaprav na a.net) pojavi naprodaj lep 1200GS. Pokličem fanta, soseda -izkušenega geesarja vzamem s seboj in kaj hitro družno ugotovimo da je motor resnično tipitopi. A kaj ko smo finančno malo prekratki....ahh...si rečem:kar bo bo, in pričnem vse z zadnjimi kovanci iz najstarejših raztrganih hlač vred praskat na kup. Končno zberem dovolj in gasa po motor...Nove gume, komplet servisi, originalni Vario kovčki...eeee, to je to, zdej ga mam pa tudi jaz :) 

906351_10152667783894444_188403224178261

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo,

 

hja, kaj bom vozil sem vedel že preden sem šel opravljati izpit. Od malega so me vlekli BMW, od trenutka, ko se je fotr pripeljal na dvorišče s službenim K75. Ja, bil je leteči. Tako sem se napalil na R 1150 RT, našel enega na netu, ga šel pogledat in odpeljal (ko sem že imel izpit). Jasno je, da je obstajala bojazen, da bo motor prevelik, pa pretežek, pa premočen, ampak danes mi ni žal, da sem v štartu kupil to, kar sem, saj se na furo dostikrat odpraviva skupaj z ženo in je motor za dva prava poezija. 

 

741244102048105918885994.jpg

 

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz svojega prvega sploh nisem izbrala :blush: . Prijatelj mi je pripeljal svoj motor, medtem ko sta z ženo kramljala v vaški gostilni, sem jaz peljala dvakrat gor in dol po vaški cesti. Ko sem se vrnila, smo se zmenili za ceno in to je to. Čez nekaj dni mi ga je zopet pripeljal in takrat je ostal pri meni (motor mislim :bike:  ).

Imam pa Yamaho fz6-s. Z njo sem se zelo lepo ujela, čeprav sem ob poskusni vožnji skoraj končala v vaških kantah :kva2: .

To je moj prvi motor, upam da ne zadnji, naslednji ne vem, kateri bo ;) .

Zaenkrat imam rada mojo Yamahico :004 .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dolgo časa sem samo od daleč gledal motor bmw k 1200lt   :kva2:  :kva2:  :kva1:  :kva1:

potem se odločim naredim izpit  za prvi motor sem kupil moto guzzi norge 1200 :scut:

vozil leto cca 11000 km  bp  nato sem probal še bmw k 1200gt  :bike:   zopet eno leto

vožnje cca 12500 km potem pa letos septembra pripeljem na dvorišče k 1200lt :bike:  :music1:  :yea1:

prevozil že 3500 km  zadovoljen in izpolnjena pričakovanja motor za leta ko imaš sivo glavo

in ob muziki opazuješ okolico na hitri cesti pa če je potrebno močno prekoračiš omejitve

še vedno lepo in udobno v sedlu :OK:

 

lp mare

  • Všeč mi je 3
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Odgovor na osnovno temo;

 

Pravi motor kupiš, če se najprej pozanimaš, kateri motorji so (najbolj) brezhibni! Vemo, da so motorji danes vsi brezhibni toda - še vedno je razlika med tistimi, pri katerih se še kaj pokvari in tistimi, ki funkcionirajo kot treba!

Torej; NOV MOTOR z garancijo.

 

Ker sem bil profesionalno v poslu z novimi in starimi vozili, sem že davno tega ugotovil, da lahko kupiš staro vozilo, a je še vedno uporabno - kakor nov, seveda za polovično, če ne celo za manjšo ceno. In ravno to počnem že okroglih dvajset let. In z vsemi temi motocikli (kakor z avti) sem se brez vsakršnih problemov vozil "Around naokoli!" In vsak motor, ko sem prodal, je kupec dobro kupil!! Ker imam odnos do svoje lastnine, katero sem moral vedno zaslužiti!! Pomembno in racionalno pa je, kako priti do takšnega motorja?

Porok za dober nakup tiči v nekaj točkah;

 

Da poznaš motor oz. njegovega lastnika. Ali je to tvoj kolega, dober znanec, ali dobro znana oseba, kateremu zaupaš. Torej, priporočilo zanesljivega človeka in osebna preverba bosta porok za racionalen nakup motornega kolesa! Motor lahko izgleda lep (kot nov), kaj se skriva v nedrih agregata pa je zgodba, ki zna človeka stati slabega spanja in kar nekaj cvenka.

-  Da veš, kako je bil motor vožen in kakšen odnos je imel lastnik do svojega motorja.

Kako in kje je bil motor servisiran?

-  Ali so bili servisi redni in, če so vpisani v servisni knjigi (kar se da preveriti) - kako, je druga zgodba. (Ni dovolj da vidiš poštempljano servisno knjigo... "a onda tak fse f'rei."

-  Preveriti, ali je bilo z motorjem kdaj kaj narobe - in zakaj? Je bil na tleh itd...

 

Zavedam se, da s temle ne izumljam tople vode. A, če upoštevaš vsaj teh nekaj zakonitosti, se ne moreš nategniti!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Mislim, da če bi hotel vse tele točke upoštevat jaz (in pa verjamem da še marsikdo) še ne bi imel motorja. Pri meni je problem že pri prvi točki, ker žal ne poznam nikogar, ki bi imel tak motor kot ga bi jaz hotel imet. Lej jst sem vzel seboj kolega ki je že nekaj časa motorist pa še mehanik po vrhu sva šla pogledat, mal pretipala povprašala, sem naredu en manjši krog dal aro in se zmenil da ga pridem čaz dva dni iskat. Sedaj pa samo upam, da se bom čimdlje vozil samo z rednimi servisi :)

Objavljeno

Se strinjam z zgoraj napisanim, če iščeš motor po vseh zgoraj navedenih točkah morš čakat da un prjatu od forta al pa sosed proda motor ki mu je pri srcu in ga gleda z souzami v očeh in morš zravn ti da še posebno posodico z voskom da ga vsak vikend namažeš, in nikol ne morš vozit po dežju ker te bo grdo gledal, in lahko mogoče izbiraš med čoperjem al pa turing nvem kaj potem ? In kaj če želiš kej druzga?

