Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, shark90 pravi:

Pozdravljeni. Rabim kak vaš nasvet glede menjave motorja.. In sicer trenutno imam bmw k1200r, vozima se 90% v dvoje in 50% z tremi kovčki. Sedaj pa iščem....

Motor bi naj imel 160ks+.. Trenutno pa se odločam med:

- ktm 1290 sd (gt), sem že bil na testni vožnji in me je razočaral z tresljaji in z nemogočo vožnjo na nizkih obratih..

- bmw s1000xr, moram na testno naslednji teden, motorček se mi zdi mogoče preveč usmerjen v enduro, zelo visok sedež in ravna drža

- aprilia tuono 1100, ta mi je zelo všečna, mogoče me skrbi kako bi bilo z 3 kovčki ( nosilčki sem videl da se dobijo), zanima pa me kako se odnese v4 motor, so tresljaji, je možno voziti na nizkih obratih ali je potrebno nonstop menjavati?

- še morda kak predlog?

Imam podobno dilemo, le da nimam pojma kaj bi imel. Zakaj toliko konjev? Sam razmišljam o Tigru XR800.

Zanima pa me, ali menjaš kar tako, ali s posebnim razlogom. Nama zaenkrat BMW K1200R kar paše, le da so procenti nekoliko drugačni. Sam bi menjal motor, ker bi pač malo menjal. Kakorkoli, je verjetno GS tisto pravo.

 

Objavljeno
pred 28 minutami, dlicen pravi:

S1000XR je ravno toliko enduro kot goldwing. To je cestni motor pri katerem sediš ravno in komot. Za tvoje potrebe bo izmed naštetih pravšnji, če imaš cekine. Tuono je motor, ki je prišel iz piste in se slekel, za tvoje potrebe precej neprimeren. O ktmju ima ekskluzivno pravico komentiranja @DAMI34 . :D

Aja, imaš še Multistrado, KTM Adventure, pol pa se (s to močjo) počasi konča...

4 valji , sploh pa BMW so mirni in lahko kruzaš tudi 30km/h, enako velja za SXa

2 valja, pri SD in GT ju nista ravno primerna, se pa da, ni pa tako fino in mirno kot na uglajenih 4 valjnikih, lahko pa potrdim da je adventure 1040 uglajen kot 4 valjniki. O SDju lahko komentira tudi UnionĐek.

Kar se tiče konjev:

meni jih je bilo tudi 140 več kot dovolj, nobene razlike v primerjavi s 174 skoraj ni. bolj je odvisno prestavno razmerje.

Kar se tiče pozicije in drže, je po mojem najbolj bistvena odločitev pri nakupu. Na mopedu boš ure in ure, ter km in kmje, pa je že fajn da te ne ščipa v hrbtu, da ti ne otrpnejo roke ali zapestja, tu ni druge kot poskusit kako ti posamezen moped sede. Men osebno pokončna drža ne leži, moram biti mal naprej zvit, zato pa bolj trpijo zapestja.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res je. Meni XR sploh ni deloval 160-konjski, ker se vse dogaja zelo linearno in brez stresa.

Objavljeno

Hvala za odgovore.

menjal bi ker imam na sedanjem k1200r 80.000km in bo potrebna menjava..

glede ktm 1290 me je razocarlo tresenje in ogromno dela z menjalnikom, pri 70km/h v 6. Prestavi ga trese ko noro.. Zal sem se ocitno prevec razvadil da se lahko 50 (celo 40) peljem v 6. Prestavi.

ja drza na motorju, to me najbolj skrbi, saj sem tudi sam rad malo sklonjen naprej. Pri xr-u me se to najbolj skrbi, tudi sopotnico.. V primeru nakupa bi zamenjal krmilo za nizje in sirse da spremenim drzo.

zzr1400 je ze 10let enak, pa se prevec okoren deluje :/

 

Objavljeno
pred 19 minutami, shark90 pravi:

Hvala za odgovore.

menjal bi ker imam na sedanjem k1200r 80.000km in bo potrebna menjava..

