Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

170kg da bo imela, pravi Nicky Sanders. :panic:

Objavljeno
pred 7 urami, krucymucy pravi:

170kg da bo imela, pravi Nicky Sanders. :panic:

:grupni:..........13 kg lažja od moje :OK:.....upam, da bo udobna kot aktualna in da s ceno ne bodo pretiravali :whistle:

Objavljeno
pred 7 urami, krucymucy pravi:

170kg da bo imela, pravi Nicky Sanders. :panic:

S praznim al polnim keslom, to je zdaj vprašanje...

Objavljeno
pred 5 minutami, jskrablin pravi:

S praznim al polnim keslom, to je zdaj vprašanje...

ni vprašanja, to ni dirkalnik - prazna seveda

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, jskrablin said:

S praznim al polnim keslom, to je zdaj vprašanje...

Prazna po moje. Polna zelo tezko, ni pa neizvedljivo.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

bo treba še dolgo čakat...

Objavljeno
1 hour ago, TTONE said:

bo treba še dolgo čakat...

Eh enkrat do poletja bo v evropi.

Objavljeno

Ja na testu komaj! :) 

 

Objavljeno
1 hour ago, celjan89 said:

Ja na testu komaj! :) 

 

ma na testu je ze dve leti odkar kazejo ta prototip.

masina je itak stara pet let.

Objavljeno

Toliko fame okrog enega usranega mopeda. V bistvu niso pri Yamahi s tem modelom naredili NIČ. Po agregatu ni konkurenčna ne Hondi in ne KTM-u...po teži in šasiji ni konkurenčna Huski 701....nič od nič... Tako skrivnostno se obnašajo, da palijo kupce. Malodane že izgleda, kot, da "nismo ziher, če je to za vas Evropejce"... V bistvu pa so staro babo oblekli v novi mantl. Za nameček pa bo še draga...naslednjih pet let bo imela otroške težave, potem pa bodo v naslednjih 10-ih letih zamenjali obliko sedeža pa tri šraufe pri luft filtru....definitivno nesmiselen nakup, ker je to motor za ....nikamor.

Objavljeno (popravljeno)

Agregat je odlicen, ne zdej govorit da ni no. Tezo bomo vedeli cez 14 dni.

Si pa predstavljam imeti ta moped v garazi za hladnejse in krajse dni, ko je listje na cesti, da grem en krog okoli sneznika, po listju, po razmocenem makadamu, po kaki vlaki udaris bliznjico ...

Ne vem kake tezave naj bi imela, motor je preizkusen, star pet let, s CP2 okvar ni zaslediti.

Meni se zdi posrecena kombinacija. Ce bo teza res taka, kot je povedal neki tester.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 50 minutami, BIF pravi:

Toliko fame okrog enega usranega mopeda. V bistvu niso pri Yamahi s tem modelom naredili NIČ. Po agregatu ni konkurenčna ne Hondi in ne KTM-u...po teži in šasiji ni konkurenčna Huski 701....nič od nič... Tako skrivnostno se obnašajo, da palijo kupce. Malodane že izgleda, kot, da "nismo ziher, če je to za vas Evropejce"... V bistvu pa so staro babo oblekli v novi mantl. Za nameček pa bo še draga...naslednjih pet let bo imela otroške težave, potem pa bodo v naslednjih 10-ih letih zamenjali obliko sedeža pa tri šraufe pri luft filtru....definitivno nesmiselen nakup, ker je to motor za ....nikamor.

Pa saj aktualna tudi ni tehnološko nič posebnega, za marsikoga za ....nikamor, pa nekonkurenčna....skratka nič od nič :lol1:

Če pri Yamahi spremljajo MS:eek:, ni čudno, da jih je strah karkoli dat na trg.....

Objavljeno (popravljeno)

Nisem napisal, da je motor slab. Motor ni nič posebnega.Tako dolgo kot ga pacajo skupaj, bo zastarel že ko bo prišel na trg. V bistvu so ponovili staro zgodbo...motor za nikamor pa za vsepovsod. Ampak to so že imeli...torej...niso naredili NIČ...staro babo v novi mantl.

Da se razumemo...imam Tenerejko in sem njen veliki oboževalec. Za moje potrebe krasen motor...ampak kot pravim...to so že imeli.... Zato se čudim temu "rojstvu nove zvezde"...

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

agregat je na osnovi izpred 30 let

Obožujem motorje izpred 30 let, sploh endure, res!:grupni: Enostavni, lahki, učinkoviti, ....pa nič od nič, kot pravi kolega:OK:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se spomnite... Oktober 22 leta 2009 na trg pa je prišla...

V segmentu MiniADV bo kar zanimiv igralec... Vprašanje pa je komu bo konkurenca? Pravzaprav se tudi to že ve.

Teža, to bo pa težko veliko pod 200kil. Tracer 700 ni prav lahka.

Pri meni bi sigurno zamenjala "malo" Ubermašino :devil:.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 19 minutami, BIF pravi:

Vsi agregati so na osnovi izpred 100 let...to bi zdaj že lahko vedel....

potem pa te ne sme motit, da bo t07 imela kopijo agregata od drugega japonca

preverjena roba

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Snecer said:

potem pa te ne sme motit, da bo t07 imela kopijo agregata od drugega japonca

preverjena roba

Kopija cesa je? 

