Skoči na vsebino

primerjava : avto - motor


Aleron

Priporočene objave

sm našla razliko :lol: 8) :

klimatiziran prostor & 400 l prostora za kr kej :idea: :!:

pa ne zdej začet z mano grdo govort :P 8)

ipaq sm samo blondinka..... :wink: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je meni ostalo v spominu, da je bil motor ZXR, ampak je skoraj vseeno. Zakaj so bili rezultati takšni kot so bili, vključno s tem, da je naredil avto boljši skupni čas kroga od motorja? Samo zaradi zelo velike razlike v kvaliteti voznikov (Česen - Gustinčič). Česa je sposoben Česen sem videl, ko so testirali Jerančičevo Lolo-Mazdo, na delno mokri stezi je postavil boljši čas od Jefre, ob tem, da so mu zaradi obilnosti morali odstraniti sedež.

Česenj je res car, ja.... Edini v Sloveniji, ki je sposoben avto s štirikolesnim pogonom tako obrnit, da mu hkrati vse štiri gume sezuje v ovinku :))))) Gustinčič pa - eh, bljah, egotrip na kvadrat, pa skos polna usta svojga jezika in svojga k...a. ... Žalostno... Svoj cajt na dirkališčih pa zeloooo redko napiše :arrow: mogoče je predober za vse ostale :twisted: :twisted:

Mimogrede - koliko pa so "tadobri" cajti z avti na Grobniku, in koliko z motorji? In kakšne čase recimo dosegate z motorji na relaciji Lj-Mb in kakšne z avti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mišljenje na kratko! Motor normalno strese avto na pospeških zaviranje pa je že :?: medtem ko pa po kakšnih zaprtih ovinkih pa lahko sam nekaj pred sabo gleda! Mnenje nekoga ki je kmet brez zemlje! :wink:

Ajd spluvajte me! :twisted:

jest se pa kar strinjam. Edin to, pomojem motor tut pri zaviranju nese avto. Ok, govorim na pamet! Sicer pa lahko pogledamo kaksne teste (zavorna pot).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kakšne čase recimo dosegate z motorji na relaciji Lj-Mb in kakšne z avti?

ok, to se mi pa ne zdi merodajno, ker ves, da bo motor prvi (lazje prehitevanje itd). Sploh pa, nevarno tole testiranje ... :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem gledal enkrat na DSF (mislim vsaj) test nekega Ducatija z Ferrarijem F40. S tem da sta bila skupaj na progi. Duc je zmagal s prednostjo nekaj metrov, čeprav je vodil ves krog.

V vsakem ovinku ga je avto dohitel na ravnini pa je bil kot da bi se ustavil.

Nekaj sem iskal po netu pa nisem mogel nič kaj pametnega najti razen ene primerjave z F1.

ferrari-vs-ducati.jpg

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnima dvema letoma je bila na DSF primerjava reli avtomobila (z profi šoferjem) proti hard-enduru (z motokrosistom v sedlu). Dirkala sta po ovinkasti cesti v hrib na kombinaciji asfalta in makedama. Iskazalo se je, da avto še za burek ni imel. V primerjavi posnetkov se je iskazalo, da sta bila na ravnih odsekih približno enako hitra, na zaviranju je bil motor malenkost boljši, ovinke je avto malenkost hitreje prevozil, največja razlika pa se je pokazala na izstopu iz ovinkov saj se je motor v primerjavi z avtom naravnost izstrelil.

Na koncu je komentator povedal, da so potem še primerjali kdo bo hitreje nazaj v dolini, vendar ni hotel povedati rezultatov, češ "da ne bodo ljubitelji relija preveč zagrenjeni".

lp Gujo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo pomembno pri vsem tem je razmerje PS/kg!

enostavno........ povprecen avto z cca. 1.200 kg in 100 KM in motor z 210 kg in cca. 100 KM.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zaviranju mislim da tud vsak avto mal pocivat.

Spet razmerje kg:velikost in stevilo diskov + kvaliteta gum.

Mislim da se avto ne more tako hitro ustavit k cestni motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porsche 911 turbo se pač ustav hitrej kot katerikoli serijski motor.

Vir: AM Katalog 2001 (al pa 2000 ka pa vem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, se strinjam da najdemo "avto", ki je malce hitrejsi, pa boljse zavira :roll: . Kar pa je pri vsej stvari pomembno za moj zep: razmerje cena/adrenalin :P

Tu pa zmaga moj Thundercat :D

lp Loyo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, se strinjam da najdemo "avto", ki je malce hitrejsi, pa boljse zavira :roll: . Kar pa je pri vsej stvari pomembno za moj zep: razmerje cena/adrenalin :P

Tu pa zmaga moj Thundercat :D

lp Loyo

Ali pa moj GSXR hehe

Se strinjam Loyo!

Ce hocemo primerjati zmogljivosti sportnega motorja in avtomobila z podobnimi zmogljivostmi(pospeski), moramo za tak avto odsteti kar nekajkrat vec denarja- ce ne kar 10x vec. Pol pa se astronomski stroski. :idea:

Bom kar pri motorju ostal :D

Lp Dani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://carfreaks.b0nk.net/jeremy_clarksons...ip.DivX-SMB.avi

Da ne bo preveč teorije :) Priporočam tudi ostale filme na tej strani ( nekaj GB jih je ).