glede ktm 1290 me je razocarlo tresenje in ogromno dela z menjalnikom, pri 70km/h v 6. Prestavi ga trese ko noro.. Zal sem se ocitno prevec razvadil da se lahko 50 (celo 40) peljem v 6. Prestavi.

ja drza na motorju, to me najbolj skrbi, saj sem tudi sam rad malo sklonjen naprej. Pri xr-u me se to najbolj skrbi, tudi sopotnico.. V primeru nakupa bi zamenjal krmilo za nizje in sirse da spremenim drzo.

zzr1400 je ze 10let enak, pa se prevec okoren deluje :/

 

SD in GT je 6 brzina za kruzanje 90km/h, pospeševanje pa šele od 105-110 dalje če želiš brez tresljajev. 50km/h v 3 ali 58 v 4 brzini, sicer odvisno od programa (sport bolj trese kot street), ni đabe mašina "ready to race" :D

Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, shark90 pravi:

glede ktm 1290 me je razocarlo tresenje in ogromno dela z menjalnikom, pri 70km/h v 6. Prestavi ga trese ko noro.. Zal sem se ocitno prevec razvadil da se lahko 50 (celo 40) peljem v 6. Prestavi.

ja drza na motorju, to me najbolj skrbi, saj sem tudi sam rad malo sklonjen naprej. Pri xr-u me se to najbolj skrbi, tudi sopotnico.. V primeru nakupa bi zamenjal krmilo za nizje in sirse da spremenim drzo.

zzr1400 je ze 10let enak, pa se prevec okoren deluje :/

 

...tut sam sem tako razmišljal pred menjavo (sem mislil da je ful fajn bit naprej nagnjen...)pa sem vzel 990smt...in se navadil...pokončna drža je za daljše vožnje zelo fajn...še bolj pa za sopotnico,tk da nič skrbet...tudi kar se tresenja tiče se človek navadi in menja pravočasno, da so obrati optimalni...dvovaljnik pa po drugi strani razvaja z razkošnim in enakomernim vlekom (v območju uporabnih vrtljajev)...vsaka stvar ima pluse in minuse...če denar ne bi bil problem, bi se verjetno odločil za xr1000...(beri: 160konj, esa vzmetenje, miren tek)...nisem ga pa še probal...

Popravljeno . Popravil siks
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Jaz imam eno vprašanje, razmišljam o motoru in ne vem katerega kupiti. Prosila bi če bi mi lahko kdo razložil čim vem razlik med enduro motorjem(tistim ki je tudi za cesto) in supermoto, lahko še tudi za naked motorje, samo supermoto in enduro sta najbolj zaželjena za primerjat. 

Hvala, upam, da nisem zgrešla teme :)

Objavljeno
On 30. 9. 2016 at 5:40 PM, spka123 said:

Zdravo!

Jaz imam eno vprašanje, razmišljam o motoru in ne vem katerega kupiti. Prosila bi če bi mi lahko kdo razložil čim vem razlik med enduro motorjem(tistim ki je tudi za cesto) in supermoto, lahko še tudi za naked motorje, samo supermoto in enduro sta najbolj zaželjena za primerjat. 

Hvala, upam, da nisem zgrešla teme :)

Simpl, oba sta enaka samo, da je enduro boljši na terenu, supermoto pa boljši na cesti :D 

Objavljeno
Ob 30. 9. 2016 at 17:40, spka123 pravi:

Zdravo!

Jaz imam eno vprašanje, razmišljam o motoru in ne vem katerega kupiti. Prosila bi če bi mi lahko kdo razložil čim vem razlik med enduro motorjem(tistim ki je tudi za cesto) in supermoto, lahko še tudi za naked motorje, samo supermoto in enduro sta najbolj zaželjena za primerjat. 

Hvala, upam, da nisem zgrešla teme :)

Nekaj mi ni bilo jasno in sem se malo sprehodil po tvojih postih! Ti kupuješ motor z 50 ccm???

