Aleron Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Nekdo je enkrat tu gor nekaj omenil, da se motor (ok odvisno kaksen) tezko kosa z raznimi GTIji, VTIji, GSIji, Tji in podobno. No in kaj mislite, kolko KM mora imet avto več, da ima motor "preglavice" z njim?
Ice Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 odvisno je od: - motorja - avtomobila - predvsem od voznikov; koliko znajo in koliko si upajo.
.T. Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Cez ovinke gre avto lahko hitreje. Formule pa sploh! Tadej
Aleron Objavljeno Februar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 no to seveda, da je odvisno od motorja in avta. Recimo vzemimo za primer nek 100KM - 600ccm cestni motor (200kg). Kaksen avto bi ga nesel? V pospesevanju na recimo 200, 300m najbrz skorajda noben, po ovinkih pa kot je rekel Tadej, bi bil avto v prednosti. Pa recimo, kaksen avto bi mu delal preglavice po ravninah (recimo prehitevanja pri nekih hitrostih +120)?
Max Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Po mestni gneci in poti na morje ni bljema sploh :wink:kar je pa tudi najbolj pomembno v praksi... Ostalo je veckrat teorija in dirkanja :idea: :arrow:
J Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Po mojem kot pravi Ice!, drugače pa BTW pomisli, da večina motorjev pospešuje od 0-100km/h v 3-4 sekundah.
Ice Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 klasa do 1400 kg,od 2,5 l (ali 2,0 turbo) z 170 KM in vec.to je za delanje problemov,mimo najbrz se ne pride.razni gti,gsi,vti itd. lahko pridejo blizu samo v ovinkih zaradi vecjih moznih hitrosti avtomobila v ovinku.najvecja prednost motorja je nizka teza (do 250 kg) & visoka specificna moc masine (100+ KM) in s tem pogojeno mozno pozno zaviranje in zgodnje dodajane plina iz ovinka.
Aleron Objavljeno Februar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 aha sej sem rekel, da pri pospeskih najbrz malo malo kater dela probleme. No sej je res, da so vse bolj teorije, ampak vseeno :) Skratka praksa je kot smo ugotovili taka, da nimajo za burek (ok, serijski avti). :)
Hanzi Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Če vzameš 2kolesnega cestaka in 4 kolesnega bi moral biti faktor vsaj 2,5 kar se PS tiče ( serijski avtomobili) Zadnjič me je sokiral podatek pospešek Speedsterja turbo! 2.0 in mislim da okoli 200ps 4,9 do 100km/h! :D Seveda pa temu precej pripomore teža ki je pod 1 tono!
Roman Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Serijski športni motor je na stezi hitrejši od serijskega športnega avtomobila - seveda pri približno enakovrednih voznikih 8) .
perimund Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Takole bom napisal ce hoce z avtom prehitevat CBRo 600 mora met avto vsej 300PS. Moje mnenje - samo poglej pospesek 0-100, s cestnimi motorji se lahko primerjajo samo avti od Porsheja (beri turbo) naprej (racunano okrog 3 sec)
J Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Zelo zabavna ta tema, sicer je pa pomojem, brez nekih točnih parametrov, totalno brez veze primerjat in me rahlo spominja na experimente tipo: "Ferrari" versus "F-16" ali "Carl Lewis" proti "konju" na 100m... Kaj vzamemo enega McCoy-a za na motor pa recimo enega McCray-a za v avto? In kakšno cesto jim damo? Odprte ovinke, hairpin-e in malo ravnice... Kaj pa avto? Mogoče kakšen EVO 7 ali WRX-STI, ali pa kaj z zadnjim pogonom, da lahko pravokotno pelje hairpin!? Motor pa mogoče kakšen 998 itn...skratka brezveze - primerjava avto motor namreč!? Celo primerjalni testi avtomobilov iste kategorije so nehvalezni, prav tako med samimi motocikli!? Je pa zabavno ane!? Lp
SiR Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Vzamem tomahawka - kdo me bo prehitel? :)
perimund Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Sem mislu da sam primerjava preformansov - na ravnini pač, seveda z dobrimi gumami pa da glih ne prestavljajo iz 2 v 3. k stara mama. :oops: :lol:
moped Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Ne veliko starejši se boste spomnili primerjalnega testa pri Avto-magazinu, ki soga delali na grobniku. ZZR 1100 kontra BMW M3. Progo so razdelili na nekaj odsekov,motor pa je bil hitrjšisamo na ravnini, zaradi pospeševanj in končne hitrosti. Na vseh ostalih odsekih in skupničas pa je avto preprečljivo zmagal.
J Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Ja Tomahawk :lol: :lol: "Tomahawk rules!" Sploh ga ne moreš primerjat z ničemer :lol: Go V10 Go!
