hajoktejn Objavljeno Junij 18, 2016 Opozori Objavljeno Junij 18, 2016 (popravljeno) Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... štartno - ciljna "arena" panorama tle gor je treba zlezt tle pa dol s stilom to je pa "manjši poligon" tek po strmini navzdol Aja, Špindler je bil drugi, Seleš peti, za ostale sm pa pozabu, ker sm mel preveč dela s pucanjem peska z otrok najmanjšadva pa v "največjem peskovniku na svetu" All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču Zdej sm šele temo ki je že odprta naśel ... če je možno se lahko fotke prestavijo v tisto temo, ta nej se pa briše ... Popravljeno Junij 18, 2016. Popravil hajoktejn jskrablin, DAMI34, miklavc in 6 others 9
gsxf750 Objavljeno Junij 18, 2016 Opozori Objavljeno Junij 18, 2016 (popravljeno) Če se ne motm, so klančine pripravljene le za tekmo, ker jih drugače ni videt. Ko so mojstri gor, je videt čist simpl je pred 1 uro, hajoktejn pravi: Odpiram temo (da ne svinjamo samo po GES temi ane ) z današnjimi vtisi in upam da še kdo jutri kaj doda, jst nimam it časa tja ... je že odprta tema: VERD Vertical Extreme Ride Dirtpar urejevalnik ne pusti zbrisat Popravljeno Junij 18, 2016. Popravil gsxf750
sesir Objavljeno Junij 18, 2016 Opozori Objavljeno Junij 18, 2016 Ja v moji temi bi pa bilo potrebno v naslovu dodati K da bi pisalo park in ne par a le kako...
jskrablin Objavljeno Junij 18, 2016 Opozori Objavljeno Junij 18, 2016 pred 3 urami, hajoktejn pravi: All in all morm najdt kontakt pa it tole probat z mojim krampom ... sm se odloču Sam reči kdaj maš čas, pa se lahko kaj zmenimo Načeloma v hotelu Mantova plačaš uporabnino, pa se greš vozit. pred eno uro, gsxf750 pravi: Če se ne motm, so klančine pripravljene le za tekmo, ker jih drugače ni videt. Motiš se... klančine so v spodnjem, aktivnem delu kamnoloma. Se da vozit po njih tudi sicer, ko ne delajo več (po 16. uri). sesir, gsxf750, hajoktejn in 2 others 5
motolover Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 Bostjan L, jskrablin, gsxf750 in 2 others 5
cb1300 Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 On 18. 6. 2016 at 11:59 PM, jskrablin said: Sam reči kdaj maš čas, pa se lahko kaj zmenimo Načeloma v hotelu Mantova plačaš uporabnino, pa se greš vozit. Motiš se... klančine so v spodnjem, aktivnem delu kamnoloma. Se da vozit po njih tudi sicer, ko ne delajo več (po 16. uri). Gremo :-)
jskrablin Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Kaj, kr zdaj? Jaz peljem jutri svojega holcerja štelat. Kak petek al pa soboto pa komot sesir 1
Joker Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 Ob 20. 6. 2016 at 0:07, motolover pravi: Leta in leta sem poslušal, kako sem nazadnjaški, da nimam pojma in ne vem kaj še vse. Sedaj pa gledam tale video posnetek in ugotavljam, da so ostali spregledali in ugotovili to, kar jaz vseskozi trdim: Za hard enduro ga ni čez "cvajtakterja"... jskrablin 1
Nearrain Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 2 hours ago, Joker said: Leta in leta sem poslušal, kako sem nazadnjaški, da nimam pojma in ne vem kaj še vse. Sedaj pa gledam tale video posnetek in ugotavljam, da so ostali spregledali in ugotovili to, kar jaz vseskozi trdim: Za hard enduro ga ni čez "cvajtakterja"... I ja kazem . . . jskrablin, Bmflar in Joker 3