Za druge ne vem, vem pa, da ima Yamaha en luštkan enduro model v prodaji. Pojdi pogledat ;)

Objavljeno
Ob 3. 10. 2016 at 17:51, lakl pravi:

Nekaj mi ni bilo jasno in sem se malo sprehodil po tvojih postih! Ti kupuješ motor z 50 ccm???

Za druge ne vem, vem pa, da ima Yamaha en luštkan enduro model v prodaji. Pojdi pogledat ;)

Hvala za pomoč, ja nekaj sem razmišljala o 50ccm, ampak sem se odločla da bom raje naredila izpit za 125 saj se mi bolj splača. Kar nekaj sem razmišljala in postali so mi všeč naked motorji, še posebej yamaha, tako, da bi bila hvaležna tudi, če bi mi kdo povedal, če je naked motor pametna odločitev in povedal kaj o naked motorju, najboljše znamke...

Hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Moja izbira motorjev do danes. Od male kubikaže do večje. Vsi so endure, ker sem višje rasti.

Prvi (Gilera) je bil kar precej pokvarljiv :(  Vsi skupaj imajo prevoženihi za okrog 300.000 km :)

motorji.jpg

Objavljeno
On 4. 10. 2016 at 8:45 PM, spka123 said:

Hvala za pomoč, ja nekaj sem razmišljala o 50ccm, ampak sem se odločla da bom raje naredila izpit za 125 saj se mi bolj splača. Kar nekaj sem razmišljala in postali so mi všeč naked motorji, še posebej yamaha, tako, da bi bila hvaležna tudi, če bi mi kdo povedal, če je naked motor pametna odločitev in povedal kaj o naked motorju, najboljše znamke...

Hvala

Odvisno kdaj, zakaj in kje ga boš uporabljala. Predvidevam, da se ne misliš peljati offroad, bi pa vseeno pomagalo, če bi imeli kakšen podatek več, da bi ti lažje svetovali.  :rolleyes:
Najboljša znamka oz. najboljši motor je pa najbolj idiotproofway, da ti bo vsak predstavil svojega kot najboljšega. No, saj je logično, moj motor je pa RES itak najlepši in najboljši... :P

Kot rečeno, povej kaj ti je pomembno pri motorju. Najprej način vožnje, teren, everyday bike ali samo nekaj za vikende, itd. Potem se pa začne izbor ožati. Znamka, izgled, cena, vzdrževanje motorja in nenazadnje, če nisi prav visoka ima tudi višina sedeža pomembno vlogo.

Objavljeno
On 10/4/2016 at 8:45 PM, spka123 said:

Hvala za pomoč, ja nekaj sem razmišljala o 50ccm, ampak sem se odločla da bom raje naredila izpit za 125 saj se mi bolj splača. Kar nekaj sem razmišljala in postali so mi všeč naked motorji, še posebej yamaha, tako, da bi bila hvaležna tudi, če bi mi kdo povedal, če je naked motor pametna odločitev in povedal kaj o naked motorju, najboljše znamke...

Hvala

Ne preveč razmišljat in pojdi delat za A. Potem šele pridejo "naked" motorji v poštev.....!

 

p.s. pa taki rdeči italijanski "naked-i" so tudi super fajn :) ne sam črni :) 

 

lp,

Yagi

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 20. 10. 2016 at 12:17, Yoghurt pravi:

Odvisno kdaj, zakaj in kje ga boš uporabljala. Predvidevam, da se ne misliš peljati offroad, bi pa vseeno pomagalo, če bi imeli kakšen podatek več, da bi ti lažje svetovali.  :rolleyes:
Najboljša znamka oz. najboljši motor je pa najbolj idiotproofway, da ti bo vsak predstavil svojega kot najboljšega. No, saj je logično, moj motor je pa RES itak najlepši in najboljši... :P

Kot rečeno, povej kaj ti je pomembno pri motorju. Najprej način vožnje, teren, everyday bike ali samo nekaj za vikende, itd. Potem se pa začne izbor ožati. Znamka, izgled, cena, vzdrževanje motorja in nenazadnje, če nisi prav visoka ima tudi višina sedeža pomembno vlogo.

