.T. Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 A se se spomnite Tomosa 10? 250 ccm, dva valja, dvotakten, vodno hlajen. Nekoliko robusten, vendar vzdrzljiv. Ali pa njegove izpeljanke Tomos 18 in Tomos 18+ za JNA. Ampak Tomosa 10 trenutno ne delajo. A ve kdo, ce ga bodo sploh se kdaj delal? Vsake informacije so dobrodosle. Tadej
RAN Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 A se se spomnite Tomosa 10? 250 ccm, dva valja, dvotakten, vodno hlajen. Nekoliko robusten, vendar vzdrzljiv. Ali pa njegove izpeljanke Tomos 18 in Tomos 18+ za JNA. Ampak Tomosa 10 trenutno ne delajo. A ve kdo, ce ga bodo sploh se kdaj delal? Vsake informacije so dobrodosle. Tadej O čem ti to ? O izvenkrmnih motorjih ? 8)
HHV Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 Tadej, Tehnični muzej v Bistri pri Vrhniki! Razstavljen in še nekaj informacij zraven. Ostalo boš pa verjetno le iz Tomosa izvedel. Kdo naših je že delal v Tomosu??? :wink:
.T. Objavljeno Februar 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 '>http://www.ribolovacki-magazin.co.yu/rr/rr...xt14.htm O čem ti to ? O izvenkrmnih motorjih ? 8) Ja
dylandog Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 Ja, Tomos je zakon. Jaz sem imel T18 na na 3.6m dolgem gumenjaku. Sem ga nucal za tauharijo. Zadeva je sla ko hudic-noter dve brhki deklici in moj kolega pa se je se vedno dalo smucat na vodi. T18 je mocnejsa verzija T10. Temu je pa seveda ustrezna tudi poraba in obraba motorja. Ce bi kupoval coln kar tako, bi ga zagotovo hotel opremit s T10. BTW: Nasi vrli juzni sosedje so prepovedali tauharijo na svojo pest oz. je za to potrebno placat (ob pridobitvi ustreznih nazivov) 2400 Kn! FUCK OFF!
BRANE Objavljeno Februar 17, 2003 Opozori Objavljeno Februar 17, 2003 ma zdej niti tomosa 4 ne delajo..
kawa Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Srečen (so)lastnik T10, na gumenjaku YAM360. :) Ob sedanji obremenitvi (2 persone, cca 170 kg +hladilna torba,...) izglisira s pol gasa, ko pa glisira, lahko vzdržujem hitrost z 1/3 gasa :lol: Zakon ! 8) Probleme imam samo z dolžino noge (ta-kratka) saj je malček prekratka za YAM-a, tako da mi občasno sisne zrak v sistem za hlajenje... :( Napaka je po mnenju serviserja zgolj estetska (vodni curek iz motorja je neprekinjen), mene moti le glas, ki ga motor ob tem spušča... :cry: Predelava noge iz kratke v dolgo: cca 35.000 sit / se ne splača :roll: Tovarna TOMOS: rezervnih delov načeloma nimajo :evil: poleti sem sredi sezone iskal eliso (niso meli nobene & ne vejo kdaj bodo kakšno dobili/naredili), veri pised sem se vrnil v Pulo, tam pa dobil iskano eliso :shock: T10 vs. T18: močnejša mašina ima zelo večjo porabo in krajšo življensko dobo (beri: hitrejepokvarljivo) vendar ob rednem servisiranju in vzdrževanju... :D Kolikor vem, je Tomos opustil navtični program... :cry: LP
Brrrm Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Bil jaz tomosovec, ja. Včasih je bila to resna tovarna. Pa smo šli s trebuhom za kruhom. Sedaj bi samo še sestavne dele za BMWjce in podobne zverine delali. :wink: Ne verjamem, da bodo kdaj še delali vodni program. Včasih smo komaj dohajali potrebe zaprtega YU trga, sedaj na tržnem prepihu pa takšna, razmeroma maloserijska proizvodnja, ne bi bila sposobna ekonomsko preživeti.
RAN Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Bil jaz tomosovec, ja. Včasih je bila to resna tovarna. Pa smo šli s trebuhom za kruhom. Sedaj bi samo še sestavne dele za BMWjce in podobne zverine delali. :wink: Ne verjamem, da bodo kdaj še delali vodni program. Včasih smo komaj dohajali potrebe zaprtega YU trga, sedaj na tržnem prepihu pa takšna, razmeroma maloserijska proizvodnja, ne bi bila sposobna ekonomsko preživeti. Ne bi se čisto strinjal. Legendarna štirica TOMOS 4 se je prodajala za med tudi tujcem. Se bojim, da je tle kakšna tranzicijska igrica v smislu ko je stvar "di fešta v kurcu" potem je zastonj in se jo lahko sprivatizira. Nekdo igra svojo igro. 8)
.T. Objavljeno Februar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Pa, pa dragi TOMOS 10 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Tadej
Brrrm Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Štirica se je zunaj prodajala zato, ker je bila v tujini strašno poceni, na račun razmeroma višje cene v YU. Smo pač socialisti podpirali gnile kapitaliste. :lol: Saj je sedaj enako. Vzhodnjaški tekstil je za nas poceni. Sužnji po sili razmer podpirajo kapitalizem.
teonagode Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Tomos je lata opustil proizvodnjo izvenkrmnih motorjev leta 1998 saj mu je že leta 1982 delala konkurenco Yamaha in tudi ko se je Slovenija osamosvojila ni imel Sploh kam izvažati svoje motorje,In tukaj je še katalog Tomosovih zadnjih modelov ki so jih delali v devedesetih letih.
teonagode Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 In seveda si tudi jaz želim da bi Tomos delal izvenkrmne motorje ampak dosti modelov (npr kakor Yamaha):štiritaktne,dvotaktne. Npr:Yamaha2.5,3,4,6,8,9.9,15,20,25,30,40,50,60,70,75,80,90,100,115,130,150,175,200,225,250.300,350.
HHV Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 ...,In tukaj je še katalog Tomosovih zadnjih modelov ki so jih delali v devedesetih letih. Še najboljši je tisti model nad rezervoarjem. :naughty:
_THUNDER_ Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 zakaj se mi zdi, da je nekdo natripan zalutal nekam v zgodovino motosveta? :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se