Skoči na vsebino

Tomos 10


.T.

Priporočene objave

A se se spomnite Tomosa 10? 250 ccm, dva valja, dvotakten, vodno hlajen. Nekoliko robusten, vendar vzdrzljiv. Ali pa njegove izpeljanke Tomos 18 in Tomos 18+ za JNA.

Ampak Tomosa 10 trenutno ne delajo. A ve kdo, ce ga bodo sploh se kdaj delal?

Vsake informacije so dobrodosle.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se se spomnite Tomosa 10? 250 ccm, dva valja, dvotakten, vodno hlajen. Nekoliko robusten, vendar vzdrzljiv. Ali pa njegove izpeljanke Tomos 18 in Tomos 18+ za JNA.

Ampak Tomosa 10 trenutno ne delajo. A ve kdo, ce ga bodo sploh se kdaj delal?

Vsake informacije so dobrodosle.

Tadej

O čem ti to ?

O izvenkrmnih motorjih ? 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tadej, Tehnični muzej v Bistri pri Vrhniki! Razstavljen in še nekaj informacij zraven. Ostalo boš pa verjetno le iz Tomosa izvedel. Kdo naših je že delal v Tomosu??? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Tomos je zakon. Jaz sem imel T18 na na 3.6m dolgem gumenjaku. Sem ga nucal za tauharijo. Zadeva je sla ko hudic-noter dve brhki deklici in moj kolega pa se je se vedno dalo smucat na vodi. T18 je mocnejsa verzija T10. Temu je pa seveda ustrezna tudi poraba in obraba motorja. Ce bi kupoval coln kar tako, bi ga zagotovo hotel opremit s T10. BTW: Nasi vrli juzni sosedje so prepovedali tauharijo na svojo pest oz. je za to potrebno placat (ob pridobitvi ustreznih nazivov) 2400 Kn! FUCK OFF!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečen (so)lastnik T10, na gumenjaku YAM360. :)

Ob sedanji obremenitvi (2 persone, cca 170 kg +hladilna torba,...) izglisira s pol gasa, ko pa glisira, lahko vzdržujem hitrost z 1/3 gasa :lol:

Zakon ! 8)

Probleme imam samo z dolžino noge (ta-kratka) saj je malček prekratka za YAM-a, tako da mi občasno sisne zrak v sistem za hlajenje... :(

Napaka je po mnenju serviserja zgolj estetska (vodni curek iz motorja je neprekinjen), mene moti le glas, ki ga motor ob tem spušča... :cry:

Predelava noge iz kratke v dolgo: cca 35.000 sit / se ne splača :roll:

Tovarna TOMOS: rezervnih delov načeloma nimajo :evil: poleti sem sredi sezone iskal eliso (niso meli nobene & ne vejo kdaj bodo kakšno dobili/naredili), veri pised sem se vrnil v Pulo, tam pa dobil iskano eliso :shock:

T10 vs. T18: močnejša mašina ima zelo večjo porabo in krajšo življensko dobo (beri: hitrejepokvarljivo) vendar ob rednem servisiranju in vzdrževanju... :D

Kolikor vem, je Tomos opustil navtični program... :cry:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil jaz tomosovec, ja.

Včasih je bila to resna tovarna.

Pa smo šli s trebuhom za kruhom.

Sedaj bi samo še sestavne dele za BMWjce in podobne zverine delali.

:wink:

Ne verjamem, da bodo kdaj še delali vodni program. Včasih smo komaj dohajali potrebe zaprtega YU trga, sedaj na tržnem prepihu pa takšna, razmeroma maloserijska proizvodnja, ne bi bila sposobna ekonomsko preživeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil jaz tomosovec, ja.

Včasih je bila to resna tovarna.

Pa smo šli s trebuhom za kruhom.

Sedaj bi samo še sestavne dele za BMWjce in podobne zverine delali.

:wink:

Ne verjamem, da bodo kdaj še delali vodni program. Včasih smo komaj dohajali potrebe zaprtega YU trga, sedaj na tržnem prepihu pa takšna, razmeroma maloserijska proizvodnja, ne bi bila sposobna ekonomsko preživeti.

Ne bi se čisto strinjal.

Legendarna štirica TOMOS 4 se je prodajala za med tudi tujcem.

Se bojim, da je tle kakšna tranzicijska igrica v smislu ko je stvar "di fešta v kurcu" potem je zastonj in se jo lahko sprivatizira.

Nekdo igra svojo igro.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štirica se je zunaj prodajala zato, ker je bila v tujini strašno poceni, na račun razmeroma višje cene v YU. Smo pač socialisti podpirali gnile kapitaliste. :lol:

Saj je sedaj enako. Vzhodnjaški tekstil je za nas poceni. Sužnji po sili razmer podpirajo kapitalizem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Tomos je lata opustil proizvodnjo izvenkrmnih motorjev leta 1998 saj mu je že leta 1982 delala konkurenco Yamaha in tudi ko se je Slovenija osamosvojila ni imel Sploh kam izvažati svoje motorje,In tukaj je še katalog Tomosovih zadnjih modelov ki so jih delali v devedesetih letih.

post-16125-1197551696_thumb.jpg

post-16125-1197551808_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In seveda si tudi jaz želim da bi Tomos delal izvenkrmne motorje ampak dosti modelov (npr kakor Yamaha):štiritaktne,dvotaktne.

Npr:Yamaha2.5,3,4,6,8,9.9,15,20,25,30,40,50,60,70,75,80,90,100,115,130,150,175,200,225,250.300,350.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!