Za tiste ki si ne bodo ogledali filma pa opis :

Ne ravno najmočnejši avto proti R1 ( voznika sta pa oba dobra ). Na ravnini opazno izgublja ampak pri zaviranju, ovinkih je pa obratna razlika.

Je pa res da za ceno R1 dobiš enega Clio-ta kar pomeni da se z motorjem še vedno najceneje hitro pelješ :)

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se spominjam,da me je v vojski en model moril, češ da s svojo Vectro 2.0 al ne vem kolk, na poti od Bleda do Bohinja strese katerikoli motocikel. Vztrajno je trdil, da je to že dokazal in da mi lahko še enkrat. Opisal mi je celo odseke ceste, kjer sta bila izenačena, pa od kje naprej ga motorist ni več dohiteval. Zmenila se nisva, ker sem imel takrat samo virageca 250, sem ga pa moral skoraj okoli kepe, da mi ni več utrujal s svojo teorijo. Že takrat sem bil mnenja, da nima šans, pa najsibo še tako dober voznik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakšnima dvema letoma je bila na DSF primerjava reli avtomobila (z profi šoferjem) proti hard-enduru (z motokrosistom v sedlu). Dirkala sta po ovinkasti cesti v hrib na kombinaciji asfalta in makedama. Iskazalo se je, da avto še za burek ni imel. V primerjavi posnetkov se je iskazalo, da sta bila na ravnih odsekih približno enako hitra, na zaviranju je bil motor malenkost boljši, ovinke je avto malenkost hitreje prevozil, največja razlika pa se je pokazala na izstopu iz ovinkov saj se je motor v primerjavi z avtom naravnost izstrelil.

Na koncu je komentator povedal, da so potem še primerjali kdo bo hitreje nazaj v dolini, vendar ni hotel povedati rezultatov, češ "da ne bodo ljubitelji relija preveč zagrenjeni".

lp Gujo

kaj bi dal, da bi to dobil

še moje mnenje: medtem ko ferariji, maseratiji, porši, bavarci, bugatiji in podobni kupi pleha/aluminija razvijajo svojo brutalno moč v čakanju v koloni, se mirno zapeljem mimo po travi in čez prehod za pešce, pri tem pa mi ni treba razvijati nobene nadpovprečne hitrosti, še podpovprečna je dosti..

torej, dvokolesa, z koncentrirano močjo na zadnjem kolesu in odzivno ročico za gas rocks ya' ass

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mirno zapeljem mimo po travi in čez prehod za pešce, pri tem pa mi ni treba razvijati nobene nadpovprečne hitrosti, še podpovprečna je dosti..

Pač ena od prednosti motorja. S helikopterjem je še bolj izrazita :)

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je meni ostalo v spominu, da je bil motor ZXR, ampak je skoraj vseeno. Zakaj so bili rezultati takšni kot so bili, vključno s tem, da je naredil avto boljši skupni čas kroga od motorja? Samo zaradi zelo velike razlike v kvaliteti voznikov (Česen - Gustinčič). Česa je sposoben Česen sem videl, ko so testirali Jerančičevo Lolo-Mazdo, na delno mokri stezi je postavil boljši čas od Jefre, ob tem, da so mu zaradi obilnosti morali odstraniti sedež.

Česenj je res car, ja.... Edini v Sloveniji, ki je sposoben avto s štirikolesnim pogonom tako obrnit, da mu hkrati vse štiri gume sezuje v ovinku :))))) Gustinčič pa - eh, bljah, egotrip na kvadrat, pa skos polna usta svojga jezika in svojga k...a. ... Žalostno... Svoj cajt na dirkališčih pa zeloooo redko napiše :arrow: mogoče je predober za vse ostale :twisted: :twisted:

Mimogrede - koliko pa so "tadobri" cajti z avti na Grobniku, in koliko z motorji? In kakšne čase recimo dosegate z motorji na relaciji Lj-Mb in kakšne z avti?

Moped tega ni napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kakšne čase recimo dosegate z motorji na relaciji Lj-Mb in kakšne z avti?

ok, to se mi pa ne zdi merodajno, ker ves, da bo motor prvi (lazje prehitevanje itd). Sploh pa, nevarno tole testiranje ... :shock:

Tega tudi ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups, sem šel pogledat, pa sem videl, da res nisi bil ti. No ja , bil je quote v quotu, pa sem pobrisal napacni nick :) Repliciral sem na SymRu, ne na moped :) sori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista primerjava v avtomagazinu, o kateri ste razpravljali je bila med Kawasaki ZZR1100 (moder) in BMW M3 (rdeč če se ne motim).

To ali je hitrejši avto ali motor je po mojem zelo odvisno od vrste ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma fantje, kaj se sploh sekirate, pomembno je, da za primerljivo vsoto dobite na motorju nekajkrat vec uzitka. Tudi ce slucajno ne bi bili hitrejsi (se verjetno vsi strinjamo da je motor lepse vozit upam? :D) ... ce pa primerjamo down to earth cene, torej brez 911 GT turbo, brez 550 Maranello, brez Enzota ... recimo znesek do 4mio. Za tak denar definitivno ne dobite avta, ki bi prehitel recimo fazerja, kaj sele kaj trse vzmetenega :twisted: :D Potem do 6 miljonov je pa vprasanje kaksna je proga. Na zelo ovinkasti cesti bi kak clio RS 2.0 ali 3.0 verjetno delal probleme, zagotovo pa ne neka vectra 2.0 :twisted: No, mislim vsaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!