jskrablin Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 Cvajer je pomojem edini pameten motor za v take jebe. Kolker mi je znano, se v extreme enduro 4T ni nikol kaj dosti prijel. Tudi če gledaš posnetke z Erzberg Rodeo, Romaniacs, ipd.... so večinoma kr "čebelice". Verjetno na račun teže, agresivnosti/moči pa tudi enostavnejšega vzdrževanja? Meni sicer 4T agregati nikakor niso sedli kolker sem pred nabavo 2T preizkušal razne variante. V nizkih obratih skače, kašlja in se "zatika", mašina bremza dosti preveč za moje pojme, nikakor mi ni prav. Pa stroški vzdrževanja tudi niso lih... vabljivi. Kaj pa vem, vsakemu svoje. Je pa generalno gledano 2T napornejši za obvladovat (odvisno tudi od tega, kako je nastavljen), več dela je s pravilno rabo sklopke in zavor. Pa one z malo manjšimi prostorninami je v klance težje gnati, ker ko enkrat zgubi "zalet", obračaš nazaj dol. Je pa tudi precej lažji za premetavat naokoli pa zelo odziven na gasu. Osebno mi je 2T bolj zabaven za vozit. Če si mnenja, da rabiš nekaj extra adrenalina, sam malo bolj gas odpreš. V tem primeru lahko sicer hitro iz rata gsxf750, Joker, skalar36 in 1 other 4
SF Objavljeno Junij 22, 2016 Opozori Objavljeno Junij 22, 2016 Enkrat mi je prišlo na ušesa, da naj bi bil park narejen tako, da imaš različne težavnostne stopnje... Se je potem tam možno vozit tudi s takoimenovanimi "avtobusi"? Tu ne mislim na razne GS in podobno sranje, ampak motorje s 160 kil+... Bi to šlo?
gsxf750 Objavljeno Junij 22, 2016 Opozori Objavljeno Junij 22, 2016 črna (hard), rumena (medium) in bela (calimero) trenutno se drznem odpeljati pol Calimera
hajoktejn Objavljeno Junij 25, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Junij 25, 2016 Jutri popoldne kdo zainteresiran za mal igranja v pesku?
jskrablin Objavljeno Junij 26, 2016 Opozori Objavljeno Junij 26, 2016 Koliko popoldan? Jaz lahko po 15h...
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Junij 26, 2016 Tko nekak bi tud jst ja. Ti napišem na ZS cifro.
miklavc Objavljeno Junij 26, 2016 Opozori Objavljeno Junij 26, 2016 Ob 21. 6. 2016 at 12:54, jskrablin pravi: Cvajer je pomojem edini pameten motor za v take jebe. Kolker mi je znano, se v extreme enduro 4T ni nikol kaj dosti prijel. Tudi če gledaš posnetke z Erzberg Rodeo, Romaniacs, ipd.... so večinoma kr "čebelice". Verjetno na račun teže, agresivnosti/moči pa tudi enostavnejšega vzdrževanja? Meni sicer 4T agregati nikakor niso sedli kolker sem pred nabavo 2T preizkušal razne variante. V nizkih obratih skače, kašlja in se "zatika", mašina bremza dosti preveč za moje pojme, nikakor mi ni prav. Pa stroški vzdrževanja tudi niso lih... vabljivi. Kaj pa vem, vsakemu svoje. Je pa generalno gledano 2T napornejši za obvladovat (odvisno tudi od tega, kako je nastavljen), več dela je s pravilno rabo sklopke in zavor. Pa one z malo manjšimi prostorninami je v klance težje gnati, ker ko enkrat zgubi "zalet", obračaš nazaj dol. Je pa tudi precej lažji za premetavat naokoli pa zelo odziven na gasu. Osebno mi je 2T bolj zabaven za vozit. Če si mnenja, da rabiš nekaj extra adrenalina, sam malo bolj gas odpreš. V tem primeru lahko sicer hitro iz rata V tem primeru lahko kar hitro zaključiš sezono, pa ne vprašat kako vem jskrablin in hajoktejn 2
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Junij 26, 2016 Miklavc pocajti se, pol te pa tole čaka tojto_pomaranca.mp4 tojto_exc.mp4 jskrablin, sesir, gsxf750 in 2 others 5
miklavc Objavljeno Junij 27, 2016 Opozori Objavljeno Junij 27, 2016 Dobro me vi s temi slikami pa posnetki Počasi bom potreboval še psihiatra, ker že tako dolgo nisem biv na motorju da se mi po počasi spipalo jskrablin in hajoktejn 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se