Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane ;) ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... 

štartno - ciljna "arena"

DSC_0001.JPG

panorama

DSC_0014.JPG

tle gor je treba zlezt :D

DSC_0020.JPG

tle pa dol ;)

DSC_0029.JPG

s stilom :)

DSC_0064.JPG

DSC_0059.JPG

DSC_0056.JPG

DSC_0134.JPG

to je pa "manjši poligon"

DSC_0185.JPG

tek po strmini navzdol :)

DSC_0026.JPG

Aja, Špindler je bil drugi, Seleš peti, za ostale sm pa pozabu, ker sm mel preveč dela s pucanjem peska z otrok :D

 

 

 

najmanjšadva pa v "največjem peskovniku na svetu" :D

DSC_0048.JPG

 

All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdej sm šele temo ki je že odprta naśel ... če je možno se lahko fotke prestavijo v tisto temo, ta nej se pa briše ...

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Če se ne motm, so klančine pripravljene le za tekmo, ker jih drugače ni  videt.

Ko so mojstri gor, je videt čist simpl :P

je 

pred 1 uro, hajoktejn pravi:

Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane ;) ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... 

 

je že odprta tema:    VERD Vertical Extreme Ride Dirtpar

 

urejevalnik ne pusti zbrisat :BUA:

Popravljeno . Popravil gsxf750
Objavljeno

Ja v moji temi bi pa bilo potrebno v naslovu dodati K da bi pisalo park in ne par a le kako...

Objavljeno
pred 3 urami, hajoktejn pravi:

All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču :)

Sam reči kdaj maš čas, pa se lahko kaj zmenimo :)  Načeloma v hotelu Mantova plačaš uporabnino, pa se greš vozit.

 

pred eno uro, gsxf750 pravi:

 

Če se ne motm, so klančine pripravljene le za tekmo, ker jih drugače ni  videt.

 

Motiš se... klančine so v spodnjem, aktivnem delu kamnoloma. Se da vozit po njih tudi sicer, ko ne delajo več (po 16. uri).

Objavljeno
On 18. 6. 2016 at 11:59 PM, jskrablin said:

Sam reči kdaj maš čas, pa se lahko kaj zmenimo :)  Načeloma v hotelu Mantova plačaš uporabnino, pa se greš vozit.

 

Motiš se... klančine so v spodnjem, aktivnem delu kamnoloma. Se da vozit po njih tudi sicer, ko ne delajo več (po 16. uri).

Gremo :-)

Objavljeno

Kaj, kr zdaj? Jaz peljem jutri svojega holcerja štelat. Kak petek al pa soboto pa komot :D

Objavljeno
Ob 20. 6. 2016 at 0:07, motolover pravi:

 

Leta in leta sem poslušal, kako sem nazadnjaški, da nimam pojma in ne vem kaj še vse. Sedaj pa gledam tale video posnetek in ugotavljam, da so ostali spregledali in ugotovili to, kar jaz vseskozi trdim: Za hard enduro ga ni čez "cvajtakterja"...

Objavljeno
2 hours ago, Joker said:

Leta in leta sem poslušal, kako sem nazadnjaški, da nimam pojma in ne vem kaj še vse. Sedaj pa gledam tale video posnetek in ugotavljam, da so ostali spregledali in ugotovili to, kar jaz vseskozi trdim: Za hard enduro ga ni čez "cvajtakterja"...

I ja kazem   . . . 

13507272_850686968370556_3468196213761311330_n.jpg

 

:smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Cvajer je pomojem edini pameten motor za v take jebe. Kolker mi je znano, se v extreme enduro 4T ni nikol kaj dosti prijel. Tudi če gledaš posnetke z Erzberg Rodeo, Romaniacs, ipd.... so večinoma kr "čebelice". Verjetno na račun teže, agresivnosti/moči pa tudi enostavnejšega vzdrževanja? Meni sicer 4T agregati nikakor niso sedli kolker sem pred nabavo 2T preizkušal razne variante. V nizkih obratih skače, kašlja in se "zatika", mašina bremza dosti preveč za moje pojme, nikakor mi ni prav. Pa stroški vzdrževanja tudi niso lih... vabljivi. Kaj pa vem, vsakemu svoje.

Je pa generalno gledano 2T napornejši za obvladovat (odvisno tudi od tega, kako je nastavljen), več dela je s pravilno rabo sklopke in zavor. Pa one z malo manjšimi prostorninami je v klance težje gnati, ker ko enkrat zgubi "zalet", obračaš nazaj dol. Je pa tudi precej lažji za premetavat naokoli pa zelo odziven na gasu. Osebno mi je 2T bolj zabaven za vozit. Če si mnenja, da rabiš nekaj extra adrenalina, sam malo bolj gas odpreš. V tem primeru lahko sicer hitro iz :D rata :eek:

Objavljeno

Enkrat mi je prišlo na ušesa, da naj bi bil park narejen tako, da imaš različne težavnostne stopnje... Se je potem tam možno vozit tudi s takoimenovanimi "avtobusi"? Tu ne mislim na razne GS in podobno sranje, ampak motorje s 160 kil+... Bi to šlo?

Objavljeno

črna (hard), rumena (medium) in bela (calimero)

trenutno se drznem odpeljati pol Calimera 

Objavljeno

Jutri popoldne kdo zainteresiran za mal igranja v pesku?

 

Objavljeno

Koliko popoldan? Jaz lahko po 15h...

Objavljeno

Tko nekak bi tud jst ja. Ti napišem na ZS cifro.

Objavljeno
Ob 21. 6. 2016 at 12:54, jskrablin pravi:

Cvajer je pomojem edini pameten motor za v take jebe. Kolker mi je znano, se v extreme enduro 4T ni nikol kaj dosti prijel. Tudi če gledaš posnetke z Erzberg Rodeo, Romaniacs, ipd.... so večinoma kr "čebelice". Verjetno na račun teže, agresivnosti/moči pa tudi enostavnejšega vzdrževanja? Meni sicer 4T agregati nikakor niso sedli kolker sem pred nabavo 2T preizkušal razne variante. V nizkih obratih skače, kašlja in se "zatika", mašina bremza dosti preveč za moje pojme, nikakor mi ni prav. Pa stroški vzdrževanja tudi niso lih... vabljivi. Kaj pa vem, vsakemu svoje.

Je pa generalno gledano 2T napornejši za obvladovat (odvisno tudi od tega, kako je nastavljen), več dela je s pravilno rabo sklopke in zavor. Pa one z malo manjšimi prostorninami je v klance težje gnati, ker ko enkrat zgubi "zalet", obračaš nazaj dol. Je pa tudi precej lažji za premetavat naokoli pa zelo odziven na gasu. Osebno mi je 2T bolj zabaven za vozit. Če si mnenja, da rabiš nekaj extra adrenalina, sam malo bolj gas odpreš. V tem primeru lahko sicer hitro iz :D rata :eek:

V tem primeru lahko kar hitro zaključiš sezono, pa ne vprašat kako vem ;) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Dobro me vi :l_01: s temi slikami pa posnetki :D Počasi bom potreboval še psihiatra, ker že tako dolgo nisem biv na motorju da se mi po počasi spipalo  :kva2:

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!