Tule je cel video European stage. 

Men je carski moped ... no bomo videli na EICMA seminju.

http://youtu.be/Dezt7D_jjfc

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 7 urami, Snecer pravi:

potem pa te ne sme motit, da bo t07 imela kopijo agregata od drugega japonca

preverjena roba

Mene nič ne moti, če ima kopijo kopije agregata od drugega japonca. Jaz sem svoje obdobje zašmiranih rok in orodja že dal skozi. Zame je pomembno samo to, da agregat dela...brez prekinitev in raznih lučk na armaturki...pa da je Japonski...:naughty:...pa da nima kardana...

Objavljeno
4 hours ago, krucymucy said:

Kopija cesa je? 

 

 

:hmm: Tud mene zanima. kolkor mi spomin sluzi, je bil prvi paralelni twin z gredjo zamaknjeno na 270stopinj v yamahi trx 850. Kasnej se v tdm900. Stara Supertenere in tdm850 sta mela klasicno gred. 

 

9 hours ago, BIF said:

Nisem napisal, da je motor slab. Motor ni nič posebnega.Tako dolgo kot ga pacajo skupaj, bo zastarel že ko bo prišel na trg. V bistvu so ponovili staro zgodbo...motor za nikamor pa za vsepovsod. Ampak to so že imeli...torej...niso naredili NIČ...staro babo v novi mantl.

Da se razumemo...imam Tenerejko in sem njen veliki oboževalec. Za moje potrebe krasen motor...ampak kot pravim...to so že imeli.... Zato se čudim temu "rojstvu nove zvezde"...

 

Pa saj ne more bit. Kako naj bo posebn, ce mora bit soliden in poceni? Ne vem. Ne spomnim se, de bi bil kak tenere revolucionarn motor. Da bi premikal meje? Peterhanslov in Oriolijev. Civil motorji so bli pac ok. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, Snecer pravi:

da bo t07 imela kopijo agregata od drugega japonca

V bistvu je kopija po številu cilindrov, je pa največja razlika v glavni gredi, kjer se "kopiranje" konča, kot je zapisal @Kugelschreiber je Yamaha na novo odkrila (R1/2009) in poimenovala 270 stopinjsko glavno gred CP.

KaWa.JPG.10537bbcd1d75daf40083612637ce6c7.JPG

180 stopinj KAWASAKI

Yama.JPG.bbf6f1bcad6f70267565bc848c8ee2b1.JPG

270 stopinj YAMAHA

Bembo.JPG.2f9e7f2223d92e17c7e934fdc0fe2ac0.JPG

in 0 (360) stopinj pri 800ccm Rotax motorjih. Vsaka izmed konstrukcij pa ima seveda svoje prednosti in pomankljivosti.

Veliki modri je dal na trg 850ccm motor in to prodaja kot hit, tu bi pa lahko trdil, da je kopija Yamahe, le nekaj več kubikov ima.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
27 minutes ago, MiNa said:

V bistvu je kopija po številu cilindrov, je pa največja razlika v glavni gredi, kjer se "kopiranje" konča, kot je zapisal @Kugelschreiber je Yamaha na novo odkrila (R1/2009) in poimenovala 270 stopinjsko glavno gred CP.

KaWa.JPG.10537bbcd1d75daf40083612637ce6c7.JPG

180 stopinj KAWASAKI

Yama.JPG.bbf6f1bcad6f70267565bc848c8ee2b1.JPG

270 stopinj YAMAHA

Bembo.JPG.2f9e7f2223d92e17c7e934fdc0fe2ac0.JPG

in 0 (360) stopinj pri 800ccm Rotax motorjih. Vsaka izmed konstrukcij pa ima seveda svoje prednosti in pomankljivosti.

Veliki modri je dal na trg 850ccm motor in to prodaja kot hit, tu bi pa lahko trdil, da je kopija Yamahe, le nekaj več kubikov ima.

 

Na r1 so to gred prvic uporabli na 4valjniku. V dvovalniku pa ze 1995, ko so kar fino kopirali ducati ss. Supersport semicarenato. 

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TRX850

 

se mi zdi, de je to prvi tak stroj. 

Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎20‎.‎10‎.‎2018 ob 8:28, krucymucy pravi:

Agregat je odlicen, ne zdej govorit da ni no. Tezo bomo vedeli cez 14 dni.

Si pa predstavljam imeti ta moped v garazi za hladnejse in krajse dni, ko je listje na cesti, da grem en krog okoli sneznika, po listju, po razmocenem makadamu, po kaki vlaki udaris bliznjico ...

Ne vem kake tezave naj bi imela, motor je preizkusen, star pet let, s CP2 okvar ni zaslediti.

Meni se zdi posrecena kombinacija. Ce bo teza res taka, kot je povedal neki tester.

Po vlaki? S tole kvazi enduro pogruntavscino? hahahaaha :lol1:

Popravljeno . Popravil IZTOK

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!