Motor pač poskusiš kupit po najbolši ceni, če se ti zdi da je bolše ohranjen lahko ne zbijaš cene. Jst ki pač rad šraufam, kupim en šrot ki ni preveč zjeban in pol ga kak mesc šraufam in upam da bo use OK.

To bi pomoje lahko veljalo za kr dosti ljudi še posebi za tiste rejserje do kaviča, ker do 4000km letno lahko voziš katerkoli šrot.

Objavljeno

Tudi jaz imam drugačen sistem. Najprej določim, kakšno vsoto sem pripravljen zagonit za ta špas...ker motor je le luxus in ne nekaj nujno potrebnega, lahko ga naslednji dan razbiješ, lahko se zgodi marsikaj...

Potem pa izberem nekaj, kar mi je všeč, v čemer bom najverjetneje užival ter prištejem zraven še morebitne okvare, katere bo verjetno potrebno sanirati... in to je to. Vsak, ki imotor prodaja bo trdil, da mu nič ne fali ampak skoraj gotovo bo potrebno nekaj popravljati, če ne takoj pa v bližnji prihodnosti.

Objavljeno (popravljeno)

En moj prjatu je tud bolj lene sorte in se mu ne da kaj dosti preverjati zadeve. In kakor vem, se je že parkrat fejst nategnu. Ampak, res pošteno! :kva2:

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno (popravljeno)

Pametniki, pod prvo točko sem hotel le reči, da je fajn, če poznaš "okoliš" dotičnega motorja, kot lastnika! - A zakaj? To sami presodite in upam, da ne bo prepozno... Samo to, in nič drugega.

Me je pa tole spomnilo na nekaj drugega in sicer (kar s temle nima zveze,) a je življenjskega pomena;

Nekoč sva se z enim mladim fantom, motoristom čisto po naključju pogovarjala, oz. je hotel vedeti, na kaj mora biti motorist pozoren v prometu? "Natvezil" sem mu nekaj življenjsko pomembnih "fint" in... Fant je nekaj časa le poslušal, potem pa rekel;

 

"A veš kaj! Da bi moral na vse to razmišljati na cesti, se raje ne usedem na motor... V bistvu, pa o tem ne bom razmišljal!!"

In NI! - Ampak, se je kmalu fejst razletu!!! (K sreči brez trajnih posledic!)

Ja, pa jih je imel, in to... Da je bil v bodoče bolj pozoren!! :O

In sličnih zgodb je še kar nekaj - pa jih kar nekaj teh (ljudi,) ni več med nami. Škoda.

Samo toliko, (določenim) v opomin! Bolje, kot v spomin. :hmm:

S tem nisem hotel nikogar užaliti, še manj pa prizadeti! Povedati sem hotel le nekaj, da se nebi najebali kot že kar nekaj "kupcev", ki so morali krvavo delati, da so si kupili motocikel.

Sorrčy vsem - od mene! :worship:

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

Tud jst nism hotu bit neki pametn in glede na to, da sm še čist zelen v motociklizmu rad sprejmem kak nasvet izkušenejših kolegov. Sam pač ne izhajam lih iz motorističnih krogov :) in dejansko poznam sam par ljudi, ki furajo motorje tko, da mi ni preostal druzga kot da pograbim mehanika in grem kupit motor. Kot sem pa že napisal upam, da ne bom med tistimi, ki potem jamrajo da je motor več na servisu kot na cesti :)

 

Pa verjemi tud men ni denar za motor iz neba padel in sem kar s težkim srcem dal tistih xyz € za izpit, motor in komplet opremo :)

Če se pa srečava na kakšnem pivu ti bom pa z veseljem prisluhnil kako naj se obnašam na cesti, pa brez zamere in lep dan še naprej :)

Popravljeno . Popravil deyo
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Po treh Kawlih (VN 800 A, Zephyr 750, ZRX 1200), Aprilii Mille, Ducatiju Multistradi 620 sem ugotovil, da sem že v letih ko se človeku pogosteje prileže kaka masaža zato sem kupil KTM SM 640.

 

Trosim pa se še par ur po vožnji in med vožnjami mi ni niti za trenutek dolgčas....  :kva2:

Spet je čas za update.  Ker je moja boljša polovica spet začutila potrebo, da bi se kam peljala za mano je bilo treba kupiti nekaj večjega. Razmišljam sem tako:  od Italijanov sem vozil Aprilio in Ducatija,  zakaj ne bi še Guzzija.  In sem pripeljal Brevo 1100. Zakaj? Ker ni parkirana na vsakem vogalu,  pa še vibracij ne pogrešam. :kva2:

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
  • Všeč mi je 3
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Tudi jaz sem nov na tej strani,pa me zanima če ima kdo od vas izkušnje z motorjem Triumph,potovalna zadeva 4 valji in ne 3je,,hvala za vsako mnenje ki ga boste napisali...

Objavljeno

Lahko ti povem samo, da ima en valj preveč ...  :grrr

 

Kater model pa imaš v mislih? "Potovalna zadeva" je malo širok pojem ... V ta opis spada kakšen Speed Four in pa kar nekaj bolj čoperskih modelov. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!