Ice Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Vzamem tomahawka - kdo me bo prehitel? :) ........v prvem hairpinu z biciklom. :twisted:
kađiva Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 jest sem bil najbolj razočaran,ko me je pri hitrosti 185 na uro en navaden PEUGEOT206 prehitu kot za šalo,lohk sem ga sam še gledou v rit :evil: :evil: :evil: :x p.s:takrat sem mel še 125 cagivo 8)
J Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 odvisno je od: - motorja - avtomobila - predvsem od voznikov; koliko znajo in koliko si upajo. V glavnem to je to! Mu pa na Semaforju malo vroom vroom pa maybe kakšen srednji prst in asta la naslednji semafor, kjer boš itak prej, če ni hiter v izstopu iz avta in te prej po P...i!? :twisted: :wink:
Aleron Objavljeno Februar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Zelo zabavna ta tema, sicer je pa pomojem, brez nekih točnih parametrov, totalno brez veze primerjat in me rahlo spominja na experimente tipo: "Ferrari" versus "F-16" ali "Carl Lewis" proti "konju" na 100m... Kaj vzamemo enega McCoy-a za na motor pa recimo enega McCray-a za v avto? In kakšno cesto jim damo? Odprte ovinke, hairpin-e in malo ravnice... Kaj pa avto? Mogoče kakšen EVO 7 ali WRX-STI, ali pa kaj z zadnjim pogonom, da lahko pravokotno pelje hairpin!? Motor pa mogoče kakšen 998 itn...skratka brezveze - primerjava avto motor namreč!? Celo primerjalni testi avtomobilov iste kategorije so nehvalezni, prav tako med samimi motocikli!? Je pa zabavno ane!? Lp ja sej jest sem to skoz mislil, da je brezveze primerjat, potem pa nekje preberem, ko nekdo rece, da ce gres prehitevat razne vti-je gti-je in podobne zadeve, da moras najprej vedet, ce je tvoj motor tega sposoben. Wtf? No zato se mi je zdelo čudno in zato sem vprašal. Pomojem, da če imaš nek povprečen dober cestni 600ccm motor, se ti ni treba ničesar več bat. :D
J Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Ja saj! nekih gti, vti etc...pa itak ni panike :lol: Menda si mislil golf GTI itn...?V soboto se mi je od KP do Ankaran krizišča našel en nadobuden Golfista z nekimi rori, ki sem jih slišal skozi podkapo in čelado na kilometer daleč. Sem dobil občutek, da je on hotel ene podobne primerjave delat in sem redline-al, potem pa nazaj na desen pas in čakal da gre naprej! - Te "primerjave" se kar dnevno pojavljajo:? :wink: 600SS? seveda ga naščiješ! Raje se mu umakni in naj se sam s sabo igra!
Hanzi Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Vzamem tomahawka - kdo me bo prehitel? :) Po podatkih iz AM te za šalo stresem z Bugattijem! :D
Dani Objavljeno Februar 19, 2003 Opozori Objavljeno Februar 19, 2003 Ne veliko starejši se boste spomnili primerjalnega testa pri Avto-magazinu, ki soga delali na grobniku. ZZR 1100 kontra BMW M3. Progo so razdelili na nekaj odsekov,motor pa je bil hitrjšisamo na ravnini, zaradi pospeševanj in končne hitrosti. Na vseh ostalih odsekih in skupničas pa je avto preprečljivo zmagal. Po moje nepravicna primerjava! ZZR1100 ni primeren za dirkalisce(teza, dolzina, potovalno vzmetenje...). Dosti hitrejsi bi na Grobniku bil kak 600 ccm SS kaj sele 1000 ccm SS. Lp Dani
Roman Objavljeno Februar 20, 2003 Opozori Objavljeno Februar 20, 2003 Ne veliko starejši se boste spomnili primerjalnega testa pri Avto-magazinu, ki soga delali na grobniku. ZZR 1100 kontra BMW M3. Progo so razdelili na nekaj odsekov,motor pa je bil hitrjšisamo na ravnini, zaradi pospeševanj in končne hitrosti. Na vseh ostalih odsekih in skupničas pa je avto preprečljivo zmagal. Ravno zaradi tega testa se še danes naježim, če ga kdo omeni (pa ne, da bi bil sedaj jezen nate Moped :wink: ) :evil: . Sicer je meni ostalo v spominu, da je bil motor ZXR, ampak je skoraj vseeno. Zakaj so bili rezultati takšni kot so bili, vključno s tem, da je naredil avto boljši skupni čas kroga od motorja? Samo zaradi zelo velike razlike v kvaliteti voznikov (Česen - Gustinčič). Česa je sposoben Česen sem videl, ko so testirali Jerančičevo Lolo-Mazdo, na delno mokri stezi je postavil boljši čas od Jefre, ob tem, da so mu zaradi obilnosti morali odstraniti sedež. Mislim, da je takrat z M3 naredil čas nekje okrog 1:52, čas z motorjem (ZXR) in solidnim voznikom pa bi bil v tistih časih dobrih 1:40, ali 1:45 (ZZR). Nekaj pozneje so tudi Hrvati naredili podoben test (mogoče sprovocirani prav z Avtomagazinovo nerealno oceno). Pokojni Daren Dimitrijević je vozil ZXR-a (serijskega) in pa svoj privatni Nissan sx-200 turbo, eden od hrvaških avtomobilističnih dirkačev je vozil dirkalno Lancio delta integrale, drugi civilni Porsche 911, bil je še en avtomobil, pa se ne spomnim kateri. Najhitrejši avtomobil je bil z 1:48 Lancija, Dimitrijevićev čas z motorjem je bil pa nekje v okviru zgoraj napisanih.
Hanzi Objavljeno Februar 20, 2003 Opozori Objavljeno Februar 20, 2003 Moje mišljenje na kratko! Motor normalno strese avto na pospeških zaviranje pa je že :?: medtem ko pa po kakšnih zaprtih ovinkih pa lahko sam nekaj pred sabo gleda! Mnenje nekoga ki je kmet brez zemlje! :wink: Ajd spluvajte me! :twisted:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se