Hvala, razmisljala sem za voznjo v solo, potem za kaksne izlete ampak ne prevec dolge ture,  drugace pa sem jaz kar manjse rasti

Objavljeno

Če so ti všeč nakedi in Yamaha, potem z MT 125 nimaš kej kiksnit. Super motorček, je malo večji od ostalih 125 in je že tako velik kot MT 07. Kar se udobja tiče. Naked imajo malo trše sedeže od kakih potovalnikov, ampak se da, prepih je prisoten ampak na 125, so hitrosti tam do 130 km/h in se da brez problema tudi kam odpotovat. Tudi na daljše ture, recimo na morje.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 15. 9. 2016 at 12:31, DAMI34 pravi:

SD in GT je 6 brzina za kruzanje 90km/h, pospeševanje pa šele od 105-110 dalje če želiš brez tresljajev. 50km/h v 3 ali 58 v 4 brzini, sicer odvisno od programa (sport bolj trese kot street), ni đabe mašina "ready to race" :D

moje mnenje je da štirje valji lepše tečejo in je manj vibracij če imate možost probajte šestvajnika

vozil sem vse tri in odločitev nebi bila težka

marko

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 50 minutami, moravčan pravi:

moje mnenje je da štirje valji lepše tečejo in je manj vibracij če imate možost probajte šestvajnika

vozil sem vse tri in odločitev nebi bila težka

marko

Vsekakor, več valjev bolj miren tek, večja elastičnost. Malce doda še karakter agregata. So nekateri 2 valci, ki so tudi zelo mirni, sploh tisti z manjšimi kubaturami.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
13 hours ago, spka123 said:

Hvala, razmisljala sem za voznjo v solo, potem za kaksne izlete ampak ne prevec dolge ture,  drugace pa sem jaz kar manjse rasti

Potem pa res, tako kot je @map predlagal. MT-125 in YBR-125 bi ti znala biti všeč.
Če te zanima še kaj drugega kot Yamaha, lahko pogledaš še Cagiva Raptor 125, Honda CBF 125 (ta ima sicer poloklep) ali en zelo podoben HondaCB125F, Hyosung GT Comet 125 (tega sem imela jaz), Sym Wolf 125 Ni.

Vsekakor ti priporočam, da kupiš nekaj z ABS, če se le da. Že kaj veš kako je s financami? Rabljeno/novo?

Objavljeno
pred 37 minutami, Yoghurt pravi:

Vsekakor ti priporočam, da kupiš nekaj z ABS, če se le da.

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

Objavljeno
pred 3 minutami, Pobaliinka pravi:

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

No predvsen ne poslušaj teh !

Objavljeno
13 minutes ago, Pobaliinka said:

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

Se in to zelo. Vozi enak motor z in brez. Jaz sem v avtosoli na poligonu z in brez. Ogromna razlika. 

In sedaj svojega z ABSom....za moje pojme je muß !

 

lp

Objavljeno
17 minutes ago, Yagi-san said:

Se in to zelo. Vozi enak motor z in brez. Jaz sem v avtosoli na poligonu z in brez. Ogromna razlika. 

In sedaj svojega z ABSom....za moje pojme je muß !

 

lp

Podpišem vse.

Objavljeno

125 ccm motorjev z abs ni ravno na pretek. karkoli vzames ne brcnes ravno v temo itak bo samo za sezono ali dve. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Pobaliinka pravi:

Kako pa je z ABS-om? Saj nekateri pravijo, da ABS ne tako dobro učinkuje na motorju, spet drugi, da je super. 

Se opazi velika razlika?

.

... ni neke hude razlike ... :sleep2:

 

 

 

ps.

... no, razen mogoče te, da imaš brez ABS-a mnogo večje možnosti da boš prebirala MS iz bolnice, z ABS-om ga pa z mal sreče lahko od doma ... :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!